www.diyautotune.com u bir incele istersen.
Printable View
www.diyautotune.com u bir incele istersen.
honda için for all 4 cylinder dior jazza uyarmıki bu parça ? :/
92-95 Honda civic diyor pnp listesinde.
Yalnız bu pnp istersen olan bişey.. İstemezsen beyni alıp tesisat üzerinde değişiklik yaparak her araca uydurursun. ;)
herseyi bununla ayarlayabiliyoruz anladıgım kadarıyla dogrumu başkan ??
Evet aynen öle..
Biraz ingilizcesi olan birisi http://www.megamanual.com/index.html sitesindeki yazıları okuyarak kendi yapıladırmasını rahat inşa edebilir. Mantığını anladıktan sonra kalibrasyonuda çok zor değil, belki mükemmele ulaşılamasada motoru kırmayacak ayarı yacağınız bilgiyi veriyor. Hele ki Amerikalılar bu işi yapıyorlarsa bir Türk haylihayli yapar, heralde kızlderililer habiden orada yaşadığından olsa gerek bu Amerikalıların apaçiside bi ayrı oluyor, bazılarının yazılarını okuyorum Tolga'nın Komedi Dükkanı haltetmiş yanlarında.
en kısa zamanda baslıyorum bende ms2 ıcın calısmalara bakalım yuzumuzun akıyla cıkabılcekmıyız :)
çoğu hondalar sequential injection kullanıyolar ms sequential yapmak için extradan kart almanız gerekli onun haricinde bi sıkıntı yok vtec kick de yaptırtabilirsiniz çok rahat
MS piggyback modül olmadığı için enj sistemini tamamen üzerine alıyor bu noktada sequential, semi-sequential yada grup enjeksiyonun hiç bir önemi kalmıyor. Sequential enjeksiyon tamamen emisyonların tutturulabilmesi için geliştirilmiş bir yakıt püskürtme tipi, modifikasyon sırasında emisyon gibi bir derdiniz olmayacağından (Euro3'ü rahat karşılıyor semi-seq.EU4'e yetmez ve EU3 Türkiye normlarının hala çok üzerinde bu memlekette karbüratörlü arabalar emisyonu geçiyor bırakın katalitik konvertörlü EU1 aracı) semi-sequential püskürteceksiniz yani MS'i sequential çalıştırmak gerekli değil, araba içinde değil hatta üst devirler için avantajı bile var.
standalone sistemlerin hepsi enjektörleri kendi sürüyo zaten....... bence yanlış düşünüyosun sadece emisyon kuralları için sequential üretmemişler adamlar yakıt hava karışımının stabilizasyonu için sequential önemli bi sistem ayriyetten yakıt olarakda daha az tüketiyo araba ve rölantisi ve devirlenmesi daha düzgün oluyo benim arabam semi - sequential bende aynını koruyarak semi olarak bağlantımı yaptım sequential olsaydı hondalar gibi yine semi sequential bağlamazdım ileri teknoloji bi sistem warken neden daha azı ile yetineyimki karbüratöre çevirmek gibi bişi bence :) tamamen bittikden sonra sequentiale çevirmeyi düşünüyorum arabamı daha az yakması için
Bakın ben sequential daha kötü yada semi-seq. daha iyi demedim. Her ikisininde birbirine göre avantajları ve dezavantajları var. Evet sequential sistem daha yani bir püskürtme modelidir ve kam mili zamanlamasını dikkate alır ancak geliştirilmesindeki temel amaç emisyonların tutturulmasıdır, bunun bana yada ona öresi yok, evet sequential beraberinde bazı alt devir iyileştirmelerini getirmiştir ama bunun için geliştirilmemiştir. Seq. enjeksiyonun tüm avantajı rölantide başlar ve arabasına göre 2000 devir ile 3000 devir arasında biter ondan sonrası için henüz semi-seq. püskürtmeden farkını ortaya koyabilecekleri bir çalışma sonucu yok. Ancak sequential püskürtmenin alt devirlerdeki avantajı üst devirlere gelindiğinde dezavantaja dönüşüyor. Dakikada 6000 devir çeviren bir araba her 10 milisaniyede bir devir çevirir, enjektörlerinizin tepki süresi MS in manualinde 1ms denilsede genelde enj üreticilerinin verdiği değerler 1.1 1.2ms civarlarındadır. Hadi 1ms alalım, size püskürtme için ne kadar süre kaldı 9ms peki hiç elm327 gibi bir cihazla baktınızmı seq. püskürtmeli bir motorun 6000 devrdeki enj püskürtme süresi ne? İşte bu noktada semi-seq.'in avantajı başlıyor. Yani semi-seq karbüratörlü değil bu kadar önyargılı yaklaşmayın. Emin olun eğer AB bunları kyoto anlaşması, seragazları, petrol fiyatları falan diye sıkıştırmasa hala grup enj. kullanıyor olurduk. Ben sizin koşullarınızda olsam, ki turboda takmışsınız sırf alt devirlerde biraz daha iyi bir ekonomi sağlayacağım diye seq. dönmezdim. Ki yeni arabaların yakıt ekonomilerini sağlarken seq. püskürtmenin rolü %40 seviyelerinde artık arabaları eskiye göre ciddi fakir ayarlıyorlar.
ben ms2 alcam yanında baska bır unıte almama gerek yok degılmı atmosferık ıcın veya alıncaksa extra neler önerebılırsınız ?
Benim fikrimi sorarsanız röle kutusu ve röle kablosunu da alı ciddi montaj kolaylığı sağlıyor. GM'in CLT ve IAT sensörlerini alın onlar para değil ikisi 40 dolar falan tutuyor olmazsa burda escort'un iat ve clt sensörlerini alırsınız bende resistans değerleri mevcut. Wastespark ateşleme yapacasanız yani edis modülü kullanayacaksanız kit ile birlikte bir sürücü geliyor DIYautotune'dan bir ateşleme sürücüsü daha alacaksınız. Gerisi lehim montaj ve kalibrasyon. Eğer çok yüksek güç hedefliyorsanız kam modifikasyonu ve ITB kullanımı gibi buna uygun enjektörde almanız gerekli.
ms 2 extra fiyatı nedir? nasıl temin edicez?
Ne istedigine bagli olarak degisir. Bir cok sekilde temin edebilirsin bir cok internet sitesinde satisi var.
ankaradan customgarage-tolga dündardan temin edebilirsiniz.fiyat dilediğiniz opsiyonlara göre değişir.beyin-tesisat, dilerseniz komple ateşleme sistemi (ford edis) olarak hazırlıyor.montajını da yapıyor. dilerseniz montajı kendiniz de yapabilirsiniz.siteden mmustu nickli arkadasın aracını da o yapmıştır. referans alabilirsiniz.
customgarage 34. sk. şaşmaz/ankara tolga dündar tel:0533 496 6648
Vay be MS ile resmen uğraşan bir garaj var, inanılmaz mutlu oldum. Bu Tolga arkadaşımız siteye üye midir? Bize yaptığı araçların resimlerini paylaşsa çok güzel olur.
evet tamamen ms üzerine kurulu bir garaj. mmustunun e30 yeni cıktı yorumlarını yazacaktır sanırım.siteye üye digiseco nickli arkadasın beyin tesisat kendine teslim edildi montajı şu an kendisi yapıyor.bir de tolga arkadasımızın mazda 323 u karburatörden enjeksiyona cevrildi.ankarada vtecden daha cok emiş sesi veren bi 323 görürseniz bu o aractır.kendisi siteye üye değil.