Arkadaşlar bildiğiniz üzere motora girdim. Kapak işleyelim diye açtık, ppr motorsport kaan abininde daha önceden ısrarla piston yapalım piston yapalım baskılarına dayanamayıp tamam dedimEmeklerinden dolayı ona burdan teşekkür ediyorum.
Garaj olarakta AHM Performance'yi seçtik, ahmet usta da sağolsun elinden gelenin en iyisini yaparak motorumuzu topladı, piston alma konusunda yardımcı oldu.teşekkür ediyorum kendisine.
ECU olarak siteden de tanıycağınız üzere yakın arkadaşım olan Kemal(dragstar)'in MS hakkında ki bilgisi ve tecrübesi olsun yardımları olsun,ısrarı olsun hep aklımdaydı. Böyle bi setupa girmişken de ECU'suz olmazdı. Ayarımı da kendisi yapıcak, burdan ona da bi kez daha teşekkür ediyorum.
Oluşan speclerimiz ve yenilenen parçalarımız
*12.2cr 87mm wössner forged piston
*PPR Motorsport Emme-Gaz kelebeği-Üst kapak Port Polish
*MSII vol 3.0 ECU(launch control,shift light vs. özelliklerinden yararlanıcaz)
*Fİltre,egzos
*OEM anakol yatak, OEM baskı-balata, OEM termostat, OEM conta seti, OEM subap lastikleri,OEM radyatör, OEM tüm kayışlar, OEM tüm filtreler,subaplar vs. vs. herşey orjinal ürün olarak alındı. tabi döte giren şemsiye açılmadı sonra
ms2 v3.0
semi seq injection
wasted spark
250kpa map sensor
barrometric correction
2 stage fan control
launch control
shift light
real time knock monitor
real time egt monitor
dual fuel (m50/pump gas) ve switchable maps
innovate mtx-l wideband
yakıt basıncını regülatörden 4 bara çıkartıcaz, pompanın basıncı ve flow rate i çıkacak güçlere yetiyor. m50 kullanımında yetme olmazsa walbro pompa takıp yakıt basıncını 5 bara çıkartıp m85 kullanıcaz, zamanla belli olur herşey özetlemek gerekirse avanslar fora
bu arada sequential water injection kullanıcaz dinamik sıkıştırmayı arttırmak için
bundan sonra yapılacaklar ya egzantrik+ itb olur yada bu sıkıştırma üstüne üflemek olur ki çok zevkli olur
mkt
benzin pompası bütün yakıt hatları, benzin rayı depo herşey temizlendi sökülüp gerekli kontroller ve testler yapıldı aklında kalmasın
special thanks to http://duelid.com/
bnm en çok merak ettiğim VE ne düzeyde olucak ve wot da kaç kpa görücez max ( bnm arabada 106, 205 1.9 itb de 114 kpa gördüm)
Gelelim işlemlere,
Kapağımız ilk defa açıldı ahmet usta tarafından.
Pistonlarımız.
Kapağımız işlendikten sonra.
ECU'muz, 406'nın beyin kapağına geçirdi kemal kankam,çok orjinal duruyor
Motor toplandı,araca konmayı bekliyor. Fakat onların fotosu elime geçmedi, yarın inşallah motoru araca oturtucaz. Ve rodaj başlıycak. 1500km yapıcam rodajı da.
Aracımız ne kadar sağlıklı, ne kadar verimli olucak hep birlikte görücez inşallah.
Çok emek zaman ve para harcadık karşılığını alırız inşallah hayırlısıyla.
Maşallah'larınızı eksik etmemenizi dilerim.