waw havada yüksek skıkıştırmalı pistondan çıkan gaz kokusu geliyor.....ehuehuehehuehuehuehehuhuehuehu :) ;)
Printable View
waw havada yüksek skıkıştırmalı pistondan çıkan gaz kokusu geliyor.....ehuehuehehuehuehuehehuhuehuehu :) ;)
wallaha sormuş ??? :)
ben sohcta yazılım + emme +10 hp almıştım
peki şu D16V1 lerin kalbinden geçen yolu bulsak üstat.....turbolu d16v1 lerde bile araçlar orjinal devrinde ve benim bilip gördüğümde yazılım olarak sadece safc2 var....belki güce göre ihtiyaç , belki fayda / maliyet kısır döngüsü ama sonuç olarak farklı bi uygulama yok....soner oldukça kurcalıyor...d16v1 ingiltere harici yabancı ülke olarak nerelerde var acaba ?????sonuç olarak D16V1 kapalı kutu.... :(
Zamanında bendede vardı kesicide gezdim durdum merakla bekliyorum, güzel şeyler oluyorsa beyaz LS alıp yaparım tekrar ;)
d16v1 d17a2 bunlar birbirinin aynı motorlar egzantrik farkı var aralarında. d16v1 diye kısıtlamamak lazım aslında d17 nin beynine yapılan bi müdahele d16v1 e de yapılabilir.
şöyle bişey buldum :D
http://d-series.org/forums/engine-bu...-can-done.html
linki incele abi
takılabilir tabiki ama bi ara flanş gerekir vti gaz kelebeği de takılır sonra bi güzel fakire düşülür :) vafc gerekecek en az bu arada bluebox bağlayan da vardı o kasaya ignition kontrol varsa eğer vafcye gerek olmaz onlar uydurmuşsa sen de uydurursun hatta daha fazla uğraşır daha güzelini de yaparsın i es emmesi cidden fark eder yan yana çekmiştim sizim emme zaten 1.4 gibi bişey takmalısın onu o kadar kanına girdim :D http://img268.imageshack.us/img268/2609/imgp2493.jpg
ben de seni bekliyordum D-Lover dostum :D nerde kaldın.. :)
edit: safc şart diyosun ;) mutlaka keşke almışken aem ems alabilsek
http://img268.imageshack.us/img268/2609/imgp2493.jpg
iEs emmesi balina gibi tombik maşallah :D :D
bir de orjinal D17A2 civic EX 1. vites dişlisi taksak diye düşündük... EX lerin 1 leri %10 daha uzun... 1. viteste yapılan rolling denemelerinde %10 daha çok hız yapılarak 2. vites daha üst devirden yakalanır..
ben devralcam abi :D 5 i uzatmayıda unutma abi top speed. stage2 den sonra lazım olcak vti la denemeye :D
hayde tt bi el atın şu konuya :D
bu linkteki emme neyin emmesi bilen var mı acep d17 blok d16 kapak emme ne emmesi acaba ?
http://d-series.org/forums/engine-bu...-can-done.html
d16z6 kapak mı takasın var onun size bi faydası yok ki
yok abi biz işin performans kısmının peşinde koşuyoruz :) stage2 egzantrik yay+şapka güzel bi emme+safc veya vafc :) piston olayınıda çözersek tamadır bu iş
devirmi çevircez abi :D
hondata kpro yolu gözüktü desenize.....hondata kpro + stage 2 (8.000 rpm) + yüksek sıkıştırmalı piston + yay-şapka + emme manifoldu = new vtec2 N/A spec
valla sonuna kadar arkanızdayım ve ben de varım, ama maliyetler ve bu işi kimler yapacak kısmına ne diyosunuz? ies emmesini flanşla nasıl yapacazpeki? k pro ya da aem ems fiyatlarını bilen var mı aranızda
http://www.dezod.com/pd_aem_standalone_emskseries.cfm
1200 dolarcık :D :D
k pro uymuyoki
http://www.hondata.com/kpro.html
Honda Civic
2001-2005 Civic (DX, LX, HX & EX Manual transmission only D17 engine )
2002-2005 Civic Si (PNF ECU)
2003-2004 Japanese Civic Type R (PRD ECU)
2002-2005 Civic Type R (Euro) (PRA ECU)
Price Description
$500 Upgrade cost for existing Hondata reflash (ECU must be sent to Hondata or authorized installer).
$995 Retail price (ECU must be sent to Hondata or authorized installer).
$1595 K-Pro with new Honda PRB ECU based off US RSX-S
$180 Hondata specific D17 cam gear for those who already have a K-Pro
$1175 D17 K-Pro installed in a customer supplied donor ECU with Hondata cam gear
hks vpro ve aem ems arasında tercihiniz ne olur peki