golf derim kalitesine ulaşamaz rc
Printable View
golf derim kalitesine ulaşamaz rc
spor bi ara istiosanız hangi konfor ve aşırı kalitenin peşindesiniz
hayır yani insanlar bindiği araçta az buçukta olsa konfor , bir göze hitap ararlar. Golf bana kalırsa çok sıradan 1.6 golften farksız. Içi dışı klasik bir alman havasında ama malzemeleri kesinlikle istenilen paraları hakedecek düzeyde değil .
207ye gelince , fransız araçlarının kesinlikle beğenmediğim iç mekanlarına yeni bir boyut getirmişçesine düzenli ve şık duran iç yapısı var. Malzemeler çok mu kaliteli ? Değil ancak içerisi beklediğinizden çok daha sıcak :icon_tup:
her türlü RC:cool:
golf gt.....
madem ki 50 55k ytl gibi bi bütçen var neden japon düşünmüyosun? ve ya illa sıfır olmayacaksa ikinci el Type r da işini görebilir cupra da işini görebilir FR da işini görebilir. 207 Rc piyasaya yeni çikan bi araç illaki servis sorunu yaşayacaksin..ama Vw grubunda bi sorun yaşamassın en azından yaşasan bile çikma parçası her yerde mevcut sportif araç istiyosan konfor a bakma ne kadar konfor düşünürsen o kadar yanılırsın sonuçta araçla oynıycam diosun konfor için golf alcaksın 5,5 cm yay takıcaksın al sana 0 konfor bu aynısı 207 içinde geçerli iç mekandan gelen sesler Fransız grubunda sık karşilacağin sorundur bunun önüne geçemessin...ama başta da dediğim gibi performans a yönelik 50 55 k ytl para ayırdıysan golf ve 207 Rc haricinde alabileceğin daha iyi araçlar var cooper S düşünebilirsin veya 207 Rc alacağina Jr.Evo olarak bilinen CZT ile şakalar yapabilirsin bu yazdıklarımı da göz önünde bulundur...
Evden 2. el arabaya izin yok ve bunun yanında bunların hiçbiri az yakan araçlar değil ama gene içlerinden en az yakanlarından birini tercih etmeye çalışcam çünkü diğer eve taşındığımız(Gölbası) zaman günde ortalama en az 75 km yol yapacagım gibi de duruyor. O yuzden 50-55k ya alınabilcek 2. el WRX vs. gibi güzel arabalar liste dışında. Ama miniS de kafamın bir köşesinde.
tabiki 207 rc.fransada bir oto dergisinin yaptığı karşılaştırmada(tabiki pistte)207 rc nin elde ettiği derece BMW E92 M3 ten daha iyi.buda demek oluyorki yol tutuş özelliği olarak baktığımızda 207 gayet başarılı bi makina.ben peugeot yetkili satıcısında çalışıyorum.hem 207 GT,hemde 207RC'yi kullanma şansım oldu.rc gt'den kat kat iyi bi makina.almak isteyenlere tavsiyem 207 rc dir.
şu eşitliği bi bozıyım :D 206 dan sonra fransız arabalarına alerjim oluştu birden.. performans açısından bilmiyorum ama ben olsam golf ü tercih ederdim ;)
GT ve RC in alt devirleri dolu oldugu icin yakit tuketimleri daha yuksek.
Fabrika degerlerine de bakarsaniz bunu gorebilirsiniz acikca.
Ben param yetmedigi icin 207GT alamadim, CZT alabildim. Gercekten ici filan super, asik olmustum. Tuketim de benim pek umrumda degil acikcasi, cunku arabayi kullanamiyorum isimden dolayi.
Ikisi ayni sinifta degil, karsilastirma biraz abes olmamis mi?
Direk bu aracı kullanan bi tanıdık olmadıgından kulaktan dolma bilgilerden dolayı bende böyle verdim siparişini. Biri cam tavan bi müddet sonra mercedes de bile ses yapıyo pejoda nasıl olcagını sen düşün dedi, diğeri bluetooth 1-2 telefonu tanıyo sadece dedi. Bende otur seyler pek umrumda olmadıgından boş bi tane alıyım bari dedim. Renk olarakda kırmızı ile siyah arasında kalmıstım ama su anki arabamı alırken de siyah için beklemen lazım demişlerdi, sonra siyah almadıgıma pişman olmustum. Ondan siyahtan yana kullandım tercihimi. İşin ilginç tarafı 2 hafta önce gemide gelmekte olan 2 tane araç varken, bu hafta sonu 2sininde satıldıgını öğrendim. O yüzden 2 ay bekliycez bakalım:Deli::Deli:
hayırlısı olsun..güzel bir karar vermissiniz...
benim bildiğim kadarı ile 207 gt de cam tavan opsiyonu var ama 207 rc için bu opsiyon yok diye biliyorum. diğer bir hususta 207 rc nin arka amortisor sisteminde çığır (!) açıcak bir sistem ile yol tutuşun çok çok iyileştirildiği yönünde peugeot servisinde çalışan bir arkadaşımdan duyum almıştım. kendisi brifing de duymuş ama tam detaylarını ve gerçeklik payını bilmiyorum. gt ve rc arsındaki diğer bir fark. 207 gt de esp kapatıldığında 50 km hız geçilince tekrar açılıyor. rc de servisten peugeot planet programı ayar yapıldıktan sonra esp istenildiğinde tekrar siz açana kadar kapanıyo.
207 gt'de cam tavan standart olarak sunuluyor,rc'de bu opsiyonel olarak var ancak rc'nin koltuklarıda çok çekici bir ayrıntı..beyaz cam tavanlısını hiç canlı göremedim ama alacak olsaydım beyaz tercih ederdim bende..
opsiyon olarak Alarm,Bluetooth telefon kiti, sabit cam tavan, metalik boya ve JBL Hi-Fi müzik sistemi var. Ama sitelerinde yok cam tavan opsiyonu. Bunun yanında geçen hafta gemide satıldı dediğim araçlardan biri köpek balığı grisi ve cam tavanlıydı. O yüzden internet sitesinden bi hata var. Çığır açan arka amortisörleri de gerçekten merak ettim:)
RC nin koltukları en cezbedici yanı. Bence kadranları siyah zeminli olması hoş olmamış keşke gt gibi beyaz zeminli olsaymış.
- gt ve rc nin esp si 90km ye kadar kapalı kalabiliyor.
Cam tavanlı 207si olan arkadaşımın aracı 19bin kmye geldi , tavandan gelen çıt yok şu anda.
evt opsiyon listesinde cam tavan varmış kontrol ettim yanlışlık oldu :) 206 rc lerde sunroof opsiyonu yoktu. 207 de de yok diye aklımda kalmış.
açıkçası esp, aracı hızlı kullanmaya alıştıktan sonra sürücüde büyük bir güven oluşturuyor. Eğer etkin bir hızlanma istiyorsanız 90kmye kadar kapalı kalması yeterli yani araba 2den 3e atarken kasılmıyor yada kesilmiyor ki :) kısacası yüksek süratte kapatmaya ne gerek var ki :)
bu arada belirteyim RC'de ESP/TC TAMAMEN ve istenilen hızda kapatılabiliyor
GT'de ise 50km/h ye kadar sonra kendinden devreye giriyor
evet abi :)
bizim gt de yay var esp fazla müdahele etmiyor sürat 200lere çıkmadığı sürece.. araba her deliğe girip çıkıyor kesilmeden kasılmadan :) :)
Schumi , biraz müsade ediyor esp , gerçi bir iki aksam arka teker tarafından abs sensörü hata vermişti , esp otomatikman iptal olduydu. O zamanlar bile aracın tutunması harikaydı, kolay kolay oversteer olmuyor araba ( en azından 100km ye kadar ) .. 1280 kg olunca oturuyor biraz yola :)
yani keyifli arabalar kesinlikle ama cooperS olsun 207 olsun , turbo değişimi olmadan çok ileriye gidemeyecek gibi görünüyor ne yazık ki :/ Üzerindeki turbolar twin scroll ve ufaklar.. araba peak 310nm tork yapıyor ama güç ürettiği devir bandı 1500-5000 devir arası .. yukarılarda ciddi düşüşler var. Bir yerden fedakarlık yapmak lazım gücü yükseltmek için..
2 den 3 e atıncada esp kesio yaw :)
yada 4 ten 3 e düşünce :)
206 rc için diorum tabi
acaba lastiktende farkedermi yaw bnm lastikler çok sert zamanlada iice patates oldu sanırım
o yüzden tutunma sorunu olabilir
bu peco nun gemisi fransası bitmez söyliyim.. ben 206 van için 2,5 ay bekledim siyah olsun diye sen düşün.. önce 2 haftada gelir dediler, gittim 2 hafta sonra hani nerde diye aa gemide yokmuş arabanız fransada daha dediler.. sora yola çıkıcak gemide vs. 2 ay daha beklemiştim:icon_wack:ofk:
walla hayırlı uğurlu olsun bence çok güzel bir seçim..çevremde çok 207gt sahibi adam var ve hepsi son derecede memnunlar..bildiğim tek kronik problem ise 2.ci vites cırtlaması..rc lerde var mı bilmiyorum..önemli bir durum değil sadece 2.vites senkromeçi 250ytl civarında,diğer puglara göre biraz yüksek..serviste garantiyle halletmek istediğinde,değiştirmeyip ufak tefek oynamalar yapıp oldu diye gönderiyolar ama tekrar başlıyor..ondan dolayı böyle bişey yaşarsan biraz adamların üstüne çöküp değiştirmelerini sağlayabilirsin..daha başka hiçbişey duymadım 207rc veya gt ile ilgili..tekrar şimdiden hayırlı uğurlu olsun..
Çok saol Şahan, umarım sorun çıkarmaz alet ama dediğin gibi büyük bir sorun değilse de bi şekilde hallolur.