Yeni konu açmak istemedim.Benim de bir sorum var. Bu normal yazılım ile pop-corn yazılımlar arasında ne fark var ? Pop-corn araçlar daha cok ısınıyormuş sanırım ?
Yeni konu açmak istemedim.Benim de bir sorum var. Bu normal yazılım ile pop-corn yazılımlar arasında ne fark var ? Pop-corn araçlar daha cok ısınıyormuş sanırım ?
1998 106 XR "sold"
2007 207 GT "sold"
2015 F20 LCi 1.20i
İlk başlarda performansı iyi gibi görünse de sonradan korkuttu. Videodaki durumu anlayan yeşillendirirse güzel olur![]()
Herkese merhaba, sorum yine aynı, piste gireceğim, birkaç güncelleme ile birlikte, ekstra ne yapabilirim sizce?
E10(%10 ethanol)
Antifreeze değişti komple
Liqui Moly toptec 4200 5W30 yağ değişcek piste girmeden önce(ilk defa deneyeceğim, şu an mobil 1 esp formula 5w30 var)
zaten sportcat var
intecooler-radyatör temizliği yapmak işe yarar mı?
fren hidroliği rbf660 ile değişti
oringler yenilendi
ngk bobin bosch zr5 buji(daha soğuk), zr7 yedek buji ile gidicem yanımda ve lokmamla tabi
şimdilik böyle, eylül ayı itibari ile arabaya hayırlısı ile hardcore girişmeyi planlıyorum, hex elbette takılacak.
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
km. durumuna göre cooler-emme-araborular temizlenirse fark oluyor.
yağı 5w30 değilde bence 5w40 kullan derim.zaten sıkıntın ısı 5w40 daha iyi olur bence.
egt -iat en yüksek ne görüyorsun.
Konu mikelazi tarafından (30-06-2018 Saat 08:36 ) değiştirilmiştir.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
stock crdi perf kullanımda egt 800-850 (dpf tıkanık olanlar 900-950de görüyor)
yazılımlı egr-dpf sökük egt en dip 800 üzerine hiç çıkmadı.(peak 1.7,cont 1.4)
bayram öncesi 48mm olan eksozu,60mm yaptırdım.bayramda uzun yol yaptım.yüklü şekilde baya sıkıştırdım.egt 700ü görmedi bile
bence ya eksozu genişlet,ya spor kat.dan kurtul,yok hiç birini yapmam dersen meth derim.
yağ kesinlikle 5w40 derim...x-cess 5w40 kullanıyorum.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
N13 motorlar yüksek egt ve yağ sıcaklığını seven bir motor. Ne olursa olsun stage 1 diye adlandırdığınız yazılım nasıl bilmiyorum fakat stock cooler ciddi anlamda yetersiz bir parça türkiye şartlarında. Herhangi bir soğutma iyileştirmesi yapmadan pistte sınırları zorlamanızı tavsiye etmem, Çok kolay pston kırabilirsiniz.
Doğru anladıysam EGT yi elm 327 ile okuyorum demişsiniz tahminimce ekstra bir egt sensörü yok Torque programında hangi parametreyi egt olarak değerlendiriyorsunuz.Eğer Cataliyst temp ise bu sıcaklıklar egt demek değil.Konu ile ilgili farkındalık varsa mesajı dikkate almayın lütfen.
Zamanında benimde kafamı karıştıran bir durumdu eğer EGT için bir sensör var ve motordan çıkan gazın ısısını ölçüp bu dereceleri alıyorsanız yüksek ancak elm den aracın parametrelerinden okuyorsanız durum değişir.
Konu Serkan_UR tarafından (30-06-2018 Saat 10:57 ) değiştirilmiştir. Sebep: imla
Bir arkadaş motul specific 5w40 önerdi, önümüz yaz zaten, onu koyup gireyim, meth işi de Eylül’de hayırlısı ile, spor katdan da kurtulurum o zamana, baştan sonra 76-70-65 egzoz yapılır susturucu ve free flow ile. Ses sevmiyorum açıkçası, zaten sesi de güzel değil N13 ün.
@utkunoa işte bakalım sınırları zorlamam, 29 derece gösteriyor hava o gün, çok ısınırsa araba zorlamam. Sınırımı 140 derece olarak aldım.
@Serkan_UR benim EGT sensörüm katın girişinde diye biliyorum, detay çok bilmiyorum bu konuda, sadece işte 900 den sonrasını kafamda kritik olarak değerlendiriyorum.
Bu linke göre araba zaten 142 derecede yağ sıcaklığında kendini korumaya alıyor:
Cooling - N13 Engine | Pdf Online Download
cat1 s2 den egt yi görüyorum.
dpf jenarasyonuda bu sensöre göre yapıyor.
microhatch C1 ist.park 3:00,54
https://www.youtube.com/watch?v=C1K8fwGhcsA
https://www.instagram.com/c1_bvb973/
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Yağ sıcaklığı için bence aracın yağ soğutucusu kütük şeklinde ve su ile soğutma yapıyorsa sizin spora pek cevap vermez
Harici kendinden fanlı 7 satır yağ soğutucusu koymanızı tavsiye ederim çünki üstündeki size yeterli gelmiyor taktığınız yağ soğutucu aracın en rahat hava alan yerine koyarsanız baya bi etkisi olur bunların üstünde müşürlü olanları var o modeller daha iyi iş görür
kadett e-astra gsi-fiat turbo-kadet turbo-bmwe21 323-honda civic n/a-ford sierra n/a-honda integra n/a-ford sierra rs500-honda integra turbo-bmw e30 n/a-mercedes c180-bmw e36 compact turbo loading...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)