D17 ecu sü ile aynıdır kanımca, açıp bakmadım ama...
Printable View
D17 ecu sü ile aynıdır kanımca, açıp bakmadım ama...
malesef değiller o yüzden uymuyo demiştim
ama hondata türkiyedeki D16V1 den bihaber.. bence uyar ama denemek için 1200 dolar lazım :D
abi aman boşver ems bizi keser ya. bu arada sanırım ben aranızda en acil ihtiyaç duyanım çünkü fakire düştüğümü düşünüyorum. 5000 - 6700 arasında tapa gazda araba hiddetleniyor tamam, ama farkettiğim bişey var. o an gazdan ayağımı birden bire değil yavaş ya da sakin diyim (çok yavaş olmasa da hissediyorum) araç bi an fırlıyor . demekki fakire düşüyorum dedim kendi kendime. ecum ilaç istiyor ilaç. şu ems leri toplu alsak olmaz mı ki
wideband bul bir dostundan üst devirlerdeki afr oranını kontrol edin...
bu yazılan parçaların maliyeti turboyu yakalicak gibi en iyisi sizin için turbo bence
i love N/A :D abi k-pro almaktansa ems almak daha mantıklı. d17 ecularıyla farklı olucağını sanmıyorum motorlar aynı çünkü neredeyse. illaki yazılımda faklılıklar vardır. ama yapı olarak aynıdır.
bu arada ies lerin emme manifoldunu ikinci el temin edebileceğimiz yerler nerelerdir, fiyat ne civarda, araştırmasını yapan oldu mu
foruma üye olan Myth06 nickli İrfan arkadaşımız sana yardımcı olur...
beyler şu manifold işini bi sonuca bağlayalım Allah aşkına, ağzımıza bal çalındı bi kere gidelim sonuna kadar, sonra da özgün hocam ems falan bişeler yapar elbet bize :)
standart egzantriklerden kurtulun..
vtec2 de 16y8 sohc vtec emmesi kullanılıyor ama kapaga işlem gerekiyor safc le ayarla kurtulunabiliyor...gaz kelebegini büyütmek daha faydalı olur tabi ama asırıya kacmadan cünkü 50mm gaz kelebegi vardı yanlıs hatırlamıyorsam hanımmeller bisküvi kadar :D
si ve i es ciler 54-55mm kelebeklerinizi v1 cilere satın vti tb takın yardım edin şu adamlara bi yav :D
bladerk arkadaşım gözünü sevim biraz daha açık anlat ne yapmamız gerektiğini :) , ies emme manifoldu sorunsuz bir şekilde bizim vtec 2 lere olurmu yani. iacv sorunu nedir o halde????
honda parçalarını çoğu birbirine uyar ama sorunlar da çıkartır tabi hepsinin bi çözümü yok değil bi i es manifold plate var manifold yaparım diye kestirmiştim bi tane de d16v1 contası bulursam emme kısmının nasıl yapılacağını görürüz ama onla bitmiyo iş önemli olan gaz kelebeği rolanti valfi gibi kısımların uyması belki soner bey dener görürüz :D nasıl uyduğunu ya da nelerin sıkıntı yaratacağını
o zaman bekleyip görmek en mantıklısı, keşke Soner hocamla aynı şehirde olsaydık
Soner abiniz deneme tahtası mı len :D :D :D
:D abi inan ki aynı şehirde olsak kesinlikle seni yalnız bırakmam, bu ara acaip kaşıntım var zaten
güncelleyim konuyu ilermeyi düşünenlere faydası olsun
http://videos.streetfire.net/video/n...ion_690497.htm
araya plate girilmemiş sadece kapakdaki manifold saplamalarını söküp uyan vidalara 10luk atmış bazıları boş kalmış sanırım yakıt rayı olarak nissan sentra 1.8 inkini kullanmışlar regülatör de haliyle değişmiş enjektörler sanırım aynı bazı kabloları uzatmış 1.4 e takıldığında olduğu gibi bi de iat yi intake borusuna çekecek sanırım iacv yi de stock kelebekle kullanacak gibi gayet basit görünüyo yani canı isteyen yapabilir
http://img191.imageshack.us/img191/9...intakebolt.jpg
http://user.streetfire.net/profile/JOS3.htm
bence bu profili iyi inceleyin uğraşmaya değip değmediği konusunda fikir verebilir az çok hatta yarısı kadar yürütseniz yeter :D:D:D
herif kafayı kırmış yaw :D yalınayak geziniyo horozlar falan ötüyo ahaha
kanka uymaz heralde ya