Hayat 5500 devirde başlar
Devirlendikçe hızlanma duygusu yeter. Sorunsuzluk yine atmosferikte.
Turbo ayrı bir zevk ancak her zaman N/A motor daha keyifli benim için.
Hayat 5500 devirde başlar
Devirlendikçe hızlanma duygusu yeter. Sorunsuzluk yine atmosferikte.
Turbo ayrı bir zevk ancak her zaman N/A motor daha keyifli benim için.
Turbo artik bu hayatin gercegi n/a cilar bu gercekle yasamak zorundaama mesela ben asiri beslemeli motor yapacak olsam sadece tc yapip lagin ameleligini cekmem ya tt yapar yada tc/sc yaparim
![]()
Salyangoz üflücek aga. Aksi taktirde yüksek hacim az güç çok tüketim çok vergi ödemek zorunda kalırsınız....
GT-R
Bu mudur mantık. Sen sığmıyorsun ben 3 senedir biniyorum senden daha iyi biliyorum mu oluyor mantığın buna mı karar verdi. sen 3 senedir biniosun ben kaç sene önce bindim kaç senedir binen arkadaşlarım var kaç senedirde takip ediyorum . Bir motor hakkında bilgi sahibi olmak için binmek gerekmiyor kardeşim. Şafak SC ile kaç bin km yaptı bişey mi oldu. Aynı SC Can da kaç senedir biniyor. Murat turboladı kol mu çıkardı. Hoşuna gitmediği için söktü . Urfa sc olarak geziyor bişey mi oldu. Üzerinde stock halinde forged kol olan bir motor mu narin. Şanzımanı adam gibi kullanırsan da kırılmaz diff için haklısın ama motor konusundan bahsediyoruz. Şanzımanı diff i karıştırma. F20 temelinde gayet sağlam bir motordur. Ayarını düzgün tutarsan düzgün benzin kullanırsan saçma sapan güçler almak niyetinde yoksa stock motor gayet mantıklı güçleri kaldırır. Narin dediğin motor Hondanın en güçlü motoru. Ne olmasını bekliyordun stock motor üzerine 3576 turbo takıp basıncıda sonuna kadar açıp dayanmasını mı bekliyorsun. O motor o sıkıştırmaya rağmen SC ın verdiği basınca gayet iyi dayanıyor. Narin motor olsa sence dayanabilir mi. Bak benim motorum orjinalinden turbo sıkıştırması S2000 e göre gayet düşük ama ben turboyu büyültmeye cesaret edemiyorum 340 hp ler bile rüya iken Urfa şu anda 400 + dır stock internal ile.
IN BOOST WE TRUST
senin bittiğin yerde atmosferik başlar. saatlerce 6000 10000 devirde dönersin.
15000 harcayacağına daha iyi araba da alabilirsin. onu geçtim atmosferik olarak bi type R a 15 harcadığında çok keyifli işler çıkar.
atmosferik olarak Ep3 e 15000 lira harcadın ee. 5000 harcanmış Cupra Ya da TT gene geçecek tayyarı.
IN BOOST WE TRUST
Mevzu geçip geçilmek değilse atmosferik bence çok daha zevkliO ciğerden gelen ses özellikle k20 lerdeki ses..Turbo olucaksada supranın sesini tek geçerim
![]()
bu konuya böyle değilde aynı araçta 200hp turbomu 200hp atmosferikmi dense daha iyi olacak
turbo haram beygir
turbonun spool sesi atmosferiğin devir çevirişi birinde bekle boost gelsin diğerinde sürekli güç çok karmaşık durum bu zamana kadar hep atmosferik üzerinde durdum parayı buraya harcadım bu sene kısmetse ufaktan bi turbo ile deneme yapacağım birazda parayı turboya yatıralım![]()
OKAN YILMAZ
..MTM & PRO STOCK GARAGE..
turboda bir nevi yalan dünyabizim şirkette bir ara megan 2 vardı turbosu arıza yapmışdı araba bildiğin toros olmuşdu
![]()
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
15 milyar diyelimki atmosferik e harcadın diyelim 300 Max beygir aldın
15 milyar turboya harcadın minimum 450 alırsın typer soz konusu ise
Benim aracım Turbo daha once vti vs de oldu ama
2.5 milyar harcadım egsoz tomei Turbo manifold hks filtre 0.7 basıyordum benim 200 sx te gecilcem diye gittim
Arkadasim typer Hv typer Antalya'nın sayılı gideri olan typerlarindan ve süren kisi 10 numara sürüyor dsg gibi vites atar beni kırmayıp geldi ki daha once sayısız arac gecmis bir arkadas Ben ise arkası titriyor lastik korkutuyordu
Kpro egzantrik ince conta kapak işlem komple egsoz Vs vs işçiliklerde minimum 8 tutar
Ama sonuc ben gecmiştim 160 a kadar basa bas gittik sonra yavaş yavaş one çıkmaya başladım 230 240 denemeleri oldu typer alcak olsam direk Turbo![]()
15 bin harcayıp 200 hp yi 300 e ancak çıkarıyorsan stock olarak bin daha iyidir
K20 motora sadece headers + cai + K pro yapsan 230 hpyi geçiyor. eksoz ve birkaç malzeme ile 300 rahat görür ki arabanın çizgisi başka yöne kaymaz. hem 300 hp araban olur hem de orjinal halinde ki zevki artmış olur.
Sana göre turbo iyidir. diğerine göre atmosferik iyidir. bunları tartışmaya gerek yok.
2 tane 300 hp lik type R yan yana dursa daima atmosferik olana binerim. benim için keyifli olan o dur. bunları tartışmaya gerek yok.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)