User Tag List

Sayfa 922/1195 İlkİlk ... 4228228729129209219229239249329721022 ... SonSon
22691 sonuçtan 17.500 ile 17.518 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #17500
    Masterpiece - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    29
    Şehir
    Isparta
    Mesaj
    872
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzin olarak kullanılması gereken oktan nedir ?

    po 95 mi , opet - total 97 mi , shell nitro 97 mi ?

  2. #17501
    Hakan-N - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    353
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Masterpiece Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzin olarak kullanılması gereken oktan nedir ?

    po 95 mi , opet - total 97 mi , shell nitro 97 mi ?
    Ben servisteki ustaya shell nitro 97 kullanıyorum sakıncası olurmu dedim yok güzel yakıt demişti bana ki zaten shell nitrodan memnunum
    DR.ECU

    SAFKAN Le Mans
    ___________________________
    By İstanbul Otopark / Fatih

  3. #17502
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fabrikasyon hata var diyosun yani. Bir anlik bosaltmami daha cok verir yoksa orjinal kalip fazla basinci hava filtresine geri iletmesimi?
    fabrikasyon hata yok

    bi anlık boşaltma pali basınçtan kurtarır daha rahat döndürür.

    ama içerdeki basınc tahliye olmazsa palin üstünde sürekli yük olur basınç olur.

    sen içerde sürekli basınç sabit kalırsa zararı olmaz diyorsun bnde diyorumki içerdeki sürekli basınç pale yük bindirir buda zamanla mili bozar

  4. #17503
    ErK_aY - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.558
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fabrikasyon hata yok

    bi anlık boşaltma pali basınçtan kurtarır daha rahat döndürür.

    ama içerdeki basınc tahliye olmazsa palin üstünde sürekli yük olur basınç olur.

    sen içerde sürekli basınç sabit kalırsa zararı olmaz diyorsun bnde diyorumki içerdeki sürekli basınç pale yük bindirir buda zamanla mili bozar
    İcerde surekli basinc olmuyor iste. Acik hwva filtresi takarsan basincin nereye gittigini duyarsin pallere tekrar yuk bindirmiyor bindirecek olsa senin dedigin gibi terse yuk bindirir. Oda daha buyuk zarar verir. Turbo ici kanal var dvnin orada. Bu kanaldan turbo giris tarafina tekrar gonderiyor.

  5. #17504
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani sonuç ? Takalim mi ? Takmayalim mi ?
    Forge Dump valve ile Forge blow off adaptörü birbirine karıştırmamak lazım.
    Genelde herkes ikisinede aynı isimle hitap ediyor
    Bence bize lazım olam forge dump valve,resmen arabanın kaderini değiştiriyor.
    O kadar para vermem derseniz de S3 dumpvalve alırsınız.

  6. #17505
    serti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    75
    Şehir
    istanbul/Fatih/Karagümrük
    Mesaj
    388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Forge Dump valve ile Forge blow off adaptörü birbirine karıştırmamak lazım.
    Genelde herkes ikisinede aynı isimle hitap ediyor
    Bence bize lazım olam forge dump valve,resmen arabanın kaderini değiştiriyor.
    O kadar para vermem derseniz de S3 dumpvalve alırsınız.
    yada en azından s3 yayı kullanırız

  7. #17506
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı serti Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yada en azından s3 yayı kullanırız
    Orjinal dumpvalve'e mi?

  8. #17507
    serti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    75
    Şehir
    istanbul/Fatih/Karagümrük
    Mesaj
    388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet videosu vardı youtube da yanlış hatırlamıyorsam.orjinal adaptörün içindeki yayı cıkartıp daha sert olan s3 yada alta çelik yay takılıyordu.

  9. #17508
    serti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    75
    Şehir
    istanbul/Fatih/Karagümrük
    Mesaj
    388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  10. #17509
    S.Ucar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2013
    Yaş
    35
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    194
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benim aracımda s3 yayı ve orjinalin yayını üst üste sıkıştırarak taktım öyle daha sert oluyo tavsiye ederim
    207 RC > POLO GTİ > BUGEYE STİ > POLO GTİ > GOLF > HAWKEYE STİ

  11. #17510
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Spacer taktım bugün önler 17mm arka 20mm








  12. #17511
    serti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    75
    Şehir
    istanbul/Fatih/Karagümrük
    Mesaj
    388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hazır spacer mı ? tornada yapmamı ?

  13. #17512
    Low-Rider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    21.932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    50 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Forumdaki Denon nikli yusuf yaptı.

    Balans titreme 0

  14. #17513
    serti - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    75
    Şehir
    istanbul/Fatih/Karagümrük
    Mesaj
    388
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Low-Rider Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Forumdaki Denon nikli yusuf yaptı.

    Balans titreme 0
    106 larda cok kullandım ama el yapımlarında hep sıkıtnı cıkıyor..hazırlar vardı hem hafif hem sıfır hata..ama sorun yok diyorsan tamamdır..hayırlı olsun güzel olmuş ve yakışmış.şimdi face dede gördüm.

  15. #17514
    GOKTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    1.037
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar intercol icin silikon boru isini cozmek uzereyim benden haber bekleyin...ekrem naaptin haci son durum nedir takildimi?

  16. #17515
    Merthan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.874
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gayet güzel olmuş özgür abi güle güle kullan. Ben eski arabamda spacer yapmıştım üstelik marka spacer'dı ve 160-180 gibi hızlarda titreme yapıyordu ve yol tutuşu eksi yönde etkilemişti yani arabanın kimyası değişmişti. Hiçbi şekilde çözemedim sorunu çok mide bulandırdı en sonunda çıkardım. Bi arkadaşımda aynısını yaşamıştı başka model arabayla.
    O zamandan beri uzak bakıyorum spacera ama sen balans titreme 0 diyince bende mi taksam diye düşünüyorum şuan.

  17. #17516

    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    BODRUM-İST
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı GOKTAN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar intercol icin silikon boru isini cozmek uzereyim benden haber bekleyin...ekrem naaptin haci son durum nedir takildimi?
    Dışı 60mm içi 55 dirsek için bana yaz heber bekliyorum üzerine koydum ama başlayamadım başka işlerden dolayı
    powered by MRÇ garage ekotech
    mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS

  18. #17517

    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    BODRUM-İST
    Mesaj
    770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Merthan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Gayet güzel olmuş özgür abi güle güle kullan. Ben eski arabamda spacer yapmıştım üstelik marka spacer'dı ve 160-180 gibi hızlarda titreme yapıyordu ve yol tutuşu eksi yönde etkilemişti yani arabanın kimyası değişmişti. Hiçbi şekilde çözemedim sorunu çok mide bulandırdı en sonunda çıkardım. Bi arkadaşımda aynısını yaşamıştı başka model arabayla.
    O zamandan beri uzak bakıyorum spacera ama sen balans titreme 0 diyince bende mi taksam diye düşünüyorum şuan.
    hafif alaşım aliminyum malzeme artı göbek ölçüsü güzel yapılırsa sorun çıkmaz diye düşünüyorum 306 da kullanmıştım.
    powered by MRÇ garage ekotech
    mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS

  19. #17518
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fabrikasyon hata yok

    bi anlık boşaltma pali basınçtan kurtarır daha rahat döndürür.

    ama içerdeki basınc tahliye olmazsa palin üstünde sürekli yük olur basınç olur.

    sen içerde sürekli basınç sabit kalırsa zararı olmaz diyorsun bnde diyorumki içerdeki sürekli basınç pale yük bindirir buda zamanla mili bozar
    Alıntı ErK_aY Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İcerde surekli basinc olmuyor iste. Acik hwva filtresi takarsan basincin nereye gittigini duyarsin pallere tekrar yuk bindirmiyor bindirecek olsa senin dedigin gibi terse yuk bindirir. Oda daha buyuk zarar verir. Turbo ici kanal var dvnin orada. Bu kanaldan turbo giris tarafina tekrar gonderiyor.
    filtre takıp o sesi duyunca surge sesi olduğu ortaya çıkmayacak mı?

    ben yazdıklarınızdan bunu anladım ve Efe'nin dediği bariz şekilde daha doğru geliyor bana.

    İçerde basınç kalıp yeterli tahliyeyi yapmadığı zaman tamam gidiş olarak, vites büyüttükçe lag riski azalacak fakat paller çarpışıp surge e sebep olucak. bu da turbo ömrünün kısalması olarak geri dönüş yapar kullanıcıya.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •