O borunun ucu orjinal hava emiş kanalına bağlanıyor.O kanal da tampon altından temiz havayı alıyor zaten...Bu sistemde orjinal hava filtresi kutusu nereye bağlanıyorsa giriş-çıkış bu da öyle...
Printable View
O borunun ucu orjinal hava emiş kanalına bağlanıyor.O kanal da tampon altından temiz havayı alıyor zaten...Bu sistemde orjinal hava filtresi kutusu nereye bağlanıyorsa giriş-çıkış bu da öyle...
Bizim araçlarda yer darlığından dolayı pek serin hava bulma imkanın yok gibi.Kaputun altı hiç bir şekilde soğumuyor...
o zaman olabılır izmirde uygulama yapıp da bakma sansımız olmadıgı ıcın forum paylasımları faydalı oluyor bu acıdan bu arada rc s2000 rally aracınıda degişik uygulamalar var hava filtresi acısından arac fabrıka takımları dısında bıreysel olarakda kullanıldıgı için ceşitili cözumler uretılebılıyor incelemekde fayda var her ne kadar aynı motor olmasada motor yerleşimi aynı sayılabılır selamlar
http://img21.imageshack.us/img21/3784/img0264s.jpg
aynen kılavuzda gösterildiği gibi.
ucu sağ ön amortisör boşluğunun orda.
borunun içi ısı yalıtımlı. dışardaki hava filtreye girene kadar ısınmıyor.
scoop tan aldığın zaman su yürüme riski var.
ben o kısımları iptal ettiğim zaman, söktüğüm borularda çamur + su izleri vardı.
bi de karter havalandırma bağlantısı da iptal oluyo o zaman..
oraya da filtre takıyosun sonra her yer yağ oluyo.
SELAM ARKADASLAR ISMIM ONUR gecen hafta persenbe aldim rc kirmizi harika bir arac
yalniz arac yeni oldugu icin dur kalklarda stop durumu var sanirim debriaj alismadi bide biraz yuksek debriaj onun disinda cok iyi bir secim yaptigimi dusunuyorum bide performans cok iyi simdilik bana bu araci ilk 3 bin km nasil kulanmaliyim bir tawsiye verebilirmisiniz ?
bencede orası rısklı bı yer hadi peugeot oraya koymadı fıltreyı k&n koyabılırdı ama onlarda oraya koymuyo sag tarafa uzatıyo riskli gorduklere yerlere gırmıyorlar performansdan odun versede risk almamaya calısıyorlar sonucda ben bızım ıcınde bu gecerli zaten alınacak fazka bi performans yok fıltre olayında ses işte biraz arabaya hava gırısınde belkı bı mıktar rahatlama bu kadar benım tek derdim ıyı olucak derken kotu yapmayalım selamlar
bu arabada şehir içi dur kalk yaparken veya küçük vites, düşük devirde yakıt tasarrufu sağlasın diye gaz tepkisini bu şekilde ayarlamışlar.
bu ayardan dolayı da arabayı kaldırırken sanki zormuş hissi veriyor.
ecu remap te bu ayar değiştirilip gaz pedalı hassaslaştırılabiliyor bilginize.
Sen beni kavga ediyorum falan zannettin heralde. :D Sadece yardımcı olmaya çalışıyorum, şu an bizde uğraşıyoruz aynı arabayla...
Bak burda var; Pipercross'cular mı deli o zaman? :D
Kit code; PK345
http://www.motoraddicts.com/news/207...tionpower72120
Ebay link; Resimdeki ile farklı...
http://cgi.ebay.co.uk/PIPERCROSS-Ind...%3A1|294%3A200
Zaten fabrika aracın en iyi-kötü koşullarda çalışabilmesi için üretim yapıyor. Onun için kullanışlı olması aracın daha önemli oluyor, dolayısı ile performansın her zaman önünde geliyor.;)
yok yav dostum laflıyoz kavga olurmu
mesala ıngıltere forumlarında falan yapan var baya pıpercross u senın dedıgın gıbı hatta youtube vıdeolar falanda var adam dyno falan sokuyo aldıgı deyerlerde baya ıyı ama tr de nasıl olur su cekermı baska bısey olurmu benım derdim o yoksa mantık uygulanabılır sekılde sadece fazla ugrasmak ıstemıyom hazır bı kıt varsa takalım gecelım sonucda filtre takıyoz selamlar
Onur kanka benim yaptığım gibi yapıcan aracı istanbul dan alıp önce doğru Ankara ya ordan da Antalya ya gelicen aaa araç 1100 KM sonrada ben hemen yağını değiştirdim
Bu arada araç 4 lt yağa bana mısın demiyo 4,25 en az...
Ondan sonra şehir içi rodaja başladık devam ediyoruz.Ben şu aralar motor(zaten hemen ısınıyor) ve yağ harareti normale gelmeden gazlamıyorum.Araç daha 170 i geçmedi...
2000 devirince Allah ne verdiyse artıkın.Bu arada Kurşunsuz benzine bu akşam zam gelcek bilginiz olsun..(çalıştığımız bir istasyon söyledi):heyoo::heyoo:
Bizde meşhur pipercross videosuyla hemen hemen aynı uygulamayı yaptık,şu an herşey yolunda,filtreden önce denedigimiz arabalarla tekrar denicez ozaman az çok anlarız performans olarak kıpırdanma olup olmadıgını ;)
Bununla ilgili açtığım bir konu var ona bak istersen :
http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=29218
ordaki 4 no lu cevap herşeyi anlatıyor...
http://videos.streetfire.net/video/2...day_182292.htm
bu video,dediğin videoyu bilmiyorum bakayım onada
Hee o video.Aga ben o işlemin sıcaktan dolayı çok sağlıklı olmadığı kanaatindeyim.Bir de ülkemiz maalesef çok tozlu yollara sahip..Tırsıyorum ben açık hava filtreden yaa..
Ama keşke bir dyno da patlatsaydınız öncesi ve sonrası olarak iyi olurmuş..Ama rolling sonuçlarını da bekliyoruz...
Valla sadece eksozla rc'lerle denk gidiyordum bu filtre işinede kafa yorduk en verimlisi bu gibi geldi,sıklıkla temizlerim aksatmam o tür şeyler sorun değil,ses tam istediğim gibi ama işlevsellik ne durumda görücez:)
pek sağlıklı değil burdaki dynolar,bizimki yol dynosu en güzeli:)
Olsun aynı dyno da iki kere ölçtürsen sıcaklığın aynı olduğu iki gün fikir verir bee...
Aynı dert burda var.Dyno için İstanbul a mı gidicez Allah aşkına.??
Valla ne kadar yaktım bilmiyorum ama yol bilgisayarı 7.5 lt ortalama diyordu.Yol sırf otoban olduğu için acaip sıkıcı br yol çoğu yerde 110-120-130 gittim.İnan 90 la gitseydim 6 lt leri görmemek işten değil...
Merhaba arkadaşlar.. İsmim İnanç. Öncelikle Tr'de 207RC ile ilgilenen ve bilgi paylaşan bu kadar insanın olduğunu görmek cok güzel.. Ben de aracımı yaklaşık 5 hafta önce teslim aldım ve bugün itibariyle 3000km'yi doldurmuş bulunuyorum. Aranızda pipercross pk345 ya da aynı sekilde custom made intake deneyen oldu mu? 2haftadır buna kafa yoruyordum. Ve custom'a karar verdim. Filtre olarak simotanın light-weight karbon kevlar (medium) modelini kullanmayı düşünüyorum.