User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: fiat bravo hgt

  1. #20
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Görkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sizin aracınız kırmızı mıydı 26 ns ... olabilir mi plakası birde o aldığınız amca ilk sahibimiydi aracınızın?? iyi araştırdınız mı ??

    bir mk2 ye yükleme anlamında yapılamayan şeyler nelerdir ?? yada mk1 e yapılıp mk2 ye yapılamayanlarda olur ??

    çok soru sordum galiba cevaplarsanız sevinirim bizde bilgi arayışı içindeyiz sonuçta

    konuyla ilgili cevabı gereken zamanında yazmışız fakat konu sahibi konuyu açıp bi daha foruma uğramamış gibi
    evet 26nt ydı 35 yasında bı abımden aldım aracı oda bı amcadan aldı hatta esı kullanıyordu araba sade komple boyalıydı kaportası dahıl hata yoktu tıklanmamıstı bıle

    mk1 lerin yazılımlarına müdehale edilebiliyor elektrik aksamı tek düze mk2 lerde sürekli arıza ile karsılasılıyor vis motor fıltre taktıgınızda bıle devır saatı gezınmeye baslıyor yazılım atan yok beyın degısıklıgı onerıyorlar taslama olayı mk2 de yok mk1 de sureklı conta yakıyor termostat ı yiyior devirdaim ı bıle goturdu 2 3 kere geldı basıma cok sorun yasadım ben hgt den al stock bın adam gıbı bakım yaptır tas gıbı araba ama kurcalamak ıstıyorum dıyosan sıkıntılar tek tek cıkmaya baslıyo mk2 nın sensor arızası cok fazla oluyor gaz kelebegı elektronık vsvsvs sıkıntı ya hgt'de yükleme işi

    (yasadıgm sıkıntıları paylastım kısısel fıkırlerım ve edındıgım bılgıler ı yazdım)
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  2. #21
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1lker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet 26nt ydı 35 yasında bı abımden aldım aracı oda bı amcadan aldı hatta esı kullanıyordu araba sade komple boyalıydı kaportası dahıl hata yoktu tıklanmamıstı bıle

    mk1 lerin yazılımlarına müdehale edilebiliyor elektrik aksamı tek düze mk2 lerde sürekli arıza ile karsılasılıyor vis motor fıltre taktıgınızda bıle devır saatı gezınmeye baslıyor yazılım atan yok beyın degısıklıgı onerıyorlar taslama olayı mk2 de yok mk1 de sureklı conta yakıyor termostat ı yiyior devirdaim ı bıle goturdu 2 3 kere geldı basıma cok sorun yasadım ben hgt den al stock bın adam gıbı bakım yaptır tas gıbı araba ama kurcalamak ıstıyorum dıyosan sıkıntılar tek tek cıkmaya baslıyo mk2 nın sensor arızası cok fazla oluyor gaz kelebegı elektronık vsvsvs sıkıntı ya hgt'de yükleme işi

    (yasadıgm sıkıntıları paylastım kısısel fıkırlerım ve edındıgım bılgıler ı yazdım)
    evet siz bir mk1 kullanıcısı olarak yaşadıklarınızı doğru yada yanlış duyduklarınızı ve ustalarınızın size sölediklerini paylaşmışsınız teşekkürler benimde öğrenmek istediklerim bunlardı,,,bu arada siz ne kadar süre kullandınız aracınızı ??,,,talihsiz bir şekilde motor yenileme olayıda geçmişti satılık ilanınızdan aklımda kalanlar hatta yaptıklanızı yazan uzun bi liste mevcuttu .....

    şimdi 3.5 senelik bir kullanıcı ve 12-13 senelik bir hgt meraklısı olarak bende kendi yaşadıklarımı ve bilgilerimi paylaşim

    1. olarak yazılım yapılamama olayı çok gerilerde kaldı tabiki internette arattığınız zaman 2001-2004 arası tüm konularda ve sonrasından burdakileri okuyup hiçbir araştırma yapmadan yazılmaya devam eden olay mk2 nin beyninin yazılamadığıdır,,,,

    ben yurt dışından ve ülkemizden örneklendirim sizin için :

    yurt dışından 2 örnek özellikle angeltuning türkiyede yapılamıyo denilen yıllardan beri mk2 için yazılım yapan bir fima

    Fiat Petrol Tuning

    Bravo HGT 20v 155 Mk2 & Fiat Coupe 20v VIS - ECU Mapping & Performance Chips

    ülkemizde ise istanbulda PSCHİPTUNİNG Barbaros ve ankarada BoostER Performance Erhan tarafından mk2 lere yazılım yapılabiliyor

    Fiat Chip Tuning, Yakıt Tasarrufu, Remap, Performans Tuning

    bunun dışında 5 silindir için ateşleme yapabilen tüm beyinler standole olarak yine sorunsuzca uygulanabilir ( Haltech – Engine Management Systems ) vs.....

    2. olarak filitre olayı demişsiniz ben 3.5 senedir 24bin km dir açık filitre kullanıyorum aracı aldığımda da filitre takılıydı yani bilmediğim bi tarihten beri filitre takılı aracıma şuan 126bin km de ve rolantimde hiçbir zaman herhangibir sorun olmadı ,,bunun dışında da ne debimetre değiştirdim nede başka bir sorun yaşamadım filitre kullanımından dolayı ve bence 5 silindirin tadıda filitresiz anlamsız üstelik bilinçli şekilde yapıldığında hgt den güç almanın en kolay şekilden biriside güzel bir cold air sistem yapmak

    3. olarak kapak zaten mk1-mk2 aynı taşlanamaz diye bişi olma olasılığı mevcut değil,şöleki bi çok usta bilmediği bir arabanın kapağını pek ellemek istemez uzun ömürlülük yada herhangibir hareret yeme olasılığına karşı ellenmemeiş olması onlar için daha makbul ,,biraz modifiye ruhu ve araç sahibini dinlemeyen çoğu usta olmaz yapılmaz diyip geçiştirir,,belkide size sölemek istedikleri bence emmenin port polish yapılamaması olabilir plastik olduğundan ama istanbuldan ppr firması plastik emmede işleyebiliyor zaten port polish ve kapak taşlama işinide geçtik bölece

    4. olarak zaten belli bir yıldan sonra artık tüm araçlarda elektronik gaz kelebeği kullanımına geçildi ,,yani eğer mk2 de varsa öle bi arıza günümüz otomobilleride o km lere geldiğinde hepsinde olabilcek şeyler ,,günümüz teknolojisine ayak uydurmak lazım diyebiliriz ki ben her hangibir geç algılama yada yine kelebekle ilgili bir sıkıntı yaşamadım,,,,geçen sene söküp temizledik hatta benden önce onunda hiç sökülük temizlenmişliği yoktu ustamın sölediğine göre bayada kirliydi ama yine bi sıkıntısı yoktu

    5. olarak termostat dediğiniz şey zaten sürekli antifirizine dikkat edilmedikce üstüne su eklenip binildikce ve belli bir yaşa gelmiş araçlarda bozulabilir bişi,,,yine onuda bu sene 122.bin km de ilk defa olarak değiştirdim ,,,heralde yeterince dayanmış sökülenin orjinal olduğundan emin olduğumuz için sölüyorum ,,fabrikasyon kelepçeler durduğu için bir kez sökülebilen tipteler çünkü etrafındakiler tesmostadın zaten fiyatıda abes bişi değil 120 lira sökmesi takmasıda basit..........

    6. olarak sensör arızası demişsiniz zaten bi kısmını yazdım ,,,debimetre değiştirmedim diye henüz 3.5 yıl içerisinde sürekli filitreli kullanımda,,,benden önce değiştiysede artık kaç km oldu allah bilir,

    bu arada şunuda yine belirtelim mk2 nin debimetresi 125 lira iken mk1 in debimetresi 850 lira ,,,

    mk1 ve mk2 lambda yane oksijen sensörleri yine aynı farklı bir sensör değil,,,iki versiyonda da arıza olasılığı aynı,,,ve ben yine egzoz sisteminde türlü değişikler yapmama rağmen onla ilgilide bi sıkıntı yaşamadım henüz ....

    7. olarak diyebilirizki mk1 e olan mk2 ye olmayan bişi bulamdık şuana dek,,,,ben biraz daha çeşitlendirim istersen misal dereceli egzantirik firması colombo bariani yine mk1 ve mk2 egzantirikleri aynı olduğundan burdada ayrıma gidilmemiş

    Colombo & Bariani: alberi a camme dal 1934

    bunun dışında pipercams orjinal hgt egzantiriklerini gönderdiğinizde yeniden profilleyip size gönderebiliyor

    atmosferik olarak yine itb li bir sistemede geçebilirsiniz ,,buyrun bir örneğini paylaşim,,kendisini ben biraz daha araştırdım ve 225bg atmosferik olarak güce ulaşmış bir araç olduğunu öğrendim

    BORKED

    bunun dışında wösner-wiseco gibi firmaların forget ve yüksek sıkıştırmalı pistonlarıda mevcut,,,,

    şimdilik benim aklıma gelen uygulabilcek başkada bir modifiye kalmadığından eksikler varsada kusura bakmayın,,,,

    benim yıllarca uğraşıp araştırıp bulabildiğim nacizane şeylerin bi kısmı bunlar,,,,5 silindir 20v le ilgilide bundan sonra cidden bişi yazmak istemiyorum ,,,seven alır biner,,,bilmeyen istemeyen almaz bu kadar basit bi konu aslında,,,neyi ispatlamaya çalıştığımızıda anlamasamda bilgi paylaşmak içindir diyip techturkey in farkı bu diyorum

  3. #22
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Görkem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet siz bir mk1 kullanıcısı olarak yaşadıklarınızı doğru yada yanlış duyduklarınızı ve ustalarınızın size sölediklerini paylaşmışsınız teşekkürler benimde öğrenmek istediklerim bunlardı,,,bu arada siz ne kadar süre kullandınız aracınızı ??,,,talihsiz bir şekilde motor yenileme olayıda geçmişti satılık ilanınızdan aklımda kalanlar hatta yaptıklanızı yazan uzun bi liste mevcuttu .....

    şimdi 3.5 senelik bir kullanıcı ve 12-13 senelik bir hgt meraklısı olarak bende kendi yaşadıklarımı ve bilgilerimi paylaşim

    1. olarak yazılım yapılamama olayı çok gerilerde kaldı tabiki internette arattığınız zaman 2001-2004 arası tüm konularda ve sonrasından burdakileri okuyup hiçbir araştırma yapmadan yazılmaya devam eden olay mk2 nin beyninin yazılamadığıdır,,,,

    ben yurt dışından ve ülkemizden örneklendirim sizin için :

    yurt dışından 2 örnek özellikle angeltuning türkiyede yapılamıyo denilen yıllardan beri mk2 için yazılım yapan bir fima

    Fiat Petrol Tuning

    Bravo HGT 20v 155 Mk2 & Fiat Coupe 20v VIS - ECU Mapping & Performance Chips

    ülkemizde ise istanbulda PSCHİPTUNİNG Barbaros ve ankarada BoostER Performance Erhan tarafından mk2 lere yazılım yapılabiliyor

    Fiat Chip Tuning, Yakıt Tasarrufu, Remap, Performans Tuning

    bunun dışında 5 silindir için ateşleme yapabilen tüm beyinler standole olarak yine sorunsuzca uygulanabilir ( Haltech – Engine Management Systems ) vs.....

    2. olarak filitre olayı demişsiniz ben 3.5 senedir 24bin km dir açık filitre kullanıyorum aracı aldığımda da filitre takılıydı yani bilmediğim bi tarihten beri filitre takılı aracıma şuan 126bin km de ve rolantimde hiçbir zaman herhangibir sorun olmadı ,,bunun dışında da ne debimetre değiştirdim nede başka bir sorun yaşamadım filitre kullanımından dolayı ve bence 5 silindirin tadıda filitresiz anlamsız üstelik bilinçli şekilde yapıldığında hgt den güç almanın en kolay şekilden biriside güzel bir cold air sistem yapmak

    3. olarak kapak zaten mk1-mk2 aynı taşlanamaz diye bişi olma olasılığı mevcut değil,şöleki bi çok usta bilmediği bir arabanın kapağını pek ellemek istemez uzun ömürlülük yada herhangibir hareret yeme olasılığına karşı ellenmemeiş olması onlar için daha makbul ,,biraz modifiye ruhu ve araç sahibini dinlemeyen çoğu usta olmaz yapılmaz diyip geçiştirir,,belkide size sölemek istedikleri bence emmenin port polish yapılamaması olabilir plastik olduğundan ama istanbuldan ppr firması plastik emmede işleyebiliyor zaten port polish ve kapak taşlama işinide geçtik bölece

    4. olarak zaten belli bir yıldan sonra artık tüm araçlarda elektronik gaz kelebeği kullanımına geçildi ,,yani eğer mk2 de varsa öle bi arıza günümüz otomobilleride o km lere geldiğinde hepsinde olabilcek şeyler ,,günümüz teknolojisine ayak uydurmak lazım diyebiliriz ki ben her hangibir geç algılama yada yine kelebekle ilgili bir sıkıntı yaşamadım,,,,geçen sene söküp temizledik hatta benden önce onunda hiç sökülük temizlenmişliği yoktu ustamın sölediğine göre bayada kirliydi ama yine bi sıkıntısı yoktu

    5. olarak termostat dediğiniz şey zaten sürekli antifirizine dikkat edilmedikce üstüne su eklenip binildikce ve belli bir yaşa gelmiş araçlarda bozulabilir bişi,,,yine onuda bu sene 122.bin km de ilk defa olarak değiştirdim ,,,heralde yeterince dayanmış sökülenin orjinal olduğundan emin olduğumuz için sölüyorum ,,fabrikasyon kelepçeler durduğu için bir kez sökülebilen tipteler çünkü etrafındakiler tesmostadın zaten fiyatıda abes bişi değil 120 lira sökmesi takmasıda basit..........

    6. olarak sensör arızası demişsiniz zaten bi kısmını yazdım ,,,debimetre değiştirmedim diye henüz 3.5 yıl içerisinde sürekli filitreli kullanımda,,,benden önce değiştiysede artık kaç km oldu allah bilir,

    bu arada şunuda yine belirtelim mk2 nin debimetresi 125 lira iken mk1 in debimetresi 850 lira ,,,

    mk1 ve mk2 lambda yane oksijen sensörleri yine aynı farklı bir sensör değil,,,iki versiyonda da arıza olasılığı aynı,,,ve ben yine egzoz sisteminde türlü değişikler yapmama rağmen onla ilgilide bi sıkıntı yaşamadım henüz ....

    7. olarak diyebilirizki mk1 e olan mk2 ye olmayan bişi bulamdık şuana dek,,,,ben biraz daha çeşitlendirim istersen misal dereceli egzantirik firması colombo bariani yine mk1 ve mk2 egzantirikleri aynı olduğundan burdada ayrıma gidilmemiş

    Colombo & Bariani: alberi a camme dal 1934

    bunun dışında pipercams orjinal hgt egzantiriklerini gönderdiğinizde yeniden profilleyip size gönderebiliyor

    atmosferik olarak yine itb li bir sistemede geçebilirsiniz ,,buyrun bir örneğini paylaşim,,kendisini ben biraz daha araştırdım ve 225bg atmosferik olarak güce ulaşmış bir araç olduğunu öğrendim

    BORKED

    bunun dışında wösner-wiseco gibi firmaların forget ve yüksek sıkıştırmalı pistonlarıda mevcut,,,,

    şimdilik benim aklıma gelen uygulabilcek başkada bir modifiye kalmadığından eksikler varsada kusura bakmayın,,,,

    benim yıllarca uğraşıp araştırıp bulabildiğim nacizane şeylerin bi kısmı bunlar,,,,5 silindir 20v le ilgilide bundan sonra cidden bişi yazmak istemiyorum ,,,seven alır biner,,,bilmeyen istemeyen almaz bu kadar basit bi konu aslında,,,neyi ispatlamaya çalıştığımızıda anlamasamda bilgi paylaşmak içindir diyip techturkey in farkı bu diyorum
    İlk olarak verdiginiz detayli bilgi icin cok tesekkur ederim siz baya ciddi yuklemekten bahsediyorsunuz dediginiz islemleri ulkemizde yapacak usta sayilidir odenecek meblalarida iyi kotu tahmin ediyorsunuzdur eger bir hgtye aldiginiz para kadar harcayip atmosferik yapmak mantikli geliyorsa ki herhangi bir arizada veya parca degisiminde tekrar yurt disindan parca.beklemek vs bende hgt tavsiye ederim chip olayini benim bindigim zaman yapan yoktu ozamandan bahsetmistim evet motor yedik.nisanlim.5den 2ye cekti 4u ogretememisim oda talihsizlik tekrar cok tesekkur ederim verdiginiz detayli bilgiler yurdum sartlarinda hgt yuklemek bir sanattir
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

  4. #23
    Görkem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    2.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1lker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk olarak verdiginiz detayli bilgi icin cok tesekkur ederim siz baya ciddi yuklemekten bahsediyorsunuz dediginiz islemleri ulkemizde yapacak usta sayilidir odenecek meblalarida iyi kotu tahmin ediyorsunuzdur eger bir hgtye aldiginiz para kadar harcayip atmosferik yapmak mantikli geliyorsa ki herhangi bir arizada veya parca degisiminde tekrar yurt disindan parca.beklemek vs bende hgt tavsiye ederim chip olayini benim bindigim zaman yapan yoktu ozamandan bahsetmistim evet motor yedik.nisanlim.5den 2ye cekti 4u ogretememisim oda talihsizlik tekrar cok tesekkur ederim verdiginiz detayli bilgiler yurdum sartlarinda hgt yuklemek bir sanattir
    ne demek sizde saolun doğru ve dürüstce aklınızdan ve başınızdan geçenleri paylaştığınız için

    valla en basit filitreden, pistona ve itb ye kadar atmosferik ne yapılabiliyosa herhagibir arabaya hgt ye de aynılarının yapılabildiğini göstermek için ayrıntılı şekilde paylaştım bilgileri ,,,kimin neye ne kadar para harcamak istediğini konuşmuyoruz zaten imkan ve zevk meselesi işin o kısmı ,,,zaten bi honda vti den yada bi 106 gti dan da atmosferik olarak bi 50bg civarı güç almak isterseniz onlarada bi araba parası dökmeniz gerekcek ,,,sadece parça temini konusunda ve ayarlar konusunda daha rahat olucaksınız bunun aksini idda etmiyoruz zaten

  5. #24
    19gokhan90 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Bornova/İZMİR
    Mesaj
    344
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birisi artık hgt yüklesede görsek

  6. #25
    1lker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    Eskişehir
    Mesaj
    2.703
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 19gokhan90 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    birisi artýk hgt yüklesede görsek
    Zamaninda ankarada turan sezgin yukledi turboladi cok da iyi yuruyodu fakat sorun parcalarin hepsinin nerden geldigi ve kaca mal oldugu biz gibi normal butceye sahip insanlar icin tekrar diyorym hgt lux
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE!
    http://www.torkgaraj.com/
    Beğenirseniz çok sevinirim teşekkürler.
    Çekimlerim : http://www.facebook.com/pages/Photog...09808212402660

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •