kaput kaldırmak motorun daha soğuk hava almasını sağlar. peki ama aerodinamik olarak arabanın rüzgar direncini arttırmaz mı?
Ufak çaplı bi araştırma yaptım, ne derece doğru bilemem tabi. tartışmaya açmak için yazıyorum,
1-açık kaputta motor bloğuna gelebilecek yapmur damlası, blok sıcakken çatlamaya neden olabilirmiş.
2-kaputu kaldırmadan fitil sökülmesi koyu renk araçlarda kaputu matlaştırma, açık renk araçlarda ise renk solması ve matlaştırma yapıyormuş..
arkadaşlar foto geliyor bekleyin umarım bu kadar resim sizi tatmin eder olay bu arkadaşlar kaputun arkasını kaldırmak kendim kullanıyorum hiç bir sorun olmaz hava silkilasyonu çok büyük
![]()
pek belli olmuyo ama kendi aracımda var inanılmaz etkili bir yöntem![]()
Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..
olayın mantığı içeri hava almak değil içerdeki sıcağı dışarı vermek 98 passatlarda kaputun arkasana bakın mesela boşluğu göreceksiniz ya da e200 mercedeslerde ve bi çok arabada zaten olan bişey bi yenilik değil bu ihtiyaca göre bi uygulama tek sorun ulaşın dediği gibi araba kazalı mı kaput niye açık muhabbetleri![]()
ECUTECH İstanbul
kaputun ön tarafı açık diye düşünürken resimler tam olarak durumu izah etti. teşekkürler. önemli bir başlık bence..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)