tabiki hemen açıklayayim;
aracım sağ aks milinin lastiğe yakın olan değilde, daha içeride olan körüğünden yağ kaçırıyormuş, bunu farkedemedik tatil öncesi yola cıkarken, ve bu yolda iyice yırtılıp, içeride olan gress tamamen boşalmış, orası kurumuş iyice, döne döne.. döne döne, kupkuru dönerekten hatta bize geri dönüşü kasada bir titremeyle başladı, önce anlam veremedim, yolda durup bir kaç kişiyi aradım ve aracı gideceğim yere kadar fazla yüklenmeden kullanmamı önerdiler, bu da işe yaramadı tabi.. varacağım yere vardık ama yaklaştığımızda alttan gelen takır tukur bir ses ve arabanın ani yön değiştirme çabasıyla durmak zorunda kaldık.. sağ aks mili artık istavroz tarafından kırılarak ayrılmıştı, zaten aracı kaldırdığımızda içerideki bilyeli parcaları bulamadık, onlar orada hazneyi terketmiş sanırım
açıkcası cümleyi biraz eksik kurmuşum özür dilerim.. aks milinden hemen sonra 2 ve 3. viteslerle ilgili bir yorum yapmışım.. işin teferruatı şöyle ;
bu araba giderken aks mili yağsız halde, mesela 1.viteste titreme yok, 2. viteste titreme 5000-6000 devirlere kadar.. 3. viteste bu rakam 4500 lerde.. 4 ve 5. viteste ise titreme 2000 devirlerde başlıyor, titremenin başlangıcını ben kişisel olarak aksın iyice zorlandığı safha olarak algıladığım için böyle birşey yazdım..Yanıldığım bir durum varsa düzeltilmesini tabiki isterim bende
