Almayın abi bunları para biriktirin yeni model arabaya binin
corsa ile 200 km yapacağıma 106 ile 100 km yol yapmayı tercih ederim
İkisini de kullandım. Çocukluk hayalimdi 106 ama önce polo sonra kısa bir süre corsa kullandım. Gerçekten 106nın yapısına yaklaşan araba yok gibi bir şey. Yol tutuşu mekaniği sürücüsüne verdiği hissiyatı günümüz dahil çoğu arabada bulamazsın. Piyasasına gelince evet acayip uçtu 1-2 extra takan turşu 106lar oldu sana 25 lira oldu. Temiz 106lar zaten arabayı bilen adamların elinde değişiyor. 20-25 liraya sıkıntısız 106 bulunur, keyifle binilir.
Corsa bütçesini düşünen adama daha çok uyuyor. Ama şu var yukarda karşılaştırma yapmışsın. Corsaların çoğunda abs yok. O 2260 lı setupa geçince büyük ihtimal klima da iptal olur. Yoltutuş konusuna hiç girmiyorum. 15 16 liraya alıp yavaş yavaş keyiflice toplanır. Param olsa corsanın yüzüne bakmam o ayrı konu
Kardsm düzgün usta düzgün işçilik ile yapılan setup lar her zaman sağlıklı ve uzun omurlu ve hatta oem araçtan daha dikkatli yapıldığı icin saglik ve ömürü ck ck daha iyi olmuştur. Klima iptali olmaz şahsen ben yazın çeşmeye full boost ve klimam açık giderdim.
Tamamen maddiyat meselesi bu konular . yol tutuş olarak da bir cok arabayı bozar. Izmirde yakıtla yürüyen ibiza cupra sahibi olan arkadaşım da dti kullandı ve " cuprayla giremediğim viraja corsayla daha iyi giriyorum " dedi. Daha bir cok örnek var . iletiyi yazan arkadaş için daha once topladigim corsa nın konusunu paylasiyorum. Belki bir yardımı bi yararı dokunur.
http://www.techturkey.com/forum/otom...-zs-503-a.html
güzel ayarlanmış marka bir coil , sağlam bir takım slick lastik ve hafif gıdıklanmış atmosferik motoruyla 106 dan aldığınız zevki ancak zürafa sokakla kıyaslayabilirsin
Ben tam Umut un aracini örnek verecektim ki Umut kendi paylasmis zaten. Corsanin genelde kısıtlı bütçelilerin araci oldugunu bildiği icin, ustalar pek işçilik konusturmak istemiyor. Paraya bakiyor yani. Umut un ki gibi klimali abs li birkac corsa daha var.
106 ile ilgili nerdeyse hic olumsuz yorum kronik problem duymadim diyebilirim. Merak ettiğim bir arac olmaya başladı iyiden iyiye.
Hepiniz benden iyi biliyorsunuz ki 106 GTi Hot hatch bir otomobildir.Motorsporları başarıları yoruma tartışmaya kapalıdır,safkan bir spor otomobildir.Egzotiklere handling testlerinde kafa tutmuş dünyaca kendini ıspatlamıştır.Hiç kıyas kabul eder mi? olmayacak iş.
İşin otorite kısmı bi yana, Tr sartlarinda 106 ve dti sahibi olmakla ilgili tecrubelere ihtiyacım var aslında. Pistte gazlamak için çok ideal bir arac olabilir ama yolda, cadde modifiyelerine yatkinlikta parca temini ve kronik hastalik konularında ne kadar iyi.
Örnek stage 1 denecek bir corsa, yazilim dp kat iptal emme polish ile 120hp bandina geliyor ve gayet zevkli hale gelebiliyor. Bu is ortalama 2 3bin tl civari tutuyor. Eğer 8 bin tl gözden cikarirsaniz k04/2260 turbolu coolerli ebc frenli custom manifoldlu ortlama 200hp bandında bir corsa sahibi olabiliyorsunuz. Bu masrafla yapılabilcek bir 106, dti ile ne kadar yan yana yürüyebilir ve ya sonuc ne olur? Bunu merak ediyorum. Mesela sattigim corsa da hibritin bi tik üstü bi turbo kullanıyordum, egzantrikli kisa şanzımanlı hondatali feh bir vti ile kafa burun gidiyor hatta biraz öne çıkıyordu. Konya draglarinda er nin kalktigi 106 disinda pek dti 106 rollune denk gelemedim. Ağırlıkta da 106 nin buyuk avantaji var mesela. Sadece direksiyon koltuk kalacak sekilde boşaltsan bile corsayi, stock 106 agirligina yine yaklaşamıyor.
Hibrit turbolu bir corsa ile egzantriksiz , pistonsuz 106 yı geçersin 106 nın motor sağlığı daha önemli tabi sırf yazılımla geçeni de gördüm 106'nın kronik sıkıntısı yokmuymuş yol tutuş ve fren olarak 106 corsanın çok üzerinde ama temizini bulmak corsanın temizini bulmaktan daha zor ve pahalı
Ben olsam 2 sini de almazdım.
Onların yerine daha fiyatı uygun olan 206 gti alırdım. Arada kalan fiyat farkını da corsaya göre daha fazla yakan gti A sermaye yapardım.
Belki 106 ya göre daha keyifsiz bir aracım olurdu ama hiç değilse atmosferik gazlarken corsadan çok daha fazla keyif verecek bir araca 106 ve corsadan dan daha ucuza bineceğiniz, süreye göre de belki daha ucuz yada kafa kafaya geleceğiniz bir araç sahibi olurdunuz. Zaten toplam maliyeti corsayı geçtiği an daha farklı bir araca yönelirdim.
1 seneyi aşkındır corsa kullanıyorum ve şuan k03 insignia yapıyorum kendi çabalarımla ve çok memnunum . Kronik sorunları hakkında söyleyebiliceğim şey ise basit sorunlar kafa yorulduğu zaman kendi başınıza çözebilirsiniz .
ikisininde sahibi oldum..
Büyük turbolu bir corsam ve filtre egzoz kısa timing yazılımlı bir 106m vardı..
Sesi , yol tutuşu , arka kelebek camları , donanım ve oturuş pozisyonu itibari ile kesinlikle 106 derim.. Yok bunlara çok takılmam çok yol yapıyorum yakıt çok önemli alayım satayım diyorsanız Corsa..
Recent Project: ''Sharky'' E36 323TI Turbo
Daily Drive: Mini Countryman Diesel
Ağustos ayından beri dti kullanıcısıyım. Bundan önce 2 sene boyunca babama ait x type ı kullanıyordum. Corsayı ilk aldığımda attan inip eşeğe binmiş gibi hissettim . Ama gerek boyutları gerek acayip karakteri olsun tüm sıkıntılarına rağmen kendisini sevdirdi bana. Biraz gençlik heyecanından biraz da babamın cayma ihtimalinden korkarak acele ile bulduğum ilk 5 arabadan birini gidip hemen aldım. Sonuç bu devirde kimseye güven olmaz . Sıfır sıkıntı problemsiz denilen araç bile bana 3000 civarı para harcattı. Haliyle benim modifik yapmaya ayırdığım bütçe puff diye uçtu gitti. Demek istediğim şu , cidden emin olduğunuz referanslı bir corsa bulabiliyorsanız evet durmayın alın. Bu paralara bu kadar az yakıt harcayıp bu kadar iyi yürüyen bir araç daha bulmanız zor. Satma konusuna gelirsek evet cidden hızlı bir piyasası var. Tabi üç kuruşluk araca 5 kuruş istemezseniz. Sizin için ne kadar önemli bilmiyorum ama 2006 yılına kadar corsalarda olan tüm donanımları uygulama şansınız da var. Koltuk ısıtma , cruise , tid ekran , vsvs ... Benim size önerim eğer dti alırsanız yüklemeden önce gidin ya hava kanallı ya da combolara ait bi tık daha büyük olan fren disklerini alın. Çünkü corsanın fren açısından ciddi problemleri var. Alır almaz ilk yaptığım şey tüm disk ve balataları yenilemek oldu. Ekstradan merak ettiğiniz bir konu olursa ( setup dışında ) cevaplayabilirim.
Dizelde çok vibrasyon var abi
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)