User Tag List

6 sonuçtan 1 ile 6 arası

Konu: İes B16 swap yapmak

  1. #1

    Üyelik
    Jun 2020
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    1
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    İes B16 swap yapmak

    Öncelikle merhabalar,
    00' Civic sedan D16y4 aracım kol çıkarttı,motor inecek sadece alt taraftan açtık krank kepine vurmuş kol,bloğun kendisinde bir şey göremedik ama inince belli olacak blok bakmaya başla dediler.
    Bende dolayısıyla araştırmalara başladım.
    Öncelikle aracımın kupasından memnunum yürüyeni de baya toparlamıştım.
    Bütçem de fazla yok ama d serisi bir motor atana kadar b serisi bir motor atsam beni k serisi swaplamak kadar yorar mı?
    Bilgili abilerimin bilgilerine ihtiyacım var.
    Ufak bir araştırma sonucu:
    obd2b to obd1 harness
    sanzıman
    motor
    lazım kazalı bir delsol buldum ondan pazarlık yapmayı düşünüyorum.
    Teşekkürler.

  2. #2
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mevcut aracına b swap nispeten daha kolay olur (çok kolay olmaz , k'ye kıyasla bir tık daha kolay olur)
    işçilik maliyetleri arasında fazla fark olmaz
    fark motorların ve şanzımanların kendi maliyetleri arasında olur
    ama ister b16 at ister k20 at , yürüyen aksamı geliştirmen şart
    listende ön takım-süspansiyon-fren-lastik gibi hayati kısımlar yok gördüğüm kadarıyla
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  3. #3
    Dynatech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Şehir
    06 Başkent
    Mesaj
    382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Khemani Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bütçem de fazla yok ama d serisi bir motor atana kadar b serisi bir motor atsam beni k serisi swaplamak kadar yorar mı?
    Kardeşim şu yazdığın cümleye vereceğim tek cevap var: her ikisi de ciddi manada masraflı olur. Bu ekonomik koşullarda bence hiç swap işine bulaşmadan kendi motorunla (D serisi) devam et derim. Kolay gelsin

  4. #4
    meganes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış anlamayın bütçe yoksa işte yok
    aracı yüksek fiyata satmam için elinizde 'jdm' yazısı varmı ??

  5. #5

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    B ile K arasında çok fark yok, hatta aynı diyebilirim.
    Eğer işin içinde modifiye etmek, hızlanmak varsa K swap yapın.
    B serisi hiç bulaşmayın.
    Günümüzde K parçaları, B serisine parça bulmaktan daha kolay
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  6. #6
    gökan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    11.346
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zor iş detayı çok tek motor koymayla bitmiyor çok para lazım
    www.honda-tech.com
    _____________



    çok bildimlik yaparsan çok düşmüşlük yaşarsın,yok derdimlik yaparsan dert görünce saparsın....

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •