User Tag List

Sayfa 3/5 İlkİlk 12345 SonSon
87 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: Clio sport motor modifikasyonu

  1. #39
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eser kardeşime katılıyorum...
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  2. #40
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne karar verdın sımdı neler yaabılırsın sporta?

  3. #41
    ysn zkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    502
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben neler yapılacağını yazim kardeşi olarak

    egsoz sistemi
    -ya 4-2-1 headers yada orjinal headers kullanılıpp güzelce headers sargısıyla sarılcak
    -51 weya 60 lık düz boru kullanılcak
    -spor kat kullanılcak
    -ztn son susturucu otto war

    motorda
    -simota filtre war ztn
    -uyarsa 172 rs lerin gaz kelebeği yada komple emme
    -en sonda güzel bi dyno üstü uyarsa paşaoğlu yazılım

    he bide unutmadan aem wideband+safc olabilir bu araç için araştırmadım ama faydası illaki wardır

    BENCE

  4. #42
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ysn zkn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben neler yapılacağını yazim kardeşi olarak

    egsoz sistemi
    -ya 4-2-1 headers yada orjinal headers kullanılıpp güzelce headers sargısıyla sarılcak
    -51 weya 60 lık düz boru kullanılcak
    -spor kat kullanılcak
    -ztn son susturucu otto war

    motorda
    -simota filtre war ztn
    -uyarsa 172 rs lerin gaz kelebeği yada komple emme
    -en sonda güzel bi dyno üstü uyarsa paşaoğlu yazılım

    he bide unutmadan aem wideband+safc olabilir bu araç için araştırmadım ama faydası illaki wardır

    BENCE
    hayırlısı olsun.

    ama bı kac tavsıyem olacak.

    headers sargısı bı modıfıkasyon degıldır ve bana kalırsa faydasından cok zararı vardır.cai yaptıktan sonra zaten kaput altındakı sıcaklıkla ısınız kalmıyo

    egzoz 51 lık den fazlasını yapmayın.60 cok buyuk gelır.

    wıdeband zaten her araca olur.araca bı katkısı olmaz.wıdebandda sadece hava yakıt karısımını ogrenebılırsın.wıdeband verılerıne gore aracın fakırmı zengınmı yurudugunu gorerek gereklı ıslemlerı yaparsın.

  5. #43
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hem atmo hem turbo cok ugrastim tamamen ne kadar paran var ona gore yonlendirebilirim seni...

    filtreden ses almak istiyorsaniz bnm yaptigim gibi rs 172 gaz kelebegi alin hem guc veriyor hem de rs e yakin bir filtre sesi...

    ss headers guc kaybettiriyor diyenler yanlis uygulama kurbani..

    haa safc vs. ile chip den daha az guc alirsiniz ole avans fln oynamadan guc yok atmo motorda...

    manifold istiyorsan elimde 4-1 ozel yapim manifold var ufak bir islemle uydurursun...
    06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive

  6. #44
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlısı olsun.

    ama bı kac tavsıyem olacak.

    headers sargısı bı modıfıkasyon degıldır ve bana kalırsa faydasından cok zararı vardır.cai yaptıktan sonra zaten kaput altındakı sıcaklıkla ısınız kalmıyo

    egzoz 51 lık den fazlasını yapmayın.60 cok buyuk gelır.

    wıdeband zaten her araca olur.araca bı katkısı olmaz.wıdebandda sadece hava yakıt karısımını ogrenebılırsın.wıdeband verılerıne gore aracın fakırmı zengınmı yurudugunu gorerek gereklı ıslemlerı yaparsın.


    bencede 51 en güzeli 60 çok büyük gelebilir...ben bugün sordurdum 80 ytl yapıyorlar 51 boruyu.. dün cihp için araştırma yaptım 1 kaç güne kadar yaparız dediler ilk önce 51 boru hava filitresi daha snra cihp atalım dediler..




    cilolarda kullanılan hava filitresinin örn.simoto vs markaların bir fotografını atan arkadaş olursa nasıl kullanıldıgını nasıl takıldıgı hakkında bende bir fikir sahibi olurum
    gariban 106 gti....

  7. #45
    VSO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı wekoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bencede 51 en güzeli 60 çok büyük gelebilir...ben bugün sordurdum 80 ytl yapıyorlar 51 boruyu.. dün cihp için araştırma yaptım 1 kaç güne kadar yaparız dediler ilk önce 51 boru hava filitresi daha snra cihp atalım dediler..




    cilolarda kullanılan hava filitresinin örn.simoto vs markaların bir fotografını atan arkadaş olursa nasıl kullanıldıgını nasıl takıldıgı hakkında bende bir fikir sahibi olurum
    K&N in kendi sitesinde mevcut uygulama fotoğrafları..

    Alocum izocum Lan te ABD'den K4M piyasasına el atıyosun valla helal ossun
    Special thanks to; Utku Selamoglu.

  8. #46
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    4k 2k farketmez motorlarımız aynı
    MeganeI'lerdeki 1.6lt motorla aynı k4m kodlu..MeganeI coupe 1.6ltdeki motorla da aynıdır herhalde..Filtresinden ben de fazla ses alamadım kelebek konumu sıkıntılı çok boru dolandırıyoruz o da kesiyo sesi..
    Megane 1 coupe'ların makyajsız olanlarında 8V motor var.Alakasız 2 motor tipi.Makyajlıda dediğin gibi K4M olabilir.Emin değilim

  9. #47
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.046
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane 1 coupe'ların makyajsız olanlarında 8V motor var.Alakasız 2 motor tipi.Makyajlıda dediğin gibi K4M olabilir.Emin değilim
    Moruk megane 1 makyajlıdaki motorlar aynı clio 1.6 16v deki ile.. Aynen k4m

  10. #48

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EREN34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Megane 1 coupe'ların makyajsız olanlarında 8V motor var.Alakasız 2 motor tipi.Makyajlıda dediğin gibi K4M olabilir.Emin değilim
    Makyajlı sedane meganeIde aynı motor var ben eminim ama coupeden emin değilim

  11. #49
    VSO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    185
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K4M Üç tip aslında..
    -Mekanik gaz kelebeği
    -Elektronik gaz kelebeği edition :ramo
    -Elektronik gaz kelebeği + vvt

    Bu kadar. Eskilerin hepsi aynıdır. 2004ten sonra elektronik gaz kelebeği sanırım 2005ten sonrada sanırım vvt eklendi..durum bu
    Special thanks to; Utku Selamoglu.

  12. #50

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VSO Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    K4M Üç tip aslında..
    -Mekanik gaz kelebeği
    -Elektronik gaz kelebeği edition :ramo
    -Elektronik gaz kelebeği + vvt

    Bu kadar. Eskilerin hepsi aynıdır. 2004ten sonra elektronik gaz kelebeği sanırım 2005ten sonrada sanırım vvt eklendi..durum bu
    2002 makyajlı cliolardan itibaren elektronik gaz kelebeği var..

  13. #51
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2002 makyajlı cliolardan itibaren elektronik gaz kelebeği var..
    Aynen.2002 sonu itibari ile diye biliyorum bende.Diğer bir değişle üçgen far başladığı an

  14. #52
    Agent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Turkiye / İstanbul
    Mesaj
    853
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    En temizi

    Custom Egzoz
    ITG MK1 hava filtresi kiti
    Termal emme contası
    Egzoz manifolduna amyant sargı
    Bide güzel bir yazılım.

    Run RS Run

  15. #53
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Agent Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    En temizi

    Custom Egzoz
    ITG MK1 hava filtresi kiti
    Termal emme contası
    Egzoz manifolduna amyant sargı
    Bide güzel bir yazılım.

    Run RS Run
    Evet yazdıklarına katılıyorum.ilgin için saol

    ama bazı arkadaşlar konuda yazdıkları mesajların, bazılarında belirtmişler,

    manifolda amyant sargı yapma konusunda kafam karıştı.

    yapmak iyimidir??.yoksa kötümüdür???
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  16. #54

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LIGHT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet yazdıklarına katılıyorum.ilgin için saol

    ama bazı arkadaşlar konuda yazdıkları mesajların, bazılarında belirtmişler,

    manifolda amyant sargı yapma konusunda kafam karıştı.

    yapmak iyimidir??.yoksa kötümüdür???
    Headers'in soğumasını engelliyor sargı ama bizim kelebek tam egzoz manifoldunun üstünde filtre borusunu yakıyor resmen ve sıcak hava girişi oluyor araca..O nedenle mutlak lazım..Bende kısa zamanda yapmayı düşünüyorum..

  17. #55
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayırlısı olsun.

    ama bı kac tavsıyem olacak.

    headers sargısı bı modıfıkasyon degıldır ve bana kalırsa faydasından cok zararı vardır.cai yaptıktan sonra zaten kaput altındakı sıcaklıkla ısınız kalmıyo

    egzoz 51 lık den fazlasını yapmayın.60 cok buyuk gelır.

    wıdeband zaten her araca olur.araca bı katkısı olmaz.wıdebandda sadece hava yakıt karısımını ogrenebılırsın.wıdeband verılerıne gore aracın fakırmı zengınmı yurudugunu gorerek gereklı ıslemlerı yaparsın.

    şimdi iynn RS kardeşim burda yazmış ok bi modifikasyon olmayabilir.

    fakat cai olmayan araçlarda (özellikle clio kaput altının ne kadar sıkışık olduğunuda düşününce) sıcak hava olayı *****,

    bendede mevcutta şuanda simota filtre var ve akünün yanında durmakta bu yüzden amyant sargı ile manifoldu sarmak ve sıcağını bir nebzede olsa azaltmak bence iyi gelecektir.bu benim düşüncem.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  18. #56
    LIGHT RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    DZC
    Mesaj
    375
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ArMy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Headers'in soğumasını engelliyor sargı ama bizim kelebek tam egzoz manifoldunun üstünde filtre borusunu yakıyor resmen ve sıcak hava girişi oluyor araca..O nedenle mutlak lazım..Bende kısa zamanda yapmayı düşünüyorum..
    ama kardeşim zaten manifoldu ne yaparsan yap soğuması motor ısındığında çok kolay olmayacaktır.

    bu işlemi eğer yaptıracaksan,artık hangimiz önce yaptırırsak.

    yapılırken fotolarsak ve burda paylaşırsak bence çok güzel olabilir.
    K-TEC RACİNG
    (RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)

  19. #57

    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LIGHT RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama kardeşim zaten manifoldu ne yaparsan yap soğuması motor ısındığında çok kolay olmayacaktır.

    bu işlemi eğer yaptıracaksan,artık hangimiz önce yaptırırsak.

    yapılırken fotolarsak ve burda paylaşırsak bence çok güzel olabilir.
    Doğru da sen sargıyla o ısıyı oraya hapsediyorsun ama..O motorun içine yaydığı sıcaklık zaten soğurkenki yaptığı ısı alışverişinden kaynaklanıyor..
    Herneyse dediğin gibi hangimiz yaparsak artk önce diğerini uyarırız

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •