beyler mal ceviz ama azcık pahallı
![]()
Abi gece gece bu olmadifiyat nedir
günaydın gonzalesler 208 iyi hoş ama çok tipsiz arkadas bir ısınamadım. 207 mermi gibi duruyor.
pug un bence en sexi arabası 306 GTI-6 - 207 RC.
HK plakalı lemans ın sahibiyle dun ayak ustu lafladık biraz konumuzu takip ediyorsa selamlar.
SERKAN hayırlı olsun kardeşim ALLAH agız tadıyla binmeyi nasıp etsın insallah. ANTALYA şeyini çıkarmaya basladı artıkşaka maka bildigin mafya oldunuz arkadas
yakında rolling gecelerinde zenciler gibi ingilizce konuşma eşliginde rap hareketleriyle konusursanız hiç şaşırmıcam
maşallah maşallah bu sene 207 ler çok tehlikeli geliyor.
bende şimdi akü almaya gidiyorum , ordan kargo şirketine logoları alım![]()
BU boyutlarda bizim aracımıza uyan , En : 175 mm. Boy : 242 mm. Yükseklik : 190 mm. En güçlü CCA degerine sahip akü VARTA 680 CCA / 60 amper.
inci 2. geliyor.
bizim arabalar için şuanda en iyi seçenek
1- VARTA : 60 amper 680 CCA
2 - İNCİ : 65 amper 620 CCA
tabi ileriki zamanlarda bu boyutlarda CCA ve AMPERİ daha yüksek aküler çıkacaktır.
3 senelikken bendede köprü kesmişti sağlam akü sıkıntı neydi niye oldu bilmiyorum ama yine varta aldım 2 seneyi gecik kullanıyorum halen.
ekrem çok sagol hacı aküyü çıkarana kadar canım cıktı o kolu aşşagı dogru bastıktan sonra çapraz olarak çıkarma şeklini söylemeseydin çıkaramazdım.
akü düz çıkmıyor arkadaslar aküyü sökmek için kolu aşşagı bastıktan sonra aküyü çapraz cıkarın , düz çıkmıyor.
biraz araştırma yaptım kullanıcı yorumlarını , varta aküyü önermiyorlar servis sıkıntısı varmıs , yurtdısındaki depolarda fazla bekledikleri için plakları koyu veriyormus. sıfır akülerinde de çok sıkıntı yasayan olmus. ama bu ölçülerde cca amper degerleri en iyi varta da şuanda öyle gözüküyor.
neyse macera aramayalım 2014 son üretimli NANO GOLD - START STOP 620 CCA lık İNCİ mizi alalım paramız ülkemizde kalsın..
türkayım BOYUTLARINA göre CCA degerleri en yüksek aküler START - STOP özelligi olan akülerdir. bir aküde en önemli şey bence soguk marş gücüdür. ondan sonra zaten araba calıstıktan sonra 5 bin devire kadar kendi elektirigini üretiyor. 5 bin devirden sonra altarnatör benden bu kadar kardeşim diyip tüm elektirik aksamı bobinler lambalar VS VS.. aküye yükleniyor. işte o saatten sonra önemli olan akünün amperi degil , anlık güç tüketimi.. yani CCA degeri saatlerce 5 bin devir üstü gazlamıyoruzki amper o kadar önemli olsun.![]()
http://www.techturkey.com/forum/maka...-okuyunuz.html
beyler start stop özelliğine sahip aküler bizim araçlarda olmaz o aküler yapısı gereği jel aküdür. VRL diye geçer genelde ve %80 ila %100 kapasite arasında çalışır ve Ona göre alternatörle donatılmıştır.Bu sisteme ESM de denir deşarj ve şarj olmaz ise bozulur.Bizim sistemimiz farklıdır normal aküde body kontrol modülü gerekn şarz kadar alternatörü yönlendirir ve takip eder böylece akü ömrü uzar dikkat edelim. Daha detaylı yazabilirim isteyen olursa
powered by MRÇ garage ekotech
mapped Stage 5 Big turbo E-tuners by Stelios ALEXANDRAKIS
Şu an 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 konuk)