User Tag List

Sayfa 2/7 İlkİlk 1234 ... SonSon
131 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: STI mı EVO 9 mu??????

  1. #20
    ThE_aHMeT
    Misafir
    valla arkadaşlar iç görünüş filan diyoda kendi rahatını okadar düşünseydi yarışçılar sparco koltuk yerine bmw mercedes cıkma koltukları fln alırlardı bence dış görünüş içten önemli içinde sadece koltuk direksiyon fln beden rahat etsin yeter bence EVO 9 ayrıca SEEEEESSSS olarakta EVO9 geç stı yı

  2. #21
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı MUGENPOWE® Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hıc brı evo6tm bence
    aynen aynen
    1881 - 193

  3. #22
    sami_z01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    58
    Mesaj
    177
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    selam

    evo 9 ile ve 2.0 sti ile ugrasma sansimiz oldu..

    cikan sonuc yuronun dedigi gibi...evo 9 un sanzuman orani

    sti ya oranla cok daha iyi ozellikle 5 e attiginda net belli oluyor.

    ama benim gonlum de sti tarafina agir basiyor

    saygilar
    sami

  4. #23
    akbaba78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    Adanalıyık
    Mesaj
    1.789
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    STI durusu yeter

  5. #24
    YALIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    52
    Şehir
    35
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikisi de olur yaw...neredeyse aynı aletler..ben subaru kullanıyorum ama bir gün evo da kullanabilirim belli olmaz...

  6. #25
    burak_01
    Misafir
    ama ark şöyle bi durum var.yeni kasa sti bence hiç hoş deil görüntü açısından.evonun arka tampon ve ve cam üzerindeki çizgiler çok mükemmel

  7. #26
    Eriador - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Orlando
    Mesaj
    7.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Wrc de T.makinen i tutardım ordan Evo ya karşı sempatim war
    ...::: Çirkin kadın yoktur , az Votka vardır derler... Geçiniz ! Çirkin kadın vardır, midesiz erkekte çoktur. Votkaya *** atip durmayalim onunda bir suçu yoktur :::...

  8. #27
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ikisi de normal modellere gore sert araclar. Ama EVO daha sert, daha keskin tepkili ve sirt problemin varsa kisa surede yoruyor.
    Bana boxer sesi daha tatli geliyor, EVO'nun sesini begenenlere katilamiyorum. Karakteristik bir sesi yok cunku. Herhangi bir 4 silindir turbo sesi.
    Yeni model dersen, 2008 olarak EVO X beklerdim. Yeni STI'den cok daha guzel gorunuyor cunku. Yuruyeni ve motoru hakkinda bir problem olacagini sanmiyorum, ikisi de yillar icinde gelistirilmis ve kanitlanmis receteler kullaniyorlar.
    Evo 9 ve STI dediginde, STI'nin surus hissi daha guzel, aktif difransiyelde EVO'da sadece 3 mod var, STI'da AUTO disinda 6 ayri ayar ile arkaya gidecek gucun miktarini ayarlayabiliyorsun.
    Stilde Subaru yapboz yapiyor, devamli garip dizaynirlarin islak ruyalarini araclarina uyguluyor, bence iyi yolda degil. EVO her gecen kasada daha yakisikli hale geliyor.
    Ama dis gorunusu atip, derisinin altina bakinca STI daha one cikiyor. Yeni 3.0 litrelik motoru da turbolayip STI'lar ise zaten EVO kategorisinden cikip M3 sinifina girecek. (Standart konusuyorum, showroom hali, kimse cikip 7500 beygirlik EVO var, ebemin M8'i 500 yapiyor muhabbetine girmesin lutfen.)
    Iki araci da kullanmis, ve tercihini saklamayan biri olarak nacizane fikrim budur...

  9. #28

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende Sti derim hiç düşünmeden marka fanatikligi deil onun altında kalarak sölemedim sesi ve modlamak daha kolay...
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  10. #29
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "EVO'nun sesini begenenlere katilamiyorum. Karakteristik bir sesi yok cunku. Herhangi bir 4 silindir turbo sesi."

    bir daha dinle cok karekteristik ve guzel bir ses var boxer daha guzel ama.

    ayrıca ben hher ne kadar tipi hiç hos olmasa da sti derdim 2.5 motor cok daha iyi cunku hacim iyidir. ve diferansiyel olarak da denildigi gibi sti daha ustun ama evo pistte daha stabil.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  11. #30
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tercihim evo olurdu bir çok sebebi var hangisi derseniz kesinlikle 6TME olurdu hele siyah siyah

  12. #31
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    "EVO'nun sesini begenenlere katilamiyorum. Karakteristik bir sesi yok cunku. Herhangi bir 4 silindir turbo sesi."

    bir daha dinle cok karekteristik ve guzel bir ses var boxer daha guzel ama.
    Omer ses olayi tamamen kisiye bagli oldugu icin sen benim algiladigim sekilde algilamayabilirsin. Benim icin cok ufak nuanslar disinda EVO, Alfa Q4, Delta Integrale ve Cosworth sesi cok benzer. (Bombalama kalkanlari acik...)
    Karakteristik olarak saydiklarim, Subaru, Alfa ve Porsche'nin boxer'lari, Lancia S4'un turbo+supercharger'li canavar sesi, envai V8 homurtulari, Wankel viziltisi, VTEC sesi, ITB'li 4banger turevleri, WEBER emis sesi, F1 ve F2 sesleri, ve ....(buraya en favori motorunuzu yazin) sesi...
    Yani gozum kapali iken ayird edebilecegim sesler. Yeterince uzun sure kullandiginda, tabii uzerindeki egsoza cok bagli olarak, Q4'mu, Delta Integrale'mi anlayabilirsin, ama "sokaktaki adam" icin ayird etmesi imkansiz olabilir.
    Soyledigim, ikinci listedeki sesler birbirinden o kadar farkli ki, egitimsiz dikkatli bir kulak cok kolay ayird edebilir. Benim "karakteristik" tanimim da bunu baz almakta. (bomba kalkanlari kapandi)

    Yine basa donerek , ses konusunun subjektif bir konu olmasi; zevkler ve renklerin tartisilamayacagi hatirlatmasi ile sadece beyanimin kendimi bagladigini belirtmek isterim.

  13. #32
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ha tabi kriterlerin farklı oldugundan haklısın.

    ama evo seslerinde ufak bir fark var ayırt edilebilen. cosworth lerde de var. impreza 4 boxer a gore az tabi ki
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  14. #33

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ikisinede binerim farketmez param yeterse sti yetmezse evo ikisinede yetmezse wrx alırım.

    ama biraz farklılıklar var tabi en onemli fark ise parca fiyatları abi dikkatli olun evo ile wrx in orj baskı balatası aynı ikisindende exedy nin oem icin urettigi dandik bir balata cıkıyor subby servisinde 600 lira mitsu servisinde 1.500 lira.

    birinin krank ı 2.800 liradigerinin ici dolu blogu krank piston tam takım 5.500 lira.

    evonun camurlugu1.000 kusur lira subinin 200 kusur yani mitsu cok pahalı tr de.

    bir de suna denk geldik evo nun motoru normal gm opel motoru tarzında yerlestigi icin adamlar sanzımanı mecbur bir tarafa kaydırmıslar onuda arkaya baglamak icin transfer kutusu denilen iki tane 90 derecelik dirsek koymuslar buda sert kalkıslarda ve yanlamalarda yıpranıyor ve ileride degismesi gerekiyor ozellikle araba sıkı modlu ise bunun da fiyatı sıkı durun 14.000 ytl.
    aracları degerlendirirken her yonden bakmak lazım bizde karar veremedik bir evo bir wrx aldık. evo wrx den iyidir sti da evo dan iyidir benim kisisel fikrim tabi bu o ayrı.

  15. #34
    yiit - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.480
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evo 6 tm diilse en mavisinden sti

  16. #35
    YALIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    52
    Şehir
    35
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı khan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ikisinede binerim farketmez param yeterse sti yetmezse evo ikisinede yetmezse wrx alırım.

    ama biraz farklılıklar var tabi en onemli fark ise parca fiyatları abi dikkatli olun evo ile wrx in orj baskı balatası aynı ikisindende exedy nin oem icin urettigi dandik bir balata cıkıyor subby servisinde 600 lira mitsu servisinde 1.500 lira.

    birinin krank ı 2.800 liradigerinin ici dolu blogu krank piston tam takım 5.500 lira.

    evonun camurlugu1.000 kusur lira subinin 200 kusur yani mitsu cok pahalı tr de.

    bir de suna denk geldik evo nun motoru normal gm opel motoru tarzında yerlestigi icin adamlar sanzımanı mecbur bir tarafa kaydırmıslar onuda arkaya baglamak icin transfer kutusu denilen iki tane 90 derecelik dirsek koymuslar buda sert kalkıslarda ve yanlamalarda yıpranıyor ve ileride degismesi gerekiyor ozellikle araba sıkı modlu ise bunun da fiyatı sıkı durun 14.000 ytl.
    aracları degerlendirirken her yonden bakmak lazım bizde karar veremedik bir evo bir wrx aldık. evo wrx den iyidir sti da evo dan iyidir benim kisisel fikrim tabi bu o ayrı.
    Korhanım hoş geldin bea...

  17. #36
    Tokyo Drift
    Misafir
    EVO kardeşim yaw evodan Şaşma Güzel Araba

  18. #37

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YALIM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Korhanım hoş geldin bea...
    hosbulduk yalımcım.
    buralara da bir bakayım dedim iyi ettim mi?

  19. #38
    YALIM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    52
    Şehir
    35
    Mesaj
    229
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok iyi ettin..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •