User Tag List

Sayfa 8/12 İlkİlk ... 678910 ... SonSon
210 sonuçtan 134 ile 152 arası

Konu: CarreraTURBO vs GTR

  1. #134
    merttepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    TR
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı .CeM. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    prestij gibi kelimeler insan sınıflandırması yapmak iseteyenlerin uydurduğu şeylerdir bence ben prestijliyim filan ben farklıyım,kaliteliyim öle bişi yok senin paran çok sadece

    ferrariyi her zmn alırım çünkü prestij için deil ferri yani ufakılğımızdan beri hayallerimizin arabası

    gt2yi falan neden geçemesin bi açıklama yaparmısın m3csl.

  2. #135
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçemiyor da ondan nasıl bir nedeni olabilir ki bunun.

    turboyu düzde geçemiyorken gt2 yi geçmesi imkansız zaten. pistte de gt2 daha iyi zaten.

    olay dönüp dolaşıp 7.29 a ve r33 ün 8 dakikasına gelmeden söyleleyim. bunlar üzerinde çok ciddi spekülasyonlar var. hatta en son gtr scuderia 560 4 ve gt2 testini yapan alain prost. "bu gtr ring de 7.29 yapsın bende i... dedi" ki testte sonuncu oldu gtr pist ve hızlanma süreleri olarak.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  3. #136
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Baran^ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tamam beyler bende hata diyorumya bu forumda bu konuyu acmak.Siz haklısınız tübi egzozlu ferro prestijli gtr da acayıp hızlı fena teknolojili ağzına kadar dolu güvenlikli bir otomobil,porsche de görgüsüz arabası concon arabası bi boka yaramaz sadece hava atmak için alınır kanı arabası the end.
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir turbo ile genel klişe olan " haftasonu pistte eğlenip pazartesi işe gidebilirsiniz ve bunu yaparken de size özel bir lüksün keyfini sürebilirsiniz" cümlesi gerçekten geçerli.
    Bir evo bir STI la da haftasonu pistinize cıkıp, haftabaşı işinize gidersiniz . ABartıp uzun yola , dağa çamura mıcıra her yere girer çıkarsınız. Eh içi dışı da kişiye göre ayrı güzel. Çok sayıda da yoklar, sorunlarıda yok , geçmişleride çok başarılı. Üstelik 4kapılı aile aracı gibi çokta fonksyoneller. Belki ısıtmalı deri koltukları yok ama hepsinde recaro var, porsche de de recaro var Şimdi bu 2 araçta prestij sahibi araçlar mı oluyor ? yksa üstünlük Arma prestijinden mi geliyor

    prestij , itibarıı yüksek, erişimi zor birşey gibi geliyor bana. Porsche firması çok güzel araç üretiyor , her zaman saygı duyarım. Hatta bir gün 997t sahibi olmayıda çok isterim. Pekii şimdi Porsche Cup yapılıyor. Arabalar modifiye ediliyor, kesiliyor, biçiliyor . Bu durumda markanın prestiji artıyor mu azalıyor mu


    Ferrari , ferrarii... Maslak Fer-Mas ın önünden geçseniz arada bir .. Yüzbinlerce eu döküyorsunuz , aracınıza aydan aya zor biniyorsunuz, milyarlık servis faturaları ödüyorsunuz ve siz prestij sahibi bir araca biniyorsunuz.. Bence kendinizi kandırıyorsunuz Belki porsche bu kadar değildir , gerçekten emin değilim hiç aktif olarak porsche süren arkadaşım olmadı ama porsche nin gündelik araç itibarı, beim gözümde ferrari nin cazibesinin yanında ciddi sönük kalıyor . Bir Maserati Mc12 , Bugatti Veyron , Bently GT coupe prestijin adıdır.. Gerisi faso fiso

  4. #137
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçemiyor da ondan nasıl bir nedeni olabilir ki bunun.

    turboyu düzde geçemiyorken gt2 yi geçmesi imkansız zaten. pistte de gt2 daha iyi zaten.

    olay dönüp dolaşıp 7.29 a ve r33 ün 8 dakikasına gelmeden söyleleyim. bunlar üzerinde çok ciddi spekülasyonlar var. hatta en son gtr scuderia 560 4 ve gt2 testini yapan alain prost. "bu gtr ring de 7.29 yapsın bende i... dedi" ki testte sonuncu oldu gtr pist ve hızlanma süreleri olarak.
    911 Turbo

    0 - 1000 m Acceleration 21.5 s

    GT-R


    0-1000m : 21,51


    yeterli bir düzlük mü?

    nissanin official olarak açıkladığı bir süre 7.29

    spekülasyon dediğin nedir? onca testte gelsin geçsin hızlanma verileri 3.2 çıksın degiler tarafından sonra bana spekülasyonlar vs de

    burda da sürenin açıklaması var

    http://www.youtube.com/watch?v=FC1VUi4Tzac


    dyno olayına gelmeden de ekliim


  5. #138
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir evo bir STI la da haftasonu pistinize cıkıp, haftabaşı işinize gidersiniz . ABartıp uzun yola , dağa çamura mıcıra her yere girer çıkarsınız. Eh içi dışı da kişiye göre ayrı güzel. Çok sayıda da yoklar, sorunlarıda yok , geçmişleride çok başarılı. Üstelik 4kapılı aile aracı gibi çokta fonksyoneller. Belki ısıtmalı deri koltukları yok ama hepsinde recaro var, porsche de de recaro var Şimdi bu 2 araçta prestij sahibi araçlar mı oluyor ? yksa üstünlük Arma prestijinden mi geliyor
    görkem yalnız ben bunu prestijle alakalı bişey olarak yazmadım. hatta prestijden bahsetmedim bile. sadece şu anda 911 turbonun ne sunabileceğilden bahsettim.

    ki ben bu arabanın tarihinden yarışçı kimliğinden sürekliliğinden dolayı bile ona aşık olabilirim. porsche çok ciddi başarıları olan ve iyi spor otomobiller üreten bir firma kesinlikle. ondan bahsetmeye çalıştım. bunun yanında da extradan yıllarda fazladan rahatlık sundu aynı performansa sahip rakiplerine karşı.

    bir de subaru impreza ve mitsubishi evo da dediklerini yapar evet. ama lüks konusunda tabi ki daha zayıflar. onlarında yarış geçmişleri ve sundukları keyif yüzünden milyonlarca fanatiği var. bende özellikle imprezayı ralli dolayısıyla çok severim. olayın içine prestiji hiç karıştırmadan özellikle. çünkü porschenin imprezanın ya da atıyorum lotus elise in sevilme nedenleri prestij asla değil. ben böyle düşünüyorum.

    özet olarak porscheye şu anda ürettikleri otomobiller dolayısıyla duyulan saygının yanında geçmişteki başarılarının da getirdiği bir saygı ve karakter var. fanatikleri bu yuzden seviyor.

    ben bir posrcheyi haftasonu le mans da izlerken duyduğum heyecandan dolayı da 911 turbonun sunduklarından dolayı da sevebilirim.

    yalnız şuna katılmam mümkün değil. porsche alanlar ya da porsche almanın amacı caddede extra prestij kazanmak gibi yorumlanırsa cidden haksızlık oluyor. bir porsche asla kaldırım süsü gibi gösterilemez. eğer böyle söylemeye getirirseniz düşüncem bunun çok saççma ve gülünç olduğudur kusura bakmayın.

    ayrıyetten ben bir ferrari fanatiğiyim. öncelikli sevgim markanın tarihi yani gp yarışlarıdır bunun yanında yol otomobilleri var tabi. sırf yarış takımı için bile ferrari almayı düşünebilir bi insan. çünkü genelde otomobil markalarına olan hayranlık caddedeki araçtan değil tarihinden ve yarışlardaki başarısından gelir. kimse bir ferrari otobanda çok iyi diye aşık olmaz. gp de yarışan takım artık otomobil üretiyor diye aşık olur

    umarım anlatmak istediğimi anlatabilmişimdir biraz olsun.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  6. #139
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    911 Turbo

    0 - 1000 m Acceleration 21.5 s

    GT-R


    0-1000m : 21,51


    yeterli bir düzlük mü?

    nissanin official olarak açıkladığı bir süre 7.29

    spekülasyon dediğin nedir? onca testte gelsin geçsin hızlanma verileri 3.2 çıksın degiler tarafından sonra bana spekülasyonlar vs de

    burda da sürenin açıklaması var

    http://www.youtube.com/watch?v=FC1VUi4Tzac


    dyno olayına gelmeden de ekliim


    evet dediğin gibi 100 km hızlanmsı turbodan çok daha hızlı. ancak 400 metrede eşitler ve 1000 metrede de turbo daha hızlı. bunda anlaşamadığımız nokta nedir anlamadım.

    dergiler olsun kıdemli pilotlar olsun genelde gtr ın bu kadar hızlı olmadığını düşünüyor. ki sport auto 7.50 küsür yapabildi anca. 7.29 luk aacın üzerinde tadilat olduğu kesin bu arada.

    araç genelde testlerde 480 hp den daha yuksek güç çıkarıyor bu iyi bişey.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  7. #140
    VeNoM_35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    KSK
    Mesaj
    2.822
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ilk defa bu arabada bukadar fark oldu sanırım; sport auto 7.50 yapıyor, fabrika 7.29, acaba kestirme bir yolmu buldular pistte

  8. #141
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yemişim prestiji. Şimdi Cuma topantılarına bir R35 ile bir de 911 ile gittiğinizi düşünün. Acaba hangisi daha çok ilgi çeker?

    Türkiye'ye Hollanda'dan bir r34 gelmişti de uzaydan gelmiş UFO muamelesi görmüştü bütün gittiği şehirlerde. Hatırlatırım..........
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  9. #142
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yukarıda yazdıklarının bütün cevabı var iki aracın aynı dyno üstüne yapılmış testi ' 1000mt sürelerinde haklısın 0.1sn geride kalmış ki bana göre aradağı arağlık farkına bakınca sürelerde 0.1sn oynaması gerçekten komik ki ilk veriyi aldığım sitede tam salise yazmıyor eğer elinde 997 turbo ile ilgili 1000mt verisi varsa detaylı koyarsan sevinirim bende merak ediyorum çünkü

    birde ömer zaten senin dediğin tarzda porsche seçen adama kimsenin dediği birşey yok ama gelipte tamam gtr herşeyde üstün ama kalite ve prestij var ve bunu öyle bir söylüyorlar ki hadi kaliteyi boşverr prestij vaaar gibi anlaşamadığımız nokta o yoksa alan kişinin zevkidir porsche yi bijonu bana göre daha güzel ondan aldım dese bile onun fikridir zevkidir. Saygı duyulur ki bu demek değildir turbo kötü bir araç şahsen eğer arap şehi fln olsaydım beyaz bir GT2 kesinlikle alırdım

  10. #143
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yukarıda yazdıklarının bütün cevabı var iki aracın aynı dyno üstüne yapılmış testi ' 1000mt sürelerinde haklısın 0.1sn geride kalmış ki bana göre aradağı arağlık farkına bakınca sürelerde 0.1sn oynaması gerçekten komik ki ilk veriyi aldığım sitede tam salise yazmıyor eğer elinde 997 turbo ile ilgili 1000mt verisi varsa detaylı koyarsan sevinirim bende merak ediyorum çünkü
    yok malesef.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  11. #144
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı VeNoM_35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk defa bu arabada bukadar fark oldu sanırım; sport auto 7.50 yapıyor, fabrika 7.29, acaba kestirme bir yolmu buldular pistte
    7:50 --- 157.79 km/h -- Nissan GT-R, 480 PS/1750 kg, Horst von Saurma, partially wet track (sport auto 12/07)


    hayır ıslaktı

  12. #145

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    geçemiyor da ondan nasıl bir nedeni olabilir ki bunun.

    turboyu düzde geçemiyorken gt2 yi geçmesi imkansız zaten. pistte de gt2 daha iyi zaten.

    olay dönüp dolaşıp 7.29 a ve r33 ün 8 dakikasına gelmeden söyleleyim. bunlar üzerinde çok ciddi spekülasyonlar var. hatta en son gtr scuderia 560 4 ve gt2 testini yapan alain prost. "bu gtr ring de 7.29 yapsın bende i... dedi" ki testte sonuncu oldu gtr pist ve hızlanma süreleri olarak.
    ellerıne sağlık ömer.. sadece 0-160da turbodan 0.6 sn hızlı gt2 0-240da ve devamında fark gitgide acılacaktır, yanı gtrdan barız hızlı bi makıne gt2

    ve gt2 nin uretım amacı belli, yol tutus konusunda gt3 gibi bir usta onun ıcın dıorum ben.. GTR 7.29 her ne kadar dusukse 7.50de fazla olmus tabı.. 7.35lerde bi deer olabilir ortalama olarK

    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet dediğin gibi 100 km hızlanmsı turbodan çok daha hızlı. ancak 400 metrede eşitler ve 1000 metrede de turbo daha hızlı. bunda anlaşamadığımız nokta nedir anlamadım.

    dergiler olsun kıdemli pilotlar olsun genelde gtr ın bu kadar hızlı olmadığını düşünüyor. ki sport auto 7.50 küsür yapabildi anca. 7.29 luk aacın üzerinde tadilat olduğu kesin bu arada.

    araç genelde testlerde 480 hp den daha yuksek güç çıkarıyor bu iyi bişey.
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  13. #146
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ellerıne sağlık ömer.. sadece 0-160da turbodan 0.6 sn hızlı gt2 0-240da ve devamında fark gitgide acılacaktır, yanı gtrdan barız hızlı bi makıne gt2

    ve gt2 nin uretım amacı belli, yol tutus konusunda gt3 gibi bir usta onun ıcın dıorum ben.. GTR 7.29 her ne kadar dusukse 7.50de fazla olmus tabı.. 7.35lerde bi deer olabilir ortalama olarK
    7.50lik değerin ıslak pistte olduğunu buldu , Bertan

  14. #147
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ellerıne sağlık ömer.. sadece 0-160da turbodan 0.6 sn hızlı gt2 0-240da ve devamında fark gitgide acılacaktır, yanı gtrdan barız hızlı bi makıne gt2

    ve gt2 nin uretım amacı belli, yol tutus konusunda gt3 gibi bir usta onun ıcın dıorum ben.. GTR 7.29 her ne kadar dusukse 7.50de fazla olmus tabı.. 7.35lerde bi deer olabilir ortalama olarK
    bir sürü veriyi boşuna yazdım dimi ben bir önceki sayfaya, basın açıklamasını boşuna koydum 1-000mt de aynılar bu arada ya da 0.1sn hızlı turbo için konuşuyorum hızlanmada pist içinde güncel GT2 süresi üzerinden konuşuorum, iki sürede fabrika test pilotlarına ait. GT2 nin gt-r dan hazlı çıkmasını beklerdim ring de ama çıkmadı belki ilerde derecesini aşağı çeker. Çekmeli zaten GT-R dan hızlı süre yapamazsa çok ayıp olur bu arada kilo farkını tekrardan vurgulamak istiyorum tabi eğer 'ne var bize ne hafif yapsalarmış' mantığıyla düşünmüyorsanız

  15. #148

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı grkm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir evo bir STI la da haftasonu pistinize cıkıp, haftabaşı işinize gidersiniz . ABartıp uzun yola , dağa çamura mıcıra her yere girer çıkarsınız. Eh içi dışı da kişiye göre ayrı güzel. Çok sayıda da yoklar, sorunlarıda yok , geçmişleride çok başarılı. Üstelik 4kapılı aile aracı gibi çokta fonksyoneller. Belki ısıtmalı deri koltukları yok ama hepsinde recaro var, porsche de de recaro var Şimdi bu 2 araçta prestij sahibi araçlar mı oluyor ? yksa üstünlük Arma prestijinden mi geliyor

    prestij , itibarıı yüksek, erişimi zor birşey gibi geliyor bana. Porsche firması çok güzel araç üretiyor , her zaman saygı duyarım. Hatta bir gün 997t sahibi olmayıda çok isterim. Pekii şimdi Porsche Cup yapılıyor. Arabalar modifiye ediliyor, kesiliyor, biçiliyor . Bu durumda markanın prestiji artıyor mu azalıyor mu


    Ferrari , ferrarii... Maslak Fer-Mas ın önünden geçseniz arada bir .. Yüzbinlerce eu döküyorsunuz , aracınıza aydan aya zor biniyorsunuz, milyarlık servis faturaları ödüyorsunuz ve siz prestij sahibi bir araca biniyorsunuz.. Bence kendinizi kandırıyorsunuz Belki porsche bu kadar değildir , gerçekten emin değilim hiç aktif olarak porsche süren arkadaşım olmadı ama porsche nin gündelik araç itibarı, beim gözümde ferrari nin cazibesinin yanında ciddi sönük kalıyor . Bir Maserati Mc12 , Bugatti Veyron , Bently GT coupe prestijin adıdır.. Gerisi faso fiso
    EVO STİ ın fanatıklerı var doğru ama porche ıle kıyaslamak yalnış, onlarda 4 kapı ve genıs ıc mekan var.. ve bu özellğını severım, ama ıc mekan kalıtesı konfor donanımda farklı noktaladalar

    porschenın en buyuk özellığı bana göre hem gundelık kullanıma uygunken, donanım konfor, hemde pıste cıktığında surucusunu eğlendırmeyı basarıyor, carrera ve turbo bu tarz işlere uygun, gt3 ve gt2 daha yarıscı bı karakterde.. onların amacı bıraz daha farklı
    ferrarinın mesela en gundelık kullanıma uygun makınesı 456gt yada 575 maranello dıelım eskılerden, onlarda bile porschdekı kullanım rahatlığının olmadığını duymustum...

    prestıj ısınde ıse sırf ısmı var dıe ferrodan prestıj beklıyolar tabı ınsanlar.. benım gözumde bi 348 360 olsun yanındada gt3 koy gt3e daha cok bakarım, tabı bu benımgörusum2 aracında uretım gamındakı yerını bıldığım ıcın
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  16. #149

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı maxiboost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir sürü veriyi boşuna yazdım dimi ben bir önceki sayfaya, basın açıklamasını boşuna koydum 1-000mt de aynılar bu arada ya da 0.1sn hızlı turbo için konuşuyorum hızlanmada pist içinde güncel GT2 süresi üzerinden konuşuorum, iki sürede fabrika test pilotlarına ait. GT2 nin gt-r dan hazlı çıkmasını beklerdim ring de ama çıkmadı belki ilerde derecesini aşağı çeker. Çekmeli zaten GT-R dan hızlı süre yapamazsa çok ayıp olur bu arada kilo farkını tekrardan vurgulamak istiyorum tabi eğer 'ne var bize ne hafif yapsalarmış' mantığıyla düşünmüyorsanız
    belki ceker nerden bılıcez bı kere deneme yapılmıs sadece... sende dıosun gtrdan daha ıyı zaman yapmalı

    7.50nın ıslak olduğunu görduk cnmm o sureyi yapmıcağı bellı ztn..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  17. #150
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    belki ceker nerden bılıcez bı kere deneme yapılmıs sadece... sende dıosun gtrdan daha ıyı zaman yapmalı

    7.50nın ıslak olduğunu görduk cnmm o sureyi yapmıcağı bellı ztn..
    heüüeh daha iyi zaman yapmalı ki v-spec çıkıcak daha onun için dediydim ehüh onlar baya bi denemişlerdir bence nurburgring Walter amcanın evinin bahçesi gibi baya bi denemişlerdir ama bence gene süre farklı olucaktır yada v-spec çıksın ona göre bakıcaklar duruma galba 7:25 mi ne diolardı galba v-spec için söylentiler GT2 işallah iner oralara

  18. #151
    grkm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.572
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    27 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    EVO STİ ın fanatıklerı var doğru ama porche ıle kıyaslamak yalnış, onlarda 4 kapı ve genıs ıc mekan var.. ve bu özellğını severım, ama ıc mekan kalıtesı konfor donanımda farklı noktaladalar

    porschenın en buyuk özellığı bana göre hem gundelık kullanıma uygunken, donanım konfor, hemde pıste cıktığında surucusunu eğlendırmeyı basarıyor, carrera ve turbo bu tarz işlere uygun, gt3 ve gt2 daha yarıscı bı karakterde.. onların amacı bıraz daha farklı
    ferrarinın mesela en gundelık kullanıma uygun makınesı 456gt yada 575 maranello dıelım eskılerden, onlarda bile porschdekı kullanım rahatlığının olmadığını duymustum...

    E fiyat farkını doğuranda o zaten. Ne kadar ekmek , o kadar köfte

    Aynı kefeye koymadım, koyulmazlar da tabiki de ama 911 öyle bir S sınıfı , 7 serisi gibi de konforlu değil , gayet sert yürüre sahip. Sonuç olarak öyle eşsiz bir konfor bekleyemezsiniz. Ferrari nin gündelik kullanım için ürettiği herhangi bir araç hiç bir zaman olmadı. Bu kadar donanımlı olmasına rağmen , alışkanlıklarından vazgeçmeyen bir araç. Mesela manual cam açma kapama mandalı gibi. Işte bu bir prestij örneğidir Örnegin VW grubu yeni bettle ı , eski buglar gibi yaratsa tıpkı fordun gt40 ı yarattığı gibi , işte o prestijin önüne geçilmezdi ama onlar modernleştirmeyi ve aracın ününü basitleştirmeyi tercih ettiler. Aynı yanılgıya bence porsche de düştü. 993teki 4sıralı kadran konsolu fln korunmuş olsaydı

  19. #152
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı coolvtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yemişim prestiji. Şimdi Cuma topantılarına bir R35 ile bir de 911 ile gittiğinizi düşünün. Acaba hangisi daha çok ilgi çeker?

    Türkiye'ye Hollanda'dan bir r34 gelmişti de uzaydan gelmiş UFO muamelesi görmüştü bütün gittiği şehirlerde. Hatırlatırım..........
    ahaha abı ıyı yakalamıssın hatta o zaman ben ımzırde ıs seyahatındeydım bornovaya gıderken bı ses geldı garıp bı baktım o R34 aman allahım dedım kıtlendım kaldım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •