yanlamışlığım vardır defender la askerde :)
mercedes g serısıde boyle ufak değişikliklerle devam
eskının yenısı gercekten guzel oluyo
Printable View
yanlamışlığım vardır defender la askerde :)
mercedes g serısıde boyle ufak değişikliklerle devam
eskının yenısı gercekten guzel oluyo
Güzel olmuş:) askeriye yenilesin artık land'ları:)
defenderın dag kaya becerısı nasıl yok mustafa? askerde bunlarla anasını aglatıyolar kaya dag tepenın karın...
cok guzel bı arac.. selcuk senın begendıgınden askerde vardı bende :D
çölde toyota gerisi yalan :D
Eski model arabaları yeniden, bu ve bunun gibi güzel yapabilenleri cok takdir ediyorum valla..
Çok güzel ayrıca koltuklarda RS4'ün aynısı. Buradan Recaro'cuları tebrik ediyorum. :D
kasa halen aynı ama hala çekiçi ......
bu araçlar gerçekten tank gibi..lastikler yarıya kadar kuma gömük olsalar bile hiç zorlanmadan gidebiliyorlar..dağ tepe zaten sölemeye gerek yok :D aynısı bizde war ordan biliyorum :D bikaç resminide koyayım bari yeri gelmişken
http://img5.imageshack.us/img5/5096/img6493larger.jpghttp://img5.imageshack.us/img5/img64...jpg/1/w512.png
http://img163.imageshack.us/img163/9...g6574large.jpghttp://img163.imageshack.us/img163/i...pg/1/w1024.png
http://img340.imageshack.us/img340/797/img6560large.jpghttp://img340.imageshack.us/img340/i...pg/1/w1024.png
http://img243.imageshack.us/img243/579/img6554large.jpghttp://img243.imageshack.us/img243/i...pg/1/w1024.png
çok sık bır arac ...
o videoyu bende izledim range rover o düz duvar dediğin yeri çıksın sora gelsin bide tepeme çıksın:D:D kesinlikle yalan o video göz aldatmacası yada fotomontaj var zaten kamerayı yamuk tutuyor ordan belli oluyor.hiç bir aracın gücü %49 eğimden fazlasına çıkmaya gücü yetmez(yanlışsam düzeltin)ama videoda zaten %80 lerdeydi eğim arabanın takla atması yada frene bastığında kayarak inmesi gerektiği yerlerde duruyordu ki range sporttan bahsediyoruz 3 ton araç ayrıca range in arazi kabiliyeti gayet kötü %30 araziyse %70 asfalt.defender a gelince iş değişir.keçi gibi maşallah arazide üstüne tanımıyorum.harika 4 4lük.inş çok bozmazlar.
tiksinç bence ellerine yüzlerine bulaştırmışlar... sanayide biri yapmış gibi duruyor dışardan
hee montaj tabii :D
video aynen gerçek solihull da bulunan LR fabrikasında o eğimde bir platform var ve bilyalı zeminde tırmanmaya başlıyorsun sonrasında ise normal kaya zeminde tırmanışı tamamlıyorsun. inerken frene basmana gerek yok HDC ile frene basmadan araç kendini aşağı indiriyor, düşük hızda ise frene bastığında yine HDC devre dışı kalarak durabilmeni sağlıyor.
mercedes G class ı incelersen fabrika standartlarında bile %80 eğime çıkabildiğini göreceksin.
range rover sport 2.7 TDV6 - 2.4 ton
range rover sport 4.2 SuperCharced 2.5 ton.
yuvarlamalarda 400-500kg fazla yukarı yuvarlamışsın.
daha iyi arazici diye bilinin landrover modeli discovery3 ten bile daha iyi arazicidir RRS.
aks aralığı daha kısa olduğundan daha dengeli ve güçlü aktarma yapıyor.
hiçbiri defender gibi olamaz o ayrı ancak RRS te züppe şehir içi aracı değildir. gerektiğinde çatır çatır arazi girer ve çıkar. en canlı şahidi cabriolet özgür buraya tecrübelerini yazacaktır.
range kendini kaldırıpta 80 derecelik eğimi çıkabiliyormu?SUV diye geçmiyormu rrs?
altı bir yere sürtüp te takılı,asılı vs. kalmadığı sürece quattro bir audi hepsinden iyi tutunur.sen rrs kullanıyorsun heralde.benim gözümde züppe aracı filan değil fakat durumu iyi olanların tipi için aldığı araç olabilir.kendine özgü bir tasarımı var.hiçbiri de araziye vs çıkmıyor.benim babamda suv a biniyor ama araziyle vs işi olmaz,daha güvenli olabileceğini düşündü kazada vs otomobile karşı.ve karda,buzda sıkıntı yaşamaması için.babamın geçen kış quattro audisiyle 2.5 impreza sti ı geçtiğini bilirim.kuruda impreza geçer gider bunu herkes bilir zaten.
çıktığım platformun açısını % olarak bilemiyorum ancak o meşhur videodaki kadar vardı.
yanındaki tabelada insan çıkamaz silüeti vardı.
RRS de SUV segmentinde. evet ben tüm LR modellerini kullanıyorum.
kimde 220.000TL verdiği araç ile araziye girmek istemiyor ancak bir azınlık bunu yapıyor.
ayrıca araç satın alınırken bu özellikleri gösterilipte veriliyor.
Defender ve G-Serisi her türlü yol koşuluna uygun çok başarılı iki araç,ikisinide bozmadan üretmeye devam edeceklerine eminim.RRS Arazi kabiliyeti hakkında bir bilgim yok ama o kadar para verdikten sonra tek bir çizik bile olmasını istemeyen kullanıcı haliyle araziye girmez..:)
p.s çölde Nissan Patrol derim:)
benim izlediğim fabrika platformu değil bildiğin kayalık dağdı ayrıca offroada ilgiliyim offroad versiyon yapılmış bütün kemik araçlar o eğime çıkamıyor 2,5 tonluk range mi çıkacak?.hdc ve diğer sistemleri anlatma hepisini biliyorum,range in arazi performansı berbat demedim ayrıca şehirli züppe aracı hiç demedim:) ama yeni nesilde asıl amaç lüks suv.çok iyi olsydı kışın uludağ yolunda her çıkışta sağda solda düşmüş bir kaç tane olmazdı:)çok elektronik var araca komuta etmeyi kısıtlıyor.gerçek arazi aracı manuel yada yarı manuel aktarma organlarına sahip olmalı.zaten aracın yeni mantelitesi asfalt lüks suv zaten.arazi kategorisini discoverye bıraktı.ayrıca dik eğim %80lik bir platforma çıkabilir fakat büyük bir tpeye ilk hızını almadan??fizik kurallarına aykırı yaww?%80 lik eğimi hadi motor g kuvvetine karşılık geldi lastikleri nasıl tutunacak ?%80lik bir eğimde 2,5 tonluk bir araç frenleyerek durabilirmi?izlediğimiz video muhtemelen farklı :))discovery dersen kesinlikle muhteşem bir arazi performansı suv tarzında olmasına rağmen.video ları karşılaştır lütfen ben anlayamadım bana fake gibi geldi:
benim dediğim video:
http://www.izlesene.com/video/arabal...rmanisi/973221
bu diğer örnek video:
2.video tamamen offroad tipi eski range ki yenisinde daha iyi arazi kabiliyeti,üstelik uzaktan hızını alıp geliyor ve eğimi ilk videodaki tepeden daha az bir yere çıkıyor ve rampanın sonunda kalmaktan son anda kurtuluyor.bana göre ilk video fake bence yada eğimi olağandan fazla gibi gösterilmiş.yani en azından motor sesi rampa çıkarken biraz zorlanır değilmi?rölantide çıkıyor resmen seside dinleyin.
http://www.youtube.com/watch?v=Cz1Bp...eature=related
bende öyle diyorsun diye bişey demedim ki sana? :) ben diyorumki range züppe şehiriçi aracı değil, bana gelen genel yakınışlar bu yönde.
uludağ yolunda gördüklerin ise, kış lastiği olmadan 20" V desenli lastikler ile daha çıkmaya çalışanlar. araç elektronik çünkü lüks. kullanıcı birşeylerle uğraşmasın diye bir sürü ünite geliştiriyorlar, çoğuda güvenli sürüş için. araca zarar vermemek sürücüye zarar gelmemesi için.
arazi konusunu discovery e bıraktı şeklinde bir yorum ezbere konuşmaktan öte bişey değil. disco ile RRS in tüm alt yapısı motor ve aktarma organları 1/1 aynıdır. o nedenle disco = rrs
fizik kurallarına aykırı dediğiniz rampaya yada yokuşa çıkan araç 600NM tork üretiyor ve 390hp gücünde. bırakında çıksın. frenlemede ise 6 piston 15" lik diske sahip brembo ile pek ala duruyor. bunu neden söylüyorum ve eminim? videodakilerin hepsini bizzat bu araçla denedim o nedenle kesin konuşuyorum.
selamlar.