User Tag List

Sayfa 5/17 İlkİlk ... 3456715 ... SonSon
315 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Citroen C2 Macerası :)

  1. #77
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuya epeydir güncel çekmemişim.

    Triger seti,devridaim,alternatör kayışı,antifriz,motor sağ üst takozu,soğutma suyu depo müşürü,salıncak burçları aldık.430 lira tuttu.Hala bagajda duruyorlar, inşallah bu hafta içerisinde ara bir ağır bakım yapacağız.


    İç aydınlatmalarda değişikliğe gittik.Normalde turuncu yanan göstergelerimiz acayip uyku getiriyordu ve bana sıkıcı gelmeye başlamıştı.İkiz biladerin lehim yeteneği, benim sökmece takmacalarımla çalışmalara başladık.

    Bu ortada yer alan saat, derece tarih göstergesi.Arkasında 3 adet T5 led ile aydınlanıyor.Önündeki film turuncuydu, biz bu filmi çıkartarak içerisine mavi asetat koyduk.Ampulü de doğrudan kasa içine şerit led çekerek hallettik.


    Göstergemiz de görülüyor.Normalde tamamı turuncu/sarı arası yanan göstergemize biraz değişiklik yaptık.
    Hararet zirve noktası kırmızı, bir altı turuncu, bir altı sarı yanıyor.Normal seviyeler yani ilk 3 tık beyaz yanıyor.
    Benzin göstergesinde dip nokta kırmızı,bir üstü turuncu, geri kalan noktalar beyaz yanıyor.
    Hızın gösterildiği ekran ise artık mavi.Devir kadranının olduğu kısımda ise 2 adet led ile loş aydınlatma vardı, biz bunu şerit ile parlaklaştırdık.

    Fotoğraflarda çok parlak çıkıyor, ***** telefon kamerası.Parlak olsa bile, Sagem marka göstergeler sol taraftaki düğmeden tüm konsoldaki ışıkların parlaklığını ayarlayabiliyor, hatta istersek komple kapatıyor.





    Şimdi kalan, klima paneli.Onun içinde görsel hazır.Daha modern bir tasarım yaptım.Normalde şu şekilde görünüyor klima paneli


    Biz ise bunu aşağıdaki görseldeki gibi yapacağız.İkonlar yenilenecek, tipinde azıcık değişiklik olacak ama fonksiyonlar tamamen orjinalindeki gibi olacak.Ayrıca beyaz aydınlanacak, renklenmesi gereken yerlere ise folyo ile arkadan renklendirme yapacağız.Bu sayede ışık bütünlüğü tamamlanacak.


  2. #78
    Jam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    - İzmir
    Mesaj
    73
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah kazasız belasız binin baştan sona kadar keyifle okudum bazı şeyleri kendi el becerinizle yapmak çok zevkli oluyor. Bir şey sormak istiyorum panjuru boyamak için nasıl bir yol izlediniz astar attınız mı yoksa direk boyadınız bir de mı boyanın markası neydi

  3. #79
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jam Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maşallah kazasız belasız binin baştan sona kadar keyifle okudum bazı şeyleri kendi el becerinizle yapmak çok zevkli oluyor. Bir şey sormak istiyorum panjuru boyamak için nasıl bir yol izlediniz astar attınız mı yoksa direk boyadınız bir de mı boyanın markası neydi
    Merhabalar.


    Önce panjuru kalından inceye zımparalayıp eski boyayı kazıdık ve mevcut küçük çizikleri yok ettik.İlk boyamalarımızda panjuru astarsız boyamıştık, hala da atmadı ve şaşırtıcı.Hatta üzerinde sadece 3 kat boya var o kadar.

    Ama diğer aksamları sonradan astarlı vernikli boyadık.Dış aksamda ne boyarsanız boyayın, prosedür aşşağıdaki gibi olmalı.

    Kalından inceye zımpara.
    Macun çekilecekse macun.
    Macun çekildiyse ince zımpara ile kat arası farklar alınır.
    Mumlu bez ile son kere temizlenir, üzerindeki tozlar alınır.
    Ardından ilk kat astar atılır.Astar yarım saatte hafif dokunulacak kadar sertleşir.
    Yüzeyde bozukluk varsa sıfır zımparayla zımparalanır.Fazla sert davranmamak gerekir.
    Ardından ikinci kat astar atılır.Yüzey boyaya hazır hale gelir.

    Boya aşamasından önce astarın tamamen kuruması beklenebilir.Ya da yarım saat uygundur.
    İlk kat boya atılır.İlk katta tüm yüzeyi kaplamak için uğraşmayın.Hatta açık açık kalsın, astar alt tarafta görünsün.
    15 dakika sonra ilk kat boya, ikinci kat boyayı tutacak yapışkanlığa gelir.İkinci kat ta atılır.Yine kapatma kaygısı olmadan atın.
    2. Kat boya bitince göreceksiniz ki zaten kapatılmayan çok az yer var.3. Kat boyayı 15 dakika sonra atın.
    3. Kat boya da bitince kapatılmayan ancak mat kalan yüzeyler olabilir.Bu yüzden 4. kat bile diyemeyeceğimiz incelikte tek kat daha atın.


    Vernik aşamasından önce boyanın sadece akışkanlığının geçmesini beklemelisiniz.Bu da yarım saatte tamamlanır.

    İlk kat verniği atın.Yüzeyi kontrol edin.Katlar arasında 10ar dakika bekleyin ve 4 kat kadar vernik atın.



    İşiniz bittiğinde yüzeyi kontrol edin.Verniklenmemiş yüzeyler diğer yüzeye göre mat kalacaktır.En az 12 saat kurumaları gerekiyor.Yoksa üzerlerinde parmak izi kalabiliyor.Boya olarak Berner ürünlerini tavsiye etsem de, Akçalı da iyi bir marka.Astar ise zaten piyasada pek yok, bulduğunuzu kullanacaksınız.Vernik için de Koçtaş'ın vernikleri son derece iş görür.Tek tavsiyem acele etmemek, sakin olmak ve kuruması için iç ortam ısısına koymak.Hatta bir ufo'nun karşısında bekletirseniz boya çok daha iyi kurur.

  4. #80
    Jam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2013
    Yaş
    34
    Şehir
    - İzmir
    Mesaj
    73
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cemdogu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhabalar.


    Önce panjuru kalından inceye zımparalayıp eski boyayı kazıdık ve mevcut küçük çizikleri yok ettik.İlk boyamalarımızda panjuru astarsız boyamıştık, hala da atmadı ve şaşırtıcı.Hatta üzerinde sadece 3 kat boya var o kadar.

    Ama diğer aksamları sonradan astarlı vernikli boyadık.Dış aksamda ne boyarsanız boyayın, prosedür aşşağıdaki gibi olmalı.

    Kalından inceye zımpara.
    Macun çekilecekse macun.
    Macun çekildiyse ince zımpara ile kat arası farklar alınır.
    Mumlu bez ile son kere temizlenir, üzerindeki tozlar alınır.
    Ardından ilk kat astar atılır.Astar yarım saatte hafif dokunulacak kadar sertleşir.
    Yüzeyde bozukluk varsa sıfır zımparayla zımparalanır.Fazla sert davranmamak gerekir.
    Ardından ikinci kat astar atılır.Yüzey boyaya hazır hale gelir.

    Boya aşamasından önce astarın tamamen kuruması beklenebilir.Ya da yarım saat uygundur.
    İlk kat boya atılır.İlk katta tüm yüzeyi kaplamak için uğraşmayın.Hatta açık açık kalsın, astar alt tarafta görünsün.
    15 dakika sonra ilk kat boya, ikinci kat boyayı tutacak yapışkanlığa gelir.İkinci kat ta atılır.Yine kapatma kaygısı olmadan atın.
    2. Kat boya bitince göreceksiniz ki zaten kapatılmayan çok az yer var.3. Kat boyayı 15 dakika sonra atın.
    3. Kat boya da bitince kapatılmayan ancak mat kalan yüzeyler olabilir.Bu yüzden 4. kat bile diyemeyeceğimiz incelikte tek kat daha atın.


    Vernik aşamasından önce boyanın sadece akışkanlığının geçmesini beklemelisiniz.Bu da yarım saatte tamamlanır.

    İlk kat verniği atın.Yüzeyi kontrol edin.Katlar arasında 10ar dakika bekleyin ve 4 kat kadar vernik atın.



    İşiniz bittiğinde yüzeyi kontrol edin.Verniklenmemiş yüzeyler diğer yüzeye göre mat kalacaktır.En az 12 saat kurumaları gerekiyor.Yoksa üzerlerinde parmak izi kalabiliyor.Boya olarak Berner ürünlerini tavsiye etsem de, Akçalı da iyi bir marka.Astar ise zaten piyasada pek yok, bulduğunuzu kullanacaksınız.Vernik için de Koçtaş'ın vernikleri son derece iş görür.Tek tavsiyem acele etmemek, sakin olmak ve kuruması için iç ortam ısısına koymak.Hatta bir ufo'nun karşısında bekletirseniz boya çok daha iyi kurur.
    Üşenmeden uzun uzun en ince detayına kadar açıklamışsın dostum çok teşekkür ederim havalar biraz ısınsın ilk işim panjuru boyamak olacak

  5. #81
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Biraz güncellendik.


    Ayna altı ledlerimiz kısıldı.Çinden sipariş ettiğim led modüllerle dimlendi.İstediğim parlaklığa getirebiliyorum.Hiç kullanmayacak olsam da, çakar modlardan istediğimi seçebiliyorum.Bundan evvel de Vibe Optisound 8 ile subwooferımıza kavuştuk.Açıkçası aracın içi çok keyifli hale geldi.Son olarak ta bugün brembo fren diskleri, arka balatalar, VTS krom çamurluk sinyalleri, Amerikan park uygulaması yapıldı.Tavandan su almıştı aracım, ancak halledildi.Meğer bagajdaki kablo körüğündenmiş.


    sırada park ampulü iptali, boyanacak jantların ve yazlıkların takılması, tavan dolu göçük tamiri, tavan döşemesi antrasit kaplama, ardından da kaporta boya (kaput tavan bagaj harici boya)....

  6. #82
    Seven7 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    18 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah Allah kaza bela vermesin, baştan sona kadar bir çırpıda okundu. Güle güle kullanın aracınızı, böyle el emeği olan işlerin keyfi bambaşka. Konuyu takipteyim, bakalım bu işin sonu nereye gidiyor.

    Basıklık konusunda herhangi bir güncelleme göremedim, arka spor önler oem şekilde devam mı?

  7. #83
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Malesef böyle devam ediyorum şimdilik.İlk önceliğimiz eksik parçaların giderilmesi ve kozmetik.Özellikle ön taraftaki tamponun tamiri, orjinal ön lipin takılması ve sağ,sol flaplerin eklenmesi gerekiyor.Arkaların spor, önlerin orjinal yay olması sebebiyle virajlarda ve su dolu yollarda bir dengesizlik, kafadan kopma eğilimi, kontrol kaybı hissi mevcut.İkizimi ikna edebilirsem 3,5luk spor ön yaya geçebiliriz, ya da orjinal arka yay temin edip devam edebiliriz.Henüz kararsızız

  8. #84
    douu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    6.280
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konu anlatımın ve sabırla sorulara cevap vermen gerçekten çok keyifli. araç üzerinde yaptıgın her müdahale de çok çok yerinde olmuş. Güle güle kullan kardeşim.

  9. #85
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı douu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    konu anlatımın ve sabırla sorulara cevap vermen gerçekten çok keyifli. araç üzerinde yaptıgın her müdahale de çok çok yerinde olmuş. Güle güle kullan kardeşim.
    Çok teşekkür ederim, bazılarına uzun geliyor anlatımlar ama olsun ben de seviyorum yapılan işi anlatmayı



    Bugün de biraz çalıştım.Kapı döşemelerini söktüm ve eskiyen klipsleri yeniledim.Sol ön kapıdan gacır gucur ses geliyordu, tespitim cam krikosunun sabitlendiği, perçimlenmiş demirdi.Demirin kapı sacına temas eden kısımlarına görünmeyecek şekilde yalıtım süngeri sıkıştırdım.Ayna altı led'leri soketlendirdim, taktırdığımız Vibe'ın kontrolcüsünü sabitledim.Ön park lambalarını beyaz led'e çevirdim, böylece amerikan park ile çok güzel bir görüntü oluştu.Ben şu an için son derece memnunum, ilerleyen günlerde sıkılırsam iptal edebilirim ama sanmıyorum.Açıkta kalan gördüğüm bütün kabloları kağıt bant ile yalıttım, böylece hem çirkin görüntüler gitti hem de plastiğe ya da saca temas eden kabloların çıkardığı titreşim sesleri engellendi.Ayrıca amerikan park modülünü direk aküden aldığımız için, araya bıçak sigorta soketi ekledim, böylece önlemimizi almış olduk


    Aşşağıdaki video, amerikan park modülümün nasıl çalıştığına dair detaylar içeriyor.Taş dirençli aşırı ısınan modüllerden kaçınmanız dileğiyle


  10. #86
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    TechTurkey'de şaşırtıcı bir uygulama oldu ammma ))


    Aracı aldığımızdan beridir arka sağ taraftan yoğun olmak üzere, kesemediğimiz bir ses vardı.Aracın evveliyatında abartı bir müzik tesisatı varmış orası belli.Ancak kötü işçilik tespit ettik.Mesela, amfi kablosunu çakmaklıktan alır mı bir zihniyet? Üstelik şaseyi de çakmak kablosundan almışlar.Yani Artı kablosu ve şase kablosu aynı yerden çıkmış, incecik kablodan ve arka bagaja taban halısından yürütülmüş.Sonra tesisat sökülürken de kabloyu kesip ucunu bantlayıp bırakmışlar.Aynı şekilde arka 13CMlik yerlere tahminen compenant takılmış, kablolar da öyyylece bırakılmış.


    Tespit bitince tabii ben tüm trimleri söküp, bizim yaptıklarımız dışındaki her kabloyu elden geçirdim.Kendi yaptığım bagaj lambası, ayak altı aydınlatma gibi eklentilerin kablolarını da soketlendirdim.Amerikan park bağlantısına bıçak sigorta ekledim.Açıkta gördüğüm her kabloyu yalıttım, üzerlerine de Tesa'nın bez bantını sardım.Plastik trimlerin klipslerini tazeledim, eksikleri tespit edip not aldım, ileride alıp tamamlayacağım.


    Amma velakin ilk bahsettiğim sesi kesemedik.Sesin dışarıdan geldiği belli olunca, stepne mekanizması dahil herşeyi söktüm.Egzosu kontrol ettim, ancak bizlik bir iş olmadığını görünce Vatan Peugeot Cemal Usta'ya emanet ettik aracımızı.Aracı ilk aldığımda arka amortisörler yağ kaçırıyordu ve Maysan-Mando ile değiştirilmişti.İlk şüphemiz amortisör olduğu için, Maysan-Mando dağıtıcısına giderek garantiden amortisörlerimiz değiştirildi.Ses kesilmedi.Diğer herşeyi kontrol ettikten sonra sonuç belliydi : sadece arkaya takılan helezon yaylar.

    Elvan Peugeot'tan çıkma orjinal yayları 80 TL'ye temin ettim.Araca taktık ve sürpriiiz, ses kesilmişti.Tabii bu sesin kesilmesiyle başka sesler duymaya başladık; TRİM SESİ. En kısa zamanda arka koltuklar, yan trimler, bagaj trimleri, pandizot, ses çıkaran en ufak şey bile yalıtımlanacak, zaten yalıtımlanmıştı ancak daha iyi malzemelerle daha iyi sonuçlar doğuracağız.

    Araç tabii ki yükseldi.Hoş değil tabii ama o sesin geçmesi için yükseltme kiti bile takabilirdim araca.





    Şimdi gel gelelim bu işin devamında neler var.Hala parça topluyoruz.Nisan ayına girerken, aracın sağ-sol ön eklerini temin edeceğiz.İç bölümde bir kısım renklendirme çalışması yapacağız.Orjinal ön lip te fransa siparişti sanırsam, temin edilecek.VTS VTR paketindeki marşpiyeller temin edilecek.En nihayetinde; araç önce tavan dolu göçük tamirine girecek.Akabinde kısa zaman sonra da bel altı boyanacak.Bu esnada, aracın tavan döşemesi koyu gri kumaşla kaplanacak.Herşey bittiğinde çok detaylı bir temizlik ve polisaj işlemlerinden sonra, yaza ışıl ışıl gireceğiz.İnşallah.

  11. #87
    tuzemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2012
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul/Ankara
    Mesaj
    1.404
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    maşallah kardeşim okulda görüyorum aracını düzenli olarak c2yi sattık ama hala c2 görünce dikkat o tarafa toplanıyor vtr vts ön ek, marşpiyel ve spoiler için daha önce yazmıştım sanırım ama citroen serhan(yetkili servis) ve ankara da fatih ali imren otomotiv var. iki yerden de uygun fiyata bulabilirsin parçaları.fatih ali imren şaşmaz şubesinde sebahattin abi var onunla görüşürsen baya bi yardımcı olur parça konusunda. pedal lastiği bile getirmişti bana zamanında sağolsun.
    ///MPower

  12. #88
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Selamlar


    Eski C2 konunu hala arada açıp okuyorum.Saygılar !

    Flap'leri önümüzdeki ay orjinal ön lip ile beraber getirteceğiz.Bu ay malesef yukarıdaki yay ve ıvır zıvıra gitti maaşlar.

    Fatih ali imren'de kemal abi'yi tek geçerim.Ama Serhan Oto varken fransa sipariş parçaları oralarda aramam asla Okhan abi sağ olsun özenle ilgileniyor.Şöyle adamlar 2-3 çoğalsa memleket ne güzel olurdu.


    Teşekkür ederim yorumun için.Birgün görürsen selam ver madem aynı okuldayız

  13. #89
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Güncelleme geldi.

    Eski sahibinin japon yapıştırıcısıyla yakinen ilişkisi sebebiyle, vites konsolu japon izleriyle doluydu.Vites körüğü, deri olmasına rağmen japonla yapıştırılmıştı.Biz tabii ki körüğü yenilemiştik, ama trim kalmıştı.Oksanparca'dan neredeyse sıfır gibi tertemiz olanını bulduk.1 günde ankara'ya indi çok uygun bir fiyata.Derhal taktık.
    En kısa zamanda bizde aslında orjinalde olmayan 2. çıkışa, aux ve usb çalışması yapacağız.Böylece double din'in ön yüzüne flashdisk ve aux kablosu takma derdi de son bulacak.




    İçeride renklendirme çalışmalarımız devam ediyor.Geçenlerde göstergenin etrafındaki plastik çerçeveyi gri'ye boyamıştım.Çok hoşuma gidince devam ettim ve ortada yer alan saat kısmındaki şapkayı, el freninin çerçevesini boyadım.





  14. #90
    burakk. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    30
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    604
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnsanı okudukça heveslendirdiniz,rabbim kaza bela vermesin ailenize bağışlasın sizi inşallah. Emeğinize yüreğinize sağlık
    Çeyrek Mühendis

  15. #91

    Üyelik
    May 2012
    Yaş
    32
    Şehir
    Sakarya
    Mesaj
    220
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Çok güzel ..keyifle okudum maşallah aracınıza ve emeklerinize
    Alıntı iynn-RS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    adam 100-200 ölçerken yanlışlıkla 260 yaptı

  16. #92
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SMTTKZ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Çok güzel ..keyifle okudum maşallah aracınıza ve emeklerinize
    Çok teşekkürler

    Alıntı burakk. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnsanı okudukça heveslendirdiniz,rabbim kaza bela vermesin ailenize bağışlasın sizi inşallah. Emeğinize yüreğinize sağlık
    Güzel yorumlar için herkese teşekkürler


    Dün biraz temizlik yaptı ikizim.Hemen bugün yağmur yağdı amma olsun.Cenk iyi bir detailer.Detaylı araç temizliği hakkında şahane bilgilere sahip.

    Öncesi Fotoğrafları :





    Ön yıkama mahiyetinde, benzinlikteki kostikli köpükle yıkama.Araç kaporta boyaya gireceği için şampuan konusunda özenmiyoruz.




    Jant kapakları ve sac jant AutoFinesse Billbery ile temizleniyor.



    Kışlık kauçuk paspaslar da 1-10 sulandırılmış Sensei APC ile köpürtülüyor.



    Geçenlerde DBY Detailingte yapılan buluşmada, çekilişe Nanolex'in birkaç ürününe talihli olmuştum.Birkaç yıkamadır Nanolex Reactivating Shampoo kullanıyoruz ve gerçekten çok hoşumuza gidiyor.Ancak el tahriş eden bir yapısı olduğunu, nitril eldiven ile kullanılması gerektiğini söylememiz gerek.Ön yıkama yaptığımız için, hazırladığımız kovaya 1 ila 1,5 kapak Reactivating Shampoo, gerisine tamamen su dolduruyoruz.Ürün köpürmüyor.Yani temizlik için değil daha ziyade araç ıslakken üzerindeki hidrofobiyi canlandırmak, parlaklık katmak üzerine çalışıyor.İşlemi yaptığımız gibi hidrofobi başlıyor, işe yarıyor yani.Kaportadaki çizik durumumuz içler acısı olmasına rağmen, yün pedi kaportaya sürdüğünüz anda hidrofobi başlıyor.Tavsiye olunur




    Bunlar da final fotoğrafları.Aracın üzerine yapılan tek işlem Nanolex Reactivating Shampoo ile yıkama.Bunun dışında hiçbirşey yok, kaportada polisaj yok, wax yok.





    Bu arada sigorta tablasının içinde görülen beyaz kablo ve subwoofer'ın kontrolcüsünün yanındaki modül en kısa zamanda gizlenecek.Test aşamasındalar, o yüzden böyle açıktalar kusura bakmayın.Dış bittikten sonra içlere dalmış benim bilader.İçinin öncesi de böyle.



    Önce içerisi süpürülüüür :




    Ardından Valetpro detay fırçası ve Sensei ile eşikler, çamurlu yerler, pedallar, tabandaki plastik kısım gibi yerler temizlenir.






    3D Liquid Leather ile direksiyon ve vites körüğü hem temizleniyor, hem de bakımı yapılıyor.


    Ardından tabii ki Final fotoğrafları geliyor



    Yukarıda bahsettiğimiz yeni vites konsolumuz.En yakın zamanda USB ve AUX işini o ikinci çakmaklığa entegre edeceğiz.





    Bu da bonus.Orjinal arka yayların nasıl yüksek olduğunu gösterir fotoğraf Kafa basık gibi dursa da aldanmayın, tam bir leylek.Konfor bakanı misali (yalan, hala takur tukur araba)





    Sağ olsun bilader, Roadstar'ın double din'ini (RD8200-n) direksiyon kumandalarına uyduracak aparattan sipariş etmiş.Haftaya elimizde olur diye umuyoruz.Direkt montajı yapacağız çünkü direksiyon kumandasına hasretiz.Merak edenler için link.Fiyatı çok ama alternatifi yok.
    http://www.ebay.co.uk/itm/2708188783...%3AMEBIDX%3AIT

  17. #93
    cemdogu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2015
    Yaş
    31
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sık sık akrabalarıyla görüştürüyoruz bizimkini


  18. #94
    ahmetmalcok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    34
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    561
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah. ilginiz isteginiz çok daha iyi yerlere getiricek. Kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.

  19. #95

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    254
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Maşallah kazasız belasız inş. Bizdede var bir ufaklık, ama bu aracı alan kesinlikle konfor beklemesin orjinal haliyle bile tam bir takoz üzrinde gidiyomuş gibi, coil ve 50 yanak lastik taktık bildiğiniz beton oldu. Tek sevmediğim yanı aşırı sertliği zaten.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •