arkadşlar bu gün aracıma coil over taktım ve toplamda 10 cm yakın düştü önden inanılmaz direksiyon tepkileri ve yol tutuş aldım ve tabiki davlumbaza sürtmebu işi en pratik yoldan çözmek istiyorum evet ne yapabilirz ?
arkadşlar bu gün aracıma coil over taktım ve toplamda 10 cm yakın düştü önden inanılmaz direksiyon tepkileri ve yol tutuş aldım ve tabiki davlumbaza sürtmebu işi en pratik yoldan çözmek istiyorum evet ne yapabilirz ?
davlunbazı sokebilrsin en pratik ve basit![]()
www.vava.cars
Lapiztes mk7R
motorun güç aktardığı tekerin kamber açısını değiştirmek pek mantıklı iş gibi gelmiyor bana, ama davlumbazı sökmek en emniyetli çözüm gerçekten![]()
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
yani lastiği içeri sokmak adına görsel amaçlı yapılan uygulamalar gibi lastiğin asfalta temas eden kısmının yarısı havada gibi lastiği olan bir araç ne kadar yol tutabilirki?
Bunu düşünmüştüm.. mesela benim aracımın arka iki lastiğini değiştimcünkü iç taraf yoktu, ve ikinci vitese attığım an arabayı arkayı toparlayana kadar ter döküyordum nerdeyse
" yanlamak denen eylem konusunda acemilikte var işin içinde tabi o cok ayrı bir mesele ki ilk arkadan itişli aracım bu benim"
1.5-2 en fazla 3 derece kadar kamber iyidir viraj performansında. Düzlükte gaza oturunca asfalta değen kısım az olduğundan gezme yapabilir ama viraja sert girince araç diğer tarafa yatınca o az basan teker bu sefer tam basıyor.Herşeyin abartısı zarar tabiki.
Schumi.Projects
106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
Never drive faster than your guardian angel can fly
106 RC - 106 GTI with 2 liter engine
2-2,5 derece negatif kamber verilebilir virajlarda acayip yol tutar
-3 derece max
lastik içten yer ama " her getirinin bir götürüsü " vardır kural budur.
edit:
başlık kamber nasıl verilirmiş
o araçtan araca değişir, bazı araçlarda kamber ayarı yoktur sabittir.
sonradan yapabilmek için bir takım yollar vardır mesela sağa-sola kaydırılıp ayarlanabilen kule takozları gibi
edit2:
birde sanayide bazı rot-balansçılar kamber ayarlarını tutturmak için amortisörlerinizi press`te eğmek gibi saçma sapan bir teklifle gelebilirler, hemen uzaklaşın oradan.
Benimde bu konuda bilgiye ihtiyacim var amartisorun ustunde kucuk vidaciklar var ordanmi kamber vericez alt tarafta kovan biraz genis ordan kamber verdigimde yetti ama ic taraftan yaya surttu seferde.
araç resimde ki subarumu ?
eğer subaru içinse orjinal amarsitörleri ile rahat rahat kamber verebiliyorsunuz hem içeri hem dışarı amarsitörün üsütnde alt alta 2 adet ya 17 lik yada 19 luk 2 adet cıvata var birini gevşet diğeriyle gevşetirken içeri dışarı oyna zaten kamberin yaniş lastiğin içeri dışarı girdiğini görüceksin![]()
HONDA OEM PARTS
MESSENGER:mehmet cetin
ben rot çuya zor anlattım kamber ayarı olduğunu bunlarda yok diyor coiloverın üstünde 4 adet alyen başlıklı gibi civata var onların yerini değiştircez sanırım araba liftteni olması lazım bu işi yaparken yoksa yerdeykende yapabiliyomuyuz.
coiloverım bununla aynı bana göre hiç bi farkı yok marka d2
![]()
evet verebilirsin
şöle anlatayım
sağ virajda el freni destekli girmek istedim kayarken asfaltın bozuk olan kısmına sol teker takıldı durduğum da sol tekerleğin alt kısmının içeride üst yanağın da dışarı da olduğunu gördük rotçuya gittim taşıyıcıyı eğmişsin dediler ben inanmadım bu kadar zayıf olamaz dedim.
yetkili serviste çalışan bir abim vardı onun yanına gittim durumu anlattım kaldırdık arabayı 2 adet yıldız anahtar yardımıyla amarsitörün taşıyıcıya bağlı olduğu 2 civatayı gevşetti ve ne kadar kamber istersin dedi ve bildiğin şimdi civiclere yapılan kamber olayının daha abartısını yaptı.
sonuç olarak istediğin kadar kamber verebiliyorsun...
HONDA OEM PARTS
MESSENGER:mehmet cetin
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)