ben arabayı alır almaz hemen orta susturucuya baktım zaten bır karış bır seymıs hemen çıkarttım sesıde toklastı sonda orjınal kullanıyorum arabada bır rahatlama oldu kanımca devırlenme bırazdaha arttı gıbı.........tuketım değişmedi BMW yı cok ıyı tanıyan bır servıs ustası bu motorda gazın sıkışması lazım dedı yoksa cat ıptalıde yapacaktım o engel oldu bence doğruda soylemıs......
GUNAYDIN HAYIRLI CUMALAR
usta BMW ustası motoruda cok ıyı tanıyor bende basta bıraz sasırdım ama sonra servisteki ıkıncı el cat ıptallerını görünce biraz ıkna oldum zaten konuda da eskı mesajlarda nekadar az engel okadar ıyı turbo motorlarda denıpte sonradan bızım bu motorlar ıcın bıraz sıkıştırma olması gerektığıne dair yazı okumuştum ben en azından cat dolana kadar ıptal etmıcem .......zaten çoğu arkadaşta cat ıptalını ses daha duzgun çıksın mantığı ıle yapıyor diğer arabalarda ve motorlarda performans olarak bakan kışı sayısı okadarda cok değil..........
+1
ahahahahaha bu iyiydi işte
best exhaust no exhaust
bu arada cat ve orta iptali yapılıyorsa eger performans alınabilmesi için yazılımla desteklenmesi gerekmekte, yoksa bi ise yaramaz sesten baska hatta aracı bayabilirde. ama remap ile zaten önü açılıyor aracın.
bende downpipe + orta iptali, orta susturucu yerinde cutout ve stage3 yazılım var. cutout açıkken gelen güçle kapalıyken gelen güc gercekten cok farklı. alt devirleriniz için hafif bir geribasıncın etkisi olacaktır, cut out açıkken ölü oluyor alt devirler, ama cat ve orta ile üst devirlerinizde ciddi yıgılma olur ki cutout açıkken 3000 devrden sonra gelen güç çok farklıyani sözüm ona sadece son susturucu bile bayıyor aracı
![]()
![]()
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Ben yazılımı yaptırdım 2-3 gün sonra downpipe'ı takıp yazılımımı güncellettim, kesinlikle farkediyor.
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Gt içinde gecirlimi acaba bu dedikleriniz arada zaten 25hp gibi bi fark var yazılımla bi stock RC kadar olurmu? (bi yazılım yaptıramadım). Lemans kullandım 25hpyi hissettiriyodu bariz Gt ye göre daha çabuk bitiriyodu sarmaya çalışıyodu sadece forge blowoff ve orta iptaldi sanırım.
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
dp, orjinal boru sonda hks, mantar filtre kiti forge tarzı çamurluk içinde vardı cooler alıp yazılım yaptırcaktım aklımdaki buydu ama polise yakalanınca egsozdan hepsini söktüm şuan benzin koyup geziyorum![]()
Herkese merhaba ;
Bugun servise gittim henüz 80bin bakımına 5 bin km var yalnız aklıma takılan bır sey var ağır bakımı.Konustum servisle ve bana soylenen sizin araclarınızda ağır bakım diye bir şey yok trigeriniz olmadıgından gerek duyulmuyor.Sadece zincir ses yaptıgında degıstırılmelıdır dediler. Ve 20 bin km önce sente atlama sorunum serviste çözüldü bu çözülürken butu aksamlar degısmıs bunu soyledır.Sizce ne yapmam gerek kararsız kaldım.
Kelebek
Mustafa ALTUNSOY.. ∞ (06 MUS 73)
Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
Arkadaşlar bi kaç parçam var. İsteyenler ulaşabilir..
***** site linki
K&N kutu içi filtre kiti
Connecting site...
DS3R "R" bagaj logosu
Connecting site...
Greddy 76'lık Eksoz
Connecting site...
Toyo T1R 215/45R17
Connecting site...
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)