MK6 R yerine bence mk7 GTI bakmanızı tavsiye ederim
Üst sınıfta fiyatına göre alınabilecek 2 araç var .150 civarına golf 7 gti 190 civarına fk2 typer
Açıkçası performans önemli olduğu için Gti geri planda, şimdilik düşünmüyorum. Araç aldığımda ne yazık ki masraf edip yükseltme şansım olmayacak nasıl aldıysam o şekil binmek durumundayım fk2 Typer olarakta en düşük 195 e vardı satışta O bütçeler beni aşıyor şu an Yinede tavsiyeleriniz için teşekkür ederim
golf 7 gti stock motor 500hp ye kadar güç alınabiliyor. Ben zaten şundan dolayı gti yada fk2 dedim. 150 bin tl civarı bir parayı 9-10 yaşında olan bir vw araca vermem her ne kadar r olursa olsun kasa farklı 3 veya 4 yılda avantaj var , bu da benim kendi şahsi fikrim. yazılım komple egzozla bile gti 10 saniye civarı süre çıkartabiliyor.
...........
Konu Eyup Duygun tarafından (03-12-2019 Saat 09:34 ) değiştirilmiştir. Sebep: canım istedi
DynoDynamics in Ecutuned
methanol gazlamadığınız sürece azalmaz , araca boost geldiği zaman aktif olur. ve bitme süresi nozzle ile alakalıdır. misal 1000cc nozzle olan bi tfsi 3 rolling de depoyu bitirir.
Z3 Roadster
Golf Mk5 GTI
Tek kapı beyaz sunrooflu koltuklu R aracım var 115 bin de , birkaç extrası var 18ultraleggera jant , revozport karbon kaput , intercooler , egzoz vs vs gibi düşünen olursa mesaj atabillir
Z3 Roadster
Golf Mk5 GTI
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)