User Tag List

Sayfa 5/7 İlkİlk ... 34567 SonSon
125 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: turbo ve atmosferik

  1. #77
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayat 5500 devirde başlar

    Devirlendikçe hızlanma duygusu yeter. Sorunsuzluk yine atmosferikte.

    Turbo ayrı bir zevk ancak her zaman N/A motor daha keyifli benim için.

  2. #78
    kickbuttowski - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Polonya/Mersin
    Mesaj
    2.440
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo artik bu hayatin gercegi n/a cilar bu gercekle yasamak zorunda ama mesela ben asiri beslemeli motor yapacak olsam sadece tc yapip lagin ameleligini cekmem ya tt yapar yada tc/sc yaparim

  3. #79
    zafa38 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Kayseri-İst-KharkovUA
    Mesaj
    1.131
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Salyangoz üflücek aga. Aksi taktirde yüksek hacim az güç çok tüketim çok vergi ödemek zorunda kalırsınız....
    GT-R

  4. #80

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Selçuk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben altımdaki arabanın özelliklerini iyi biliyorum,Yanlış anlamada sen içine sığmıyorum diye s2000 almamışsın fakat ben 3 yıldır biniyorum,forumları okuyoruz,soruyoruz.Kaç taneside kol çıkardı standart motorla. Kaç kişide turboladı motor,şanz,dif üçünü birden kırdı yada motoru kırdı bunlarıda göz önünde tutmak gerek.Bi K,B serisine göre narin motor hata kaldırmıyor. En azından benim düşüncem öyle diyimde darılganlık olmasın.
    Bu mudur mantık. Sen sığmıyorsun ben 3 senedir biniyorum senden daha iyi biliyorum mu oluyor mantığın buna mı karar verdi. sen 3 senedir biniosun ben kaç sene önce bindim kaç senedir binen arkadaşlarım var kaç senedirde takip ediyorum . Bir motor hakkında bilgi sahibi olmak için binmek gerekmiyor kardeşim. Şafak SC ile kaç bin km yaptı bişey mi oldu. Aynı SC Can da kaç senedir biniyor. Murat turboladı kol mu çıkardı. Hoşuna gitmediği için söktü . Urfa sc olarak geziyor bişey mi oldu. Üzerinde stock halinde forged kol olan bir motor mu narin. Şanzımanı adam gibi kullanırsan da kırılmaz diff için haklısın ama motor konusundan bahsediyoruz. Şanzımanı diff i karıştırma. F20 temelinde gayet sağlam bir motordur. Ayarını düzgün tutarsan düzgün benzin kullanırsan saçma sapan güçler almak niyetinde yoksa stock motor gayet mantıklı güçleri kaldırır. Narin dediğin motor Hondanın en güçlü motoru. Ne olmasını bekliyordun stock motor üzerine 3576 turbo takıp basıncıda sonuna kadar açıp dayanmasını mı bekliyorsun. O motor o sıkıştırmaya rağmen SC ın verdiği basınca gayet iyi dayanıyor. Narin motor olsa sence dayanabilir mi. Bak benim motorum orjinalinden turbo sıkıştırması S2000 e göre gayet düşük ama ben turboyu büyültmeye cesaret edemiyorum 340 hp ler bile rüya iken Urfa şu anda 400 + dır stock internal ile.
    IN BOOST WE TRUST

  5. #81
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayat 5500 devirde başlar

    Devirlendikçe hızlanma duygusu yeter. Sorunsuzluk yine atmosferikte.

    Turbo ayrı bir zevk ancak her zaman N/A motor daha keyifli benim için.
    5500 de başlamış olan hayat çok gec kalınmış hayattır zevk meselesi
    15 milyar atmosferik olarak harcanır katagori limitlidir
    Ama 15 milyar Turbo icin harcarsın oldukça güzel isler çıkar

  6. #82
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    senin bittiğin yerde atmosferik başlar. saatlerce 6000 10000 devirde dönersin.
    15000 harcayacağına daha iyi araba da alabilirsin. onu geçtim atmosferik olarak bi type R a 15 harcadığında çok keyifli işler çıkar.

  7. #83

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik olarak Ep3 e 15000 lira harcadın ee. 5000 harcanmış Cupra Ya da TT gene geçecek tayyarı.
    IN BOOST WE TRUST

  8. #84
    alperkirman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.117
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    atmosferik olarak Ep3 e 15000 lira harcadın ee. 5000 harcanmış Cupra Ya da TT gene geçecek tayyarı.

  9. #85
    BurakCengizhanoğlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    34
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.314
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mevzu geçip geçilmek değilse atmosferik bence çok daha zevkli O ciğerden gelen ses özellikle k20 lerdeki ses..Turbo olucaksada supranın sesini tek geçerim

  10. #86
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BurakCengizhanoğlu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mevzu geçip geçilmek değilse atmosferik bence çok daha zevkli O ciğerden gelen ses özellikle k20 lerdeki ses..Turbo olucaksada supranın sesini tek geçerim
    +1

    atmosferik type r ın neresine 15000 harcanıcak orası da ayrı konu

  11. #87
    i-vtec07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    30
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    5.655
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    22 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en iyisi type r ı turbolamak.hem devir çevirirsin hemde çuflarsın.

  12. #88

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1

    atmosferik type r ın neresine 15000 harcanıcak orası da ayrı konu
    15000 harcanır. Emmesi pistonu krankı kolları egzantriği (yada stroker kiti) headers ı egzostu enjektörü gömleği ayarlı kasnağı kprosu yağ soğutucusu contası methanolü cartı curtu işçiliği 15000 i geçer bile.
    IN BOOST WE TRUST

  13. #89
    Kakus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    3.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    +1

    atmosferik type r ın neresine 15000 harcanıcak orası da ayrı konu
    Çok rahat harcanır.
    K.

  14. #90
    E0041 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    BURSA
    Mesaj
    1.200
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konuya böyle değilde aynı araçta 200hp turbomu 200hp atmosferikmi dense daha iyi olacak

    turbo haram beygir

    turbonun spool sesi atmosferiğin devir çevirişi birinde bekle boost gelsin diğerinde sürekli güç çok karmaşık durum bu zamana kadar hep atmosferik üzerinde durdum parayı buraya harcadım bu sene kısmetse ufaktan bi turbo ile deneme yapacağım birazda parayı turboya yatıralım
    OKAN YILMAZ

    ..MTM & PRO STOCK GARAGE..

  15. #91
    ALPhan japan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı zafa38 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Salyangoz üflücek aga. Aksi taktirde yüksek hacim az güç çok tüketim çok vergi ödemek zorunda kalırsınız....
    +1910 bencede

  16. #92
    darkmoon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    İstanbul Serengetisi
    Mesaj
    14.834
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    turboda bir nevi yalan dünya bizim şirkette bir ara megan 2 vardı turbosu arıza yapmışdı araba bildiğin toros olmuşdu
    Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]

    Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)

  17. #93
    İbrahim33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    33
    Mesaj
    7.725
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    atmosferik araç kullanmayı hiç sevmiyorum , tercihim her zaman turbodan yana

  18. #94
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin bittiğin yerde atmosferik başlar. saatlerce 6000 10000 devirde dönersin.
    15000 harcayacağına daha iyi araba da alabilirsin. onu geçtim atmosferik olarak bi type R a 15 harcadığında çok keyifli işler çıkar.
    15 milyar diyelimki atmosferik e harcadın diyelim 300 Max beygir aldın
    15 milyar turboya harcadın minimum 450 alırsın typer soz konusu ise

    Benim aracım Turbo daha once vti vs de oldu ama
    2.5 milyar harcadım egsoz tomei Turbo manifold hks filtre 0.7 basıyordum benim 200 sx te gecilcem diye gittim

    Arkadasim typer Hv typer Antalya'nın sayılı gideri olan typerlarindan ve süren kisi 10 numara sürüyor dsg gibi vites atar beni kırmayıp geldi ki daha once sayısız arac gecmis bir arkadas Ben ise arkası titriyor lastik korkutuyordu
    Kpro egzantrik ince conta kapak işlem komple egsoz Vs vs işçiliklerde minimum 8 tutar
    Ama sonuc ben gecmiştim 160 a kadar basa bas gittik sonra yavaş yavaş one çıkmaya başladım 230 240 denemeleri oldu typer alcak olsam direk Turbo

  19. #95
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    15 bin harcayıp 200 hp yi 300 e ancak çıkarıyorsan stock olarak bin daha iyidir

    K20 motora sadece headers + cai + K pro yapsan 230 hpyi geçiyor. eksoz ve birkaç malzeme ile 300 rahat görür ki arabanın çizgisi başka yöne kaymaz. hem 300 hp araban olur hem de orjinal halinde ki zevki artmış olur.

    Sana göre turbo iyidir. diğerine göre atmosferik iyidir. bunları tartışmaya gerek yok.

    2 tane 300 hp lik type R yan yana dursa daima atmosferik olana binerim. benim için keyifli olan o dur. bunları tartışmaya gerek yok.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •