geçemiyor da ondan nasıl bir nedeni olabilir ki bunun.
turboyu düzde geçemiyorken gt2 yi geçmesi imkansız zaten. pistte de gt2 daha iyi zaten.
olay dönüp dolaşıp 7.29 a ve r33 ün 8 dakikasına gelmeden söyleleyim. bunlar üzerinde çok ciddi spekülasyonlar var. hatta en son gtr scuderia 560 4 ve gt2 testini yapan alain prost. "bu gtr ring de 7.29 yapsın bende i... dedi" ki testte sonuncu oldu gtr pist ve hızlanma süreleri olarak.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
Bir evo bir STI la da haftasonu pistinize cıkıp, haftabaşı işinize gidersiniz . ABartıp uzun yola , dağa çamura mıcıra her yere girer çıkarsınız. Eh içi dışı da kişiye göre ayrı güzel. Çok sayıda da yoklar, sorunlarıda yok , geçmişleride çok başarılı. Üstelik 4kapılı aile aracı gibi çokta fonksyoneller. Belki ısıtmalı deri koltukları yok ama hepsinde recaro var, porsche de de recaro varŞimdi bu 2 araçta prestij sahibi araçlar mı oluyor ? yksa üstünlük Arma prestijinden mi geliyor
![]()
prestij , itibarıı yüksek, erişimi zor birşey gibi geliyor bana. Porsche firması çok güzel araç üretiyor , her zaman saygı duyarım. Hatta bir gün 997t sahibi olmayıda çok isterim. Pekii şimdi Porsche Cup yapılıyor. Arabalar modifiye ediliyor, kesiliyor, biçiliyor . Bu durumda markanın prestiji artıyor mu azalıyor mu
Ferrari , ferrarii... Maslak Fer-Mas ın önünden geçseniz arada bir .. Yüzbinlerce eu döküyorsunuz , aracınıza aydan aya zor biniyorsunuz, milyarlık servis faturaları ödüyorsunuz ve siz prestij sahibi bir araca biniyorsunuz.. Bence kendinizi kandırıyorsunuzBelki porsche bu kadar değildir , gerçekten emin değilim hiç aktif olarak porsche süren arkadaşım olmadı ama porsche nin gündelik araç itibarı, beim gözümde ferrari nin cazibesinin yanında ciddi sönük kalıyor . Bir Maserati Mc12 , Bugatti Veyron , Bently GT coupe prestijin adıdır.. Gerisi faso fiso
![]()
911 Turbo
0 - 1000 m Acceleration 21.5 s
GT-R
0-1000m : 21,51
yeterli bir düzlük mü?
nissanin official olarak açıkladığı bir süre 7.29
spekülasyon dediğin nedir? onca testte gelsin geçsin hızlanma verileri 3.2 çıksın degiler tarafından sonra bana spekülasyonlar vs de
burda da sürenin açıklaması var
http://www.youtube.com/watch?v=FC1VUi4Tzac
dyno olayına gelmeden de ekliim
![]()
görkem yalnız ben bunu prestijle alakalı bişey olarak yazmadım. hatta prestijden bahsetmedim bile. sadece şu anda 911 turbonun ne sunabileceğilden bahsettim.
ki ben bu arabanın tarihinden yarışçı kimliğinden sürekliliğinden dolayı bile ona aşık olabilirim. porsche çok ciddi başarıları olan ve iyi spor otomobiller üreten bir firma kesinlikle. ondan bahsetmeye çalıştım. bunun yanında da extradan yıllarda fazladan rahatlık sundu aynı performansa sahip rakiplerine karşı.
bir de subaru impreza ve mitsubishi evo da dediklerini yapar evet. ama lüks konusunda tabi ki daha zayıflar. onlarında yarış geçmişleri ve sundukları keyif yüzünden milyonlarca fanatiği var. bende özellikle imprezayı ralli dolayısıyla çok severim. olayın içine prestiji hiç karıştırmadan özellikle. çünkü porschenin imprezanın ya da atıyorum lotus elise in sevilme nedenleri prestij asla değil. ben böyle düşünüyorum.
özet olarak porscheye şu anda ürettikleri otomobiller dolayısıyla duyulan saygının yanında geçmişteki başarılarının da getirdiği bir saygı ve karakter var. fanatikleri bu yuzden seviyor.
ben bir posrcheyi haftasonu le mans da izlerken duyduğum heyecandan dolayı da 911 turbonun sunduklarından dolayı da sevebilirim.
yalnız şuna katılmam mümkün değil. porsche alanlar ya da porsche almanın amacı caddede extra prestij kazanmak gibi yorumlanırsa cidden haksızlık oluyor. bir porsche asla kaldırım süsü gibi gösterilemez. eğer böyle söylemeye getirirseniz düşüncem bunun çok saççma ve gülünç olduğudur kusura bakmayın.
ayrıyetten ben bir ferrari fanatiğiyim. öncelikli sevgim markanın tarihi yani gp yarışlarıdır bunun yanında yol otomobilleri var tabi. sırf yarış takımı için bile ferrari almayı düşünebilir bi insan. çünkü genelde otomobil markalarına olan hayranlık caddedeki araçtan değil tarihinden ve yarışlardaki başarısından gelir. kimse bir ferrari otobanda çok iyi diye aşık olmaz. gp de yarışan takım artık otomobil üretiyor diye aşık olur
umarım anlatmak istediğimi anlatabilmişimdir biraz olsun.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
evet dediğin gibi 100 km hızlanmsı turbodan çok daha hızlı. ancak 400 metrede eşitler ve 1000 metrede de turbo daha hızlı. bunda anlaşamadığımız nokta nedir anlamadım.
dergiler olsun kıdemli pilotlar olsun genelde gtr ın bu kadar hızlı olmadığını düşünüyor. ki sport auto 7.50 küsür yapabildi anca. 7.29 luk aacın üzerinde tadilat olduğu kesin bu arada.
araç genelde testlerde 480 hp den daha yuksek güç çıkarıyor bu iyi bişey.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
ilk defa bu arabada bukadar fark oldu sanırım; sport auto 7.50 yapıyor, fabrika 7.29, acaba kestirme bir yolmu buldular pistte![]()
Yemişim prestiji. Şimdi Cuma topantılarına bir R35 ile bir de 911 ile gittiğinizi düşünün. Acaba hangisi daha çok ilgi çeker?
Türkiye'ye Hollanda'dan bir r34 gelmişti de uzaydan gelmiş UFO muamelesi görmüştü bütün gittiği şehirlerde. Hatırlatırım..........
Full-Time TeacheR
Part-Time TradeR
Part-Time DJ![]()
yukarıda yazdıklarının bütün cevabı var iki aracın aynı dyno üstüne yapılmış testi ' 1000mt sürelerinde haklısın 0.1sn geride kalmışki bana göre aradağı arağlık farkına bakınca sürelerde 0.1sn oynaması gerçekten komik
ki ilk veriyi aldığım sitede tam salise yazmıyor
eğer elinde 997 turbo ile ilgili 1000mt verisi varsa detaylı koyarsan sevinirim bende merak ediyorum çünkü
birde ömer zaten senin dediğin tarzda porsche seçen adama kimsenin dediği birşey yok ama gelipte tamam gtr herşeyde üstün ama kalite ve prestij var ve bunu öyle bir söylüyorlar ki hadi kaliteyi boşverr prestij vaaar gibi anlaşamadığımız nokta o yoksa alan kişinin zevkidir porsche yi bijonu bana göre daha güzel ondan aldım dese bile onun fikridir zevkidir. Saygı duyulur ki bu demek değildir turbo kötü bir araçşahsen eğer arap şehi fln olsaydım beyaz bir GT2 kesinlikle alırdım
![]()
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
ellerıne sağlık ömer.. sadece 0-160da turbodan 0.6 sn hızlı gt2 0-240da ve devamında fark gitgide acılacaktır, yanı gtrdan barız hızlı bi makıne gt2
ve gt2 nin uretım amacı belli, yol tutus konusunda gt3 gibi bir ustaonun ıcın dıorum ben.. GTR 7.29 her ne kadar dusukse 7.50de fazla olmus tabı.. 7.35lerde bi deer olabilir ortalama olarK
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
bir sürü veriyi boşuna yazdım dimi ben bir önceki sayfaya, basın açıklamasını boşuna koydum1-000mt de aynılar bu arada ya da 0.1sn hızlı
turbo için konuşuyorum hızlanmada pist içinde güncel GT2 süresi üzerinden konuşuorum, iki sürede fabrika test pilotlarına ait. GT2 nin gt-r dan hazlı çıkmasını beklerdim ring de ama çıkmadı belki ilerde derecesini aşağı çeker. Çekmeli zaten GT-R dan hızlı süre yapamazsa çok ayıp olur
bu arada kilo farkını tekrardan vurgulamak istiyorum
tabi eğer 'ne var bize ne hafif yapsalarmış' mantığıyla düşünmüyorsanız
![]()
EVO STİ ın fanatıklerı var doğru ama porche ıle kıyaslamak yalnış, onlarda 4 kapı ve genıs ıc mekan var.. ve bu özellğını severım, ama ıc mekan kalıtesı konfor donanımda farklı noktaladalar
porschenın en buyuk özellığı bana göre hem gundelık kullanıma uygunken, donanım konfor, hemde pıste cıktığında surucusunu eğlendırmeyı basarıyor, carrera ve turbo bu tarz işlere uygun, gt3 ve gt2 daha yarıscı bı karakterde.. onların amacı bıraz daha farklı
ferrarinın mesela en gundelık kullanıma uygun makınesı 456gt yada 575 maranello dıelım eskılerden, onlarda bile porschdekı kullanım rahatlığının olmadığını duymustum...
prestıj ısınde ıse sırf ısmı var dıe ferrodan prestıj beklıyolar tabı ınsanlar.. benım gözumde bi 348 360 olsun yanındada gt3 koy gt3e daha cok bakarım, tabı bu benımgörusum2 aracında uretım gamındakı yerını bıldığım ıcın
![]()
e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic
heüüehdaha iyi zaman yapmalı ki v-spec çıkıcak daha
onun için dediydim ehüh
onlar baya bi denemişlerdir bence
nurburgring Walter amcanın evinin bahçesi gibi baya bi denemişlerdir ama bence gene süre farklı olucaktır yada v-spec çıksın ona göre bakıcaklar duruma galba
7:25 mi ne diolardı galba v-spec için söylentiler
GT2 işallah iner oralara
![]()
E fiyat farkını doğuranda o zaten. Ne kadar ekmek , o kadar köfte
Aynı kefeye koymadım, koyulmazlar da tabiki de ama 911 öyle bir S sınıfı , 7 serisi gibi de konforlu değil , gayet sert yürüre sahip. Sonuç olarak öyle eşsiz bir konfor bekleyemezsiniz. Ferrari nin gündelik kullanım için ürettiği herhangi bir araç hiç bir zaman olmadı. Bu kadar donanımlı olmasına rağmen , alışkanlıklarından vazgeçmeyen bir araç. Mesela manual cam açma kapama mandalı gibi. Işte bu bir prestij örneğidirÖrnegin VW grubu yeni bettle ı , eski buglar gibi yaratsa tıpkı fordun gt40 ı yarattığı gibi , işte o prestijin önüne geçilmezdi ama onlar modernleştirmeyi ve aracın ününü basitleştirmeyi tercih ettiler. Aynı yanılgıya bence porsche de düştü. 993teki 4sıralı kadran konsolu fln korunmuş olsaydı
![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)