Şöyle ki , SX in sadece drift için kullanılmadığını daha öncede anlatmıştım.Ama drift SX için Impreza ile arasındaki farkı açtığı spordur.Ayrıca siz kaale almayabilirsiniz ama dünya inanın şu anda ralli ile çalkalanmıyor![]()
Şöyle ki , SX in sadece drift için kullanılmadığını daha öncede anlatmıştım.Ama drift SX için Impreza ile arasındaki farkı açtığı spordur.Ayrıca siz kaale almayabilirsiniz ama dünya inanın şu anda ralli ile çalkalanmıyor![]()
ya kale almamak değil hatta inanızlmaz ağlenceli bişey hatta ben de dedim ben olsam sx alıp modifiye ederim impreza yerine diye ama bazı gercekler de var yani rally mi daha önemli bi spor yoksa drift mi? spor olup olmadığı bile muamma olan bişeyin, onlarca yıldır hem pilotlar için hem arabalar hem firmalar için çok daha zorlayıcı bi spordan üstün görülmesini garipsedim.
ki bu kadar önemli bi sporla büyümüş bi araba olan imprezanın karsısında sx in bi özelliği kalmıyo.
ama sx alırdım o başka![]()
Anlatmakdan dilimde tüy bitti ama anlamamak için gayret ediyorsunuz.SX sadece bir drift otomobili değil,ayrıca bir drift otomobilidir.
yawww aman işte neyse ne aktif dif. bişi var dimi ver arkaya güçü barış abi gibi sonra yanlasuby bunuda yaptı allah kahretsin
neyse arkadslar siz sx le cok cok mutlusunuz bizde allah cok şükür subylerimizle mutlusuz hatta ve hatta suby kullanıcı sayısı artmassada cok sevinirim
kullananların bi ayrıcalıgı olsun dimi hazır kışta geldi görürsünüz artık subycileri
hahaha ver coşkuyu ver coşkuyu
asfalt agladı be....
emın ol rallıden daha fazla ızlenme oranları vardır seyırcı olarak bence zaten ole bı gııshat varkı herkes butun dunyada drıft herseyde ama en basıtı lfs gt serılerı oyunlarda bıle nfs felan fısman savunmuorum allının yerı ayrı ama drıft te cok farklı bır olay ve hıc kolay deıl
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
uyarını yırım senın tatlum.
arkadaslar acaıp sacmalanmıs yaw.
Kısaca bır orenk verıorum.
drıft ıcın yapılan 200sx ler ne guzel rektıfıye ustalarından gecmıslerdır bılemem ama. sureklı redlıne larda gezıolar. ve butun gun yarıslarda makınalarını kırmıolar. bu araclar lımıt guclerınde ve cogu stock makına.
bır ımprezayı bu kadar sure redlıne larda gezdırın bakalım neler olucak. ımpreza yol tutus olarak hakıkaten herkesın begendıgı (tıff abımızde dahıl) bır otomobıldır. ama motor konusunda butun subarucuların mutlaka en kotu turbolarından cektıgı olmsutur. turbolarından cektıklerı gıbı ıstedıklerı turboyu da takamama problemlerı vardır. IHI cıler sızı. bı ton sbuaru bılırım kı orjınal fabrıka cıkısı ozellıkle STI lar son vıtes dıpgaz sımsekler cakarcasına avans vurup makına kırmıstır (stock makına tekrar belırteyım). cok subarucu tanırım arabasına laf dedırtmez ama heryerde arabam cok yakıo dıe yakınır. acaba bu yuzden mı sadece kıs aylarında cıkarıolar bu da tartısılır.
cok subarucu tanırım servısım cok pahalı der sanayılerde gezer.
ama bır okadar da sx kullanıcı tanırım kafası rahat eglenerek gezer.
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
Sx ülkemizde çok fazla tanınmayan bir araç.. Hatta 10 ki$iden en az 8 i sıradan bir coupe sanır es geçer gider. Subaru artık ülkemizde bmw mercedes gibi bilinen araba olmu$ durumda. gc8 desen her 20 25 milyar eline geçmi$in sahip olabildiği araba. Aldığın gibi yap egzozu , bas 1.5 bar ı stock turboya , ver bilmeyen bir ustanın eline sora sık bi güzel egt , avans içine et , makina kırılsın .. Olacak i$ mi bu $imdi
Mesela evoya bakılınca kimse kolay elde edemez çünkü araba değerini kaybetmeyen bir araba dolayısıyla çok extreme yüklenmemi$ evoları kırmakta zor gelir insana
Gd kasaya bakınca o kadar çok kıran yok be miniklerim yanılıyormuyumhatta sahibi olan bilir mesela siz
![]()
gd sti ilk çıktıgında ataköylü bi ark ım almıştı oz da tanır araç 1000 km de iken makina kırıldı..
dipnot:suby ciler .ok attığımı sanmayın maksat bilgilendirmek.
"Wagen"thusiast
peki benim gibi gaz bi insan 18bin km de nası kıramadı
p.s : haftada 3-4 gün , genelde hızlı kullanım ile
yanlış hatırlamıosam burak çukurovanın gd sti da kırılmıştı.
görkem demekki fazla gaz deilmişin![]()
"Wagen"thusiast
Inadım ınat durumları var...Cok buyuk sorun gıbı hala devam edıyor bu tartısma ben bır vıdeo koyum ızlemedınız galba
302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet
sole solım ıkısınıde kullandım 200sx ın kıracagı tek sey bujı kafası oda zaten pıstona bıle ulasamadan cup gıdıor orjınal turbosu orjınal barı 0,6 bı turbo backle 1,3 peak 1,2 yuruye bılıorsun kolaylıkla ıı bı avcr ayarı ıle duty 1,5 peak 1,4 bıle yuruyokı saka gıbı bu barlarda ınanamazsınız
Straights are for fast cars, but turns are for fast drivers!
impreza ile ilgili yazdıklarınızı (çabuk motor kırar vs) bilmeyen biri okusa ve sempatisi olsa şuan bidaha aklından subaru geçirmez... yapmayın etmeyim yaw meyve veren ağaç her zaman için taşlanır derlerdi ne demek olduğunu şimdi daha ii anladım...
farkındaysanız burda hiç bir subarucu 200 sx için kötü araba demedi hatta maddi gücüm yeterli olsada + olarak 1 tanede 200 sx alıp binsek diyorum, ama sizde subaruyu amma kaka yapdınız...
prof dr. korhan derki; arabayı basınç kırmaz, aracı zengin fakir kırar der...
bundanda yola çıkarak şu dediğiniz çabuk kıran arkadaşlarınız modladıkdan sonra bi zahmette beyin map ayarlarını yapdırsınlar...
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)