User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
21 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: evo x düz vitesmi otomatikmi

  1. #1
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    evo x düz vitesmi otomatikmi

    evo 9 umu bi kaç ay önce sattım evo x almayı düşünüyorum. aslında düz vites almak istiyorum ama 5 ileri olduğunu öğrendikten sonra 2. olarakta kalkışta otomatiğin daha hızlı oldugunu öğrendim bu yüzden biraz otomatiğe yöneldim otomatiktende sürüş olarak zevk alamamaktan tedirginim araca stok binmeyeceğimden otomatiğin kırılabileceğini düşünüyorum. bu araçlar hakkında bilgisi olanlardan yorum bekliyorum.
    evox

  2. #2
    BoraÇİFTÇİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Düşündüğünüz güç yada planlarınız nedir araç ile.
    Eğer 450 -500 hp leri hedefliyorsanız malesef sst çok ısınıyor ve balataları çabuk bitiyor aşınmadan dolayı manuel derseniz onun daha yüksek güçlere dayanma şansı var 600-700 şanzıman karakteri olarak geçişleri çok sakin ve hissedilmeyeck kadar az. 5 ileri şanzıman ise 1,2,3,4 gayet orantılı ama 5. vites oranı o kadar uzun ki sanki 5 ten 6 ya atmış gibi hissediyorsunuz.
    Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.

  3. #3
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraÇİFTÇİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düşündüğünüz güç yada planlarınız nedir araç ile.
    Eğer 450 -500 hp leri hedefliyorsanız malesef sst çok ısınıyor ve balataları çabuk bitiyor aşınmadan dolayı manuel derseniz onun daha yüksek güçlere dayanma şansı var 600-700 şanzıman karakteri olarak geçişleri çok sakin ve hissedilmeyeck kadar az. 5 ileri şanzıman ise 1,2,3,4 gayet orantılı ama 5. vites oranı o kadar uzun ki sanki 5 ten 6 ya atmış gibi hissediyorsunuz.
    aslında ben tekrar 9 almak istiyordum ama temizlerine 10 dan daha yuksek fiyat istiyorlar buda bana matıklı gelmedi. sizin söyledğiniğze göre manual almak daha mantıklı bu aracı 9 la karşlışatırdığınızda nasıl farklar var 9dan çok memnundum 10 alırsam 9 u ararmıyım.
    evox

  4. #4
    BoraÇİFTÇİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evo X nun koltukları şaşesi evo ıx a göre daha sert karakterli yani şöyle söyliyim 1-1,5 saat direksiyonda durunca ciddi yoruyor.Onun haricinde yol tutuşu daha güven verici,direksiyon tepkileri evo ıx a göre daha sert ve keskin motor olarak ise aliminyum blok üzerine inşa edilmiş bolca sensör ve çok teknolojik ve performans lı bir üst kapağa sahip kısacası 21.yy aracı evox evo ıx ise görüntüsü ve donanımları ile evo serisinin evo6 dan bu yana tam olarak geliştirilmiş,her yeni modelde biraz daha donanım ve sürüş zevkine kavuşturulmuştur bir araç.Şahsi fikrim evo ıx dan sonra evo x baya farklı gelebilir.Evo x da hep alman esintisi afl farlar, bolca sesli ikaz, dijital ekranlar ve hantal bir yapısı var kısacası evo ruhunu bu araca yansıtamamışlar.
    Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.

  5. #5

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    26
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2 sininde kendine özel yanları var ben Bora'nın bahsettiği 5. vites oranından sebep evo 10'umu sattım. Ama almayı düşünsem sst alırım.

  6. #6

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sst mr edıtıon derım cunku GSR ıle aralarında daglar kadar fark var sahıbınden de 3-4 tane mr var fıyatlar 46-50.000 euro arasında

  7. #7
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraÇİFTÇİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evo X nun koltukları şaşesi evo ıx a göre daha sert karakterli yani şöyle söyliyim 1-1,5 saat direksiyonda durunca ciddi yoruyor.Onun haricinde yol tutuşu daha güven verici,direksiyon tepkileri evo ıx a göre daha sert ve keskin motor olarak ise aliminyum blok üzerine inşa edilmiş bolca sensör ve çok teknolojik ve performans lı bir üst kapağa sahip kısacası 21.yy aracı evox evo ıx ise görüntüsü ve donanımları ile evo serisinin evo6 dan bu yana tam olarak geliştirilmiş,her yeni modelde biraz daha donanım ve sürüş zevkine kavuşturulmuştur bir araç.Şahsi fikrim evo ıx dan sonra evo x baya farklı gelebilir.Evo x da hep alman esintisi afl farlar, bolca sesli ikaz, dijital ekranlar ve hantal bir yapısı var kısacası evo ruhunu bu araca yansıtamamışlar.
    ben zaten uzun yola falan çok nadir çıkarım aracımla hafta sonları 2. araç olarak kullanıyorum yorması çok önmli değil.dediğinz gibi evo x da biraz sıradanlık var dış görünüş olarak bile yakınıma gelene kadar lancerdan ayıramıyrm kaputtaki ve çamurluktaki havalandırmaları görene kadar. diğer evolardaki ralli arabası tarzı hiç yok. performans olarak hangisi daha üstün
    evox

  8. #8
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=mrtakd;7124342]2 sininde kendine özel yanları var ben Bora'nın bahsettiği 5. vites oranından sebep evo 10'umu sattım. Ama almayı düşünsem sst alırım.[/QUOTE
    zaten ben bu arabayı neden 5 ileri yaptıklarını anlamış değilim evo 9 u 6 ileri yaptıktan sonra.çok saçma geldi. siz stock mu kullanıyordunuz belki 450 beygir civarlarında güçte kullanıldığında bu oran biraz daha az hissedilebilir.
    evox

  9. #9

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    26
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo 9 daha iyidir. hem hafif hem alimiyum blok yok. ama yol tutuş olarak evo x daha iyidir.

  10. #10
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sh4rk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sst mr edıtıon derım cunku GSR ıle aralarında daglar kadar fark var sahıbınden de 3-4 tane mr var fıyatlar 46-50.000 euro arasında
    benim için gsr veya mr çok fark etmez içinin lüx olması benim için önmli değil başka bi yerinde farklılık varsa bilmiyorum
    evox

  11. #11

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    26
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=evolution_9;7124386]
    Alıntı mrtakd Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2 sininde kendine özel yanları var ben Bora'nın bahsettiği 5. vites oranından sebep evo 10'umu sattım. Ama almayı düşünsem sst alırım.[/QUOTE
    zaten ben bu arabayı neden 5 ileri yaptıklarını anlamış değilim evo 9 u 6 ileri yaptıktan sonra.çok saçma geldi. siz stock mu kullanıyordunuz belki 450 beygir civarlarında güçte kullanıldığında bu oran biraz daha az hissedilebilir.
    araç stok değildi fakat egzoz sesinden bile anlıyorsunuz sanki 4 ten 6 ya atmış gibi

  12. #12
    BoraÇİFTÇİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı evolution_9 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben zaten uzun yola falan çok nadir çıkarım aracımla hafta sonları 2. araç olarak kullanıyorum yorması çok önmli değil.dediğinz gibi evo x da biraz sıradanlık var dış görünüş olarak bile yakınıma gelene kadar lancerdan ayıramıyrm kaputtaki ve çamurluktaki havalandırmaları görene kadar. diğer evolardaki ralli arabası tarzı hiç yok. performans olarak hangisi daha üstün
    Performans olarak tabiki evo 9 ağırlık ve güç orantısı daha yüksek 4g63 bolt-on standart motor 400 üstü beyigirlere ve 500-600nm torklara çıkabiliyor buda standat bir 2.0lt motor için muazzam güçler evo9 özellikle 6-7-8 den farklı olarak piston kolu daha sağlam malzemeden ve daha hafif üretilmiştir turbosu gene aynı 8 e göre daha büyük ve emiş palli alaşımlı bir maddeden yapılmıştır buda yüksek ısılara dayanabilme ve uzun ömür sahibi yapmıştır bu turboyu hatta çoğu 4g63 kullanıcı araçlarında ki orjinal turbo bu turbo ile upgrade yapıyor zaten gene evo 9 a has olan bilstein amirtisörler mivec üst kapak ve aliminyum tavan evo9 u evo9 yapan özellikler içindedir.
    Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.

  13. #13
    BoraÇİFTÇİ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    398
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı evolution_9 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    araç stok değildi fakat egzoz sesinden bile anlıyorsunuz sanki 4 ten 6 ya atmış gibi
    İlk FPRED turbolu evo x hatta o zaman en güclüsüydü

    ama dediğin gibi valla sanki duvar gibiydi 5
    Bilgi Ve Akıl Konuşur;Cehâlet İse Bağırır.

  14. #14

    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    26
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BoraÇİFTÇİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İlk FPRED turbolu evo x hatta o zaman en güclüsüydü

    ama dediğin gibi valla sanki duvar gibiydi 5
    müdür sağolsun

  15. #15
    evolution_9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    904
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    [QUOTE=mrtakd;7124396]
    Alıntı evolution_9 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    araç stok değildi fakat egzoz sesinden bile anlıyorsunuz sanki 4 ten 6 ya atmış gibi
    öyle işmi olur abi tofaş gibi zaten soğumuştum aracın 5 ileri oldugunu öğrenince şimdi iyice soğudum zaten 5 ileri oldugunu öğrendiğimden sst ye yöneldim oda ısınma yapıyormuş ben heralde tekrar bi evo 9 yakalamaya çalışıcam yada sewmediğim halde bide 2.5 sti alıcam evo x dan bize hayır yok.
    evox

  16. #16
    Levent Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.049
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bildiğim kadarıyla SST ye sahip evo x lerde sanzımana mudahele kolay olmuyor. Torktan dolayı durmadan problem oluyor. Ayrıca DSG yazılımı yapmak kadarda basit değil sanırım SST nin beyni.

    Daha önce kullandığım evo x, 550 hp ve twinplate ile oldukca keyifli idi, tabii ki gündeliğe uygun değil sonucta kavrama sert ama bence bu araç hissiyat acısından manuel alınmalı...

    Dediğim araç satılık bu arada powershopun ki 9 bin km de coswort kapaklı, gtx35r lı, greddy egzozlu, coiloverdan orjinal advan janta kadar herşeyi ile bence tr de ki en iyi evo x. O araca bi bakın derim...

  17. #17

    Üyelik
    Sep 2012
    Yaş
    34
    Şehir
    Çorum
    Mesaj
    138
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yahu 5.vitesten herkes yakınmışta bu vitesin kısa oranlısı satılıkta yok mu ? K20 deki gibi kafamıza göre oranlarda bulamıyormuyuz ?

  18. #18

    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.381
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı evolution_9 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim için gsr veya mr çok fark etmez içinin lüx olması benim için önmli değil başka bi yerinde farklılık varsa bilmiyorum
    mr gsr arasında konfordan farklı olarak amortisorlerden, jantlara, frenlere vs. herşey farklı.

    Manuel ya da otomatik mr. Ama 450-500 güç yeticekse kesinlikle mr otomatik.

    Torkla ilgili problemde limitler çok kolayca artırılıyor ama yağ ısınıyor ben aldığımda (2008 yada 2009 yılı) soğutucu falan yoktu.

  19. #19

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GSR versiyonunda,

    18-inç Enkei 12-kollu alaşımlı jantlar üzerinde 245/40R18 lastikler
    Brembo 350 mm ön / 330 mm arka havalandırmalı disk frenler.
    S-AWC
    Bi-Xenon farlar viraj fonksiyonlu
    Otomatik ışık kontrolü & yağışa duyarlı otomatik silecekler
    Adaptif ön aydınlatma sistemi
    Recaro ön koltuklar
    9 kadar ful hava yastığı seti
    Elektronik Total Otomobil Kontrol Sistemi

    MR versiyondaysa bunlara ilaveten fabrika çıkışlı bir yüksek performans paketi olarak aşağıdaki donanımlar müşterilere sunuluyor.

    Bilstein amortisörler,
    Eibach helezon yaylar,
    18-inç BBS dövme alüminyum jantlar,
    Brembo 2-parçalı ön disk frenler.
    Yüksek Performans Paketi (bkz. üstte)
    650 W Rockford Fosgate birinci sınıf audio sistemi
    Hard Disk Sürücüsü (HDD) 7-inç LCD monitör on-board navigasyon
    Bluetooth hands-free telefon kiti
    Deri döşeme
    Isıtmalı ön koltuklar
    Cruise Control
    Anahtarsız Çalıştırma Sistemi
    MR dış aksesuar paketi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •