daha önce çıtır bir yazılım attığımı söylemiştim bugün ölçme fırsatımız oldu ve sonuç 134.8 kw
araç dynodayken çiğ benzin attı ama nedeni hakkında bilgisi olan var mı?
http://a1107.hizliresim.com/11/7/31/181.jpg
Printable View
daha önce çıtır bir yazılım attığımı söylemiştim bugün ölçme fırsatımız oldu ve sonuç 134.8 kw
araç dynodayken çiğ benzin attı ama nedeni hakkında bilgisi olan var mı?
http://a1107.hizliresim.com/11/7/31/181.jpg
bende çiğ benzini buji zarar gördüğü zaman atıyordu, kontrol ettinizmi?
Biraz beklemiş her motoru ilk çalıştırıp direk dynoluk devirlerseniz biraz ıslak atar ortalık batar, normaldir.
Aslında yolda da yapar. Yüksek süratte birine draft yaptığınızda da kaputa cama gelen partiküllerin sesini duyarsınız çıt pıt diye.. Olağandır.
Merhaba Arkadaşlar,
Arabamı istemeyerekte olsa satma kararı aldım. 5 aylık çocuğumun, araba koltuğu arka koltuğa zor sığıyor. Bagaja bebek arabası hiç sığmıyor. Daha büyük bir araba ihtiyacım doğdu.
Şöyle bir sorunum var. Aracın fiyatı konusunda çok değişken rakamlar var. Piyasayı pek bilmediğim için, gördüğüm ilanların ortalaması bir rakam koydum.
Sizce arabanın piyasa değeri ne kadardır?
Arabam Le Mans. İskender usta'da yaptırdığım, orjinal qtp cutout lu turbo back egzoz var. Bir de s3 dv var. Kalan herşey orjinal. Değişen veya boyanan parça yok.
Bir yardımcı olursanız sevinirim.
Konuyu biraz böldüm kusura bakmayın.
bugun aracı çıkarttık ve esp ışığı sönmüştü biraz sıkıştırdım ama tekrar yanmadı :D
etuners in forumunun adresini veriyorum.İngilizcesi olanlar orada da sorularına veya merak ettiklerine cevaplar bulabilir..
Etuners Tech Support • Index page
r56 lar için turbo manifoldu çıkmış..
Turbo Exhaust Manifold R55 R56 R57 - Way Motor Works
Düzellti m..
Etuners Tech Support • Index page
Ohannnes ; :)
Peugeot 207 GT / Rallye 1.6T - Stage 4 (300 hp) - big turbo kit + upgraded pistons,rods - No 005
Performance results
Maximum power: 300 PS @ 5600 RPM (with constant power at 280 PS from 4500 RPM to 7000 RPM)
Maximum torque: 450 Nm @ 4500 RPM (with 260Nm @ 7000 RPM)
http://www.etuners.gr/en/index.php?s=13&t=320
tatil bitti sanırsan özgürüm:D
evet çok kötü oldu :(:(:(
Dün stelios Lionheart ün son versiyonu için link attı vuruntuyu kontrol et dön dedi.Ben nasıl yorumluyacağımı bilemedim söyledim ona o da anlatmaya başlamış..
Arkadaşlar ebayde satılan elm327 lerden 1.4 ve üstü bir versiyonu alın 15 dolar civarı ;
aracın abs sinden frenlerine lastik havalarınan knock sensore , wastegatein % kaç açık olduğuna , hedef turbo basınç ve aktüel turbo basınç a , gerçek wideband a varana kadar okadar ayrıntılı bir diagostanic bir program hazırlamış ağzım açık kaldı ;
bir örn programla var olan arıza kodlarını görüp silebiliyorsunuz bunun yanında ecu de kayıtlı bugüne kadar kaç kere silme işi yaptığınızı görebiliyorsunu -benim 23 müş :D:D:D
Buradan programık indirebilirsiniz;
Etuners Tech Support • View topic - Etuners Lionheart - version 0.7.1
Buradan da ilk derse bakabilirsiniz ; Using Lionheart to monitor ignition parameter
Etuners Tech Support • View topic - Using Lionheart to monitor ignition parameters
örnek ;
If excessive knocking occurs, lionheart's dials will change colour to yellow, to draw your attention! Just as in the picture below, where Cylinder No 3 has clearly got a problem.
http://www.etuners.gr/salex/lionhear...1_ignition.jpg
http://www.etuners.gr/salex/lionhear...correction.jpg
To sum up:
Knock correction 0 = excellent
Knock correction down to -4 = good
Knock correction appearing symmetrically in all 4 cylinders = good
Knock correction down to -8 = BAD
Knock correction appearing in one cylinder = BAD -> There is something going wrong with that cylinder
Pinging noises from the engine while accellerating, audible with the window open = BAD, VERY BAD
abi bende elm327 var. bende dener bakarım
Arkadaşlar orta susturucuyu iptal edip düz boru çeksek nasıl olur ya da cut out yaptırsam daha mı iyi olur fikir verirseniz sevinirim..Son susturucum orjinal kalacak..Araçta kat iptali vardır..
Orta susturucu+düz boru daha iyi olucaktır.
Cut out sesi çirkin ve abartı bir ses..