User Tag List

Sayfa 301/1195 İlkİlk ... 201251291299300301302303311351401801 ... SonSon
22691 sonuçtan 5.701 ile 5.719 arası

Konu: 207 RC Cadde kullanımı için modifiye yardım?

  1. #5701
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    saolasın özgürüm maalesef o şekil verdim be ne var ne yok.. yanlız o jantlarda bir süre sonra dökülme başladı. üzerindeki kaplama mıdır nedir pul pul döküldü. istemezdin yani. ben iyicene soğudum onları görünce dedim al gitsin.
    jcw ye de siyah challenge jantı koydurdum. hastalık var siyah jant a karşı.

    bir de naman arkadaşıma birşey söyleyecem 1.5 bar pik, 1.3 civarı cont. demişsin bi kaç mesaj önce. bana pek gerçekçi gelmedi. o turbolarla biraz zor. istediğin kadar yazılım yap..

  2. #5702

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saolasın özgürüm maalesef o şekil verdim be ne var ne yok.. yanlız o jantlarda bir süre sonra dökülme başladı. üzerindeki kaplama mıdır nedir pul pul döküldü. istemezdin yani. ben iyicene soğudum onları görünce dedim al gitsin.
    jcw ye de siyah challenge jantı koydurdum. hastalık var siyah jant a karşı.

    bir de naman arkadaşıma birşey söyleyecem 1.5 bar pik, 1.3 civarı cont. demişsin bi kaç mesaj önce. bana pek gerçekçi gelmedi. o turbolarla biraz zor. istediğin kadar yazılım yap..
    ama farkındaysan zor demişsin; sonuç olarak bilen bir kişi gayet te yapabilir... ki Naman nick li arkadaşımız da bize olmayan bir şeyi varmış gibi gösterecek bir kişi değil...

  3. #5703
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Dostum mekanik saatli Le Mans göz kararı 1.4 üzeri görüyor peakte
    Ben de diag la okutuyorum.

  4. #5704
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbonun haritası orada. nefesi belli. artı bilmem farkında mısınız ama map sensörlerinin kapasitesi zaten max. 1.3bar. yazılımcıyla veya yazılımla olacak iş değil. diag ne var sende? ben zamanında boost port lu control üniteli bir defilerle okuttum. sonradan dash dyno taktım basıncı sonuna kadar açtık. vurmuyor o kadar. turbo ufak nefesi yok. piki de cont.u da o kadar olmuyor.

  5. #5705
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Peugeot'nun kendi diag ı var. Map'le aktüeli real-time gösteriyor mBar olarak.
    Mekanik saatli olanda da boost porttan okunuyor zaten. Ama geri kalan tesisatını bilmiyorum.

  6. #5706

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbonun haritası orada. nefesi belli. artı bilmem farkında mısınız ama map sensörlerinin kapasitesi zaten max. 1.3bar. yazılımcıyla veya yazılımla olacak iş değil. diag ne var sende? ben zamanında boost port lu control üniteli bir defilerle okuttum. sonradan dash dyno taktım basıncı sonuna kadar açtık. vurmuyor o kadar. turbo ufak nefesi yok. piki de cont.u da o kadar olmuyor.
    yurt dışındaki örnekleri baz alıcak olursak eğer; sizin yazılımcınızda bir sorun varmış bence...

  7. #5707
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    mekanik saatlere güvenmeyin abicim. normalde boost port tan çektiğin ince hortumun mümkün olduğu kadar kısa olması lazım ki kayıp olmasın. doğru ölçsün. defilerde hava basıncını analog değere dönüştüren transmiter var. hortum transmiter e kadar gelir. oradan analog bilgiye dönüşüp kablolarla kabine gelir. doğru ölçen budur.
    mekanik saatte transmiter yok. o hortum ta kabine kadar giriyor. nerden baksan 1.5 metre hortum doğru göstermez.
    diagnostic le ölçüyorsun o zaman kayıt al. 4 veya 5 te full throttle da log al burada göster ben pek inanmıyorum.

  8. #5708

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    mekanik saatlere güvenmeyin abicim. normalde boost port tan çektiğin ince hortumun mümkün olduğu kadar kısa olması lazım ki kayıp olmasın. doğru ölçsün. defilerde hava basıncını analog değere dönüştüren transmiter var. hortum transmiter e kadar gelir. oradan analog bilgiye dönüşüp kablolarla kabine gelir. doğru ölçen budur.
    mekanik saatte transmiter yok. o hortum ta kabine kadar giriyor. nerden baksan 1.5 metre hortum doğru göstermez.
    diagnostic le ölçüyorsun o zaman kayıt al. 4 veya 5 te full throttle da log al burada göster ben pek inanmıyorum.
    farkında mısınız bilmiyorum ama burda sizi inandırmaya çalışmıyoruz; bilgi paylaşımı yapıyoruz; varsa tecrübeniz koyarsınız siz de plakanızı ve de dyno çıktınız ya da en olmadı yolda alınmış loglarınız da olabilir; biz de sizin dediklerinizi ciddiye almaya çalışırız...

  9. #5709
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mekanik saatlerin tesisatları düzgün olduğu sürece en doğru değeri anlık zamanda verir. Yoksa dediğinde haklısın. Ancak kullanılacak olan hortumun iç cidar çapı ve kullanılan uzunluk bilindiği sürece ne kadar sapma ile çalıştığı da hesaplanabilir.

    Kaldı ki bu dediğin bizim biri Le Mans diğeri normal ve camtavanlı olan RC'lerin mekanik ve elektronik okunuşları arasındaki farkı da anlamlı hale getiriyor.

    Transmitter'da da converter üne göre haklı olabilirsin ama her converter ün de bir latency si olur ve değeri doğru ölçse bile zamanı arkadan gelecektir. Bu Peugeot'nun resmi diag ında da böyledir. Bu yüzden bu cihazda da ölçülenin hemen yanında da o anda olması gereken referans değer yazılı olur. Bu latency aracın her yerinde var, devir saati dahil.

    log alırım tabi dostum problem değil. Ama sanırım screenshotlar almıştım. Ya birine mail attım ya da bu konuya koydum onu hatırlayamadım.

    Ha şunu da söylemeliyim: VAG'ın DV'i bu değerlere herzaman dayanmıyor bence. Bu yüzden Forge'un sert yaylı DV'ini uygulicam arabaya şu silindirdeki problemi gerçek anlamda giderebildiğimiz vakit.

  10. #5710
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    saolasın özgürüm maalesef o şekil verdim be ne var ne yok.. yanlız o jantlarda bir süre sonra dökülme başladı. üzerindeki kaplama mıdır nedir pul pul döküldü. istemezdin yani. ben iyicene soğudum onları görünce dedim al gitsin.
    jcw ye de siyah challenge jantı koydurdum. hastalık var siyah jant a karşı.

    bir de naman arkadaşıma birşey söyleyecem 1.5 bar pik, 1.3 civarı cont. demişsin bi kaç mesaj önce. bana pek gerçekçi gelmedi. o turbolarla biraz zor. istediğin kadar yazılım yap..
    EyvAllah dostum...Bana da çok fazla geliyor biz yapamadık şahsen..Ama 207oc.com daki elemanların yazılımlı olanlarının alayı 1.4-1.5 peak lerden bahsediyorlar sende biliyorsun..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  11. #5711
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kıvanç sen anlaşıldı bir süre İstanbul dasın..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  12. #5712
    Naman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Karşıyaka
    Mesaj
    1.474
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu arada 'mapler orada' ya anlam verememiştim meğersem yukarıdaki postlarda curve ler varmış.

    Şimdi şunu söylemeliyim ki daha önce söyledim. Şu an bendeki yazılımda 6000den sonra direk1000-900 mbar a iniyor. Kaldı ki Alta'nın reklamlı cümlesinde söylediği mevzu da mevcut: Son sürat sıkıntım var üst devirlerden dolayı.

    Ben bazı yazım tarzlarından anlamıyorum. ben eskiden hangi devirde kaç bastığını yazardım insanlar anlamayıp peak ve cont istiyorlardı. Peak zaten tepe nokta ok ama cont hangi cont? Ben de 1500-6500 arası en uzun süre sabit kalan basıncı cont olarak yorumlayıp onu yazıyorum. Yoksa bu vites bitirene kadar devam eden bir basınç olarak yorumlanmamalı.
    Map tamamen custom ve denemelerimiz sonucu şekilleniyor. Örneğin saatin 1400 mbar'ın üstünde peak gören arkadaşım çok yüksek olduğu düşüncesiyle yaklaşık 100 mbar kıstırdı. Şu an o şekilde takılıyor.

    Komple Milltek'li bir RC olduğunu duymuştum istanbul'da. Çok dehşet gidiyor şeklinde lanse ediliyor. Sanırım RCPower'ın aracı Forumda ben başka Milltek'li görmedim..

  13. #5713

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Naman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu arada 'mapler orada' ya anlam verememiştim meğersem yukarıdaki postlarda curve ler varmış.

    Şimdi şunu söylemeliyim ki daha önce söyledim. Şu an bendeki yazılımda 6000den sonra direk1000-900 mbar a iniyor. Kaldı ki Alta'nın reklamlı cümlesinde söylediği mevzu da mevcut: Son sürat sıkıntım var üst devirlerden dolayı.

    Ben bazı yazım tarzlarından anlamıyorum. ben eskiden hangi devirde kaç bastığını yazardım insanlar anlamayıp peak ve cont istiyorlardı. Peak zaten tepe nokta ok ama cont hangi cont? Ben de 1500-6500 arası en uzun süre sabit kalan basıncı cont olarak yorumlayıp onu yazıyorum. Yoksa bu vites bitirene kadar devam eden bir basınç olarak yorumlanmamalı.
    Map tamamen custom ve denemelerimiz sonucu şekilleniyor. Örneğin saatin 1400 mbar'ın üstünde peak gören arkadaşım çok yüksek olduğu düşüncesiyle yaklaşık 100 mbar kıstırdı. Şu an o şekilde takılıyor.

    Komple Milltek'li bir RC olduğunu duymuştum istanbul'da. Çok dehşet gidiyor şeklinde lanse ediliyor. Sanırım RCPower'ın aracı Forumda ben başka Milltek'li görmedim..
    ben asıl Erkay ın bahsettiği büyük turboluyu merak ediyorum ama sahibinden ses seda yok; üye değil muhtemelen bizim buraya... bu arada bu milltek li aracın plakası nedir? benim de bir arkadaşım beyaz rc istiyordu,2 aydır arıyor, önereyim ona

  14. #5714
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kilitli diff. (LSD) farkını buradan anlıyoruz işte.
    ya zaten istinyede de bir tane vardı. siyah kırmızı JCW. ama arabayı full yapmışlar. 80 lira istiyolardı. sunroof koymuş ben istemem ki ağırlık yapar. vs.

    herneyse gelsin de görelim bakalım. full alta dan gidecem bu sefer.. yazılım da hazır (accesport) uğraşmayacam bizim götüboklu yazılımcılarla.

    Ben burayı anlamadım ? Biraz daha anlatabilir misiniz ?
    DynoDynamics in Ecutuned

  15. #5715
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ^^ milltek le beraber verdim arabayı
    sırf üst devir ve son sürat işi o turbo da canımı sıktığı için verdim diyebilirim esasen.

    ben çok iyi hatırlıyorum 19 psi üstü boostcut problemleri yaratıyordu. 1400mbar ı görenler sanmıyorum çok oldu düşüreyim desinler boostcut lardan kafalarını kaldıramıyorlardır.
    zaten 19 psi (1.3bar) istiyorsun ama onu sabit veremiyor. 5000 rpm den sonra turbo fön makinasına dönüyor. karakteristiği bu o turbonun. haritaları önceki sayfada koydum bi bakın onlara.
    map sensörlerimizin kapasiteleri zaten o kadardı. alta da söylüyor. map sensörlerini değiştirenler falan var dışarda.
    ben yanıltmıştım mesela mapı. daha fazla açtık basıncı ama bu sefer de afr yi kontrol edemedik. tehlikeli oldu vazgeçmiştik. sonra stoğa döndüm.

  16. #5716
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Eyup Duygun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben burayı anlamadım ? Biraz daha anlatabilir misiniz ?
    söz meclisten dışarı. ben kaprisli, karşısındaki adamı dinlemeyen, kendini bişey sanan yazılımcılarla da çalıştım. yardımcı olanlar da oldu. beraber başarısız da olduk başarılı da. kimseden de şikayetim yok ama sıtkımı da sıyırdım. şüpheyle bakar oldum yaparız ederiz diyene. bu yüzden lafım bunadır.

  17. #5717

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE/İSTANBUL
    Mesaj
    548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    söz meclisten dışarı. ben kaprisli, karşısındaki adamı dinlemeyen, kendini bişey sanan yazılımcılarla da çalıştım. yardımcı olanlar da oldu. beraber başarısız da olduk başarılı da. kimseden de şikayetim yok ama sıtkımı da sıyırdım. şüpheyle bakar oldum yaparız ederiz diyene. bu yüzden lafım bunadır.
    sizin yazılımcınız kimdi peki kime yaptırmıştınız aracınızı?

  18. #5718
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun kıvançcım artık miniye mini deneyebilriiz senle
    Team PAŞAOĞLU

  19. #5719
    Eyup Duygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.754
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    söz meclisten dışarı. ben kaprisli, karşısındaki adamı dinlemeyen, kendini bişey sanan yazılımcılarla da çalıştım. yardımcı olanlar da oldu. beraber başarısız da olduk başarılı da. kimseden de şikayetim yok ama sıtkımı da sıyırdım. şüpheyle bakar oldum yaparız ederiz diyene. bu yüzden lafım bunadır.
    Bu şekilde söylerseniz daha anlaşılır olurdu ilk postta.Belliki çeşitli tecrübeler yaşamışsınız iyi veya kötü o sizle iş yapan arasındadır.O şekilde bir sıfat kullanmanız pek yakısık kalmamıstı bana göre.

    Edit:En azından yanlış anlasışmazdı.
    DynoDynamics in Ecutuned

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •