ama biraz düşününce..![]()
Mt07 nin kadranını cok kurcaladım ben sürüş moduna dair birşeye denk gelmedim.
Instagram: mutusgarage
r25 ın karenajlı olduguna bakmayın, mt serisinden cok cok az farklı bır oturus acısına sahıp. uzunda da biraz daha rahat ettırecek ruzgar tüneli de baska bır artısı.
vergi farkı : 650tl - 122tl
yakıt farkı : r25 cıdden basınca 6-6.5 goren bır makıne. bu yuzden aynı suratlerde ozellıkle uzun yolda bır fark olacagını pek dusunmuyorum ben. depoları zaten aynı 14lt
mt - 07 2 katı guc 3 katı torka sahıp ve bunları %30 daha dusuk devırde verıyor.
ve ABS=? bence cok cok buyuk bır handıkap, daıly-drıve kullanan bır motorcu ıcın.
ben olsam aynı paraya cok leş olmamak kaydı ile mt-07 tercıh ederdım, sımdıkı fıyatları gorunce ılk cıktıgında 17 kusurlerı hatırlayıp uzulmemek elde degıl tabi.
![]()
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
bende eğitimi mt07 de aldım gerçekten torklu ve güçlü aktif olarak r25 kullanıyorum sürüş pozisyonu güzel bilek bel ağrıtmadı daha bende hiç gücüde güzel tipi deseniz dikkat çekiyor ama tecrübe varsa ben mt07 seçerdim güç = eğlence
35 KU 606- Outlander MT Turbo
34 ENP 29 - TypeR
34 VTE 64 - S2000
34 VG 3670 - Type-R
10 E 6622 - Civic vti
Türkiye'de motora binen, motor hakkında az çok bilgisi olan her kime sorarsan sor MT-07 al der. Sebep diye sorsan? Fiyat/performans. Ammaa...
Yalnızca "Az yaksın çok kaçsın" mantığıyla düşünen Türk insanı MT-07'nin freni tutmayan, şasesi virajda tehlikeli şekilde esneyen, götü başı kayan, gereksiz şekilde tekere gelip duran bi motor olduğunu hep gözardı eder.
Ducati Monster 696 gibi bir alternatif varken MT-07'ye verilen her kuruş haramdır günahtır yapmayın Allah aşkına. Ducati pahalı diye bilmeden araştırmadan korkuyor insanlar, bakım aralığı 12bin km.de bir, tutacağı 250 tl. Yakıtı desen MT'ye göre belki? yarım litre fazladır. Benim ortalamam 5.2 lt.
Hız olarak kıyas desen, MT-07'yi havada karada geçiyor. Standart olarak Kaydırmalı hidrolik debriyajı var, Abs'si var, 4 pistonlu 320 mm Brembo diskleri var, çelik fren hortumları var, tip desen misliyle var, var oğlu var.
Reklamcılığa kaydık iyice tutamadım kendimiama insanların gönlü MT'ye kaydıkça bana dert oluyor artık.
JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
Bence R25 alacaksan ikinci el bak, sıfır r25 o paraya almaktansa mt 07 daha iyi bir tercih olur.
soru : mt25 mı mt07 mı? cevap : monster
arkadas 18-22 bandında bır nakıtı oldugunu soylemıs, o paraya abslı monster yok zaten.
he bu arada ; mt07 ye frenı zayıf demıssın, mt25 ın frenlerını test ettın mı acaba? tecrubeyı gectım kagıt ustunde zaten bellı hersey.
mt25 : 298/220 dıskler 110/140 lastıkler
mt07 : 282x2/245 dıskler 120/180 lastıkler
aradakı 17kg ıle bu frenajı karsılastırmayalım bence.
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
Bence çok daha az paralara mt-03 (660cc). üzerindeki malzemeleri hemen hemen tüm yamahaları döver.
tek handikapı tek silindir olmasındaki titreşim. ama tek silindir torku çok eğlenceli
Sorulan modellere daha iyi bir alternatif varsa paylaşmak gerekir diye düşünüyorum. Aynı paralara gidip ilkel motorları almasın kaliteli birşeye binsin insanlar.
Ben 2011 model 9bin km'de, 4-5bin tl ekstrası olan Monster696'yı üç ay önce pazarlıkla 23bin küsüre aldım. Abs de mevcut, comfort selesi de, Duc performans aynaları da.
JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
monster da tıpık bir italyan; her ne kadar tarzım olmasa da, muadıllerıne gore donanım olarak daha dolu, customıze a acık ve ıscılık birkac tık iyi.
ama sımdı ılkellıkten felan bahsedeceksek, monster 696 yanlıs hatırlamıyorsam "hava" sogutmalı![]()
servıs de ucuz demıssın, desmo bir makine degıl mı uzerındekı? agır bakımda ve dıger parca fıyatlarında yamahadan fazla uzulecegı , "3" yetkılı (korlas-unıversal-trıple) dısında ucuza yaptırırsa ılerıde daha da uzulecegı kesin. "ducati ve servisi ucuz" cumle ıcerısınde kullanınca bır garıp oldu
ben monsterı arkadaslarıma da onerıyorum, ama yenı serılerı(821) . daha sorunsuz, dolu, guclu ve elden gecırılmıs versıyonu yani.
satıcısı bıle "abı 696lar, yani..." dedıgı bır motor. kotu degıl ama rısk ıcerıyor. umarım motorunuzdan memnun kalırsınız ve sorunsuz uzun km ler yaparsınız. tek temennı bu olur, sonucta aldıgınız motor bır ducatı. dıger seylerı aldıgınız andan ıtıbaren saglamıs oluyor![]()
c2vts/yrvturbo/cliors/cliors/208gt
s2k/3000gt/tomcat/tt225/g37s
600fa/600rr/agustaf4/vfr1200f/800x/1199s pani
cbr250/tricity/x10/duke390
meganeII/clioIII/159/puntoevo/auris/meg coupe/taigo
12bin km.yi beklemeden ara bakımı yaptırdım geçen haftalarda, yağ filtresi bende vardı, bu şekilde 230 TL tuttu. Tabi Korlas, Ulusan gibi çok sevgiliyetkili servislerde durum nasıl oluyor bilmiyorum.
Bir tek ağır bakımı can yakar (Desmo bakımı) o da her 24bin km.de bir yapılıyor. 3-4 bin tl civarı tutuyor diye biliyorum.
JenGoO Nickli Üyeden Alıntı
Leş olmamışsa(kaza,yatma vs.ye ilave hırpalanma) kendinize hakimseniz MT-07 abs derim.
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)