cahilligimi maruz gorurseniz, open pit ile pist gunu arasinda sure disinda nasil bir fark var?
Printable View
Ne cahilliği est. bu etkinliğe bende katılmadım. Gördüğüm kadarı ile 4h sürekli dönebilen araç olmadığı için herkes birbirine süre yapabilmesi için daha az trafik yaratacak şekilde pisti kullanıyor. Araçtaki harcanabilir parçaların boşuna tüketilmemesi ve trafiğin azlığından sebep kaza riskinin azalması da cabası.
Benzer segmentten otomobil sahipleri katıldığı için sosyal ortam buna göre şekilleniyor olmalı. Katılanlar mutlaka vardır görürlerse hepimizi aydınlatırlar :D
halk gününde 40 araba birden psite giriyorsun, kordonda gezer gibi gezme mantıgındaysan tam aradıgınız sey. Ama diyorsan arabamın sınırlarını görücem, pist rekoru kırıcam, süre kasıcam, verstappene meydan okuyacam. işte o zaman open pite katılıyorsun 4 saat boyunca istediğin kadar tur atıyorsun.
pist için tasarlanmış tosfed onaylı rollcageli bir araç satın aldım bakımlarını yapıyorum, fakat sadece satın alma belgesi var, sorum şudur ruhsat ve sigorta aranıyormu piste girmek için?
Tosfed yarış lisansı var ise girebiliyor olmanız gerekiyor abi, @ef186 Buğra abi görürse detaylı yazar ancak en net bilgiyi istanbul park'ın kendisini arayarak öğrenebilirsiniz bence
Bana evrakları mail atın, hukukla görüşüp cevaplıyayım.
bugrayildirim@intercitypark.com
22-23 Temmuz'da pist günleri seansı var, hava sıcaklığı önemli tabi tutunma sorunu yaşamamak için ama bir kahve içip o ortamı solumaya bile gidilir :cool:
Intercity Shop
22 temmuzdaki pist gününe ankara'dan katılacak var mı?
Ben katılacağım, tanışmış oluruz
23 Temmuz oradayım. Gri EP3 Type-R :)
Yarın izleyici olarak balkonda yerimizi alasımız vardı ama çok sıcak duruyor, balkonda fenalık geçirilir herhalde :)
Yarın pistte gazlayacaklar kolay gelsin bu sıcakta :(
Pazar günü yaklaşık 170 Vespa ile biz de orada olacağız
Büyük tirübün açılacak mı acaba?
-Bugün pistteydik hava ciddi sıcaktı yarın gidecekler yanında güneş kremini ihmal etmesin :D
-Vip loca ve brifing salonunda klimalar çalışıyor püfür püfür miss gibi :)
-Araçlarda sıcaktan ciddi etkileniyor 2-3 tur sonra zaten frende arabada şişmeye başlıyor.
@ef186 Buğra abi herşey için teşekkürler en ufak detaya kadar herşey düşünülmüştü ailesi ile gelenlerin sayısından da memnuniyet oranı belliydi :)
https://i.hizliresim.com/il6gczo.jpeg
23 Temmuz Pazar A seansı sonrası
Pazar günü 2 seans çıktım S3le, kardeşimin Xceed ile sağ koltukta 1 seans çıktım.
Xceed ile iyiydik, klima ve koltuk soğutmalı şekilde döndük. Gerçi 3 turda motor arza ışığı yandı (p301), bende çok ısınmış vs olabilir diye klimayı kapadım, camları açtım. Geri kalan turları öyle attık. Seans sonrası arzayı sildik ama hep geri geldi. Pistten eve giderken arza kendisi silindi.
D seansı 17:00deydi ama hava hala sıcaktı. S3le klima açık tur attık, 3 tur gibi EPS arza lambası yandı. Güçte düşüş vs. olmadığı için öyle devam ettim tur atmaya. Geçen sene pistte çıktıklarımda yağ sıcaklığı 122den fazla görmemiştim, bugün 127derece gördüm.
E seans 18:00 civarındayı ama hava hala sıcaktı :) Turlarımız attık, freni bitirdik tam SFye çıkarken yine arza yaktı, ekranda 4000d/d'yi geçemezsin gibi bişi yazıyordu. O sırada damalı bayrak sallandı, düşük devirde soğutma yapıp pite geri döndüm. Kontak aç-kapa yapınca bu arzada geçti.
Geçen sene 2.32gibi bi sürem vardı(11. ay), bugün 2.36dan aşşağı inemedim. Geçen seneki lastiklerim Ps4s, bugün Cup2 ler vardı. 2 lastik arasında tutuş farkı dağlar kadar ama yinede daha iyi zaman gelmedi. Hem çok trafik vardı hemde sıcaktan basamadım heralde. Zaten daha az yoruldum ve daha az benzin yaktım.
Yine güzel organizasyondu, güldük eğlendik geri döndük. Bir sonrakinde tekrar görüşürüz.
23.07 Pazar gününe (bugün) 2 seans almıştım ama Ankara'dan gelirken şanzıman hatası verdi (muhtemelen sıcaktan :S ) riske atmadım geri dönüm :(
Araçta 1-3-5-7. vitesler yoktu, boluya döndüğümde stop ettim tekrar çalıştırdım uyarı gitmişti ve bütün viteslere geçiş vardı :) Çarşamba servis ne diyecek bakalım
(Araç Audi S3)
D Seansında transpondera göre: 2:36.800 döndüğüm tur.
https://youtu.be/Il1qfXUv2T0
E Seansında: 2:36.600 döndüğüm tur.
https://youtu.be/Sh-aAnM9jx4
Buda bonus olsun. 2 seans, 5turda arka düzlük sonunda baktım kadranda 220yi görebilcem mi diye denedim. Gördüm ama duramadım :D
https://www.youtube.com/watch?v=g4rgB8lyRIQ
Obuz alfanın yarısını suna yapsan ucak olur heralde :p :D
Beyler dün c seansı girip araç içi kayıt alan var mı? Benim kamera beni yarı yolda bıraktı pist içinde hiç görüntüm yok. belki birinin kamerasına yansımışımdır :) araç egea cross
Özellikle mazda mx5 ve beyaz renk i20 süren arkadaşlar. Bu iki araçtan görüntü alabilirsem çok sevinirim :)
Uuuff jet jet :) Bol bol aks vs keserdim. Şaka maka hiç hızlandırmaya, başına bela almaya gerek yok. Böyle güzel.
En basitinden şuna bak, sağ jant göbeği ısıdan erimiş, şekil değiştirmiş.
Pistte başka Msw jantlı Leon vardı, beyaz renkli. Bi baksın onada böyle olmuş mu yoksa bana mı özel :D
https://live.staticflickr.com/65535/...a54e2214_b.jpgJant Göbek2 by Fatih Obuz, on Flickr
https://live.staticflickr.com/65535/...3da2cfba_b.jpgJant Göbek1 by Fatih Obuz, on Flickr
Çok temiz iş, bileğinize sağlık. Bonus Videoda öndeki Mini R53 benim. İlk pist deneyimimdi, acemilikler yaşanmış olabilir :)
max soğutmaya yönelik hamle yapılır (cooler vb) ama anlaşıldığı kadarıyla herkes sıcaktan muzdarip Fatih :)
Gelmiş geçmiş olsun, mito'nun şanını @rahmitanir yürütüyor fazlasıyla :)
Tjet'de soğutma için büyük yağ karteri dönüm noktasıymış, öğrenmiş olduk :D
@fatihob senin güç fazlaydı bro, motor da aks da ondan giti diye düşünüyorum. ama tabi sen MiTo ile bu spru yaparken, biz daha incik boncukla oynuyorduk, malesef yakalayamadık bir birimizi zamanlama olarak. "fazla güç" konusunda son 2 aylık dönemde benim de muhteşem tecrübelerim oldu, vakti gelince konuda paylaşacağım.
@levent sana da teşekkürler brocum, böyle güzel konuda kulaklarımı çınlattığın için.
Lastikelere bakınca 2 seans piste çıkıldığı belli oluyor :) Bunun dışında sorunu yok.
Lastik hava ile ilgili şöyle bişi denedim, onuda yazayım. Arabanın kapısında önler 39 arkalar 36psi olsun yazıyor. Bende piste çıkmadan padok alanında 5-6psi düşürdüm havlarını. Seans bitince tekrar padoğa geldiğimde tam olması gereken değer civarındaydı lastikler. Başka arabalarda farklılık gösterebilir ama S3le bu sıcaklıklarda 5-6psi düşürmek yeterli oluyor.
Ben bide inat ediyordum arabayı yükseltmiyordum, onunda etkisi vardır. Hem alçak olsun güzel dursun, hemde güçlü olsun. Salaklık işte. Her virajda tekerler davlumbaza falan sürtüyordu. Şimdi olsa coilleri en yukarı alırım, banane arabanın güzel durmasından, pistte keyif versin yeter :)
Bu programi dinleyen oldumu ?
https://www.youtube.com/watch?v=w0FD1x54WK8
Fatih Altaylı ile Pazar Sohbeti: Formula 1 Turkiye'ye neden gelmiyor? / Serhan Acar - YouTube
36:15 de basliyor
18 Ağustos Cuma günü 14:00 - 18:00 arası 4 saatlik Open Pit açıldı.
Intercity Shop
İzledim güzel de program olmuş aslında.
Anlayamadığım kısım şu, şuan istanbul park ı işleten firma ***** intercity, ve bu ölçekte bir işletmeyi legal olmayan sözleşme / anlaşma vs gibi bir şekilde yönetemezsin.
Madem pistin otomobil sporları için kullanılmadığı gerekçesi ile yarış vermiyorlar, bunu değiştirmek için neden bir çaba sarf edilmiyor ?
Çok büyük bir yatırım, ülke için inanılmaz bir reklam potansiyeli ve döviz getirisi kaynağı.
Bunu neden kullanamıyoruz kendi lehimize.
Vweekend tarihi belli oldu mu sanki Instagram da gördü oldum şimdi bulamadım.
instagramda intercitynin kendi sayfasında 30 eylül - 1 ekim olarak açıklanmış
yine çok güzel bir pist günüydü.
küçük enişte ile pistin en güçsüzü olarak ordaydık.
başta @ef186 olmak üzere,emeği gecen herkeze çok teşekkürler