eser kardeşime katılıyorum...
ben neler yapılacağını yazim kardeşi olarak
egsoz sistemi
-ya 4-2-1 headers yada orjinal headers kullanılıpp güzelce headers sargısıyla sarılcak
-51 weya 60 lık düz boru kullanılcak
-spor kat kullanılcak
-ztn son susturucu otto war
motorda
-simota filtre war ztn
-uyarsa 172 rs lerin gaz kelebeği yada komple emme
-en sonda güzel bi dyno üstü uyarsa paşaoğlu yazılım
he bide unutmadan aem wideband+safc olabilir bu araç için araştırmadım ama faydası illaki wardır
BENCE![]()
hayırlısı olsun.
ama bı kac tavsıyem olacak.
headers sargısı bı modıfıkasyon degıldır ve bana kalırsa faydasından cok zararı vardır.cai yaptıktan sonra zaten kaput altındakı sıcaklıkla ısınız kalmıyo
egzoz 51 lık den fazlasını yapmayın.60 cok buyuk gelır.
wıdeband zaten her araca olur.araca bı katkısı olmaz.wıdebandda sadece hava yakıt karısımını ogrenebılırsın.wıdeband verılerıne gore aracın fakırmı zengınmı yurudugunu gorerek gereklı ıslemlerı yaparsın.
hem atmo hem turbo cok ugrastim tamamen ne kadar paran var ona gore yonlendirebilirim seni...
filtreden ses almak istiyorsaniz bnm yaptigim gibi rs 172 gaz kelebegi alin hem guc veriyor hem de rs e yakin bir filtre sesi...
ss headers guc kaybettiriyor diyenler yanlis uygulama kurbani..
haa safc vs. ile chip den daha az guc alirsiniz ole avans fln oynamadan guc yok atmo motorda...
manifold istiyorsan elimde 4-1 ozel yapim manifold var ufak bir islemle uydurursun...
06-09 01' Megane 1.6 turbo 09-10 05' Clio Rs 182 10-11 01' Mustang GT 4.6 11-12 03' Allroad 2.7tt 12-14 06' Eclipse GT 3.8 V6 14-15 07' Infinity G35 3.5 V6 15+ 16' Mustang GT & 2011 Z4 35i-sdrive
bencede 51 en güzeli 60 çok büyük gelebilir...ben bugün sordurdum 80 ytl yapıyorlar 51 boruyu.. dün cihp için araştırma yaptım 1 kaç güne kadar yaparız dediler ilk önce 51 boru hava filitresi daha snra cihp atalım dediler..
cilolarda kullanılan hava filitresinin örn.simoto vs markaların bir fotografını atan arkadaş olursa nasıl kullanıldıgını nasıl takıldıgı hakkında bende bir fikir sahibi olurum
gariban 106 gti....
K4M Üç tip aslında..
-Mekanik gaz kelebeği
-Elektronik gaz kelebeği edition :ramo
-Elektronik gaz kelebeği + vvt
Bu kadar. Eskilerin hepsi aynıdır. 2004ten sonra elektronik gaz kelebeği sanırım 2005ten sonrada sanırım vvt eklendi..durum bu![]()
Special thanks to; Utku Selamoglu.
En temizi
Custom Egzoz
ITG MK1 hava filtresi kiti
Termal emme contası
Egzoz manifolduna amyant sargı
Bide güzel bir yazılım.
Run RS Run![]()
şimdi iynn RS kardeşim burda yazmış ok bi modifikasyon olmayabilir.
fakat cai olmayan araçlarda (özellikle clio kaput altının ne kadar sıkışık olduğunuda düşününce) sıcak hava olayı *****,
bendede mevcutta şuanda simota filtre var ve akünün yanında durmakta bu yüzden amyant sargı ile manifoldu sarmak ve sıcağını bir nebzede olsa azaltmak bence iyi gelecektir.bu benim düşüncem.![]()
K-TEC RACİNG
(RENAULT TUNİNG SPECİALİSTS)
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)