ikisinede binerim farketmez

param yeterse sti yetmezse evo ikisinede yetmezse wrx alırım.
ama biraz farklılıklar var tabi en onemli fark ise parca fiyatları abi dikkatli olun evo ile wrx in orj baskı balatası aynı ikisindende exedy nin oem icin urettigi dandik bir balata cıkıyor subby servisinde 600 lira mitsu servisinde 1.500 lira.
birinin krank ı 2.800 liradigerinin ici dolu blogu krank piston tam takım 5.500 lira.
evonun camurlugu1.000 kusur lira subinin 200 kusur yani mitsu cok pahalı tr de.
bir de suna denk geldik evo nun motoru normal gm opel motoru tarzında yerlestigi icin adamlar sanzımanı mecbur bir tarafa kaydırmıslar onuda arkaya baglamak icin transfer kutusu denilen iki tane 90 derecelik dirsek koymuslar buda sert kalkıslarda ve yanlamalarda yıpranıyor ve ileride degismesi gerekiyor ozellikle araba sıkı modlu ise bunun da fiyatı sıkı durun 14.000 ytl.
aracları degerlendirirken her yonden bakmak lazım bizde karar veremedik bir evo bir wrx aldık. evo wrx den iyidir sti da evo dan iyidir benim kisisel fikrim tabi bu o ayrı.