User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
47 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: klimayı hava filtresine bağlasak_?

  1. #20
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    gecenlerde yabancı bır sıtede okumustum bugattı veyron sırf aracı soguta bılmek ıcın ortalama 1000 hp harcıyormus
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  2. #21
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bunun yerine emme sıcaklığını düşürmek için methanol kitleri kullanılabilir. Çok daha belirgin bir düşüş güç kaybı olmadan sağlanır.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  3. #22

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    722
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    klima olarak düşünüldüğü zaman kompresör malesef araçtan güç alıyor.Ama otellerde mini buzdolapları vardır ve bu buzdolapları kompresör ile değilde amonyak gazı ile soğutma yapar.
    Yani bir rezistans vasıtası ile amonyak gazı ısınmaya başladığı anda soğutma geçte olsa oluşmaya başlar.
    Tabiki bunu aracına kimse uygulamaz ben kendim sistemi bilmeme rağmen ama olmucak hiçbir sey yoktur.Nekadar mantılı oda tartışılır

  4. #23

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Grow up! this is just a car

  5. #24

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dayanamadım, konu sahibi bozulmayın
    Grow up! this is just a car

  6. #25
    Ome_RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.961
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    verim alırmısınız bilmem ama serin serin gazlıyabilirisiniz
    www.vava.cars
    Lapiztes mk7R

  7. #26
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yanlış hatırlamıyorsam bazı klima kompresorleri yuksek devirlerde zarar gormesin diye kayışı gevşetip kitliyo yani surekli git gel halinde yani bi faydasi olacagini sanmiyorum , kompresore zararindan baska

  8. #27
    tyMu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    5.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    timucın yapıodu palıoda bı zamanlar
    benmi yapmışım la haberim yok haha benim klimaya tek yakınlığım boruların üstündeki filtre kazanı

  9. #28
    Frank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Mesaj
    687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Istilldo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok hoş bu ya

    bu arada bencede bu sıstemden kazanacagın guc kayıp gucu gecemez daha verımlı sıstemlerı dene
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacı ben bildiğin su bardağı ile shot atıyorum

  10. #29
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alternatör kayışını sök daha fazla güç alırsın
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

  11. #30
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya klima motora baglı degılde yenı nesıl gıbı elektrıklıyse o zaman guc kaybı olmaz ve arkadasın dedıgı gbı güç artısı olabılır brocanlar
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Güneşi göremedim diye ağlarsan yıldızlarıda göremezsin
    alın teri
    16 YA 234 minik serçem
    16 BS 462 Clio rsi
    16 R 5115 Saxo vts(Kermit)
    16 GU 424 punto hgt
    Anka Vts
    belediye otobüsü

  12. #31
    mechanic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    45
    Şehir
    Рос&#10
    Mesaj
    3.384
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yapılmış uygulamasını anlatayım.
    bagaja buzdolabının komple tesisatını çekip aküyle besleyeceksin.
    soğutma yapılan kısımını havanın girdiği borunun al. olduğunu varsayarak ona artık yapışık mı olur, etrafına mı sararsın, o gaz al. boruyu soğutur, o da içinden geçen havayı.
    fazladan 40 kg ağırlık olur.
    turbo bir araçta bunu intercooler'a sararsan yazın süper olur.
    ağırlık problem olmaz zaten büyük turbolu araçta.
    bu yapılan.
    gelelim türkiyedeki pratik uygulamaya,
    intercooler'a su, alkol felan pürkürtmek, methanol kit , veya intercooler'ı yeteri miktarda büyüterek güç artışı sağlanır.
    --
    her geçen yıl bir önceki yılı aratır hale geldi zaman...

  13. #32
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu şekilde yapılabilitesi var
    filtrenin takılı olduğu boru ısı iletimi yüksek bir materyalden olsa ve bunun etrafına kabine benzer birşey yapılsa ve o kabinin içine klima soğuk hava göndererek boruyu tutmak daha kolay olur gibi?
    vakti zamanında benimde aklıma gelmişti bu şekilde

  14. #33
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araba süratlendiğinde dısarıdan gelen havayı belirli bir basıncta sabit tutarak içeri bir yere yollayacak olan boru tertibatı ve buna bağlı bir hava damperi düzeneği daha cok iş görür. hatta biraz abartılırsa kelebekten içeri 0.5 0.6 bar basıncla gönderilebilir hava..
    tabi bu ciddi bir mühendislik işi.. hesaplanıp kitaplanılması ve kaput altında hatırı sayılır bir yer gerekiyor

  15. #34
    ZaZy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yorum yazıp ilgilenen herkeze saygılarımı sunuyorum benimkisi bir mucitlik olur mu diye, günümüzde kullandığımız bazı şeyler bu gibi fantazi gibi görünen fikirlerle üretilmiş

  16. #35
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    asıl ben sana saygılarımı sunarım dostum, böyle şeyleri düşünebilmek bile bir cok insanın yapmadığı birşey, gerçekten bravo

  17. #36

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.024
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı suprolla Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu şekilde yapılabilitesi var
    filtrenin takılı olduğu boru ısı iletimi yüksek bir materyalden olsa ve bunun etrafına kabine benzer birşey yapılsa ve o kabinin içine klima soğuk hava göndererek boruyu tutmak daha kolay olur gibi?
    vakti zamanında benimde aklıma gelmişti bu şekilde
    bu olabilir aslında daha fazla hava göndermek yerine giren havayı soğutmak Aklıma işlemci için olan su soğutma geldi filtre borusu metal ve dış kısmına su girilebilir şekilde olucak bu suyuda soğuttuğumuz taktirde

  18. #37
    A.Cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    950
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ZaZy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yorum yazıp ilgilenen herkeze saygılarımı sunuyorum benimkisi bir mucitlik olur mu diye, günümüzde kullandığımız bazı şeyler bu gibi fantazi gibi görünen fikirlerle üretilmiş
    Yani sen de farkındasın biraz olabilitesi düşük bir fikir ama eğer rollinge fln çıkıyorsan şunu dene, filtre borun atıyorum 60 lıksa, bu borunun dışından 70 lik bir boru geç yani filtre borusu 70 lik borunun içinden gitsin, sonra iki borunun arasına buzlu su koy. En azından yarım saat filtre borusunu buz gibi tutarsın
    Custom Electronic Projects

  19. #38
    suprolla - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    sefaköy city+lefkosa
    Mesaj
    977
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı A.Cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yani sen de farkındasın biraz olabilitesi düşük bir fikir ama eğer rollinge fln çıkıyorsan şunu dene, filtre borun atıyorum 60 lıksa, bu borunun dışından 70 lik bir boru geç yani filtre borusu 70 lik borunun içinden gitsin, sonra iki borunun arasına buzlu su koy. En azından yarım saat filtre borusunu buz gibi tutarsın
    demek istediğim buna yakın birşeydi
    1-2 saatlik olcaksa biraz daha büyük boru kullanıp kuru buz konulabilir daha pratik olur...ama kaput altı sıcaklığı çok çabuk erimesine neden olur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •