Yok vakitsizlikten çıkamadım.Şimdi 1250 Km oldu araç.Antalya da iki yer var onlara bir gideceğim..Bir de map tam istediğim gibi olmamış şu an..Bir böyle birde ayarlandıktan sonra tekrar çıkıcam..
Printable View
Yok vakitsizlikten çıkamadım.Şimdi 1250 Km oldu araç.Antalya da iki yer var onlara bir gideceğim..Bir de map tam istediğim gibi olmamış şu an..Bir böyle birde ayarlandıktan sonra tekrar çıkıcam..
yazılımı nerde yaptırdın aga?
Mehmet Gazihan yaptı. Konuştuk bugün.Onunda tereddütü varmış zaten deneyemediği için.
Mayıs sonu gibi Antalya daki bayiisine de İtalya dan bizim beyinlerin takılabildiği cihaz gelecekmiş o zaman tekrar bakacağız...
Yalnız filtreyi şiddetle tavsiye ederim emiş çok rahatladı ve ses müthiş oldu...
ben vizeyi aldım kanka komşuya gidiyorum :D
tr de bu iş sağlıklı olmazmış gibi geliyo bana.
yakında etuners sayfasında görürsünüz benim aracı dyno sonuçlarını :D
Kanka bunu şimdi mi söylüyorsun aşkolsun.Vereydim beyni sana...:eek::eek::eek:
Kıvanç zmanlaman belli mi kanka?
önce bi deneyelim sanada attırırız.. vize 3 ay var nası olsa yer de yakın..
bu arada bi cihaz var baya bi taktım alacam ve bizim araçlarda güzel çalışıyo paylaşayım istedim..
scangauge II diye bi cihaz.
bilmiyorum ne kadar önemli sizin açınızdan ama bence aracın anlık vaziyetlerini izleyip bi sorun olduğunda değerlere bakıp yorum yapabilmek açısından bu alet çok önemli.
izlenebilen değerler (bazıları ztn rc de var):
» Fuel Economy - var
» Fuel Rate - bu dediği afr ise oranı görmek güzel olur zengin fakir anlarız.
» Battery Voltage - akü sarj ediyo mu
» Coolant Temperature - var
» Intake Air Temperature - emme havası sıcaklığı: bu önemli intercooler hakkında fikir
» Engine Speed (RPM) - özellikle remapten sonra devir bandı genişlerse burdan takviye yapılabilir.
» Vehicle speed (MPH and KM/H) - salla :)
» Manifold Pressure - bu da çok önemli, turbo waste gate dump valf hakkında fikir
» Engine Load - süper bi olay, tahmini güç hakkında fikir
» Throttle Position - gaz kelebeği pozisyonu ne alemde
» Ignition Timing - avanslar rötarlar ne alemde, remapten sonra çok önemli
» Open/Closed Loop - O2 sensörleri widebandlar ne alemde gibi..
aynı zamanda diagnostic alet olarakta kullanılabiliyor.
arıza kodu okuma, arızaları silme gibi özellikler de var.
zaten obd2 portundan bağlayayıp anlık değer alıyosun.
http://www.scangauge.com/
yunanistanda bu da var gitmişken alacaz.
yahu bu araç için ne kadar güzel şey varsa hepsi dışarıda.. zor araç seçmişiz.
tr de paso jdm.. :D adam gibi bişi yok
cai takınca bov sesi geliyor mu?
:)
bence de en uygun / yeterli olan işlemler cai + hks hi-power...
üstüne bir de yazılım gelirse gayet güzel olur...
Hızlı hızlı 3-4.000 aralıklarında vites değiştrince o kadar tatlı bir ses geliyor anlatamam.Son devirlere yakın motor ve egzos sesinden pek anlaşılmıyor..
Birde hani bizim araca uyumluluk?Benm i göremedim yoksam???
farketmez özgür ben alırım sana sonra verirsin. sınırı bi geçeyim gerisi kolay :D
obd2 olan tüm yeni eski araçlarda çalışıyo..
ingiliz forumunda özellikle bizim araca takıp kullananlar var..
ya işler yoğun çok gidip geliyorum..
görüşürüz bi ara mutlaka..
sen çok acele ediyon aga takıl biraz arabayla :D
yaparız bişiler, bakalım ne var ne yok piyasaya, temiz olsun iyi olsun. :D
Doğru diyorsun da ben öteki aracı aldığım gün jant lastik helezon.Bir gün sonra da tesisat ve xenon,film yapıp 1,5 sene böyle bindiğim için alıştım galiba.Ondan öncekini 3 senede istedğim hale getirmiştim...
Bu arada konu Turbo böümünde sabit konular hariç en çok okunan 6. en çok cevap verilen 2. konu olmuş.Tüm katılımcı arkadaşlara teşekkürler...
sonunda eklemişsin fotoları:) kazasız belasız binmen dileğiyle özgürüm,maaşallah:icon_tup:
Bu alet ne işe yarıyor?
http://forgemotorsport.at/product_in...ae3da3eb84174d
Çok güzel ve faydalı uygulamalar maşallah aracada.
filtre kitinin fiyatı nedir?
ALLAH kaza bela vermesin hayirli ugurlu olsn insallah.:)
Arkadaşlar forge un sitesinde böyle bir aparat var?
http://forgemotorsport.at/images/banner/FMDVP207.jpg
Ne işe yarar diye mail attım şöyle bir cevap geldi.Ne demek istemiş sizce arkadaş??Fiyat da 68 euro.Benim filtreden sonra max torka yakın devirlerde çok tatlı bir çuf sesi geliyor bunu takarsak daha da artar mı acep?Br de parçanın orjinal DV ye uyumlu olması beni cezbediyor...
Dear Sir
The blow off spacer for the Peugeot is only to give the blow off valve sound ….pssssshhht
It does nothing else , just makes the blow off sound
güzel ses vermiyo özgür osuruk gibi, alacaksan al ama değmez bence.
filtreden gelen ses daha güzel.
Sesi tırt olmayan Blow-off ne takcaz kanka?
Arkadaşlar , komple krom down pipe- up pipe cat iptali yapılmış 65 mm lik Komple egsos Son susturucu HKS.. Benim orjinal komple yi verirsek 400 TL istiyorlar.Ne diyorsunuz fiyata?
orjinal her zaman lazım olur:D 2gün sona polisler yengeyi durdurursa görürüsün:D sistem güzel ama orj verme derim..
Dedim zaten bende son susturucu var diye gerek yok dedim HKS ye hem o çok ses çıkartıyo be ...Ama dedğin gibi orjinal herzaman lazım olur..
bence üzerindeki son susturucu gayet yeterli,zaten polis olaylarınıda biliosun kardeşim,egzost takan herkez orijinale dönüyo.
eğer komple sisteme giricem dersende orijinali sakın verme derim.
Pazar izinliyim.Haberleşiriz.
Öncel'i fazla dinlersen benim gibi fabrikasyon stock gezersin:D
Şaka bir yana Öncel kardeşimin fikirleri her zaman değerlidir benim için.Ama sen yine de benim kadar kulak asma,biraz aç yelkenleri rüzgar sürüklesin.
Not:Gerçi sürüklenecek halin de kalmamış Özgürcüm.Kasırganın ortasındasın.Millet senin yaptırdıklarını 2 senede yapıyor:D
Emeğine sağlık....
herkeze merhaba 14 sayfayı bı cırpıda okudum aracımı alalı yaklasık 1 sene oluyor izmirde bu konularda bıraz gerıyız 1-2 yerden baska mekan yok gıbı bı işler ıcın su an stok kullanıyorum telefon kıtı bırde ıpod kıtı taktım sadece ama filtre işi aklımda uzun zamandır ama tam karar veremıyorum egsozda bencede mıltek oldukca ıyı borla yapan arkadasında dyno verılerını gormek ısterım araca ozel bısey olsada sonucda komple bı kıt deyıl miltek gibi bu arada turbo tımer taktıran arkadasım mesala mınılerde bu alet verımlı olmuyor senın aracda herhangı bı sorun yarattımı tesekkur ederim cevaplar ıcın selamlar
bu araçta timer a gerek yok.
ep6dt/s motorları stop edildiği zaman elektrikli bir su pompası turboyu soğutmaya devam eder.
böylece sıcaklık güvenli seviyeye düşünceye kadar turbo yataklarında kalan yağın karbonlaşması engellenmeye çalışılmış.
bu konuda tabi kullanılan yağ da önemli. full senttik yağlar yüksek sıcaklıklarda viskozitesini koruyor.
dikkat ederseniz aracı stop edince ön taraftan bi ses gelir. bu turboyu soğutan pompanın sesidir.