aynen bi kaputu scoop deneyelim abi takıcam ben bide yukarı kocaman bi filtre yatay hemde;) havayı almıcak asılıcak :))) yeter yaw nw olaymıs...
Printable View
aynen bi kaputu scoop deneyelim abi takıcam ben bide yukarı kocaman bi filtre yatay hemde;) havayı almıcak asılıcak :))) yeter yaw nw olaymıs...
Ön logonun sağ üstüne bir delik açsak filtereyi de dayasak arkasına nasıl olur?
yokuş cıkarken cosuo bizim aletlerin yakısı bakamıyorum bilgi ekranına 15 20 30 :D
Kırmızı olandan bahsediyorsun sanırım.Suratı façalı çocuklar gibi duruyor:) Hiç beğenmiyorum
arabanın orjinal boyasını soğuk hava alıcam diye bozmam :)
arabanın sahibini biliyorum ve tanıyorum arabasınıda incelemiştim ama hava girişi işlevi olan bi olay deil sadece süs olarak kullanmış yane bi işe yaramıyo ;)
ön tarafta kelebek cam olayı peugeot'ta yıllardır war salaklık yaw , 1 ara 307ye ön kelebek siparişini yetiştiremiyordu camcılar :D
dayımın 307nin ön kelebek artık değişmekten fitiller tutmuyor :D
Böyle bir uygulama var;
http://www.carsinspections.com/image...8052009001.jpg
Burda da sağa akü önüne böyle bir kutu yapsak oraya bir delik açsak delikten boru geçse filtre içinde olsa hemen ordan da scoopdan hava çeksek projesi var..Bence mantıklı içinede gzüel bir yalıtım...:soru::soru:
http://www.imageshack.gr/files/upsgou4ex9tsoq8wsi9a.jpg
Stelio burda nedemek istemiş arkadaşlar..?
207 1.6 Turbo lambda sensors Reply with quote
Our 207s 1.6T ((meaning GT/150thp/RC/GTi-175 ) have two lambda sensors.
One on the downpipe and another one after the cat, in the lower section of the downpipe.
For the first generation of 207s, with the first MED17.4 ECU (with a tc1796 microprocessor), the front lambda sensor is a wideband lambda sensor. Second generation 207s MED17.4 (with tc1766) mostly have a narrowband sensor instead of the wideband.
The second lambda sensor is a narrowband lambda, and it is there only to check the catalyst for malfunction.
From the ECU's point of view, the front sensor checks and corrects the Air/Fuel ratio. If it gets leaner than desired, makes it richer. If it is richer, than is leans it out.
Wideband lambda sensors have a wider usable range in their measurements and a much better sampling rate than the narrowband. They are the ones most suitable for turbo cars, but they cost too much compared to narrowband sensors (that is why Peugeot got rid of them, once they had made sure their cars did not need them).
Wideband sensors are always used by tuners. Checking Air/Fuel ration is the only way to tell if something terribly wrong is happening or is about to happen to your engine.
wideband sensörünün doğru yere takılması ile ilgili..
peugeot wideband kullanmaktan vazgeçmiş. Narrowband olanları zaten işlerini görüyormuş.
ztn şart oldu bana bi aem wideband.
Bunu turbonun hemen çıkışına bağlasak olur mu sizce? ne kadar uzağa takacaz?
kat dan önce ye takılacağı kesin..
Tarık sana msn den bence iyi filtre yeri sol far arkası ama aşağıya doğru indirmeden demiştimya.Hani göbeğim çatlamıştı tarif edene kadar:)Anlatmak istediğim şeyi Özgür'üm sağolsun eklemiş.
http://www.carsinspections.com/image...8052009001.jpg
valla bunun lambda sensörü hemen turbonun çıkışında, sonrasında da milltek kat başlıyor. artık oralara bi yere takacaz. yanmaz işallah ucu mucu
GT yada RC de intercooler yok mu? Filtre yeri neden bu kadara büyük sorun oldu? İntercooler zaten soğutuyor?
http://img91.imageshack.us/img91/4446/730hpga8.jpg
Bunda bile pek dert edilmemiş? :) :)
Tamamdir olay anlasildi Safak sagolsun aydinlatti biraz :)
Turboya soguk hava gondermeye gerek yok, turbo cektigi havayi IC'a gonderirken isitiyor zaten, IC'dan gecerken soguyorsa problem yok.. Filtremi temiz tutsam yeter yani..
Yani bence öyle, Turbo ztn içinde sıkıştırıken ısıtıyordur o havayı, soğutma işini intercooler yapıyor asıl.
Örnek olarak daha birçok var...
Vay bee biz o kadar dil döktük olmadı, Şafak söyleyince konuyu kapatmış hemen adama bak:D
Şafak mantıken haklı ama kısmen katılıyorum. Stock intercooler sadece günlük kullanıma uygun.Yüksek bir verim beklemek yanlış olur.Bu yüzden yine de emişin soğuk olması gerektiğini düşünüyorum.
Kardeşim al bi kutu içi filtre düşünme artık:D
Arkadaşlar aracın stock intercooleri sıcak hava çektirdiğiniz turbonun üflediği havayı bir yere kadar soğutur.Siz ben aracı yükleyeceğim derseniz intercooler uptade şart.
http://www.forgemotorsport.com/uploa...s/R56graph.jpg
Lastiklere kaç psi basıyorsunuz?
38psi 10krktr
Kapida 2.5 bar yaziyor karsiligi 36 psi hesapladim ben. Oyle basiyorum, ideal duruyor..
Emre de 36 dedi sonra sıcakta genleşir sen 35 bas dedi????