User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
82 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 2014 İtalya GP

  1. #20

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Vettel lastikleri erken yemiş belli. Aklını aldı Ricciardo Vettel'in bir sağ bir sol. Arkadakiler nasıl yetişti Vettel'e anlamadım. Tur başına 1 sn filan yavaşladı birden. Fena yarış olmadı, zafer mücadelesi haricinde. Hamilton böyle geçmek yerine pist üstünde ezerek geçmek istemiştir kesinlikle.

  2. #21

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Podyumda nasıl davranacaklar bakalım. Burak gözün aydın, tebrikler Hamilton'a.

  3. #22

    Üyelik
    Aug 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bottas, Magnussen, Ricciardo'ya teşekkürler. Ayrıca hybrid arızasından dolayı Mercedes'e de teşekkürler. Bize keyifli bir yarış izlettikleri için.

  4. #23
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hamilton'un 4 sıra geri düşmesi izleyiciler çok iyi oldu keyifli bir yarış izledik.
    Hamilton eğer 1. sıradan başlayıp kazansaydı herkes zaten birici sıradaydı kazanması normal diye düşünücekti.
    Nico için kötü oldu ne kadar yarışabildiği ayan beyan ortaya çıktı..Ben olsam utancımdan bir daha pistlere çıkmam.

    Not: Forumun sayfa yapısı değişti ve benim başımdaki Huni lerim azaldı. Sizdede durum aynımı..Yoksa benmi kahveyi fazla kaçırdım yanlış görüyorum..

  5. #24
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kendi adıma çok zevksiz bir yarış oldu, demek ki yağmur olmadan bol düzlüklü hızlı pistler bundan sonra eziyet olacak... geçmişte en çok zevk aldığım pistlerden biriydi oysa ki...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  6. #25

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu sene yarışlar gayet zevkli geçiyor bence. Geçiş ortalamaları gayet yüksek bir sezon geçiriyoruz. Zafer mücadelesi pek izleyemedik son bir kaç yarıştır ancak ilk 10 içinde güzel mücadeleler oluyor. Magnussen'e yine ceza gelmiş, yaptığı savunma yüzünden. Birde bir sitede gördüm aslı nedir araştırmadım ancak 362.7 ile Ricciardo en yüksek hıza ulaşmış. Vettel ile aralında da baya fark var topspeed olarak. Ferrariler 345 lerde filan kaldı sanırım. Ferrari nin motoru da çok zayıf. Sene başında çok sorunluydu Renault ama biraz arayı kapattı gibi Mercedes ile. Ferrarinin kendi evinde bu kadar keyifsiz olması da üzücü.

  7. #26
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hiç problemsiz yarışılan yarışlarda ham ros tan daha üstün zaten ama ham sorun yaşadığındada daha iyi olduğunu gösterdi bi kez daha

    Ayrıca yarış gayet zevksizdi bence
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  8. #27

    Üyelik
    Aug 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kendi adıma çok zevksiz bir yarış oldu, demek ki yağmur olmadan bol düzlüklü hızlı pistler bundan sonra eziyet olacak... geçmişte en çok zevk aldığım pistlerden biriydi oysa ki...
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hiç problemsiz yarışılan yarışlarda ham ros tan daha üstün zaten ama ham sorun yaşadığındada daha iyi olduğunu gösterdi bi kez daha

    Ayrıca yarış gayet zevksizdi bence
    Neden zevksiz bulduğunuzu öğrenebilir miyim?

    Ben keyif aldım. SPA pisti için Trulli trenini özledim dedim bu yarışta Magnussen, Trulli treni yaptı.

  9. #28

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yarışın zevksiz olduğuna bende katılıyorum . BMW Sauber zamanından bu yana ilk defa Button'ı izlemekten zevk aldım . Bu arada Montoya her piste imzasını atmış arkadaş uzun süre de kimse kıramaz hatta motorlar değişmedikce ya da kapalı kanopi gelmedikce rekorlar kırılmaz

  10. #29
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden zevksiz bulduğunuzu öğrenebilir miyim?

    Ben keyif aldım. SPA pisti için Trulli trenini özledim dedim bu yarışta Magnussen, Trulli treni yaptı.
    kusura bakmayın ama o pisti bilen tanıyan gitmiş birisi olarak, o vızıltılardan zevk almam çok abes olurdu... F1 i zayıflatıp yavaşlatarak zevki arttıramazlar... şunu da söyleyim, bir çok İtalyan bu sezondan sonra kolay kolay o piste yarış izlemeye gitmeyecek...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  11. #30
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence motorlari 1 litre ile sinirlasinlar ama motor gelisimini serbest biraksinlar. V10 lardan cok daha performansli araclar goruruz.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  12. #31
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neden zevksiz bulduğunuzu öğrenebilir miyim?

    Ben keyif aldım. SPA pisti için Trulli trenini özledim dedim bu yarışta Magnussen, Trulli treni yaptı.
    lastik bile bir etken olamadı yarışta,hızlı olan geldi geçti.parabolicada öndekinin rüzgarına girmek için dibinden downforce kaybederek o virajı dönebilmeye çalışmak,sonrasında düzlükte pozisyon savaşı,frenleme öncesi yer tutmaya çalışmak veya hemen ardından gelen düzlük için pozisyon almak.araç geçebilmek için mecburen önündekinin tüneline girmek.düzlükte 13-14000devirlerde motor korumaya çalışmayan, ekonomi olsun diye 8. viteste düşük devirde düzlüğü bitirmeyen araçlardı.drs kers turbonun torqu olmadan 372km hıza kendi başına çıkıp,oluklu lastik+daha küçük ön kanatlarla daha hızlı turlar atabilen araçlardı.

    o günleri seyreden birinin bugünden zevk almasına imkan yok.80lerde bundan hoşlanabilirdik ama şuan işe yaramıyor maalesef.30 sene önce litreden 1000hp çıkarabilmek f1 in anlamıydı.top nokta,uzay teknolojisi.sonrasında atmosferikten 350hp çıktı.dahada acayip bişey.şuan cezbeden ne??700hp 1,6 motor mu?ekonomi yapmak mı?dayanıklılığa oynamakmı?

    ilk defa bir atmosferik içten yanmalı 3,0lt motor 19.000 devir barajını aşıyor,litreden 350hp çıkarıyor.aracın içinde verilen savaş şuankinden çok daha başka..nasıl zevkli olsunki dünkü yarış??
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  13. #32
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lastik bile bir etken olamadı yarışta,hızlı olan geldi geçti.parabolicada öndekinin rüzgarına girmek için dibinden downforce kaybederek o virajı dönebilmeye çalışmak,sonrasında düzlükte pozisyon savaşı,frenleme öncesi yer tutmaya çalışmak veya hemen ardından gelen düzlük için pozisyon almak.araç geçebilmek için mecburen önündekinin tüneline girmek.düzlükte 13-14000devirlerde motor korumaya çalışmayan, ekonomi olsun diye 8. viteste düşük devirde düzlüğü bitirmeyen araçlardı.drs kers turbonun torqu olmadan 372km hıza kendi başına çıkıp,oluklu lastik+daha küçük ön kanatlarla daha hızlı turlar atabilen araçlardı.

    o günleri seyreden birinin bugünden zevk almasına imkan yok.80lerde bundan hoşlanabilirdik ama şuan işe yaramıyor maalesef.30 sene önce litreden 1000hp çıkarabilmek f1 in anlamıydı.top nokta,uzay teknolojisi.sonrasında atmosferikten 350hp çıktı.dahada acayip bişey.şuan cezbeden ne??700hp 1,6 motor mu?ekonomi yapmak mı?dayanıklılığa oynamakmı?

    ilk defa bir atmosferik içten yanmalı 3,0lt motor 19.000 devir barajını aşıyor,litreden 350hp çıkarıyor.aracın içinde verilen savaş şuankinden çok daha başka..nasıl zevkli olsunki dünkü yarış??
    en temizi güzelini yazmıssın.

    haftasonu tv bsından ayrılmayan ben şimdi hangi yarıs hangi tarihte yada kanalda(yayınlanıyormu onu bile bilmiyorm) ilgimi bile cekmiyor. sadece yeni motorun cirkin sesini merak edip 2-3 viraj izledim okadar.

    nerde dog fight gibi yapısık kıc kıca gitmeleri birden yanına acılıp gecme cabaları vs. 3lü 5li geçtiklerinde kulagı yırtar derecede cıkan sesleri

    mesela

    BORKED

    http://www.youtube.com/watch?v=pXuXaj_RFc8
    1881 - 193

  14. #33
    Kahn23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    9.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    24 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    Formula 1’deki son şampiyonluğunu 2007’de kazanan Ferrari’nin, dün yapılan İtalya Grand Prix’sinde hayal kırıklığına uğraması, dünyaca ünlü takımı yol ayrımına getirdi. Ferrari’nin bağlı olduğu FIAT’ın CEO’su, 300 milyon Euro tazminatı ödemeyi göze alarak, takımın efsanevi patronu Di Montezomolo’yu görevden alacağını açıkladı.

    Dünyanın en büyük motor sporları organizasyonu Formula 1’deki başarısızlık, Ferrari takımının efsane başkanı Luco Cordero Di Montezemolo’yu koltuğundan ediyor.

    Formula 1’deki son şampiyonluğunu 2007’de kazanan Ferrari takımının dün Monza pistinde yapılan İtalya Grand Prix’sinde de başarısız olması dünyaca ünlü markayı yol ayrımına getirdi. Ferrari’nin bağlı olduğu FIAT’ın CEO’su Sergio Marchionne, yarış takımının başkanı Di Montezemolo’yu görevden azletme kararı aldı.

    İtalya Grand Prix’sinde Ferrari’nin birinci pilotu Fernando Alonso, yarışı teknik arızadan dolayı yarışı yarıda bırakırken, ikinci pilot Kimi Raikkonen ise ancak dokuzuncu olabildi. Peş peşe yaşanan hayal kırıklıklarının ardından açıklama yapan FIAT CEO’su Sergio Marchionne, “6 yıldır dünya şampiyonu olamayan bir takımın başındaki şahıs artık vazgeçilmez değildir. Acil taze kan gerekiyor” diyerek Di Montezomolo’nun biletini kestiğini ima etti.
    Marchionne bu sözlerle de yetinmedi ve, “Devlet artık başarısızları desteklemekten vazgeçmeli. Hiç kimsenin dokunulmazlığı olmamalı. 6 yıldır büyük ümitlerle bir şampiyonluk bekliyoruz. İtibarlı Ferrari pistlerde sürünüyor. Bunu engelleyeceğiz” ifadesini kullandı.

    FIAT fabrikalarının sahibi Agnelli ailesi ise, yıllardır Ferrari takımının başkanlığını yapan Di Montezomolo’nun görevden alınmasına şimdilik temkinli bakıyor. Bunun sebebi Montezomolo’nun tam 300 milyon Euro tutan tazminatı. Bu kadar yüksek tazminatı ödemek istemeyen Agnelli ailesi üyeleri, Montezomolo ile pazarlık masasına oturulmasını istiyor.

  15. #34
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    az önce okudum ben de, çok haklı bir karar olur, sonuçta takımı dağıtan kendisi, kuralların böyle olması için gerekli direnci gösteremeyen de kendisi...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  16. #35
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nico Rosberg ile Lewis Hamilton arasında yaşanan olay hakkında en iddialı açıklama ise 3 Dünya Şampiyonluğu bulunan efsane pilotlardan birisi olan Sir lakaplı Jackie Stewart'dan geldi. Jackie Stewart, "Nico Rosberg en azından virajı almak için çaba gösterebilirdi ancak buna bile zahmet etmedi" dedi.



    ???
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  17. #36

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mercedes iyi yönetemiyor bence iki pilotu. Bir daha takım emri bozulursa ya da böyle yarı kasıtlı bir temas olduğunda yedek pilotu yarıştır bir sonraki yarış bak bir daha oluyor mu

    Bu arada mercedes'te yedek pilot kim ?

  18. #37

    Üyelik
    Aug 2014
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.376
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    58 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lastik bile bir etken olamadı yarışta,hızlı olan geldi geçti.parabolicada öndekinin rüzgarına girmek için dibinden downforce kaybederek o virajı dönebilmeye çalışmak,sonrasında düzlükte pozisyon savaşı,frenleme öncesi yer tutmaya çalışmak veya hemen ardından gelen düzlük için pozisyon almak.araç geçebilmek için mecburen önündekinin tüneline girmek.düzlükte 13-14000devirlerde motor korumaya çalışmayan, ekonomi olsun diye 8. viteste düşük devirde düzlüğü bitirmeyen araçlardı.drs kers turbonun torqu olmadan 372km hıza kendi başına çıkıp,oluklu lastik+daha küçük ön kanatlarla daha hızlı turlar atabilen araçlardı.

    o günleri seyreden birinin bugünden zevk almasına imkan yok.80lerde bundan hoşlanabilirdik ama şuan işe yaramıyor maalesef.30 sene önce litreden 1000hp çıkarabilmek f1 in anlamıydı.top nokta,uzay teknolojisi.sonrasında atmosferikten 350hp çıktı.dahada acayip bişey.şuan cezbeden ne??700hp 1,6 motor mu?ekonomi yapmak mı?dayanıklılığa oynamakmı?

    ilk defa bir atmosferik içten yanmalı 3,0lt motor 19.000 devir barajını aşıyor,litreden 350hp çıkarıyor.aracın içinde verilen savaş şuankinden çok daha başka..nasıl zevkli olsunki dünkü yarış??

    +1000

    Sonuna kadar katılıyorum siz'e İstanbul Park'ta canlı izlemiş biri olarak o muhteşem sesleri duyan biri olarak tabii ki bu motorlar, bu kurallar eskisine nazaran 'BERBAT' ama benim demek istediğim geçmiş ile yargılıyarak yapabiliceğimiz birşey yok. Şöyle ki, teknoloji geliştikçe, gelişiyor ama pist rekorları hala eskide. Bernie amca Monza'ya bile rest çekebilicek kadar kafayı sıyırmış biri dün Serhan Acar açıklamaları okudu. Bugün'e göre yargılarsanız bu sezon'a göre yargılarsanız neden beğenmediniz?
    Eğer ki eskiye göre yargılıcaksak bu sezon Formula 1'in bütün yarışları 'BERBAT' ama sadece bu sezon'a göre yargılacaksak bu yarış zevkliydi.

  19. #38
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lastik bile bir etken olamadı yarışta,hızlı olan geldi geçti.parabolicada öndekinin rüzgarına girmek için dibinden downforce kaybederek o virajı dönebilmeye çalışmak,sonrasında düzlükte pozisyon savaşı,frenleme öncesi yer tutmaya çalışmak veya hemen ardından gelen düzlük için pozisyon almak.araç geçebilmek için mecburen önündekinin tüneline girmek.düzlükte 13-14000devirlerde motor korumaya çalışmayan, ekonomi olsun diye 8. viteste düşük devirde düzlüğü bitirmeyen araçlardı.drs kers turbonun torqu olmadan 372km hıza kendi başına çıkıp,oluklu lastik+daha küçük ön kanatlarla daha hızlı turlar atabilen araçlardı.

    o günleri seyreden birinin bugünden zevk almasına imkan yok.80lerde bundan hoşlanabilirdik ama şuan işe yaramıyor maalesef.30 sene önce litreden 1000hp çıkarabilmek f1 in anlamıydı.top nokta,uzay teknolojisi.sonrasında atmosferikten 350hp çıktı.dahada acayip bişey.şuan cezbeden ne??700hp 1,6 motor mu?ekonomi yapmak mı?dayanıklılığa oynamakmı?

    ilk defa bir atmosferik içten yanmalı 3,0lt motor 19.000 devir barajını aşıyor,litreden 350hp çıkarıyor.aracın içinde verilen savaş şuankinden çok daha başka..nasıl zevkli olsunki dünkü yarış??
    imzalık olmuş yorumlar
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •