şu da var, her gün ya da her hafta insan piste gitmez. bırakın m6 ağır olsun. :)
Printable View
şu da var, her gün ya da her hafta insan piste gitmez. bırakın m6 ağır olsun. :)
2 M5(2005/2008) 1 M6(2006) sahibi olarak(kullanan degil) yaziyorum sevgili V10'u ;)
İci kullanani,disi kullanmayani yakar ;)
Pist olarak bakmayin duruma,gunluk kullanim olarakda yorumlayin...
2008 M6(temiz) hayirli olsun ;)
2008 m3 tr de elin parmak sayisini gecmes,ilk cikanlarda ufak tefek sorunlar hep olur her modelde gecerlidir bu 09 alicaksin canberk alicaksan makyajda ciddi bi fark yok sanziman yada motorda makyaj zate 2010 2. yarisinda oldu ve facelift olarak gecti ciddi mekanik fark yok...
m6 bence uzak dur:)masraf agir benden demesi:))
ben olsam hiç düşünmeden 911 turbo alırım
Canberk arkadaş hissetmek istersen f1 kullanırsın kulağı nekadar hızlı bükersen okadar çok hissedersin geçişleri :)m6 yusyuvarlak toparlak bir araç unutmayın arkadaşlar 507ps v10 vs vs bunlar ş.içi büyük etkenler değil.Size ş.içi max sıklıkta lazım olacak hız 0-100 100-200.Şunuda göz önünde bulundur BMW'in en çok üzerinde durduğu modeli m3 tür tartışılmaz :)
yok yok halen şansı var güncel güncel :)
08 m6 aldim artik m3 sansi kalmadi :)
Simdiye kadar cok sukur hic canimi sikmadi, bilincli kullanmayla ve rutin bakimlarini aksatmadan birsey olcagini sanmiyorum.
M3 de kullandim, cok yakin arkadaslarimda cok icinde bulunuyorum var ancak bence ikisi cok farkli. m6 ile gazlarken aldigim keyif m3de yok. m6 nin tepkileri sanzumani motoru ve sesi performansli kullanimda gercekten cok baska keyif veriyor.
m5-6 vites atarken ki tekmesi hicbir arabada yok :) ayrica gunlukte cok konforlu, ic alani genis gayet ferah, sadece benzin tuketimi cok fazla :D
merhabalar
kendime 3. şahsi araba olarak, e92 m3 dkg (makyajlı) ve 2010 e63 m6 v10 arasında kalmış durumdayım
başlık sahibi CanberkD ile biraz yazıştık özelden saolsun bazı yorumlarda bulundu.
e92 m3'ün daha zevkli olduğunu & olacağını tahmin ediyorum, özellikle uludağ, kartalkaya, poyrazköy v.b. bol virajlı dağ yollarında (zemin kuruyken tabi), ama beni m6'ya çeken bişey var ve bulduğum araç sadece 50 bin km'de
üretim sonlanmadan önceki son model yılı olan 2010 m6'da, ilk makyajsızlara göre ne farklar vardır, bilginiz varsa ve 12 sene sonra unutulmadıysa o bilgiler & yorumlar, rica etsem yazar mısınız ?
** biliyorum e63 m6 daha ağır ve hantal olacaktır, ama günlük aracım yazılımlı, LSD'li, KW v3'lü f10 530d'nin yanında bana her türlü hafif ve atik hissettirir zaten diye düşünüyorum & umuyorum.
m6'nın 2010 olması da kronik arıza acısını bi nebze azaltır diye düşünebilir miyiz ?
** bu arada hangisini alırsam alayım, Allah kaza bela vermezse ömürlük tutmayı düşünüyorum elimde...
Fena hort olmus bu konu :)
M6 almistim convertible... Biraz dertli bir aracti. 3 kasa bmwler ise bana sanirim boydan dolayi olsa gerek hic keyif vermiyor...
Eger teknik sorunlarla bogusmada sorun yoksa m6 cok guzel bir arac, cok guzel bir cizim...
Gecen gun 2008 650i manuel buldum aldim hemen, arada geziyorum onunlada... Bana ne kucuk ne buyuk geliyor... Ayni hissi jaguar XKRda da almistim... Mesela Mercedes SL600 biraz rahatsiz geliyor bana boyut olarak. Bence boy kilonuzuda dusunun secerken...
evladiyelik saklanacaksa v10 derim. sonuçta f1 motoru yavrusu. bir daha öyle bir makine kolay kolay gelmez. m6 tasarım olarak da çok ikonik 30 sene sonra bile bir döndürür bir baktırır.
Ben gundelik kullaniyorum baya zorlayarak... 4.2ler oyle cok keyif vermedi ama 5.0 ve 5.0 supercharged iyi motorlar diyebilirim...
5.0larda buyuk supercharger yuzunden tamir biraz zorlayabilir... Su eksitlme durumuna dikkat ederseniz cok cok keyifliler. Ne yalan soyleyeyim supercharged araçlarda Turbo araclardan daha cok keyif aliyorum ben. SL600 v12 oldugu icin elbette nadir bir arac ama kullanim dinamikleri 2010 uzeri 5.0 xkrlarda bence cok daha iyi...
Ben suan gundelik 2015 XF Supercharged kullaniyorum, yaninda 2005 sl600 v12yi yapmaya basladim... Iyi bir XKR olsa daha hosuma giderdi acikcasi...
Bunu yazdıktan sonra acikartirmaya 2015 xkr coupe last 50 edition düştü... En son üretilen 25 coupeden biriymiş. Bakalım alabilecek miyim...
Aslında mesele şu. Su pompası update edildi. Bozulmadan siz degistirin. Birde motorla şanzımanın birleştiği yerde , tabiki superchargeerin altında kalan bir plastik köprü var. 20 dolarlik basit parça. O gidiyor. Bu iki sebeptenn hararet yapıyor. Bunları önden değişmek gerek.
Geçen 150bin milde xJL supercharged almıştım 2015. Saat gibiydi. Bakılınca çok iyi motor aslında...
Şanzımanlar yıllara göre 6 ile yada 8 ileri zf. Yani BMW ile aynı. Ben 6 ileri daha çok seviyorum devamlı spor mod kullandıgim için. Spor modu gerçekten spor mod çünkü... 6 ileride daha keyif verici..
Yazılım , krank kasnağı ve egzoz ile 100 beygir güvenli olarak alırsınız... Yada hiç dokunmadan çok güzel bir grand touring olarak birakir keyfini çıkarırsınız...