User Tag List

Sayfa 6/25 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
471 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Bilinen MS sahipleri

  1. #96
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    www.diyautotune.com u bir incele istersen.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  2. #97
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    honda için for all 4 cylinder dior jazza uyarmıki bu parça ? :/

  3. #98
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    92-95 Honda civic diyor pnp listesinde.

    Yalnız bu pnp istersen olan bişey.. İstemezsen beyni alıp tesisat üzerinde değişiklik yaparak her araca uydurursun.
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  4. #99
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herseyi bununla ayarlayabiliyoruz anladıgım kadarıyla dogrumu başkan ??

  5. #100
    Rstmania - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    783
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet aynen öle..
    Ford Escort RS Zetec Turbo by Egetuning Project...

  6. #101
    kmince
    Misafir
    Biraz ingilizcesi olan birisi http://www.megamanual.com/index.html sitesindeki yazıları okuyarak kendi yapıladırmasını rahat inşa edebilir. Mantığını anladıktan sonra kalibrasyonuda çok zor değil, belki mükemmele ulaşılamasada motoru kırmayacak ayarı yacağınız bilgiyi veriyor. Hele ki Amerikalılar bu işi yapıyorlarsa bir Türk haylihayli yapar, heralde kızlderililer habiden orada yaşadığından olsa gerek bu Amerikalıların apaçiside bi ayrı oluyor, bazılarının yazılarını okuyorum Tolga'nın Komedi Dükkanı haltetmiş yanlarında.

  7. #102

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    :))
    Mesaj
    403
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kmince Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz ingilizcesi olan birisi http://www.megamanual.com/index.html sitesindeki yazıları okuyarak kendi yapıladırmasını rahat inşa edebilir. Mantığını anladıktan sonra kalibrasyonuda çok zor değil, belki mükemmele ulaşılamasada motoru kırmayacak ayarı yacağınız bilgiyi veriyor. Hele ki Amerikalılar bu işi yapıyorlarsa bir Türk haylihayli yapar, heralde kızlderililer habiden orada yaşadığından olsa gerek bu Amerikalıların apaçiside bi ayrı oluyor, bazılarının yazılarını okuyorum Tolga'nın Komedi Dükkanı haltetmiş yanlarında.
    onlara "redneck" deniyor.

  8. #103
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en kısa zamanda baslıyorum bende ms2 ıcın calısmalara bakalım yuzumuzun akıyla cıkabılcekmıyız
    et giren yere dert girmez.

  9. #104
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çoğu hondalar sequential injection kullanıyolar ms sequential yapmak için extradan kart almanız gerekli onun haricinde bi sıkıntı yok vtec kick de yaptırtabilirsiniz çok rahat

  10. #105
    kmince
    Misafir
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çoğu hondalar sequential injection kullanıyolar ms sequential yapmak için extradan kart almanız gerekli onun haricinde bi sıkıntı yok vtec kick de yaptırtabilirsiniz çok rahat
    MS piggyback modül olmadığı için enj sistemini tamamen üzerine alıyor bu noktada sequential, semi-sequential yada grup enjeksiyonun hiç bir önemi kalmıyor. Sequential enjeksiyon tamamen emisyonların tutturulabilmesi için geliştirilmiş bir yakıt püskürtme tipi, modifikasyon sırasında emisyon gibi bir derdiniz olmayacağından (Euro3'ü rahat karşılıyor semi-seq.EU4'e yetmez ve EU3 Türkiye normlarının hala çok üzerinde bu memlekette karbüratörlü arabalar emisyonu geçiyor bırakın katalitik konvertörlü EU1 aracı) semi-sequential püskürteceksiniz yani MS'i sequential çalıştırmak gerekli değil, araba içinde değil hatta üst devirler için avantajı bile var.

  11. #106
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kmince Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    MS piggyback modül olmadığı için enj sistemini tamamen üzerine alıyor bu noktada sequential, semi-sequential yada grup enjeksiyonun hiç bir önemi kalmıyor. Sequential enjeksiyon tamamen emisyonların tutturulabilmesi için geliştirilmiş bir yakıt püskürtme tipi, modifikasyon sırasında emisyon gibi bir derdiniz olmayacağından (Euro3'ü rahat karşılıyor semi-seq.EU4'e yetmez ve EU3 Türkiye normlarının hala çok üzerinde bu memlekette karbüratörlü arabalar emisyonu geçiyor bırakın katalitik konvertörlü EU1 aracı) semi-sequential püskürteceksiniz yani MS'i sequential çalıştırmak gerekli değil, araba içinde değil hatta üst devirler için avantajı bile var.
    standalone sistemlerin hepsi enjektörleri kendi sürüyo zaten....... bence yanlış düşünüyosun sadece emisyon kuralları için sequential üretmemişler adamlar yakıt hava karışımının stabilizasyonu için sequential önemli bi sistem ayriyetten yakıt olarakda daha az tüketiyo araba ve rölantisi ve devirlenmesi daha düzgün oluyo benim arabam semi - sequential bende aynını koruyarak semi olarak bağlantımı yaptım sequential olsaydı hondalar gibi yine semi sequential bağlamazdım ileri teknoloji bi sistem warken neden daha azı ile yetineyimki karbüratöre çevirmek gibi bişi bence tamamen bittikden sonra sequentiale çevirmeyi düşünüyorum arabamı daha az yakması için

  12. #107
    kmince
    Misafir
    Bakın ben sequential daha kötü yada semi-seq. daha iyi demedim. Her ikisininde birbirine göre avantajları ve dezavantajları var. Evet sequential sistem daha yani bir püskürtme modelidir ve kam mili zamanlamasını dikkate alır ancak geliştirilmesindeki temel amaç emisyonların tutturulmasıdır, bunun bana yada ona öresi yok, evet sequential beraberinde bazı alt devir iyileştirmelerini getirmiştir ama bunun için geliştirilmemiştir. Seq. enjeksiyonun tüm avantajı rölantide başlar ve arabasına göre 2000 devir ile 3000 devir arasında biter ondan sonrası için henüz semi-seq. püskürtmeden farkını ortaya koyabilecekleri bir çalışma sonucu yok. Ancak sequential püskürtmenin alt devirlerdeki avantajı üst devirlere gelindiğinde dezavantaja dönüşüyor. Dakikada 6000 devir çeviren bir araba her 10 milisaniyede bir devir çevirir, enjektörlerinizin tepki süresi MS in manualinde 1ms denilsede genelde enj üreticilerinin verdiği değerler 1.1 1.2ms civarlarındadır. Hadi 1ms alalım, size püskürtme için ne kadar süre kaldı 9ms peki hiç elm327 gibi bir cihazla baktınızmı seq. püskürtmeli bir motorun 6000 devrdeki enj püskürtme süresi ne? İşte bu noktada semi-seq.'in avantajı başlıyor. Yani semi-seq karbüratörlü değil bu kadar önyargılı yaklaşmayın. Emin olun eğer AB bunları kyoto anlaşması, seragazları, petrol fiyatları falan diye sıkıştırmasa hala grup enj. kullanıyor olurduk. Ben sizin koşullarınızda olsam, ki turboda takmışsınız sırf alt devirlerde biraz daha iyi bir ekonomi sağlayacağım diye seq. dönmezdim. Ki yeni arabaların yakıt ekonomilerini sağlarken seq. püskürtmenin rolü %40 seviyelerinde artık arabaları eskiye göre ciddi fakir ayarlıyorlar.

  13. #108
    kop42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Dikmen
    Mesaj
    1.409
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben ms2 alcam yanında baska bır unıte almama gerek yok degılmı atmosferık ıcın veya alıncaksa extra neler önerebılırsınız ?
    et giren yere dert girmez.

  14. #109
    kmince
    Misafir
    Alıntı kop42 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben ms2 alcam yanında baska bır unıte almama gerek yok degılmı atmosferık ıcın veya alıncaksa extra neler önerebılırsınız ?
    Benim fikrimi sorarsanız röle kutusu ve röle kablosunu da alı ciddi montaj kolaylığı sağlıyor. GM'in CLT ve IAT sensörlerini alın onlar para değil ikisi 40 dolar falan tutuyor olmazsa burda escort'un iat ve clt sensörlerini alırsınız bende resistans değerleri mevcut. Wastespark ateşleme yapacasanız yani edis modülü kullanayacaksanız kit ile birlikte bir sürücü geliyor DIYautotune'dan bir ateşleme sürücüsü daha alacaksınız. Gerisi lehim montaj ve kalibrasyon. Eğer çok yüksek güç hedefliyorsanız kam modifikasyonu ve ITB kullanımı gibi buna uygun enjektörde almanız gerekli.

  15. #110
    selcukkoylu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    249
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ms 2 extra fiyatı nedir? nasıl temin edicez?

  16. #111
    Ryhn
    Misafir
    Ne istedigine bagli olarak degisir. Bir cok sekilde temin edebilirsin bir cok internet sitesinde satisi var.

  17. #112
    capri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı selcukkoylu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ms 2 extra fiyatı nedir? nasıl temin edicez?
    ankaradan customgarage-tolga dündardan temin edebilirsiniz.fiyat dilediğiniz opsiyonlara göre değişir.beyin-tesisat, dilerseniz komple ateşleme sistemi (ford edis) olarak hazırlıyor.montajını da yapıyor. dilerseniz montajı kendiniz de yapabilirsiniz.siteden mmustu nickli arkadasın aracını da o yapmıştır. referans alabilirsiniz.

    customgarage 34. sk. şaşmaz/ankara tolga dündar tel:0533 496 6648
    subi & suzi

  18. #113
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vay be MS ile resmen uğraşan bir garaj var, inanılmaz mutlu oldum. Bu Tolga arkadaşımız siteye üye midir? Bize yaptığı araçların resimlerini paylaşsa çok güzel olur.

  19. #114
    capri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    türkiye/ankara
    Mesaj
    356
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vay be MS ile resmen uğraşan bir garaj var, inanılmaz mutlu oldum. Bu Tolga arkadaşımız siteye üye midir? Bize yaptığı araçların resimlerini paylaşsa çok güzel olur.
    evet tamamen ms üzerine kurulu bir garaj. mmustunun e30 yeni cıktı yorumlarını yazacaktır sanırım.siteye üye digiseco nickli arkadasın beyin tesisat kendine teslim edildi montajı şu an kendisi yapıyor.bir de tolga arkadasımızın mazda 323 u karburatörden enjeksiyona cevrildi.ankarada vtecden daha cok emiş sesi veren bi 323 görürseniz bu o aractır.kendisi siteye üye değil.
    subi & suzi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •