User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
52 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Formula 1 Arabaları Değişebilir!

  1. #20
    Berkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    -
    Mesaj
    15.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    152 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben en az 7-8 sene F1 yarışlarının olduğu pazarları kimseye söz bile vermedim, dışarı çıkmadım
    Abi haklısın valla yaşında tam en güzel zamanına denk gelen cinsten çıkılmazdı valla . kimleri kimleri izlemişşindir bizim gibi videodan degilde yarış esnasında en azından keyfine varmışşındır
    1881 - 193

  2. #21
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    5.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bende o 1.gruptanım seyretmeyeli çok çok uzun zaman oldu merak edip açıp bakmadım bile kim nerde hangi takımda. eskiden her sıralama turu yarış olacagı gün Fb-Gs derbisi kıvamında yapısırdım ekrana Schumi-Hakkinen ve diğerlenin çekişmelerini vs.. Gzüelim heyecanın içine etti anasını bilmem naptı yaşlı bunak
    +1 Schumi-Hakkinen zamanları en güzeliydi hiç kaçırmadan izlerdim, şimdi denk gelirse öyle bakıyorum pilotların çoğunu hiç bilmiyorum bile

    https://www.youtube.com/watch?v=ohCu1DSvP1A

  3. #22
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Berkan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Abi haklısın valla yaşında tam en güzel zamanına denk gelen cinsten çıkılmazdı valla . kimleri kimleri izlemişşindir bizim gibi videodan degilde yarış esnasında en azından keyfine varmışşındır
    Senna öldükten sonra bu işin zevki olur mu demiştik, zevk ne kelime nirvanaya ulaştık... efsane yarışların yarışçıların çoğunu izledim, şimdi 2 pitstop yapan taktikten bahseder oldu, taktiklerin alasını gördük, az benzinle start, çok benzinle az pitstop, tek takım lastikle yarış bitirme, sıralama turlarında pistin tarafını seçme, 2. pilotun rakibin 1. pilotunu yavaşlatmaları neler neler... 2 lastik üreticili sezonların keyfi anlatılmazdı, sadece otomobilin iyi olması yetmezdi, şimdi 1,6T araçlarla yapılan yarışa F1 demek, geçmişe ihanet olur...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  4. #23

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben 2. gruptanım... Bu grupta olmaktanda mutluyum... Her hafta yarışları izliyorum... F1 kötü durumda mı? Evet... Bu benim formula 1 izlememe engel mi? hayır... futbol da hiç böyle olmuyor ama. Takım dökülsede maçlar izleniyor. Aynı şey bence.

  5. #24
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi bile pilotlar kaza anında araçtan zor çıkıyor, kapalı kokpitte nasıl olacak?
    en azından fırlatmalı koltuk falan koysunlar içine.

  6. #25

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pilotları korumak için düşünülüyor zaten... Ayrıca kazadan zor çıkan pilot görmedim ben hiç son yıllarda en azından... Direksiyonu çıkarıp pite geri dönüyor adamlar... Bu kapalı kokpit olayının da yeniden gündeme gelme sebebi Bianchi'nin hayatına maal olan geçen sene ki japonya gp de gerçekleşen kaza... Çok talihsiz bir kazaydı... onca olasılığın içinde en kötü şekilde çarptı...

  7. #26
    turci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    Cologne
    Mesaj
    1.038
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    seninde dediğin gibi olmayacak şeyler oluyor,saniyeler bile bazı kazalarda hayati önem teşkil ediyor.
    direksiyonu çıkarma,emniyet kemerinden kurtulma,kaskı boşa çıkarma normalde kısa sürse bile bazı kazalarda uzun olabilir + kapalı kokpit eklenince süre uzar bence.

  8. #27
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    4.287
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu ihtimal hep vardı.olması için illa birinin ölmesi gerekmiyordu

    Yada bir kişi ölünce 60 yıllık tehdidi yenimi gördüler.yönetim bınamış durumda toptan
    2011 E90 320d & 2006 FJR 1300 & 2006 ZZR 1400

  9. #28
    Canselmo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2012
    Yaş
    33
    Şehir
    Alanya-ANTALYA
    Mesaj
    2.059
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapalı kokpit tasarımı zaten 20 yıldır gündemde var galiba
    Senna'nın ölümü
    Massa'nın kaskına carpan parça
    Bianchi'nin ölümü

    Aklımda kalanlar bunlar..
    Tamamen güvenli bir otomobil yaratma planında fia , Fakat kaza anında lauda'nın kazası gibi pilotun kazadan sonra araçtan cıkma zamanı var, yani pilot belli bir sürede kemerleri cıkarıp,dreksiyonu söküp araçtan belli bir zamanda ayrılması gerekli.

    Kapalı kokpitin en büyük sorunu bu, eğer pilot kaza anında araçtan cıkamassa veya yukarıdaki cam sıkışırsa gibi milyonlarca ihtimalli kaza ve olasılığı düşününce bunun için büyük bi çalışma arge gerekli..

    Fakat formula 1 pilotları veya formula3 ,gp pilotları sözleşmeye imza atarken sözleşmlerinde bu sporun ölüm tehlikesi oldugunu tehlikeli oldugunu biliyorlar.
    Elleme Sekelesin...

  10. #29
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı initial-D Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu ihtimal hep vardı.olması için illa birinin ölmesi gerekmiyordu

    Yada bir kişi ölünce 60 yıllık tehdidi yenimi gördüler.yönetim bınamış durumda toptan
    motorsporlarını bırak, araba kullanırken ölümleri sıfıra indirme şansı yokken, bunu formula1 de istemek abes olur... o zaman motoGP hiç yapılmasın, pilotlar vücutlarıyla hız yapıyorlar...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  11. #30

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    çekmeköy-yalova
    Mesaj
    3.888
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar kapalı formül bianchiyi kurtarmazdı , ya da ona benzer olabilecek başka kazalardaki yaralanmaları ölümleri azaltmaz bildiğimiz cam / plastik hemen kırılır gider. bende yukarda bahsedilen 1. gruptanım , teknolojinin iyice cılkının cıkması yüzünden o kadar kopmuşumki f1 den , sanırım 3 senedir f1 arabası resmi bile görmemişim internette googleda arama yapmamla irkilmem bir oldu, ciguli tipli arabalar değişen motorlar ve geçtigimiz günlerde ogrendigim garip bir kanat sistemi..olmuyor doğaya aykırı ; bu spor bernie yüzünden hergeçen gün dahada bitiyor.

  12. #31

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben kurtarırdı ya da kurtarmazdı demiyorum... Kaskta kurtaramadı takılmasın o zaman? Böyle şeylerin gündeme gelmesi rahatsız etmesin kimseyi... Hatta bizim bu konuda konuşma hakımız bile olmaz. Pilotlarla konuşulur, takımlarla konuşulur karara varılır. Reaksiyon gösteriyor işte F1 olay bundan ibaret... Ne yapabiliriz diye düşünüyor adamlar... Yoksa bu işin fıtratında var diyipte çıkalım işin içinden demek oluyor sizlerin söylediği... Elbet riskler var ancak bunları en az indirmekte ne gibi bir sakınca var ya da bunu gündeme getirmek ile neden bu kadar olumsuz cevap alınıyor anlamıyorum... Sırf tasarımı kötü oldu diye daha iyi bir koruma sağlayacak sistemi kabul etmeyelim yani? Şimdiye kadar hep vardı bu olasılık diyip işin içinden çıkmak çok basit... Turbo motorları tartışalım. Ne bileyim kuralları tartışalım, fakat işin içinde güvenlik ve bir insanın hayatını kurtarma olasılığını arttıracak bir sistem neden beğenilmez bende bunu anlamam... Şimdiye kadar yapılmaması işe yaramayacağını göstermiyor bence... Teknoloji farkılı, kuşak farklı... Hayatını kaybedenlerede allah rahmet eylesin keşke hiç biri vefat etmese...

  13. #32
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben kurtarırdı ya da kurtarmazdı demiyorum... Kaskta kurtaramadı takılmasın o zaman? Böyle şeylerin gündeme gelmesi rahatsız etmesin kimseyi... Hatta bizim bu konuda konuşma hakımız bile olmaz. Pilotlarla konuşulur, takımlarla konuşulur karara varılır. Reaksiyon gösteriyor işte F1 olay bundan ibaret... Ne yapabiliriz diye düşünüyor adamlar... Yoksa bu işin fıtratında var diyipte çıkalım işin içinden demek oluyor sizlerin söylediği... Elbet riskler var ancak bunları en az indirmekte ne gibi bir sakınca var ya da bunu gündeme getirmek ile neden bu kadar olumsuz cevap alınıyor anlamıyorum... Sırf tasarımı kötü oldu diye daha iyi bir koruma sağlayacak sistemi kabul etmeyelim yani? Şimdiye kadar hep vardı bu olasılık diyip işin içinden çıkmak çok basit... Turbo motorları tartışalım. Ne bileyim kuralları tartışalım, fakat işin içinde güvenlik ve bir insanın hayatını kurtarma olasılığını arttıracak bir sistem neden beğenilmez bende bunu anlamam... Şimdiye kadar yapılmaması işe yaramayacağını göstermiyor bence... Teknoloji farkılı, kuşak farklı... Hayatını kaybedenlerede allah rahmet eylesin keşke hiç biri vefat etmese...
    tamam da kapalı kokpite geçilip de biri içinden çıkamazsa, kapak açılmayınca da içindeki kurtarılamazsa bu sefer de yeni tasarımlar suçlanacak, ayrıca kapalı kokpitin daha yeni mi akla geldiğini zannediyorsunuz? hiç tartışılmadı mı yani?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  14. #33
    shkodra - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2013
    Yaş
    62
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaşlar merak ettiğim bir konu var ve araştırdım bulamadım bileniniz varsa söyleyebilirmisiniz..
    F1 araçlarından herhangi biri olabilir.
    F1 otomobili Dingil mesafesi ve Ön İz genişliği ve Arka İz genişliği.
    Şimdiden teşekkürler..

  15. #34
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sennalı zamanları hasret ile özlüyorum.O zaman ki formula, grup b vs bir daha yeri dolmayacak yarışlar ve araçlardı....

  16. #35

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tamam da kapalı kokpite geçilip de biri içinden çıkamazsa, kapak açılmayınca da içindeki kurtarılamazsa bu sefer de yeni tasarımlar suçlanacak, ayrıca kapalı kokpitin daha yeni mi akla geldiğini zannediyorsunuz? hiç tartışılmadı mı yani?
    Diğer kokpitli serilere bakmak lazım. Açılmadığı bir durum var mı? Ya da bu sistem bu kadar basit mi acaba? Elbette bunu tasarlayacak insanlar bunları da düşünecek ve bir çözüm bulacaktır diye düşünüyorum... Neyse benim düşüncem belli zaten ben 2. gruptanım tek kaldık iyi mi...

  17. #36

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Kapalı kokpitin bence spor adına hiç bir götürüsü yok aksine çok getirisi var . Kanopiye karşı çıkanlar niye bu karşı merak ediyorum . Bir çok arkadaşı olayı güvenlik açısından düşünmüş ama işin aerodinamik yönü çok büyük. Kapalı kanopi ve kapalı tekerlek ile çok çok hızlanacaktır otomobiller

  18. #37
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bason Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Diğer kokpitli serilere bakmak lazım. Açılmadığı bir durum var mı? Ya da bu sistem bu kadar basit mi acaba? Elbette bunu tasarlayacak insanlar bunları da düşünecek ve bir çözüm bulacaktır diye düşünüyorum... Neyse benim düşüncem belli zaten ben 2. gruptanım tek kaldık iyi mi...
    takla atarsa ne olacak?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  19. #38

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    38
    Şehir
    35
    Mesaj
    2.222
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    12 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Takla atarsa nasıl ne olacak? Koruyacak işte. Ters kalırsa mı? demek istediniz anlamadım ama garip bir soru oldu bence...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •