User Tag List

Sonuçlar: Evo X vs. STI 2008

Katılımcı sayısı
289. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Evo X ?

    183 63.32%
  • STI 2008

    106 36.68%
Sayfa 1/8 123 ... SonSon
144 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: Evo X vs. STI 2008

  1. #1
    Sixinc.unbuffed
    Misafir

    Evo X vs. STI 2008

    Arkadaşlar merhaba, son sti ve son evo hakkında herkesin bi ön yargısı tercihi vardır, bu iki arabayada *** atmadan o onu dover o sundan iyi bundan kotu demeden tek bir kelimeyle hangisini seçerdiniz?.

  2. #2
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yeni STI ın kasası bence çok kötü . Zaten hep Evo öndeydi her zamn Evo derdim öle devam ediyoz ...
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  3. #3
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Evo X


    engine Type 4B11 Aluminum Inline-4
    position Front Transverse
    aspiration Turbocharged & Intercooled
    valvetrain DOHC, 4 Valves per Cyl w/MIVEC VVT
    fuel feed Injection
    displacement 1998 cc / 121.9 cu in
    bore 86 mm / 3.39 in
    stroke 86 mm / 3.39 in
    compression 9.0:1
    power 220.0 kw / 295 bhp @ 6500 rpm
    hp per litre 147.65 bhp per litre
    bhp/weight 191.93 bhp per weight
    torque 421.66 nm / 311 ft lbs @ 4400 rpm
    drive wheels 4WD w/S-AWC, AYC, ASC
    body / frame Until Steel
    front brakes Vented Discs w/4-Piston Calipers
    f brake size 351 mm / 13.8 in
    rear brakes Vented Discs w/Twin-Piston Calipers
    r brake size 330 mm / 13.0 in
    front wheels F 45.7 x 21.6 cm / 18 x 8.5 in
    rear wheels R 45.7 x 21.6 cm / 18 x 8.5 in
    front tire size P245/40R18 93Y
    rear tire size P245/40R18 93Y
    steering Rack & Pinion w/Hydrualic Assist
    f suspension MacPherson Strut w/Forged Control Arms, Bilstein Shock Absorbers, Eibach Coil Springs
    r suspension MultiLink Strut w/Bilstein Shock Absorbers, Eibach Coil Springs
    weight 1537 kg / 3389 lbs
    wheelbase 2650 mm / 104.3 in
    front track 1545 mm / 60.8 in
    rear track 1545 mm / 60.8 in
    length 4495 mm / 177.0 in
    width 1810 mm / 71.3 in
    height 1480 mm / 58.3 in
    transmission Twin Clutch SST 6-Speed Automated Manual or 5-Speed Manuall
    gear ratios 3.655:1, 2.368:1, 1.754:1, 1.322:1, 1.008:1
    final drive 4.062:1

    New Sti



    1881 - 193

  4. #4
    EMG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Şehir
    İstanbul/Koşuyolu
    Mesaj
    4.652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evo X tercih ederdim..

  5. #5
    TarikS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    9.382
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    59 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yeni STi'ın HB kasası çok hoşuma gidiyor.. STi seçerdim sanırım..Ama seçmeden önce bir test sürüşü yapardım..Evo X da güzel çünkü..

  6. #6
    T-MIVEC
    Misafir
    Evo X .

  7. #7
    BurakAuris
    Misafir
    bence de evo 10 yeni sti ın kasası eskisine nazaran daha kotu hb olayı hos durmamıs bence sti gibi bir araba hb olmamalı..ama izlediim videolara gore stock sti stock evo10 dan daha ii gbii gozukuo..ama ben evo derdim..en azından yol tutusu ve malzeme omurunden dolayı her zmn on sıralarda olacaktır..

  8. #8
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo 10 kasasina sti motoru swaplamak istiyorum
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  9. #9
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fanteziye gerek yok diyorum bence. swap felan bence evo x
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #10
    LAST_ZZ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Zonguldak
    Mesaj
    814
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    performansta evo yol tutusta subı

  11. #11
    teggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Hollanda
    Mesaj
    486
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı LAST_ZZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    performansta evo yol tutusta subı
    tam tersi olmasın ?

  12. #12
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    performansya subaru yolk tutustada subaru.zaten üreticide kabul edıor.subaru cok gusel oldu

  13. #13
    emir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.257
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo tabiki

    subarı kasayı değiştirdi güzel olmadı bence

  14. #14
    kobeanil11 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    419
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben stock halleri için,motor dada yol tutuşta da subarunun daha iyi olcağını düşünüyorum, hatch olsa bile ben subaru tercih ederim..... eski kasalar için evo diyodum ama, bu evonun kasanın arka taraf bana biraz enteresan geldi, lastikler çok na-ait duruyo.... subaru yuda çok kötü diye düşünüyodum, canlı görünce fikrim baya değşti.. ondandırki sti...

  15. #15
    Sixinc.unbuffed
    Misafir
    vallahi ben evo sahibi olarak, aynı zamanda evo motorunun modifiye yaparken daha verimli ve daha ucuz oldugunu bilerek yeni evonun metroseksüel arabası oldugunu dusunuyorum, bence bu arabalar sadece belilrli bi kesime hitap etmeli, sti arka taraf ve camurluklar falan şahane teknik cok guzel evodada teknik muhteşem ama nedense bilmiyorum subaruyu alırdım ön panjur nekadar kötü olsada... Bu arada evo 11 in prototip bi çizimini gördüm geçen, oda yeni sti gibi hb. Evo 10 son sedan heralde. Ama saf adrenalin için evo 9 derim... Otoparkta bi arakaşınııza bende bu var derken "çıkalım yola göstericem sana" dermiş gibi bir tipi var 9un. Ama 10da o yok bence. O yüzden sti.

  16. #16
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaslar iki arabayla ilgili baya bir bilgim var hep takip ederim ve arastırırım
    1.subarular herzaman için malzeme ve işçilik kalitesi olarak mitsubishilerden açık ara üstündür mitsubishilerin iç mekanları bir süre sonra dökülmeye ses yapmaya baslar
    2.evet mitsubishi ler evo9 a kadar yol tutus ve performans olarak subarudan iyi. yeni sti 300 hp ve 0-100 km yi 4.6 saniyede tamamlıyor evo ise 295 hp 4.5 saniye çok az bir fark var ancak subarulara getirilen yeni bir sistem var bu bir önceki sti dada vardı.bu özellik motor gücünü ön ve arka tekerleklere istediğiniz oranda dağıtabilme özelliği tabi limiti var maximum %65ini öne veya arkaya verebiliyorsunuz ancak yeni kasalarda bu nasıl bilmiyorum aynıdır herhalde yani demek istediğim söz konusu kalkıs ise motor gücünün%65ini arka tekerleklere vererek daha iyi bir sonuç alınabilinir tahminimce.öteyandan yine sti da bulunan sürüs ayar sistemi orta konsolda bulunan bir aya dümesiyle isterseniz aracınızı %10 yakıt tasarrufuyla performansı düsük olara kullanabiliyorsunuz. ha baktınız ışıklarda altınızda sti olmasına rağmen dangalağın teki size artislik yapıp ara gaz veriyor ozaman aracınızı tek dokunusla yarıs moduna alıyorsunuz ve bu olayda böylelikle son buluyor.iki aracın son versiyonlarının yol tutuslarıyla ilgili birşey söyleyemiyecem ancak sti ın hatcbac olmasının bir sesebinide yol tutusu olarak tahmin ediyorum arkasını fazla savurmasın diye olabilir
    3.iki aracında tipine yorum yapmak gereksiz bence sonuçta zevkler tartısılmaz ancak imprezayı canlı görmenizi tavsiye ederim resimlerden yorum yapmayın bence mükemmel mitsubishi de bence tip olarak mükemmel yani kısacası ben iki aracında tipine bakmadığım için STİ diyorum

  17. #17
    teggy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    Hollanda
    Mesaj
    486
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yigittorun Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tutuslarıyla ilgili birşey söyleyemiyecem ancak sti ın hatcbac olmasının bir sesebinide yol tutusu olarak tahmin ediyorum arkasını fazla savurmasın diye olabilir
    Keşke savursa arkasını, hala önden kayma sorunu var, inatla çözmeyecekler heralde bunu, kapılar da çıtalı, arkası da top gibi hb... BM videosunda Keichi dayı el freni çekip duruyordu virajlarda understeerdan kurtulmak için. Kısaca ileri değil geri götürdüler bence arabayı.

  18. #18
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı teggy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Keşke savursa arkasını, hala önden kayma sorunu var, inatla çözmeyecekler heralde bunu, kapılar da çıtalı, arkası da top gibi hb... BM videosunda Keichi dayı el freni çekip duruyordu virajlarda understeerdan kurtulmak için. Kısaca ileri değil geri götürdüler bence arabayı.
    bahsettiğim motor gücünü aktarma sistemiyle önünü arkasını savurma olayını istediğin gibi ayarlayabilirsin %65ini öne ver asıl gaza tamamdır...evet o kısmı unutmusum kapılar artık çıtalı aracın en güzel kısmı oydu bence rezil ettiler ve arka farlarında değismesi lazım çok emanet duruyor ama arka şekline bisi diyemem fena değil

  19. #19
    connectfun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    İST/KOCAELİ/SİVAS/BİH
    Mesaj
    421
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence görünüş ve tasarım olarak evo ama subarunun eski kasarı evoların eski kasalarından daha iyidir. evo kullanmamamıs biri olarak yorum yapamam ama subaru = full adrenalin diyebilim aractan inesim gelmedi iç dizayn olarak sti lar daha dolu gibi gelior evolar bos normal bir araba gibi börünüyor subaru daha gösterişli o açıdan diyebilirim

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •