elektrovanaları bir değişin isterseniz aklınız kalmaz
biri 40 küsür diğeri 80 küsür tl
Printable View
elektrovanaları bir değişin isterseniz aklınız kalmaz
biri 40 küsür diğeri 80 küsür tl
Dumpvalve aparatı derken eğer recirculation valve varsa sende kaçırması çok zor bi ihtimal. Ama Forge blow off adaptör kullanıyorsan kaçırma ihtimali olabilir.
Bende şahsen cat ile alakası olucağını zannetmiyorum. Katın o km'lerde bu kadar çok tıkanması pek olağan gelmedi bana.
Cat çıkardığın zaman mutlaka hp artışı olur ama ortada 22 hp bi kayıp var,tabi araba 175 hp diye dynoda 175 hp çıkar demek değil 3 aşağı 5 yukarı yakın değerde çıkması lazım.
Bence adaptörde kaçak var.
özgür bu 80 tl lik parçanın güncel parça kodu 1922V6 dimi en günceli ?
40 tl olan ın en son güncel parça kodu neydi biliyormusun ?
ve bunları hiç ugrasmadan hangi parçacıdan bulabiliriz orj..
şu resımde çamber içine aldıgım parçamı elektrovana ???
http://i.hizliresim.com/KgD5kN.jpg
kodları yarın söyleyebilirim faturadan bakıp ya da tufan görürse söyler
bir tanesi emmenin orada ama öbürünün tam yerini bilmiyorum
Orj. dumpvalve'i elektrovana olarak saymazsak 3 adet elektrovana mevcut :
1922v6 boost selenoidi
güncel liste fiyatı 109 TL
1922v9 VVT elektrovanası
güncel liste fiyatı 129 TL
1563L4 depo kanister vanası
güncel liste fiyatı 53 TL
@ emir çembere aldığın 1922V6 olan elektrovana
çok teşekkürler arkadaslar elinize saglık.
Forge dumpvalve satan var mı?
Soyle bir durum var yazilimsiz aracta kat iptali 10 hp kaybettiriyor. 166 hp cikmisti yazilimsiz bnim arac Diger hersey orjinldi. Suan kac fikrim yok. Enson 210 dynomics cikmisti.
bendekı sadece aparatı oluyormuş heralde parca bu caf cuf edıyor..
http://i59.tinypic.com/zj781u.jpg
yarın cıkartıracam eyer bu parcayı ıstersenız ben satarım
bende blow off adaptör yok , her viteste deli gibi basınç var.
içerdeki havayı tahliye ediyor basınc düşüyor sonra tekrar dolduruyor ama turbonun saglıgı acısından gerekli bir parça oldugunu düşünüyorum çünkü sürekli basınc oluyor bu parça olmadan.uzun vadede zarar verebilir turbo miline.
Yani sonuç ? Takalim mi ? Takmayalim mi ? :D
Benzin olarak kullanılması gereken oktan nedir ?
po 95 mi , opet - total 97 mi , shell nitro 97 mi ?
fabrikasyon hata yok
bi anlık boşaltma pali basınçtan kurtarır daha rahat döndürür.
ama içerdeki basınc tahliye olmazsa palin üstünde sürekli yük olur basınç olur.
sen içerde sürekli basınç sabit kalırsa zararı olmaz diyorsun bnde diyorumki içerdeki sürekli basınç pale yük bindirir buda zamanla mili bozar
İcerde surekli basinc olmuyor iste. Acik hwva filtresi takarsan basincin nereye gittigini duyarsin :) pallere tekrar yuk bindirmiyor bindirecek olsa senin dedigin gibi terse yuk bindirir. Oda daha buyuk zarar verir. Turbo ici kanal var dvnin orada. Bu kanaldan turbo giris tarafina tekrar gonderiyor.
evet videosu vardı youtube da yanlış hatırlamıyorsam.orjinal adaptörün içindeki yayı cıkartıp daha sert olan s3 yada alta çelik yay takılıyordu.
Upgrade Valvula VAG Peugeot 207 THP/RC - YouTube
şöle bişeydi sanırım.
Benim aracımda s3 yayı ve orjinalin yayını üst üste sıkıştırarak taktım öyle daha sert oluyo tavsiye ederim
hazır spacer mı ? tornada yapmamı ?
Forumdaki Denon nikli yusuf yaptı.
Balans titreme 0
Arkadaslar intercol icin silikon boru isini cozmek uzereyim benden haber bekleyin...ekrem naaptin haci son durum nedir takildimi?
Gayet güzel olmuş özgür abi güle güle kullan. Ben eski arabamda spacer yapmıştım üstelik marka spacer'dı ve 160-180 gibi hızlarda titreme yapıyordu ve yol tutuşu eksi yönde etkilemişti yani arabanın kimyası değişmişti. Hiçbi şekilde çözemedim sorunu çok mide bulandırdı en sonunda çıkardım. Bi arkadaşımda aynısını yaşamıştı başka model arabayla.
O zamandan beri uzak bakıyorum spacera ama sen balans titreme 0 diyince bende mi taksam diye düşünüyorum şuan.
filtre takıp o sesi duyunca surge sesi olduğu ortaya çıkmayacak mı?
ben yazdıklarınızdan bunu anladım ve Efe'nin dediği bariz şekilde daha doğru geliyor bana.
İçerde basınç kalıp yeterli tahliyeyi yapmadığı zaman tamam gidiş olarak, vites büyüttükçe lag riski azalacak fakat paller çarpışıp surge e sebep olucak. bu da turbo ömrünün kısalması olarak geri dönüş yapar kullanıcıya.
ya arkadaşlar konu dışı ama özel mesaj atamıyorum...yazıyorum gönder diyorum ama gönderilen mesajlarda gözükmüyor ve karşı tarafa gitmiyor sanırım
Ozgur hayirli olsun , abi bence olmamis hic beyenmedim , arac 5 cm basik oldugu halde sanki 5 likleri cikarmissinda 3,5 likleri takmissin gibi olmus. Cok disarda olmus. Sadece arkaya 1 cm lik yaptirsaydin daha iyi olurdu diye dusunuyorum hacim.