Born to Drive... (E-TUNERS Türkiye)
E-Tuners Stage4+/SeatSport Intercooler/TD05H-big16g-8/Hard Boost Pipes/ITG Maxogen CAI/70mm Down+63mm Straight+Varex/AEM WideBand/Greddy NewProfec BC+EGT/WMI
insallah , insallah 4 gözle bekliyoruz. yapılması gereken işlemler var daha aslında yürüyenlerı hafifletmek , ust kapak port polıs , özgür abim gerek görmedi ama içimde kaldı polis50 kg lık bir drıver
birde kople söküldümü karşısında zeus bile duramaz
gerçi özgür abinin , ustamızın yapmak istedigi , RC ye neler yapılabiliyor göstermek amaç bu ama bol bol deneme yapmadanda olmaz bol bol videolarını görmek isteriz insallah RC mizin.
400 leri bulur bence o araba zamanla ahada yazdım buraya![]()
![]()
Bu cumartesi hareketli belli oldu![]()
powered by MRÇ garage ekotech
mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS
FER ile JOP un denemesinde stage 2 oldugu halde FER iyi tutunmus.
piston ne kadar fark ediyor RC de ? intercooler olsaydı geçermiydi ?
mesela kople egzozlu , filtreli , yazılımlı bir rc 230 ps verdi diyelim.
..........kople egzozlu , filtreli , yazılımlı +FORGED PİSTONLU kaç PS veriyor ??
BİG turbo yapılmıcaksa Forged Piston a gerek varmıdır ? ki big turboda bile gerek yok ?
işin açıkçası ne kadar gereklidir ??
emir pistonsuz 1.5 basabiliyosan pistonla 2 basarsın
gönül rahatlıgıyla methanol toulen kullanabilirsin uzun ömürlü olur.
oem turbolu araçta piston hp fark ettirmiyor
videosu varmı?
powered by MRÇ garage ekotech
mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS
FER 207 RC
-Cp-Carrillo Forged Piston
-Hks Carbon Egsoz
-Downpipe
-K&N Hava Filtresi
-EcuFast Yazılım
JOB Typer
- Kpro
- Headers
- İnce Conta
- Kelebek
- Emme
- Stage 1 Baskı Balata
- İskender 76 lık Boru
- Varex Egzos
- Coilever
- El Yapımı Filtre Kit
Job Typer & 207 RC - YouTube
Job Typer & 207 RC - YouTube
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)