3.vites 140 diye biliyorum crx'in, ies ve si 150 155 km yapıyor stock cok uzun.
bence biraz istekli araştırırsan bulursun ben ugraştım buldum nakit paran cebındeyse hemen al. he buldum ama nakıt yok olunca alırım dersende hemen satılır haberın olsun
MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ
bence Sİ crx 3-4 dişlisiyle crx ten daha düşük hızlar çıkartır çünkü Sİ final 4.250 crx final 3.88 Sİ orjinal oranlarıyla 3.vites 160 4.vites 210 yaptığına göre crx 3-4 'lü bir Sİ'nin 140-190 yapması bence mantıklı
tamam arkadaşlarım söylıyecem size dişli oranlarını suan aklımda degil yazıyor bir yerde bakınca yazarım buraya
MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ
arkadaşlar kadran hataları ve debraj kaçırmalarından dolayı farklı durumlar oluyor
kendi reximde 3. vites 160 ın hemen dibi 155-160 arasında kalıyor 4 vites 205 te 5 viteste 235 te kesiyor kadran hatası vs tabiki vardır ama kesinlikle 180-190 gibi bitmiyor 4 çünkü vti 4 ü bitirip 5 e geçtiğinde rex hala 4 te yürüyor benim gördüğüm hızlar bunlar
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
arkadaşlar si ye crx 3 4 dişlisi takmak isteyenler için güzel bir acıklama!!!!!!!!
sedan si ile hb si nin 3 4 dişli oranları farklıdır.
.............................prizdirek karşısı
sedan si...3.vites......27.................34
sedan si...4.vites......32.................30
hb si........3.vites.......28................35
hb si........4.vites.......33................30
crx...........3.vites.......26................35
crx...........4.vites.......30.................31
bu dişli sayılarına bakarsak arkadaşlar sedan si ye crx 3 4 takmakla hb si ye crx 3 4 takmak sonucunda alınacak verimler cok farklıdır.
sedan si orjinal olsun hp si de crx 3 4 oldugunda sedanın motorunda yapılan küçük bir degişiklik yani hp farklılıgı hb si deki 3 4 avantajını elde etmektedir.
hp si ye crx 3 4 takıldıgında araba sanzımandan kaynaklı giderinde çok degişiklik olmaktadır.
sedan 3 4 takıcak arkadaşlar sanzımanla oyanamaktansa motora artı başka işlemler yapması daha mantıklıdır. sebebi ise crx 3 4 dişlisi takılı bir si de 4. vites bittiginde 190 km yi görür ve 5 e atıldıgında ölü devre kalmaktadır. rolde 4 ün sonuna kadar yapılıyrsa çok avantajlıdır fakat 5 tede devam edilcekse 4 ten 5 e atıldıgında 5. vites ölü devre gelmektedir araba toparlana kadar zaman kaybı yaşanır ozaman dez avantaj saglamaktadır. sedanda ojinal sanzımanda 4 ü bitirip 5 e attıgında 5. vites canlı devirde kalmaktadır.
ben kendi hp simde crx 3 4 takılı daha önce yaşamadıgım bişeyi yaşadım hangi devirde olursa olsun 4 ten 5 e attıgımda 5 te bir devir düşüklügü yaşıyorum orjinal sanzımanda bu olmamaktaydı.
sunuda unutmayalım küçük bütcelerde si lerini daha iyi yürütmeye ugraşan arkadaşlarımız sedan a ve hp ye farklı modifiye secenekleri ile daha iyi sonuclar alabilirler.
birde yapılan işlemlerde hedeflenen sey nedir arabam biraz daha iyi gitmesimidir yoksa gercekten yaptgım işlemler sonucu bir üstteki araçalara vtı gtı vts kafa tutmakmıdır bunun ayrımını yaparak modifiye işlemlerine sekilde verilmelidir.
MSG GARAJ ANTALYA MUSTAFA GENÇ
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)