Yaani,yapabiliyorsa neden yapmasın ama di mi avcı ?Impreza sahipleride istemezmi yan gitmek ? =) Hayır istemiyorlarsa o zaman neden kışın yollara düşüyorsunuz :D
Printable View
Yaani,yapabiliyorsa neden yapmasın ama di mi avcı ?Impreza sahipleride istemezmi yan gitmek ? =) Hayır istemiyorlarsa o zaman neden kışın yollara düşüyorsunuz :D
ralli sürücülerinin yaptığı dönüş çapını ufaltmak için olan drift hadi tamam da, hangi drift daha hızlı gitmemizi sağliycak ben bunu merak ettim :)
Modern drifting started out as a racing technique popular in the All Japan Touring Car Championship races over 30 years ago. A motorcycling legend turned driver, Kunimitsu Takahashi, was the foremost creator of drifting techniques in the 1970's. He was famous for hitting the apex (the point where the car is closest to the inside of a turn) at high speed and then drifting through the corner, preserving a high exit speed. This earned him several championships and a legion of fans who enjoyed the spectacle of burning tires.
The relatively low grip of even the best racing tires of the 1960s and 1970s lent themselves to driving styles with a high slip angle. As professional racers in Japan drove this way, so did the street racers.
With a clean lap of the track without passing, a smooth neutral cornering is the fastest way around.* However, a driver can rarely get past another car by tracing the same line and obeying* the laws of braking points.* Frequently, 2 or more race cars*go into one corner trying to late-brake each other.* With a successful pass in this situation, a driver is usually too late for a clean line and the car will exhibit some oversteer...thus drift...* Here, he will struggle to get the car back on line as soon as possible as quickly as possible.* A drifting car is losing time because the traction and lateral grip is lower on a tire with skidding going on.
*It is here where master drivers shine as his loss of speed is minimal and the cars can take alternate cornering lines and braking points where less skilled drivers would not dare.
Umarım merakını giderebilmişimdir.Olmadı burdan devam edersin.
http://en.wikipedia.org/wiki/Driftin...sport)#History
subarudan 4 cekerı at gerıye ne kalıyor bana bı soleyın konusacak
Mustafa +1
İmprezayı rwd yapması çok zor bişey değil birkaç saatlik iş:hihi:
benim anlatmak istedigim su arkadaslar subaru sportif ruhlu yaris otomobilinden bozma bisey uzerinde bi motor var bu kadar
ben onuda koyucaktimda boss yine orta halli die koymadım yashio factory olayın sonu
http://www.yashiofactory.co.jp/
Bide nedense insanlarda 4x4 araba understreer yapar rwd araba hep overstreer yapar gibi bir yaklaşım var:) Arkadan itişli arabada çok güzel understreer yapar.Standart 200sx in de GT yi pistte geçebileceğini sanmıyorum.Standartı gereğinden fazla yatıyor Over yapmadığı zamanlardada bol bol under yapıyor:)
Tartıstıgımız konu bence sence konusu yoruma acık olucagından gereksız bencede ımpreza sedan ve yarıs ruhu ensekte edılmıs bır tasarım kas gozle oyna ver pıyasaya duruyor onun ıcın bır makınası var dıyorum cekısmekıs konusmuyorum daha zaten reel bısey var oda sx onu fena sen cezbolma ıstersen
senin için öyledir benim için değildir vs. uzar gider
emre güzel bir noktaya değinmi$ bu arada :icon_tup:
Ayrıca bu verdiğin örnek 3.16dan m3 e doğru uzanmak gibi bir$ey olmadı mı ? 3.16 ya spor bir ruh ekle , motor , yürüyen koy al sana m3 adı altında piyasaya sürme ? YAni ne olması gerekiyor ki ?
bız o chapterı gectık