1984 de turbo doğan ile uğraşırken MS ve AEM in kapısında beklerdik. Beyin yapsın da arabamıza takalım diye.
İnternetin hızıda varla yok arası bir şeydi. Yoksa internet yok muydu???
Edebim el vermez edepsizlik edene... Susmak en güzel cevap, edebi elden gidene. [Yunus Emre]
Zenginin malı Züğürdün çenesini yorarmış.. (ZZ Rules)
Beyler bende bu yaz R25'e binip iyice alıştıktan sonra deli gibi R6 istiyorum fakat 2016 modelleri cep yakıyor, sanırım CBR 600 RR alıcam düşünceleriniz nelerdir cbr ile r6 arasında
r6 yı tercih etme sebebim esasında küçük kompakt oluşu kısa teker mesafesi ile virajı, kaydırmalı debriyajı,muhteşem çizilmiş tipi
Cbr hakkında tek bildiğim çok kolay sürüldüğü açıkçası
35 KU 606- Outlander MT Turbo
34 ENP 29 - TypeR
34 VTE 64 - S2000
34 VG 3670 - Type-R
10 E 6622 - Civic vti
Bilgilendirme için teşekkürler.
Güvenliği ön planda tutan biriyim r25'i şuan rahat kullanıyorum viraj hızlanma ani refleksi durumlar frenleme gibi racing'in tek farkı ağırlığı ve güç tepkimesi mi olacak ?
4 bin km yetersiz mi trafik kültürümde var gibime geliyor şuan hiç bir sıkıntı yaşamadım ama geçmekte acelemi etmiş olurum 1 sene binmelimiyim R25'e ?
35 KU 606- Outlander MT Turbo
34 ENP 29 - TypeR
34 VTE 64 - S2000
34 VG 3670 - Type-R
10 E 6622 - Civic vti
yetersizlik yeterlilik km ile ölçülebilecek birşey değil aslında. ben 600cc 1000cc motorlar kullandıktan sonra crf 250 l aldığımda aslında neleri yanlış yaptığımı farkettim. 9000 km dir kullandığım cbr250r ile yeni yeni seyir süratimi 150 üzeri hızlara çıkarabildim... 600cc üzeri racingler ciddi manada gaza tepki veren araçlar.vites küçültürken 250cc ye bambaşka teknikler istiyorlar. Sağ elin hakimiyeti ve beyin ile teması kesilmediği sürece 4000km lik tecrübe ile 600cc ye geçilir. Benim şimdiki aklım olsa uzun zaman 250cc ye binerdim. büyük motorla kendimi de yormazdm..
ilk motorum R25 ile yaklaşık 5000km yol yaptım ve kendime seninle aynı soruyu soruyorum R6 alsam sorun yaşar mıyım? Yolda giderken kendi kendime bakış ve viraj çalışarak ve bunları motorumda uygulayarak artık bir üst seviyeye geçebileceğime inanıyorum.. Mt-7 ve R6 arasında uzun süre gidip geldikten sonra R6 da karar kıldımR25 ile bu yazı da bitirip önümüzdeki sezona yeni bir sayfa açmayı planlıyorum
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
hayırlı olsun kardeşim. mt25 kullanan cok arkadasım var, geldıgınde her turlu yardımcı olurum
hayırlı teskereler bu arada
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
yıllardır artçı olarak motora binerim,ilk vitesli motor denyimi 600rr da oldu.direk bastım gittim.nasıl oldu bilmiyorum,r6 da kullandım.
kesinlikle r6 derim.hem görsel hem ses olarak direk ayırt ediliyor.
Selamlar, kendime maddi durumsuzluktan ötürü asya 125 alsam, ki yolum günde maks 20 km kendime zarar vermiş olur muyum? öğrenciyim ekipmanlarımı tam paraya kıymadan alacağım.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)