Bence yemek değilde ciğerleri mideye indirmiş üstüne de peynir tatlısını götürüyordur.. Oraya kadar gidilipte az kuru az pilav yenmez demi..![]()
Bence yemek değilde ciğerleri mideye indirmiş üstüne de peynir tatlısını götürüyordur.. Oraya kadar gidilipte az kuru az pilav yenmez demi..![]()
Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami
--..-.----.-..
dogru ellerde gider, bilen adamin elinde gider.
ben ankaradan istanbula kadar hic ayagimi cekmeden gittim, 3 kere benzin almak icin 5 dakika durdum sadece.
subaru ve diger butun japon spor arabalar pilot ister, her araba suren adam suremez. eger ayari duzgunse, malzemeler kaliteliyse vs hic bir sorun yasanmaz. Fakat eger araba bilmeyen bir adamsan CL500 alip gazlamakta fayda var.
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
Kursad kk yi surdugun gibi s2k yi sursen de bir gorsek s2k ne kadar dayanikli ama tavsiye etmiyorum ben acikcasiki senin agzindan "arkadas bu sti ne bicim araba ben kirmak icin ugrasiyorum kirilmiyor" dedigini cok net hatirliyorum hatta ben kiramadiysam bu zikkimi kimse kiramaz dediginide net hatirliyorum.
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
Zaten CL500 ün yaratılış amacı o![]()
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Hocam pek konuyla ilgili olmayacak ama mercedeslerin çoğu 250 ya da 260da limitörre girmiyor.Tamamen stock 2009 cls500 ve 2006 s600de 280lere kadar çıktığımızı bilirim.Cls 270lerde de kesmiş olabilir ama inanın limitörün iptaliyle bu iki araçta da çok şey değişir.
limitör iptaliyle tabi cıkılır bızde 745li var idrive dan 300 yaptım lımıtı 280 e cıktıgımızı hatırlıyorum sorunsuz
Sanırım kendimi anlatamadım tam olarak; limitör iptali yapılmamış cls500 ile 270leri gördük. Mercedes türk e de bu soruyu yöneltebilirsiniz dergilerde de zaman zaman bu limitörlerin bazen hiç olmadığı bazende 260sonları gibi kestiği yazılmaktadır.Bunu kesin olarak deneyecekseniz bence mercedeste gözleriniz önünde 250de kestiğine emin olun.
arabadan arabaya değişir
-ki sonunda kırılmıştı kk
-ayrıca kırılmaya dayanıklı olanın şanz. olduğunda mutabık olduğumuzu zannediyorum
-bahsedilen yol üzerinde sti ın nereden ne benzin alacağı çölde su aramak gibi bişey olur diye düşünüyorum
-kesiciye sokmaktan, soğuk motora basmaktan ne kadar kaçındığımı bilirsin, bunun dışında basarken kırılacaksa zaten .......derim yani
-kk yi sürdüğüm gibi değilde turbo type r ı sürdüğüm gibi sti larımda dahil hiç bir arabamı süremedim açıkcası. 50 derece sıcakdagüneşin altında ne water spray ne water veya met veya nos veya co2 injection olmadan allah ne verdiyse
konunun s2k la ne alakası var korhancım![]()
"Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
M.Kemal ATATÜRK
ayrıca aşırı performansa yönelik olarak turbolanmış sti evo vs... gibi arabalarla uzun yol performansını, hangi yüksek hacimli atmosferik motorlu araçla karşılaştırırsak karşılaştıralım sonuç değişmez -ki bahsettiğimiz araç mercedes yani... birisi devir bile çevirmeyecek bu kadar açık
"Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
M.Kemal ATATÜRK
............
"Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan,halkını esir eden,içerideki cephenin suskunluğudur."
M.Kemal ATATÜRK
Sizin devriniz top iken karşı arabanın deviri gülünç olucağından mercedes rahat gider siz kesinlikle sıkıntı yaşarsınız derim.Çünkü bu 30 km değil 300 km...
PUG 106 - 306 , Honda Vti EP3
Bence hiçbirşey olmaz..
2003 BMW E46 330 Cİ Topassss
2006 BMW E46 318 Cİ SİYAH (SOLD)
]2001 PEUGEOT 106 GTI SARI SOLD)
1998 DOĞAN SLX 1.6.İE BORDO (SOLD)
2008 PORSCHE 911 TURBO S SiYAH (SOLD)
mesajlari gormemistim yeni gordum, cogu markanin araclari umuldugu gibi saglam degil, yuksek sikistirmali bir atmosferik arabanin benzin seciciligi ve oktan ihtiyaci dusuk sikistirmali turbo bir arabadan daha fazladir.
konu sti,k20 mevzu degil hatta s2k hic alakasiz, ben o mesaji sti ile ilgili mesajin akabinde attim biraderim.
ben istenilen her cl,clk vs tarzindaki aracla ankaradan tekirdaga kadar gazlarim iste aydinlanir, bu konu zaten denendi cemil jp sti ornegi var 1.45 istanbul durmadan 1.52 ankara 880 km tapagaz hic sisme vs olmadi arabada,
biz zn gibi bir arabayla tapa gaz hic cekmeden kac here izmite gittik yasinle konusmussundur sende mutlaka,
kk kirildi evet dogru ama o benzini hangi arabaya koyarsan koy kirilirdi, cunku 02 sti in oem forged pistonlarinin dayanmayip eridigi isiya hicbir arabanin hicbir pistonu dayanamaz![]()
oem blok dayi sti ilede antalya, istanbul,izmit gibi bir suru yere defalarca tapagaz gittik hicbir sikinti olmadi fakat kastamonuya giderken abuk subuk bir benzinlikten yolda benzin almak zorunda kaldik ve simtek ecunun knock warning ozelligi olmasa o motoruda kirardik cunku birak tapa gazi, turbo 0.1 bar basinc bastiginda bile araba knock goruyordu, knock olayi aracin mekanik butun aksamlarindan bagimsiz tamamen yakitin yanma ve sonumlenme dereceleri ile alakalidir, yani detenasyon dayanakliligi yuksek sti motoru veya annemin 206si hic farketmez o konudasadece malzemelerin ozelligi onemlidir, belki annemin 1.4 206 sinin pistonunun eridigi yerde sti pistonu erimez isterse 500-600 hp olsun
![]()
...........![]()
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
uzun yol olmasada bmi'nin buna benzer testleri var . + 40 derecelerde tsukuba'da 20ser dadikalik pist yarisi gibi , hatirladigim fabrikalarin degilde kendilerinin belirledigi bir yag ve su sicakligina defi link meter ile warning koyarak gazliyorlardi .
linkleri youtubedan aratabilirsiniz .
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
zaman ayirip izlemek isteyenler varsa buldum birini .
http://www.youtube.com/watch?v=ZBGaqLQBnUM
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
biliyorum bunu.hatta evo bi sene yanar döner olurken bi sene kazanıyor falanbencede güzel benzin ve iyi ayarlı bi modifiyeli araçla hiç bişey olmaz.ondaki motorda bundaki balonmu hemen şişsin.
rx8 gibi bir aracın motoru bile testte nasıl dikkat edinyağ sıcaklığı alıp başını giderse zaten hararet,yatak sarma,conta yakma.. herşey olur her marka motorda.
s2000 bile 9200 çevirirken 7000-8000li devirlerde mercedesein 4-5000de olduğu bi tansiyonda ilerleyecektir.bi sıkımlık kurşun değilki bu,en başından beri motor karakteristiğine göre hesabı kitabı yapılan şeyler![]()
2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400
musti izlememistim bunu eyvallah, benim anlatmaya calistigim seyi nipponlar zaten anlatmis![]()
Guc;
Bilgi ve Tecrubedir.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)