User Tag List

Sayfa 3/3 İlkİlk 123
56 sonuçtan 39 ile 56 arası

Konu: E63 M6 vs E92 M3 ???

  1. #39
    DoDo_hamann - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.062
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yukarıdada tecrübe sahibi herkes yazmış, M3 olacaksa kesinlikle makyajlı, M6 olacaksada minimum 2008, öncesi M6'ların yalnızca şanzıman sorunu bile insana saç baş yoldurtacak seviyede maddi, manevi. M6'nın yakıt tüketimide M3'e göre çok çok fazla olacaktır, bassanda basmasanda içiyor, M3 V8 motoruna, sunduğu sürüş zevki ve performansına göre makul seviyelerde yakıyor.
    DSC devre dışı iken M3 biraz daha avucunun içinde gibi
    Alıntı R-Turbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Lanet Olasıca Sokak Yarışçıları...

  2. #40
    Serhat Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Şişli
    Mesaj
    2.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    e92 m3 arkadaşımda vardı hiç zevk alamamıştı corvette c6 dan sonra almıştı,c6 bile daha ii derdi hep

    m6 bence daha iyi ve daha üst bir tercih
    evet evet çok zevklidir o arkadaşın senin zaten. bende onun fikirlerini dikkate alırdım allahım yaa

    canberk bulursun umarım kardeşim istediğin kriterlerde bi araç
    TeamPASAOGLU

  3. #41
    FATİH - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    43
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    2.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu da var, her gün ya da her hafta insan piste gitmez. bırakın m6 ağır olsun.
    . . . audi . . .
    Vorsprung durch Technik

  4. #42
    Cem.B - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.092
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bs type-r Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet evet çok zevklidir o arkadaşın senin zaten. bende onun fikirlerini dikkate alırdım allahım yaa

    canberk bulursun umarım kardeşim istediğin kriterlerde bi araç
    Olm adamin dunya gorusunden bahsetmedik otomobil gorusu hahaha
    Team PAŞAOĞLU

  5. #43
    997TT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    49
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    14.120
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    248 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 M5(2005/2008) 1 M6(2006) sahibi olarak(kullanan degil) yaziyorum sevgili V10'u
    İci kullanani,disi kullanmayani yakar
    Pist olarak bakmayin duruma,gunluk kullanim olarakda yorumlayin...
    2008 M6(temiz) hayirli olsun

  6. #44
    öskür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    45
    Şehir
    İSTANBUL
    Mesaj
    942
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2008 m3 tr de elin parmak sayisini gecmes,ilk cikanlarda ufak tefek sorunlar hep olur her modelde gecerlidir bu 09 alicaksin canberk alicaksan makyajda ciddi bi fark yok sanziman yada motorda makyaj zate 2010 2. yarisinda oldu ve facelift olarak gecti ciddi mekanik fark yok...
    m6 bence uzak durmasraf agir benden demesi)

  7. #45
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben olsam hiç düşünmeden 911 turbo alırım

  8. #46
    Lacordello
    Misafir
    Canberk arkadaş hissetmek istersen f1 kullanırsın kulağı nekadar hızlı bükersen okadar çok hissedersin geçişleri m6 yusyuvarlak toparlak bir araç unutmayın arkadaşlar 507ps v10 vs vs bunlar ş.içi büyük etkenler değil.Size ş.içi max sıklıkta lazım olacak hız 0-100 100-200.Şunuda göz önünde bulundur BMW'in en çok üzerinde durduğu modeli m3 tür tartışılmaz

  9. #47
    GokhanE. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    715
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Canberk arkadaş hissetmek istersen f1 kullanırsın kulağı nekadar hızlı bükersen okadar çok hissedersin geçişleri m6 yusyuvarlak toparlak bir araç unutmayın arkadaşlar 507ps v10 vs vs bunlar ş.içi büyük etkenler değil.Size ş.içi max sıklıkta lazım olacak hız 0-100 100-200.Şunuda göz önünde bulundur BMW'in en çok üzerinde durduğu modeli m3 tür tartışılmaz
    konu güncelliğini yitirdiği için "hortlama" tabir ettiğimiz olay gerçekleşmiş

    Canberk m6 aldı, hatta ufak tefek modifiyesini bile yaptı binmekte.

    Bazen gözden kaçabiliyor konunun güncel olup olmaması
    Alıntı Eray Yümsel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen cok fonksiyonlu incpection a girmissin 3 5 kere uyandirmak zorunda kalicaz seni belli

  10. #48
    Lacordello
    Misafir
    yok yok halen şansı var güncel güncel

  11. #49
    CanberkD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    470
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Lacordello Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yok yok halen şansı var güncel güncel
    08 m6 aldim artik m3 sansi kalmadi

    Simdiye kadar cok sukur hic canimi sikmadi, bilincli kullanmayla ve rutin bakimlarini aksatmadan birsey olcagini sanmiyorum.

    M3 de kullandim, cok yakin arkadaslarimda cok icinde bulunuyorum var ancak bence ikisi cok farkli. m6 ile gazlarken aldigim keyif m3de yok. m6 nin tepkileri sanzumani motoru ve sesi performansli kullanimda gercekten cok baska keyif veriyor.

    m5-6 vites atarken ki tekmesi hicbir arabada yok ayrica gunlukte cok konforlu, ic alani genis gayet ferah, sadece benzin tuketimi cok fazla
    Alıntı MTZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabalar bitti iklimleremi salca oluyosun olum artık

  12. #50

    Üyelik
    Jun 2015
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    168
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 997TT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    M6 nin motoru(parcalari) ve guc aktarim parcalari nazlidir...
    Turkiyede buaraclarin cogu sahibi kullanmayi ve bakmayi bilmedigi icin ya gercek performanslarini gosteremez yada surekli sorun cikartirlar...
    Alinicaksa 2008+ alinmali(bir cok parca degisti,bilgi istenirse veririm)
    M3,bir cok yeni teknolojiyi barindiriyor ve potansiyel sorun sansi daha az(M6 ya gore daha basit teknoloji var) 2008,ilk cikis yiliydi,bende 0km duz vites almistim(dkg daha sunulmamisti). Ancak 2009 da motor ici ve saft baglatilari gibi guncellemeler oldu. 2010 da sanz ve bazi parcalarda. Yibe istenildigi taktirde aktaririm Canberk.
    Kisacasi; cokkkkkkkkkkk temiz(kasadan bahsetmiyorum,mekanik)2008 M6 olmadigi surece, 2009 M3
    merhabalar

    kendime 3. şahsi araba olarak, e92 m3 dkg (makyajlı) ve 2010 e63 m6 v10 arasında kalmış durumdayım

    başlık sahibi CanberkD ile biraz yazıştık özelden saolsun bazı yorumlarda bulundu.

    e92 m3'ün daha zevkli olduğunu & olacağını tahmin ediyorum, özellikle uludağ, kartalkaya, poyrazköy v.b. bol virajlı dağ yollarında (zemin kuruyken tabi), ama beni m6'ya çeken bişey var ve bulduğum araç sadece 50 bin km'de

    üretim sonlanmadan önceki son model yılı olan 2010 m6'da, ilk makyajsızlara göre ne farklar vardır, bilginiz varsa ve 12 sene sonra unutulmadıysa o bilgiler & yorumlar, rica etsem yazar mısınız ?

    ** biliyorum e63 m6 daha ağır ve hantal olacaktır, ama günlük aracım yazılımlı, LSD'li, KW v3'lü f10 530d'nin yanında bana her türlü hafif ve atik hissettirir zaten diye düşünüyorum & umuyorum.

    m6'nın 2010 olması da kronik arıza acısını bi nebze azaltır diye düşünebilir miyiz ?

    ** bu arada hangisini alırsam alayım, Allah kaza bela vermezse ömürlük tutmayı düşünüyorum elimde...
    Konu makethewayforme tarafından (04-10-2024 Saat 16:00 ) değiştirilmiştir.

  13. #51
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Fena hort olmus bu konu

    M6 almistim convertible... Biraz dertli bir aracti. 3 kasa bmwler ise bana sanirim boydan dolayi olsa gerek hic keyif vermiyor...

    Eger teknik sorunlarla bogusmada sorun yoksa m6 cok guzel bir arac, cok guzel bir cizim...

    Gecen gun 2008 650i manuel buldum aldim hemen, arada geziyorum onunlada... Bana ne kucuk ne buyuk geliyor... Ayni hissi jaguar XKRda da almistim... Mesela Mercedes SL600 biraz rahatsiz geliyor bana boyut olarak. Bence boy kilonuzuda dusunun secerken...
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  14. #52
    cabrioleter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    2.736
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evladiyelik saklanacaksa v10 derim. sonuçta f1 motoru yavrusu. bir daha öyle bir makine kolay kolay gelmez. m6 tasarım olarak da çok ikonik 30 sene sonra bile bir döndürür bir baktırır.
    Yüksek Türk! Senin için yüksekliğin hududu yoktur. İşte parola budur.

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK

    https://www.instagram.com/biramemuru/

  15. #53

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul-Bursa-Dubai
    Mesaj
    1.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fena hort olmus bu konu

    M6 almistim convertible... Biraz dertli bir aracti. 3 kasa bmwler ise bana sanirim boydan dolayi olsa gerek hic keyif vermiyor...

    Eger teknik sorunlarla bogusmada sorun yoksa m6 cok guzel bir arac, cok guzel bir cizim...

    Gecen gun 2008 650i manuel buldum aldim hemen, arada geziyorum onunlada... Bana ne kucuk ne buyuk geliyor... Ayni hissi jaguar XKRda da almistim... Mesela Mercedes SL600 biraz rahatsiz geliyor bana boyut olarak. Bence boy kilonuzuda dusunun secerken...
    XK veya XKR için yorumunuz nedir?
    Günlük kullanıma uygun mudur çok gereksiz problem çıkartır mı?

  16. #54
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı brv Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    XK veya XKR için yorumunuz nedir?
    Günlük kullanıma uygun mudur çok gereksiz problem çıkartır mı?
    Ben gundelik kullaniyorum baya zorlayarak... 4.2ler oyle cok keyif vermedi ama 5.0 ve 5.0 supercharged iyi motorlar diyebilirim...

    5.0larda buyuk supercharger yuzunden tamir biraz zorlayabilir... Su eksitlme durumuna dikkat ederseniz cok cok keyifliler. Ne yalan soyleyeyim supercharged araçlarda Turbo araclardan daha cok keyif aliyorum ben. SL600 v12 oldugu icin elbette nadir bir arac ama kullanim dinamikleri 2010 uzeri 5.0 xkrlarda bence cok daha iyi...

    Ben suan gundelik 2015 XF Supercharged kullaniyorum, yaninda 2005 sl600 v12yi yapmaya basladim... Iyi bir XKR olsa daha hosuma giderdi acikcasi...

    Bunu yazdıktan sonra acikartirmaya 2015 xkr coupe last 50 edition düştü... En son üretilen 25 coupeden biriymiş. Bakalım alabilecek miyim...
    Konu semavi tarafından (08-10-2024 Saat 04:17 ) değiştirilmiştir.
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  17. #55

    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul-Bursa-Dubai
    Mesaj
    1.454
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben gundelik kullaniyorum baya zorlayarak... 4.2ler oyle cok keyif vermedi ama 5.0 ve 5.0 supercharged iyi motorlar diyebilirim...

    5.0larda buyuk supercharger yuzunden tamir biraz zorlayabilir... Su eksitlme durumuna dikkat ederseniz cok cok keyifliler. Ne yalan soyleyeyim supercharged araçlarda Turbo araclardan daha cok keyif aliyorum ben. SL600 v12 oldugu icin elbette nadir bir arac ama kullanim dinamikleri 2010 uzeri 5.0 xkrlarda bence cok daha iyi...

    Ben suan gundelik 2015 XF Supercharged kullaniyorum, yaninda 2005 sl600 v12yi yapmaya basladim... Iyi bir XKR olsa daha hosuma giderdi acikcasi...

    Bunu yazdıktan sonra acikartirmaya 2015 xkr coupe last 50 edition düştü... En son üretilen 25 coupeden biriymiş. Bakalım alabilecek miyim...
    Genel olarak XK XKR yorum videoları çok iyi, harerete yatkınlığı olduğunu okumuştum bende, sizden gelen yorumla birlikte tekrardan araç bakmaya başlıycam,
    SC'nin her devirde canlı ve atik olmasını bende seviyorum açıkçası,
    Çok teşekkür ederim,

  18. #56
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aslında mesele şu. Su pompası update edildi. Bozulmadan siz degistirin. Birde motorla şanzımanın birleştiği yerde , tabiki superchargeerin altında kalan bir plastik köprü var. 20 dolarlik basit parça. O gidiyor. Bu iki sebeptenn hararet yapıyor. Bunları önden değişmek gerek.

    Geçen 150bin milde xJL supercharged almıştım 2015. Saat gibiydi. Bakılınca çok iyi motor aslında...

    Şanzımanlar yıllara göre 6 ile yada 8 ileri zf. Yani BMW ile aynı. Ben 6 ileri daha çok seviyorum devamlı spor mod kullandıgim için. Spor modu gerçekten spor mod çünkü... 6 ileride daha keyif verici..

    Yazılım , krank kasnağı ve egzoz ile 100 beygir güvenli olarak alırsınız... Yada hiç dokunmadan çok güzel bir grand touring olarak birakir keyfini çıkarırsınız...
    Konu semavi tarafından (09-10-2024 Saat 04:37 ) değiştirilmiştir.
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •