User Tag List

Sonuçlar: V6-S2K

Katılımcı sayısı
319. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Renault Clio V6

    188 58.93%
  • Honda S2000

    131 41.07%
Sayfa 6/18 İlkİlk ... 4567816 ... SonSon
326 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Renault Clio V6-Honda S2000

  1. #96
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikisi de birbirinden uzak ara alakasız ilgisiz arabalar...
    benzer yanları ikisinin de arkadan iter , atmosferik , manuel 6 ileri ve iki kişilik oluşu...

    biri önden motor 4 silindir cabrio bir araç , diğeri ortadan motorlu 6 silindirli hb kasa bir araç...
    yani yine elma ile armutu karşılaştırıyoruz...

    bu arada cliov6 nın ciddi bir kabin içi ısı problemi var ,
    avantaj olarak ortadan motor sayesinde viraj kabiliyeti çok farklı
    motorun hacmi sebebiyle tork da var ama bence 300nm maksimum tork 3 litrelik ateşli bir v6 için yine de az...

    ben kesinlikle s2000 tercih ederim , ideallerim sebebiyle...
    ama şu da bir gerçek ki , clio v6 gibi sınırlı sayıda üretilmiş özel bir aracı da kesinlikle kullanmak isterim o ayrı...
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  2. #97
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    her ikisininde detaylı teknik verilerini birazdan yazacağım
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  3. #98
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    reno dan zaten hoslanmazdım...saolsunlar ııce nefret ettırdıler...rakıp s2k deıl kırmız kartal bıle olsa onu secerım...
    v6 geçer
    utku selamoğlu

  4. #99
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla sınırlı sayıda üretilmiş bir araç 0855 nolu araç satılık mesela

    Clio V6

    Renault Clio 3.0 V6 RS 2005 Model 78.000 TL Galeriden satılık ikinci el Gümüş Gri renk
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  5. #100

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sınırlı sayıda üretilmiş bir araba ama hala direksiyonu ve konsoldaki klima vs düğmeleri basit bir reno modeli (mesela sümbül) ile aynı.. bir de S2000 nin içine bakın..

  6. #101
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.755
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tamam işte , v6'nın yedek parça derdi yok
    Tesla Model Y Juniper Sr / Togg T10x v2-Lr

  7. #102

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam işte , v6'nın yedek parça derdi yok
    renonun klasik sinekten yağ çıkarma taktiği

  8. #103
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Marka Renault
    Model Clio V6
    Üretim Yılı 2003
    Ülke France
    Tasarımcı by Renault Sport in Dieppe
    Model Kodu C61U06
    Model Ailesi Hot Hatch / Class B

    Motor Üreticisi Renault Sport
    Motor Kodu L7X V6 petrol
    Motor Yeri Orta
    Motor Yerleşimi Enlemesine
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi DOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi V Konumlu 6 adet
    Silindir Başına Subap Sayısı 4 (Toplam 24 Adet)
    Motor Hacmi 2946 cc (179,78 cu in)
    Çap 87 mm (3,43 in)
    Strok 82,6 mm (3,25 in)
    Çap / Strok Oranı 1,05
    Silindir Başına Düşen Hacim 491 cc/silindir (29,96 cu in/silindir)
    Sıkıştırma Oranı 11,4 : 1
    Yakıt Besleme Tipi Bosch ME7.4.6 fuel inj.
    Hava Besleme Türü Normal
    Kompresör Tipi - Yok
    İntercooler Türü Yok
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 251 HP (187,2 kW)
    Maksimum Güç Devri 7150 d/d
    Maksimum Tork 300 N.m (221,4 lb.ft , 30,6 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 4650 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 250 N.m (7150 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 179,3 HP/ton (133,7 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 85,2 HP/litre (63,5 kW/litre)
    CO2 Emisyonu 285 g/km
    Yakıt Tüketimi 15.5/9.8/11.9 l/100km urban/extra-urban/combined

    0 - 80 km/h 4,1 s
    0 - 100 km/h 6,0 s
    0 - 160 km/h 15,2 s
    0 - 400 m Hızlanma 14,6 s @ 158 km/h (98 mph)
    0 - 1000 m Hızlanma 26,4 s @ 200 km/h (124 mph)
    Son Sürat 232 km/h (144,2 mph)

    Şanzıman Türü 6M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0,76 : 1
    Son Dişli Oranı 4,19 : 1
    Aktarma RWD (Arkadan Çekiş)

    Karoser Tipi 2S HBK
    Kapı Sayısı 2
    Dingil Mesafesi 2532 mm (99,7 in)
    Ön İz Genişliği 1518 mm (59,8 in)
    Arka İz Genişliği 1476 mm (58,1 in)
    Uzunluk 3841 mm (151,2 in)
    Genişlik 1830 mm (72 in)
    Yükseklik 1356 mm (53,4 in) Yerden Yükseklik
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1,52
    Ağırlık 1400 kg (3083,7 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka) %40,4 / %59,6
    Yakıt Kapasitesi 61 litre (13,4 Imp gal , 16,1 US gal)

    Hava Sürtünme Katsayısı 0,372
    Ön Kesit Alanı 2,02
    Cx 0,75

    Direksiyon Türü rack & pinion PAS
    Direksiyon Turu 2,8
    Dönüş Çapı 14,4 m (47,2 ft)
    Süspansiyon (ön) I.MS.CS.ARB.
    Süspansiyon (arka) I.CS.
    Fren Türü (ön/arka) VeDi/VeDi-S-ABS
    Disk Çapı (ön) 330 mm
    Disk Çapı (arka) 300 mm
    Jantlar (ön) 7J x 18
    Jantlar (arka) 8.5J x 18
    Lastikler (ön) Michelin Sport Pilot 205/40 R 18
    Lastikler (arka) Michelin Sport Pilot 245/40 R 18

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------



    Marka Honda
    Model S2000 2.0 i-VTEC Jp.
    Üretim Yılı 2004
    Ülke Tokyo, Japan
    Tasarımcı by Shigeru Uehara
    Model Kodu AP2-2004
    Model Ailesi FMR Layout / Class C - Sport

    Motor Üreticisi Honda Motor Company, Ltd.
    Motor Kodu F20C-JP petrol (Japan Version)
    Motor Yeri Ön
    Motor Yerleşimi Uzunlamasına
    Soğutma Türü Su
    Motor Tipi DOHC
    Silindir Sayısı ve Yerleşimi Sıralı 4 adet
    Subap Sayısı 16 adet with VTEC (Variable-valve timing and electronic-lift control)
    Motor Hacmi 1997 (121,86 cu in)
    Çap 87,0 mm (3,425 in)
    Strok 84,4 mm (3,323 in)
    Çap / Strok Oranı 1,04
    Silindir Başına Düşen Hacim 499,2 cc/silindir (30,47 cu in/silindir)
    Sıkıştırma Oranı 11,7 : 1
    Yakıt Besleme Tipi Honda PGM-Fi fuel inj.
    Hava Besleme Türü Kompressor
    Kompresör Tipi - Comptech Supercharger
    İntercooler Türü Yok
    Katalitik Konvertör Var
    Maksimum Motor Gücü 247 bHp (250PS) (184,1 kW)
    Maksimum Güç Devri 8300 d/d
    Maksimum Tork 218 N.m (161 lb.ft , 22,2 kg.m)
    Maksimum Tork Devri 7500 d/d
    Maksimum Güç Devrinde Tork 217,21 N.m (8300 d/d)
    Güç / Ağırlık Oranı 192,91 HP/ton (141,85 W/kg)
    Güç / Motor Hacmi Oranı 125,19 HP/litre (92,06 kW/litre)
    CO2 Emisyonu 236 g/km
    Yakıt Tüketimi 13.0/9.8/11.9 l/100km urban/extra-urban/combined

    0 - 80 km/h 4,1 s
    0 - 100 km/h 5,9 s
    0 - 160 km/h 13,9 s
    0 - 400 m Hızlanma 13,91 s @ 160,87 km/h (99,3 mph)
    0 - 1000 m Hızlanma 26,0 s @ 206,51 km/h (127,5 mph)
    Son Sürat 241 km/h (149,42 mph)

    Şanzıman Türü 6M
    Son Vites Dişlisi Oranı 0,81 : 1
    Son Dişli Oranı 4,10 : 1
    Aktarma RWD (Arkadan Çekiş)

    Karoser Tipi 2S DHC
    Kapı Sayısı 2
    Dingil Mesafesi 2400 mm (99,7 in)
    Ön İz Genişliği 1470 mm (59,8 in)
    Arka İz Genişliği 1510 mm (58,1 in)
    Uzunluk 4135 mm (162,67 in)
    Genişlik 1750 mm (68,85 in)
    Yükseklik 1285 mm (50,55 in) Yerden Yükseklik
    Uzunluk / Dingil Mesafesi Oranı 1,72
    Ağırlık 1296 kg (2864,16 lb)
    Ağırlık Dağılımı (ön/arka) %50,1 / %49,9
    Yakıt Kapasitesi 50 litre (11,0 Imp gal , 13,2 US gal)

    Hava Sürtünme Katsayısı 0,34
    Ön Kesit Alanı n/a
    Cx 0,69

    Direksiyon Türü rack & pinion PAS
    Direksiyon Turu 2,6
    Dönüş Çapı 10,8 m (35,43 ft)
    Süspansiyon (ön) I.DW.CS.ARB.
    Süspansiyon (arka) I.DW.CS.ARB.
    Fren Türü (ön/arka) VeDi/Di-S-ABS
    Disk Çapı (ön) 300 mm (11.8 in)
    Disk Çapı (arka) 282 mm (11.1 in)
    Jantlar (ön) 7J x 17
    Jantlar (arka) 8.5J x 18
    Lastikler (ön) Bridgestone Potenza RE050 P215/45 R 17 87W
    Lastikler (arka) Bridgestone Potenza RE050 P245/40 R 17 91W
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  9. #104
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sınırlı sayıda üretilmiş bir araba ama hala direksiyonu ve konsoldaki klima vs düğmeleri basit bir reno modeli (mesela sümbül) ile aynı.. bir de S2000 nin içine bakın..

    spor modeli ile baz modeli arasında on konsolu değişik olan bi araç varmı?

    normal civic le type-r ın kıde aynı sanırım.

    farklı konsol koyan olmusmu aynı model ıcınde?

  10. #105

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    spor modeli ile baz modeli arasında on konsolu değişik olan bi araç varmı?

    normal civic le type-r ın kıde aynı sanırım.

    farklı konsol koyan olmusmu aynı model ıcınde?
    valla sınırlı sayıda üretilen arabada olmaması gerekirdi.. reno bunu hep yapıyor.. maliyeti düşürmek için.. dacia'larda da megane vites topuzu var mesela

  11. #106
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SONE-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla sınırlı sayıda üretilen arabada olmaması gerekirdi.. reno bunu hep yapıyor.. maliyeti düşürmek için.. dacia'larda da megane vites topuzu var mesela

    zaten sınırlı sayıda uretılecek bı araba ıcın yenıden on gogus dızaynı aşırı malıyetlı olur.

    o kadar plastık parcanın tasarlanıp kalıbının cıkartılıp uretılmesı .ayrıca bunun guvenlık testı,lısansı,standarlara uygunlugu falan fişman kolay iş değildir bence.

    reno o aracı altında kaplasa satabılecegı fıyat bellı.

    ben spor model için yeniden konsol duzenleye fırma gormedım.el lux lerde bıle yok.


    kaldıkı s2000 ın de n gogus ahım sahım bısey degıl

  12. #107

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ClioSportAge Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fanatik gazetesi gene yayında.
    Bende honda araca sahibim ama
    v6 yı hondayla yanyana değil müzeye koyarım.
    pistte honda daha iyi demiş buğra?
    Kimin ,bu senin görüsünmü ? denendimi? kimler denedi?
    Reno spor araçlarda tek geçilir. gidipte eşşeği kupona yazmanın alemi yok.
    s2k altılı ganyanda sadece kupon olur ama hiç bizaman reno karşısında bir aayağın birincisi olamaz
    bence sen at yarışı oynamaya devam et bırak otomobil işlerini

  13. #108

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    izmir-gaziemir
    Mesaj
    845
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten sınırlı sayıda uretılecek bı araba ıcın yenıden on gogus dızaynı aşırı malıyetlı olur.

    o kadar plastık parcanın tasarlanıp kalıbının cıkartılıp uretılmesı .ayrıca bunun guvenlık testı,lısansı,standarlara uygunlugu falan fişman kolay iş değildir bence.

    reno o aracı altında kaplasa satabılecegı fıyat bellı.

    ben spor model için yeniden konsol duzenleye fırma gormedım.el lux lerde bıle yok.


    kaldıkı s2000 ın de n gogus ahım sahım bısey degıl
    hiç olmazsa direksiyonu daha sportif yapabilirlerdi ne biliyim vites koluna bişeyler yapabilirlerdi at şeyi gibi duruyo orda...bence s2k kabini herşeyiyle safkan bir spor araçta olması gerektiği gibi ben şahsen içine oturduğumda çok etkilenmiştim ki çoğu kişidende hep aynı tepkileri aldım.. çok farklı araçlar kıyas bile yapılamaz...

  14. #109
    vanished - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul/Beyoğlu
    Mesaj
    237
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Litre başına güç clio V6'da 85,2 Hp iken, s2000'de 125,19 Hp burada honda'nın teknolojisi göze çarpıyor hemen zaten honda kendi ürettiği pgm-fi yakıt enjektörünü kullanırken clio V6 alman malı bosch marka enjektör kullanmış. (Alman malı sorunsuz olur diye)

    Ayrıca Clio v6 phase 1'de Tom Walkinshaw's TWR concern süspansiyonu kullanılmış ve yol tutuş berbatmış özellikle ıslak zeminde kontrol sağlanamıyormuş. Daha sonra 1,5 seneye kalmadan phase 2 çıkarmışlar bunun yol tutuşunu VW mühendisleri iyileştirmiş ve ve extra performansı Porsche firmasının mevcut motorda yaptığı modifikasyonla sağlamışlar.

    Kaynak Evo. Car Retrieved - 2011-01-07 sayısı
    Ferhat SEZER

    VW Golf V 1.4 TSI 140

  15. #110
    individual - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zaten sınırlı sayıda uretılecek bı araba ıcın yenıden on gogus dızaynı aşırı malıyetlı olur.

    o kadar plastık parcanın tasarlanıp kalıbının cıkartılıp uretılmesı .ayrıca bunun guvenlık testı,lısansı,standarlara uygunlugu falan fişman kolay iş değildir bence.

    reno o aracı altında kaplasa satabılecegı fıyat bellı.

    ben spor model için yeniden konsol duzenleye fırma gormedım.el lux lerde bıle yok.


    kaldıkı s2000 ın de n gogus ahım sahım bısey degıl
    Katılıyorum s2000 in konsol süper değil ki typer aynı
    Seat IBIZA FR

    C U P R A L E O N

  16. #111

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vanished Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Marka Honda
    Model S2000 2.0 i-VTEC Jp.

    0 - 80 km/h 4,1 s
    0 - 100 km/h 5,9 s
    0 - 160 km/h 13,9 s
    0-100ü 5.9 değil, 6.2dir s2000in.

    +honda pistte yetişemezki renoya.
    v6 rsler, r26lar vs...

  17. #112

    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    52
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    9.379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)






  18. #113

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    soner abi çok iyiydi
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  19. #114

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    -
    Mesaj
    1.746
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    clionun içine bakın bari vites topuzuna körüğüne falan bişeyler yapsaydınız.
    onudamı biz yapalım?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •