User Tag List

Sayfa 198/1195 İlkİlk ... 98148188196197198199200208248298698 ... SonSon
22691 sonuçtan 3.744 ile 3.762 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #3744
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet PM'i aldım. Yine söyleyeyim, aracı bizzat görmeden söyleyeceklerimin %100 doğru ve net olarak yorumlanmaması gerekir. Videoya ve anlattklarına nazaran tahminde bulunuyorum diyelim..

    Aşağıdaki foto senin şase no.na ait olan foto..



    Benim bu konuda yaptığım araştırmalarda fotoda işaretlediğim parçanın değişmesi gerekiyor. Sağdaki listede altında RP ile başlayan parçalar güncellenmiş parçalar.. Ve bu 14 numara da güncellenmiş. MINI'de bu sıkıntıyı yaşayanlar bu parça ile sorunu aşmış. Diğer RP parçaları farklı sebeplerden dolayı güncellenmişler olabilir.
    Üretim numaradan da 11565 bu da oldukça ilklerden sayılır. O yüzden yeni RC'lerde bu soruna pek rastlanmıyor.

    Benim tavsiyem 14 no.lu gergi vidası ve o-ringinin değişmesi yönünde.. Bunu istersen servisinle de bir görüş. Oradaki Teknik Danışman arkadaşla tartışmanızı tavsiye ederim.

    Bu arada kayış hiç revize edilmemiş.

  2. #3745
    karsiyakaliozi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    ksk
    Mesaj
    1.820
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aaa evet böyle deyince anladım. Uzun yolda bende de oluyor. Bana orta susturucu gibi geliyordu sesin kaynağı. Dışarıdan duyulmayan içeriden de herkesin ayırt edemeyeceği türden bir zırıltı..
    cözüm ne öneririsin dostum
    ''Türkiye; Atatürk'ü Allah'a borçlusun, geriye kalan her şeyi de Atatürk'e..." DANIEL DUMOULIN

  3. #3746
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç üstünde durmadım o sesin her dakka olan bir ses te değil.

  4. #3747
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu akşam enteresan birşey farkettim. KGS yi doldurmaya Ankara Otoyolu gişelerinin oraya gittim. Doldurduktan sonra da yeni GPS yazılımını deneme amacıyla otoyola girdim, boştu, bastım. Öngöremediğim derecede iyi gitti araç. Yokuş yukarı 220de dip gaz yaptığımda hızlanmaya devam etti, gps te bunu teyid etti.
    İçime kurt düştü, çünkü bir önceki gün sahil yolunda Bostancı-Pendik güzergahında araba 2-3-4-5'in 5750'sinden sonra güç kaybetmişti, hatta kıytırık bir mazda3 e rezil oldum

    Otoyoldan çıkıp hemen ayn yere gittim. Bilmeyenler için, eğimsiz, düz, sıfır rakım bir yoldur. Aynı GPS te elimde.. Yine aynı sıkıntıları yaptı motor arızaya girdi. resetledim obd'den.

    Tekrar otoyola çıktım hemen. yine aynı yön yine asıldım tık yok aracın rekorunu da yokuş egale ettim = kadranda 240 gps te 236.3 kms.. Eve dönüşte tekrar sahile indim yine cırtladı. Arızaya girmesin diye çok uzatmadım..

    Denemelerin arası yaklaşık 15 dk.

    Laptopumun pilinin ömrü bitti prizsiz 5 dk da kapandığndan ölçüm alamyorum araçtan. Bir yerden şu Netbooklardan alıp bağlayacağım.

    Normalde tersi olması gerekirken bende sahilde kötü gitti ama otoyolda iyi gitti.. O anda aklıma gelmediğinden GPS'ten rakım değerlerine bakmadım otoyolun. Google Earth'e göre 125 m ortalama gibi bir rakım sözkonusu bastığım yolda..

    2 faktör buna sebep oluyor gibi geldi bnm aklıma:
    - Atmosfer basıncı
    - Nem(Sahil yolu denizden max 50 m uzak, nem tavanda haliyle)
    - Ha belki de hava kirliliği. Sahil yolu şehrin merkezi, otoyol ise ormanlık arazilerin arasında yoğunlukla..

    Yarın önce sahil sonra otoyol olarak tekrar deneyeceğim.

    Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar, neden olmuş olabilir. Şans mıdır yoksa var mıdır bir bilimsel açıklaması sizce?

    Arabada K&N Kutuiçi ve yazılım var sadece. DV siparişi verdim daha gelmediği için stocktayım.

  5. #3748
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet PM'i aldım. Yine söyleyeyim, aracı bizzat görmeden söyleyeceklerimin %100 doğru ve net olarak yorumlanmaması gerekir. Videoya ve anlattklarına nazaran tahminde bulunuyorum diyelim..

    Aşağıdaki foto senin şase no.na ait olan foto..



    Benim bu konuda yaptığım araştırmalarda fotoda işaretlediğim parçanın değişmesi gerekiyor. Sağdaki listede altında RP ile başlayan parçalar güncellenmiş parçalar.. Ve bu 14 numara da güncellenmiş. MINI'de bu sıkıntıyı yaşayanlar bu parça ile sorunu aşmış. Diğer RP parçaları farklı sebeplerden dolayı güncellenmişler olabilir.
    Üretim numaradan da 11565 bu da oldukça ilklerden sayılır. O yüzden yeni RC'lerde bu soruna pek rastlanmıyor.

    Benim tavsiyem 14 no.lu gergi vidası ve o-ringinin değişmesi yönünde.. Bunu istersen servisinle de bir görüş. Oradaki Teknik Danışman arkadaşla tartışmanızı tavsiye ederim.

    Bu arada kayış hiç revize edilmemiş.
    çok teşekkürler ilginiz için, servisle görüşeceğim. peki gaza hafif hafif basıp çekince turbonun koruması niye zırıldıyor? ayrıca bu kayış ötmesi ve koruma zırlaması diğer rc dede var. tesadüfen ordaydı araç bakım için. ondada aynı sorun var...
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  6. #3749
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Diğer araç için birşey diyemem buradan

    Turbo koruması zırıldaması bende oluşmadı o yüzden onu da bilemiyorum. Zırıldayan korumalı RC de hiç gelmedi bize..

  7. #3750
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Talking

    207rc'nin şaseden tekrar parçalara baktım şu turbo koruması ve egsozdaki zırıltı için.
    Şikayete sebep olabilecek 3 parça da revize edilmiş
    çift ok olan egsoz zırıltısı sebebi olabilir.


    71 no.lu vida var bir de belki sadece ondan kaynaklanıyordur koruma zırıltısı

  8. #3751
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peugeot kendi bir 207 forumu açsa bu kadar dolu ve başarılı olamazdı heralde tebrikler

    her okuyuşumda 207 alasım gelio

  9. #3752
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VteC_MaNiaC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    peugeot kendi bir 207 forumu açsa bu kadar dolu ve başarılı olamazdı heralde tebrikler

    her okuyuşumda 207 alasım gelio
    Yok bizimki spesifik olarak 207 RC ve GT üzerine ilerliyor ama gerçekten çok dolu bir konu oldu herkezin katılımı ile sağolsunlar.
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  10. #3753
    maf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    Adana/Seyhan
    Mesaj
    298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bariz problem olan kuş ciyaklamasını "bu ses normal hepsinden geliyor" diyerek insanı çıldırtan Peugeot'un yetkili servisinden ancak okul servisi olur.Çok Yazık.GT ile RC farkını kestiremeyen,üstelik bu arabalara bakım yapmaya niyetlenen tüm çalışanlarını kutluyorum.

  11. #3754
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GT ile RC farklarını kestiremeyenler kimler?

  12. #3755
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    9.413
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GT ile RC farklarını kestiremeyenler kimler?
    Arkadas Adana'daki servisten cok cekmis sanirim, onlari kastediyor anladigim kadariyla.

  13. #3756
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    GT ile RC farklarını kestiremeyenler kimler?
    yazıyı yazan kuzenim, adanada ilk rc ben aldım. servise gittiğimde aracıma bakıp GT niz hayırlı olsun demişlerdi
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  14. #3757
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Deniz selamlar,

    bu 200 THP nin silindir referansları yada pistonları 175 thp ile aynımıdır acaba?
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  15. #3758
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazıyı yazan kuzenim, adanada ilk rc ben aldım. servise gittiğimde aracıma bakıp GT niz hayırlı olsun demişlerdi
    normal istanbuldada benım arabayı gören ustalar gt demıstı artı olarak farlarda leke olusmustu garantiden değişiyim demişştim. bu farların ıcını sızmı böyle yaptırdınız demıstı. orjınalı böyle degıl demıstı. bende sustum bırsey demedım servıste devamlı aragaz seslerı ıle yankılanan araba ne olabılır tabiki rc dayanamayıp ıcerı girdim yeter dedıgımde arabanın basında herkez toplanmıs bir sekılde bakınıyorlardı.. işlem bittikden sonra arabanız gercekten basarılı dedi bide

  16. #3759
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İlk kez servise gelen bir modelin başında toplanılması normal. Sonuçta bu modellerin eğitimi Teknik Danışman'a veriliyor, eğitimi alan TD servisinde eğitimi ustalarına veriyorlar. Tabi hiçbir teorik tecrübe 5 duyunun edindiği tecrübeye benzemez. Başında toplanmaları bakınmaları hafiften kurcalamaları bana göre normal.

    Ama,

    - Siyah krom farlardan bihaber olmak,
    - RC'yi GT sanmak,
    - Spoilerden, egsozdan bihaber olmak(bir tanıdığa da bir servis bodykit muamelesi yapmış)

    bunlar eğitimsizlikten kaynaklanıyor. Suçlu aranacaksa o da idarecileridir bana göre ustası değil..

    Şu 'başarılı olmuş' muhabbeti bizde de var yalnız ufak bir farkla, biz yorumu kendi içimizde yapıyoruz, müşteriye başarılı/başarısız/olmuş/olmamış demiyoruz .. Zaten zannediyorum diğer servislerde de bizdekiyle aynı sebepten, yani 307'den, dolayı bu muhabbet oluştu.

    307'den çektiğimiz kadar hiçbir otomobilden çekmedik. Peugeot uygun tamirat ve arıza giderme prosedürleri üretemedi, biz birşeyler yaptık Peugeot kabul etmedi, öyle arızalar oluştu ki tamir edilemez oldu vs. filan markanın kendi servisleri kendi ürünlerinden soğudu.. 307'nin arkasından gelen 407 ve 207'de de 'bunlarla da kesin uğraşıcaz' gibi bir izlenim oldu, inceler olduk arabaları alıcı gözüyle

    Aynı testi şimdi RCZ'e uygulicaz Siz de uygulayabilirsiniz:



    Görünen tarihlerde o bayilerde birer RCZ test sürüşleri için sizi bekliyor olacak. Ama 156 lık mı 200'lük mü bilemiyorum. Ayrıca yine o tarihlerde lansman partileri vs yapılacak. Davetiye için bayinizle RCZ ile ilgileniyorum demeniz yeterli. Ben satış kısmını kapattığım için listede yokum.

  17. #3760
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Antalyalogy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Deniz selamlar,

    bu 200 THP nin silindir referansları yada pistonları 17 thp ile aynımıdır acaba?



    Aynı gibi duruyorlar ama piston A olarak işaretlenmiş ve bağlı olduğu 5 no.lu parça grubunun referansı farklı. En kötüsü yani: Gözle karşılaştırmak gerekir. Ama yüksek ihtimal farklılar..




    Bloklarda EP6DTS'te zorunlu olmayan bir alternatif var.. 0136.EL önerilmiş mümkünse onu takın derler..

    Edit: Normalde bu dökümanı paylaşmam yasak ama önemli olan 3 sayfasını XPS formatında paylaşıyorum. Windows 7/Vista kullanıcıları sorunsuz açabilirler ama XP kullanıcılarının http://www.microsoft.com/downloads/d...1-7649fd37ffee adresinden download etmeleri gerekir.

    DOsya: http://ul.to/kcas6k
    İçeriği: Neler değişti? sorusunun 1. ağızdan metinsel ve görsel cevabı. Gri parçalar aynen kalanlar.. Geri kalanı bir şekilde değişen(komple, kısmi, revize vb.) parçalardır. Renklerinin farklı olmasının sebebi alt sistem farklılıklarını yansıtır. Örneğin mavi olanı tamamen air intake tesisatını temsil eder.
    Dökümanı her an kaldırmak zorunda kalabilirim.

  18. #3761
    mturhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye antalya
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu akşam enteresan birşey farkettim. KGS yi doldurmaya Ankara Otoyolu gişelerinin oraya gittim. Doldurduktan sonra da yeni GPS yazılımını deneme amacıyla otoyola girdim, boştu, bastım. Öngöremediğim derecede iyi gitti araç. Yokuş yukarı 220de dip gaz yaptığımda hızlanmaya devam etti, gps te bunu teyid etti.
    İçime kurt düştü, çünkü bir önceki gün sahil yolunda Bostancı-Pendik güzergahında araba 2-3-4-5'in 5750'sinden sonra güç kaybetmişti, hatta kıytırık bir mazda3 e rezil oldum

    Otoyoldan çıkıp hemen ayn yere gittim. Bilmeyenler için, eğimsiz, düz, sıfır rakım bir yoldur. Aynı GPS te elimde.. Yine aynı sıkıntıları yaptı motor arızaya girdi. resetledim obd'den.

    Tekrar otoyola çıktım hemen. yine aynı yön yine asıldım tık yok aracın rekorunu da yokuş egale ettim = kadranda 240 gps te 236.3 kms.. Eve dönüşte tekrar sahile indim yine cırtladı. Arızaya girmesin diye çok uzatmadım..

    Denemelerin arası yaklaşık 15 dk.

    Laptopumun pilinin ömrü bitti prizsiz 5 dk da kapandığndan ölçüm alamyorum araçtan. Bir yerden şu Netbooklardan alıp bağlayacağım.

    Normalde tersi olması gerekirken bende sahilde kötü gitti ama otoyolda iyi gitti.. O anda aklıma gelmediğinden GPS'ten rakım değerlerine bakmadım otoyolun. Google Earth'e göre 125 m ortalama gibi bir rakım sözkonusu bastığım yolda..

    2 faktör buna sebep oluyor gibi geldi bnm aklıma:
    - Atmosfer basıncı
    - Nem(Sahil yolu denizden max 50 m uzak, nem tavanda haliyle)
    - Ha belki de hava kirliliği. Sahil yolu şehrin merkezi, otoyol ise ormanlık arazilerin arasında yoğunlukla..

    Yarın önce sahil sonra otoyol olarak tekrar deneyeceğim.

    Bu konuda fikirlerinize ihtiyacım var arkadaşlar, neden olmuş olabilir. Şans mıdır yoksa var mıdır bir bilimsel açıklaması sizce?

    Arabada K&N Kutuiçi ve yazılım var sadece. DV siparişi verdim daha gelmediği için stocktayım.
    bence aracın overboostu açmış olabilir. bende peugeotta teknisyenim. eğitime gittiğimde bu aracın overboost a girmesinin sınırlı olduğunu ve belli bir sayıdan sonra bir daha girmediğini öğrendim.
    07YAĞMUROTO - 0 533 396 15 67

  19. #3762
    mturhat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye antalya
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster



    Aynı gibi duruyorlar ama piston A olarak işaretlenmiş ve bağlı olduğu 5 no.lu parça grubunun referansı farklı. En kötüsü yani: Gözle karşılaştırmak gerekir. Ama yüksek ihtimal farklılar..




    Bloklarda EP6DTS'te zorunlu olmayan bir alternatif var.. 0136.EL önerilmiş mümkünse onu takın derler..
    arkadaşlar yanlız motor tamamen farklı ep6dts vvt li ep6dtx ise değişken strok sistemine sahip yani yanma odası farklı.. 120 hp likle aynı sistem ama direk enjeksiyon
    07YAĞMUROTO - 0 533 396 15 67

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •