User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
59 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Buyuk turbo & lpg ?

  1. #39
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akbaba78 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bizim diger 200sx de de var masallah sorunsuz gidiyor ekotek fln galiba
    full stock 200sx de sorun çıkartmaz açın basıncı bakalım ben k04 e 1.4 bar ile gittim oraya bidre 200sx te t28 var t28 turbo k04 e oranla daha stabil geliyor k04 ün karşılığı t25 takın abi t25 i basın 1.4 bar görelim lpg yi
    ..::PASSATURBO1::..

  2. #40
    kerem_euk34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    693
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben honda civic otomatik & turbo & lpg denedim yakıtım artcak die beklerken 20krştan 13 krşa düştü lpgde tabiki benzinde 60krş flndı... ama şanzımanı biraz zorladı turbo söküldü... turbo & lpg enjektörleri ve memeleri büyüttürürsen birde ayar açtın mı sorunsuz yürür araç
    Arif Gökdemir(R-Turbo)

    ***Vol'um project EK B16 (EK4 ROL Vtec)*** R.I.P
    http://www.techturkey.com/forum/atmo...-rol-vtec.html

  3. #41
    psikolojikdeli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    751
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bunları 3-4 sefer anlattım forumda yusufada msn dede anlattım abi denedik 40 sefer ayar yaptık olmadı olmadı distiribitör firmanın yazılımlarını yapan adam geldi her arabaya yapan adam o bile olmuyor abi dedi turbo açıkken benzine almasın die o devir banıdnı lpg ile optimal e aldığında turbo kapalı araba rich oluyor gaza tepki ölüyor dizel gibi oluyor gaza tepkiyi arttırmak için turbo kapalı olan devirleri lean yaptığında turbo gelir gelmez araç kendini benzine alıyor bende çift regulatör supersonic enjekötor ne buldularsa kullandılar tr distiribitörü yapamadı kaldı ki simitçi kahveci gazozcu yapıcak 3000km lpg ile kullandım giden parayı hesaplasam oturur ağlarsınız paran varsa hızlı arabaya binersin yakıtınıda düşünmezsin yoksa stock biner tüplü devam dedim haftanın hergünü gezemiyorum belki ama çıktığımda çarşı pazar karışıyor ben böyle mutluyum yeterli...
    haftada 2-3 gün biniyorum ne kendimi nede kızımı yoruyorum, kırmadan kızmadan üzmeden kendi düşüncemi yazmak isterim bence standart bir turbo araç herhangi bir upgrade yapılmadan lpg li bir şekilde kullanılabilir ama ben kızımın yemeğinden kesemem kızıma en iyi kıyafetleri alıcam en iyi yemek takımlarını alıcam en güzel sofrayı kurucam ama önüne sadece yeşillik koyucam bu bana doğru gelmiyor, tabi imkan ve durum meselesi başka bir yandan durumları tam olarak bilmediğm için o konuda yorum yapmam yanlış olur ama imkanın varsa ve sende aracını kızın yerine koyuyorsan projeni belli bir süre erteleyip projeye yatırceğın meblayı dizel veya az yakan bir araca ayırman işlerini bunlarla hallederken tekrar birikim yapıp kızına güzel kıyafetler alabilrisin, tekrar belirtmek isterim durumun hakkında bilgim olmadığı için böyle geniş bir yorum yaptım yanlış bir kelam ettisem affola inşallah herşey dilediğin gibi olur saygılar sevgiler

  4. #42
    halilcan9455 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Şehir
    .
    Mesaj
    1.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8 t lere sorunsuz lpg takılabiliyor.
    gayet uyumlu
    turboyu büyüttüğün zaman sana lazım olan tek şey daha kaliteli daha iyi parçalardan oluşmuş kaliteli bir LPG kiti.

  5. #43
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vkarayel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Taktıracağın Lpg kitinin beyninde ayarlar yapabilirsin 0,04 sn gibi bir sürede Lpgden benzine geçiş yapan kitler var. Beyinden de bunu 3000 devir vs kaçta istiyosan ayarlatıp turbonun doldurmasına yakın ayarlatabilirsin ... Böylece gazlıycağın zaman araba otomatik geçer hem zaten 3000 devir üstünü şehir içinde gazlamadığın günlerde nadir görüyosundur ...

    o bahsettiğin sürede araç birden fakire düşüyor yanlız.... sabit gazda değilde tam gazda lpg'den benzine geçerken araç bariz şekilde silkeliyor, fakire düşüyor ve conta patlatma durumu sözkonusu olabiliyor.....

  6. #44
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı psikolojikdeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    haftada 2-3 gün biniyorum ne kendimi nede kızımı yoruyorum, kırmadan kızmadan üzmeden kendi düşüncemi yazmak isterim bence standart bir turbo araç herhangi bir upgrade yapılmadan lpg li bir şekilde kullanılabilir ama ben kızımın yemeğinden kesemem kızıma en iyi kıyafetleri alıcam en iyi yemek takımlarını alıcam en güzel sofrayı kurucam ama önüne sadece yeşillik koyucam bu bana doğru gelmiyor, tabi imkan ve durum meselesi başka bir yandan durumları tam olarak bilmediğm için o konuda yorum yapmam yanlış olur ama imkanın varsa ve sende aracını kızın yerine koyuyorsan projeni belli bir süre erteleyip projeye yatırceğın meblayı dizel veya az yakan bir araca ayırman işlerini bunlarla hallederken tekrar birikim yapıp kızına güzel kıyafetler alabilrisin, tekrar belirtmek isterim durumun hakkında bilgim olmadığı için böyle geniş bir yorum yaptım yanlış bir kelam ettisem affola inşallah herşey dilediğin gibi olur saygılar sevgiler
    Abi çok güzel izah etmişin olayı.araç sahibi abimede ben bişeyler söylemek isterim.bende A kasa vectra var turbo filan yok.arabaya 3 yıl benzinle bindim tadından yenilmezdisonra LPG taktırdım landirenzo marka allah var yakıt olarak çok memnunum,3-3.5 yıl oldu çok şükür hiç bir sorun yaşamadım.(Kaliteli markalar gerçekten çok dayanıklı ve güvenilir).ilk marş benzinle,sadece arada ilk marşta vuruntu yapıyor.haliylede motora zarar veriyor.performans olarak atmosferik bir arabada çok rahat %10 civarı bir kayıp oluyor.turboda nasıldır bu kayıp bilemem.ama benimde sana tavsiyem eğer çok inip binmiyorsan hiç LPG ile uğraşma.çünkü ileride motorunda çabuk tükenecektir.diyeceksinki sen neden taktırdın?valla bende bilmiyorum birden karar verdik taktırdık sonrada pişman olduk,şimdide babam söktürmeme izin vermiyor.tabi bunlar benim şahsi fikirlerim.araba senin ve zevkde senin.kolay gelsin

  7. #45
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şundan bahsetmek isterimki yanılmıyorsam bazı lpg sistemileri motora giren havanın ölçümünü aracın orjinal akışmetresinden, bazıları ise kendisine ait bir sensörle aracın manifold basıncından ölçüyor, turbo araçlar için manifold basıncı ölçmek bence daha iyi.... yanılmıyorsam teleflex ve prins akışmatreden ölçüm yapıyor brc, mtm atiker vs kitler manifold basıncıyla ölçüyor

  8. #46
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bunları 3-4 sefer anlattım forumda yusufada msn dede anlattım abi denedik 40 sefer ayar yaptık olmadı olmadı distiribitör firmanın yazılımlarını yapan adam geldi her arabaya yapan adam o bile olmuyor abi dedi turbo açıkken benzine almasın die o devir banıdnı lpg ile optimal e aldığında turbo kapalı araba rich oluyor gaza tepki ölüyor dizel gibi oluyor gaza tepkiyi arttırmak için turbo kapalı olan devirleri lean yaptığında turbo gelir gelmez araç kendini benzine alıyor bende çift regulatör supersonic enjekötor ne buldularsa kullandılar tr distiribitörü yapamadı kaldı ki simitçi kahveci gazozcu yapıcak 3000km lpg ile kullandım giden parayı hesaplasam oturur ağlarsınız paran varsa hızlı arabaya binersin yakıtınıda düşünmezsin yoksa stock biner tüplü devam dedim haftanın hergünü gezemiyorum belki ama çıktığımda çarşı pazar karışıyor ben böyle mutluyum yeterli...
    sen herhalde bu filmi bi 6 7 yıl önce izledin.... teknoloji çok ilerledi çoook

    bu dediğin şeylerin hiçbirisi olmuyor

    tahminim çok kıytırık bir kitle uğraştın....

  9. #47
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benzindeki 14.7 a/f r değerinin LPG'deki, yani propandaki karşılığı 15.5-15.6 civarına denk gelir. Şimdi siz tutup da LPG'de 15.5'e göre kalibre ederseniz benzin ECU'su fakir görür ve düzeltme yapar. Bu da benzin haritanızı bozar. Ama birebir benzindeki gibi 14.7 a/f r ayarlarsanız bu sefer de zengin yürümüş olursunuz.

    Ya düzeltme yapmayan bir ECU kullanacaksınız veya düzeltmeyi kapatacaksınız, ya da LPG'de zengin yürümeye razı olacaksınız.
    rölantideki değil tam gazdaki af değeri önemlidir, tam gazda benzin ile aynı arf değeri yakalanıyorsa hiçbir sorun yok demektir

  10. #48
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı turbo&quattro Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alperin yazdigi gibi +250 gibi guclerde nasil bir enjektor kullanacaklar ?

    Ayrica lpi hakkinda neler dusunuyorsunuz ? LPG nin aksine benzin gibi sivi bi yakitmis ve sabanci getiriyormus TR'ye...Fiyat olarak 3bin tl gibi rakamlar konusuluyor...Bu rakami vermeye degermi ?
    lip kiti olarak vialleyi önceden araştırdım servisinden detaylı bilgi aldım.....

    bu kitin katetmesi gereken daha çok yol var, ne manifold basıncı nede akışmetre sensöründen ölçüm yapan bir sisteme sahip değil... motor kaç beygirse araç onagöre gidiyor... yani şöyle açıklayayım....

    aracımda evc6 var, 0.6 barda 180hp gibi bir güce sahip ancak ben bunu 1 bar açtığımdada 200 üstünde bir güce çıkıyor, viallenin sisteminde bu seçeneklerden birini seçmek ve ayarlattırmak zorundasın 0.6 bara göre ayarlarsan o ayarda lpg de kullanabilirsin 1 bara göre ayarlarsan 1 barda lpg de kullanabilirsin iki birden olmuyormuş malesef ve bu sistemin enjektörleri 4 silindirli bi makinada en fazla 180 200 hp gibi bir gücü kaldırıyormuş....

  11. #49
    mikahakinen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/Ankara
    Mesaj
    228
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Audi TT 1.8T quattro+ revo vardı 225 hp civarında prins sistemle çokta güzel yürüyordu sorunsuz.

  12. #50
    maskaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sıcaklık olayı nasıl hallolacak peki lpg de sıcaklık 2 katına çıkıyor. kmde 50-100 krş az yakıcam derken motora dolarlarımı dökeceksin
    Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:

  13. #51

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    50-100 değil fark
    normal bir 1.8T normalde biraz basmayla 12 litre yakar(trafikte)
    13 litre gaz 260 a gelir
    12 litre benzin 480 e gelir
    yani fark fazlasyıla var
    ve işin ilginç tarafı
    büyük turbo 1.5 bar basınclar çatara patara dedikleri tabirle 25.000 km kullandım bu lpg denen zıkkımı.
    yani öyle küçümseyip motoru yersiniz denilecek birşey değil.
    2000 li yıllardaki sistemler değil artık.
    biraz araştırıp konuşmalı.
    şuanda iddaa ederim ki lpg den sıkıntı yaşayanların hepsi tecrübesiz ustalara gitmelerinden dolayı karşılaşılan sorunlardır...

  14. #52
    maskaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    433
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben sadece ısının artacağını kasttettim hepsi bu
    Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:

  15. #53

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.838
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maskaran Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben sadece ısının artacağını kasttettim hepsi bu
    artsın?
    ne fark eder?
    yani artınca motormu patlıyor
    ''kmde 50-100 krş az yakıcam derken motora dolarlarımı dökeceksin
    '' bende bu kısmada cevap verdim...

  16. #54

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ygtrn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şundan bahsetmek isterimki yanılmıyorsam bazı lpg sistemileri motora giren havanın ölçümünü aracın orjinal akışmetresinden, bazıları ise kendisine ait bir sensörle aracın manifold basıncından ölçüyor, turbo araçlar için manifold basıncı ölçmek bence daha iyi.... yanılmıyorsam teleflex ve prins akışmatreden ölçüm yapıyor brc, mtm atiker vs kitler manifold basıncıyla ölçüyor
    Hepsi MAP sensörü ile çalışıyor MAF ile çalışanı yok.

    MAF ya da MAP daha iyi demek pek doğru değil. İkiside ölçüm yöntemi. MAF ile hesap daha kolay. Tek farkı bu.

    Bu arada hiçbir LPG kiti benzini kapatıp LPG püskürtmeye başlamıyor. kısa bir süre için ikisi beraber püskürtüyor.Sonra kullanılmayacak olan kapanıyor.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  17. #55
    aligoldenstone - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    44
    Şehir
    İZMİR--İSTANBUL
    Mesaj
    126
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkese MRB...... Bendede K04 lü bir A3 1.8T var ş.içi 460 kr yakıyor oda ölü kullanımda arabamdan vazgeçemediğim için LPG taktırmayı düşünüyorum ama içimde şu LPG ile yaşanan tatsız olaylardan dolayı bir korku var neyapçam kararsız kaldım bu LPG GERÇEKTEN GÜVENİLİR BİR SİSTEM Mİ ?
    -----> NO S T O C K

  18. #56
    samimi_1983 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir-Siirt-İzmir
    Mesaj
    225
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı aligoldenstone Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Herkese MRB...... Bendede K04 lü bir A3 1.8T var ş.içi 460 kr yakıyor oda ölü kullanımda arabamdan vazgeçemediğim için LPG taktırmayı düşünüyorum ama içimde şu LPG ile yaşanan tatsız olaylardan dolayı bir korku var neyapçam kararsız kaldım bu LPG GERÇEKTEN GÜVENİLİR BİR SİSTEM Mİ ?
    dostum hemen hemen aynı konumdayız.ama derenin karşı tarafındayız.ben de lpg var sen de lpg yok.ben k04 turbo yaptırmak istiyorum sende k 04 turbo var.ben şu anda brc kit ile sorunsuz kullanıyorum.bir arkadaşla konuştum internette ilanı vardı.k04 turbo ile skoda octavia 1,8t' ya lpgde biniyordu.220 ps civarı.dediği 4,000 devirden sonra çok sıkıştırmazsan benzine geçmiyor dedi bilgin olsun

  19. #57
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samimi_1983 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    dostum hemen hemen aynı konumdayız.ama derenin karşı tarafındayız.ben de lpg var sen de lpg yok.ben k04 turbo yaptırmak istiyorum sende k 04 turbo var.ben şu anda brc kit ile sorunsuz kullanıyorum.bir arkadaşla konuştum internette ilanı vardı.k04 turbo ile skoda octavia 1,8t' ya lpgde biniyordu.220 ps civarı.dediği 4,000 devirden sonra çok sıkıştırmazsan benzine geçmiyor dedi bilgin olsun
    doğru kit doğru işçilikle uygulanmış olsaydı böyle bir problem olmazdı, hata tamamen kiti takan ustada....

    270hp aracımı 70bin km dir kit mtm(brc ile aynı kit, enjektörleri farklı) ile kullanıyorum şükür enufak bir sorun yaşamadım

    tahminimce regülatör yetersiz kalıyor... arkadaşınıza lpg borusunu kontrol etmesini eğer değilse 8mm ile değiştirmesini ve regülatörünüde brc'nin geniusmax denilen en yüksek kapasiteli regülatörü ile değiştirmesini söyleyin

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •