hayırlısı olsun..güzel bir karar vermissiniz...
Printable View
hayırlısı olsun..güzel bir karar vermissiniz...
benim bildiğim kadarı ile 207 gt de cam tavan opsiyonu var ama 207 rc için bu opsiyon yok diye biliyorum. diğer bir hususta 207 rc nin arka amortisor sisteminde çığır (!) açıcak bir sistem ile yol tutuşun çok çok iyileştirildiği yönünde peugeot servisinde çalışan bir arkadaşımdan duyum almıştım. kendisi brifing de duymuş ama tam detaylarını ve gerçeklik payını bilmiyorum. gt ve rc arsındaki diğer bir fark. 207 gt de esp kapatıldığında 50 km hız geçilince tekrar açılıyor. rc de servisten peugeot planet programı ayar yapıldıktan sonra esp istenildiğinde tekrar siz açana kadar kapanıyo.
207 gt'de cam tavan standart olarak sunuluyor,rc'de bu opsiyonel olarak var ancak rc'nin koltuklarıda çok çekici bir ayrıntı..beyaz cam tavanlısını hiç canlı göremedim ama alacak olsaydım beyaz tercih ederdim bende..
opsiyon olarak Alarm,Bluetooth telefon kiti, sabit cam tavan, metalik boya ve JBL Hi-Fi müzik sistemi var. Ama sitelerinde yok cam tavan opsiyonu. Bunun yanında geçen hafta gemide satıldı dediğim araçlardan biri köpek balığı grisi ve cam tavanlıydı. O yüzden internet sitesinden bi hata var. Çığır açan arka amortisörleri de gerçekten merak ettim:)
RC nin koltukları en cezbedici yanı. Bence kadranları siyah zeminli olması hoş olmamış keşke gt gibi beyaz zeminli olsaymış.
- gt ve rc nin esp si 90km ye kadar kapalı kalabiliyor.
Cam tavanlı 207si olan arkadaşımın aracı 19bin kmye geldi , tavandan gelen çıt yok şu anda.
evt opsiyon listesinde cam tavan varmış kontrol ettim yanlışlık oldu :) 206 rc lerde sunroof opsiyonu yoktu. 207 de de yok diye aklımda kalmış.
açıkçası esp, aracı hızlı kullanmaya alıştıktan sonra sürücüde büyük bir güven oluşturuyor. Eğer etkin bir hızlanma istiyorsanız 90kmye kadar kapalı kalması yeterli yani araba 2den 3e atarken kasılmıyor yada kesilmiyor ki :) kısacası yüksek süratte kapatmaya ne gerek var ki :)
bu arada belirteyim RC'de ESP/TC TAMAMEN ve istenilen hızda kapatılabiliyor
GT'de ise 50km/h ye kadar sonra kendinden devreye giriyor
evet abi :)
bizim gt de yay var esp fazla müdahele etmiyor sürat 200lere çıkmadığı sürece.. araba her deliğe girip çıkıyor kesilmeden kasılmadan :) :)
Schumi , biraz müsade ediyor esp , gerçi bir iki aksam arka teker tarafından abs sensörü hata vermişti , esp otomatikman iptal olduydu. O zamanlar bile aracın tutunması harikaydı, kolay kolay oversteer olmuyor araba ( en azından 100km ye kadar ) .. 1280 kg olunca oturuyor biraz yola :)
yani keyifli arabalar kesinlikle ama cooperS olsun 207 olsun , turbo değişimi olmadan çok ileriye gidemeyecek gibi görünüyor ne yazık ki :/ Üzerindeki turbolar twin scroll ve ufaklar.. araba peak 310nm tork yapıyor ama güç ürettiği devir bandı 1500-5000 devir arası .. yukarılarda ciddi düşüşler var. Bir yerden fedakarlık yapmak lazım gücü yükseltmek için..
2 den 3 e atıncada esp kesio yaw :)
yada 4 ten 3 e düşünce :)
206 rc için diorum tabi
acaba lastiktende farkedermi yaw bnm lastikler çok sert zamanlada iice patates oldu sanırım
o yüzden tutunma sorunu olabilir