User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
25 sonuçtan 20 ile 25 arası

Konu: düşük devirde inleme sorunu ?

  1. #20

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı berkay_aydin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    350 km'de karakteristik bir ses olmasın ? Bence en iyi yöntem aynı tiguan'dan bulup kullanmak..
    kullandım diğer tiguanda böyle bir ses yok ama servis normal diyor..

    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu araba hidrolik direksiyonlu mu? Yoksa electro-power-servo mu var?
    electro-servo diye biliyorum

  2. #21
    mehmetRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2011
    Yaş
    41
    Şehir
    Mersin
    Mesaj
    2.689
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu sesi duymak istemediğinizi ve diğer tiguanlarda neden böyle bir ses olmadıgını belirtmelisiniz bence, gerç, arkadasın dediği gibi rodajdan sonra yok olabilir ses..

  3. #22

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rodajı bekleyim ama korkum baskı balatadan falan geliyorsa kullanıcı hatası falan derler diye ***** doğuş oto!!

  4. #23
    Osman Bahadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.758
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben öncelikli ihtimali yine şanzımana veriyorum. Ama tek başına devir değil de, hızla daha alakalı bir durum varsa electro servo motorun devreden çıktığı anda oluşan bir ses de olabilir. Direksiyondaki titreşimi de bu açıklar.

    Kavradıktan sonra artık baskı balatadan ses gelmez. Tarifinize göre sesin kaynağı baskı balata olamaz.
    Your car is your story. So don't let someone else write the book...

  5. #24

    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    240
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı o.b.k Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben öncelikli ihtimali yine şanzımana veriyorum. Ama tek başına devir değil de, hızla daha alakalı bir durum varsa electro servo motorun devreden çıktığı anda oluşan bir ses de olabilir. Direksiyondaki titreşimi de bu açıklar.

    Kavradıktan sonra artık baskı balatadan ses gelmez. Tarifinize göre sesin kaynağı baskı balata olamaz.
    yarın birde etimesgut doğuşa göstereceğim aracı.. belki ordaki ustalar anlar..

  6. #25
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Diferansiyel yok derken kilit diferansiyel yok demek istediniz değil mi? Çünkü diferansiyelsiz otomobil olmaz.

    Edit: Sayfayı yenilemeden yazarsam böyle güncel olmayan bir mesaj atarım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •