Jantlar enfes günlükte de üstünde kalmalı.
Warm Hatch
Hot Hatch
Jantlar enfes günlükte de üstünde kalmalı.
kızlar uzadıkça çirkinleşiyor; kız dediğin 1.60 - 1.75 olacak. 1.85 kız mı olur ya. he bu arada 1.45 de olmaz, o ne lan öle iddaa oranı gibi..
Abi seninle benzer hobiyi, belli bir faz farkıyla yaşıyormuşuz gibi hissediyorum artık. Bu mantıkla 2-3 seneye ben de artık 3D baskı makinesi falan alırım :P
Çok teşekkürler yorumun için.
Çok sağol bro. Seramik konusu falan bana fazla detay. Ama metal tozu için bir şeyler alacağım. Yine de balata tozu konusu benim hoşuma bile bir noktada gidiyor. Hakkı verildiğini gösteriyor hesabı.
Çok teşekkürler. Önde 8mm, arkada 15mm spacer var. bir de ince yanak ve tabanlı bir lastik taktım 215 40 17, o da bi tık içeride etkisi yarattı. Pistte kullanacağım için daha büyük spacer ile bijonları uzatmak istemiyorum ama bir sonraki lastiğim 225 45 17 ile devam ederim.
Çok teşekkürler.
Çok teşekkürler bro. Eylüle kadr günlükte AR1 ve OZ jant keyfi devam eder. Sonrasında benim de kafa karışık, bakacağız
Çok teşekkürler.
Çok sağol bro tekrardan, alışveriş için. Magnesio kim kaybetmiş ki hele 4x98, biz bulalım
Kırmızı etiketi özellikle istemedim. Kaliperin kırmızısı ile etiketin kırmızısı uymayacaktı çünkü. O sebeple siyah sticker ile devam ettim.
valla çok iyi olmuş ya maşallahgüle güle kullanın
Bu jantlardan sonra kaliperlerin boyasi iyice siritmaya baslamisti. Motip'in kirmizi kaliper biyasini siparis edip, bu pazar sabahi ise koyuldum.
Once 3 kat zimpara ile basladik. Renk degismeyecegi icin tum boyayi sokmeye ugrasmadim dogrusu. Zimpara sonrasi goruntu:
Zimpara sonrasi bol balata spreyi ile temizlilk, maskeleme ve 3 kat boya sonrasi stickeri da yapistiriyorum:
Jantlari da takinca sonuc:
![]()
Jant müthiş olmuş, Benzer sayılabilecek bir jantı, ben de cz3 e jant takıp yay ile desteklemiştim şöyle bir görüntü çıkmıştı orataya.
Mito da da kırmızı kaliper sonrası jantlar çok güzel durmuş.
https://blogger.googleusercontent.co...411-WA0000.jpg
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Yani gerçekten carporn mu denir wheelporn mu denir ne denirse densin, jant - kaliper kombinasyonu efso olmuş, o kadar cuk diye oturmuş. Maşallahh
Jeep Grand Cherokee WJ 2.7 CRD (Asla çamur görmemiş, asfaltta gezenlerden)
Jantlar + kaliperler gerçekten müthiş durmuş, kazasız çiziksiz inşallah.
Beyaz jantın temizliği bela ama gerçekten değiyor, geçmişe götürdü sizin jantı görünce
![]()
Herkese Selamlar,
Bayadır sakin şekilde MiTo ile günlük kullanımımız devam ediyor. Özellikle yaz aylarında hafta sonlarını aile ile geçirince de yapacak pek bir şey çıkmadığından buraya yazmıyordum. Güncel duruma dair özet geçelim.
Ağustos ayında egzozun sesi bir tık arttı gibi gelmişti, detay bakınca geçen sene komple egzoz yaparken taktığımız spiralin yarıldığını fark ettik. İşin ehli olan Sinan Usta Gürkay Egzoz'a bir cumartesi uğrayıp spirali hallettirdik.
Spiralin tamir edilmiş hali:
Sonrasında İstanbul Park'ta etkinlik olduğunu duyunca ve fiyatlar ilk söylenene göre nispeten düşürülünce, tek seans aldık. Amaç hem biraz eğlenmek hem de tam anlamıyla aracın mekanik açıdan sorunsuzluğu teyitlemekti.
Bilenler bilir, ne zaman piste gitsem sağ ve arka koltuğu sökerim, ağırlık konusu pistte önemlidir. Ancak bu sefer amaç süre yapmak olmayınca sökmeyi bırak sağ koltukta @sanctuary35 ile piste çıktık. 8'i falan dönerken baya eğlendik. Pist içindeyken bolca log aldık. Seans boyu yağ sıcaklığı sabit 100C, su sıcaklığı ise sabit 90C idi, hava da 28C idi bu esnada. İat'de keza ortam sıcaklığı ile hep eşdeğerdi. MiTo mekanik testten geçti yani.
Pist etkinliği sonrası benim fotolarım hala gelmedi malesef, sıra bekliyoruz. O güne ait benim arabamın da girdiği kareleri insta'da denk geldikçe screenshot olarak topladım, onları paylaşayım:
Pist sonrası bakım aralığı olan 10K km de dolunca, bu hafta sonu bakımı yaptım. Motor yağı, ceratec, şanzıman yağı ve bujiler değişti. Pist balatalarını söküp günlük balataları taktım.
Hatta cumartesi araba sıcak olduğundan ve saat de ilerlediğinden bujileri değiştirememiştik. Pazar sabah hazır araba soğukken kapı önünde bujieri değiştirip, turboyu falan kontrol ettim. Çok şükür yaklaşık 1 seneyi deviren hybrit turboda en ufak boşluk yok.
Son olarak, yaz boyunca cup 2 ve AR-1 semi slick'ler ile dolaşmıştım, özellikle AR-1 sert ve konforsuz olmakla beraber keyifliydi. Ama artık yağmurlar da başlayacağı için günlük bir lastik gerekiyordu. Daha önce kullanıp çok memnun kaldığım Goodyear ASYM 5'leri 225 45 17 ebadında 2024 üretim montaj dahil 3350TL'ye bulunca direkt aldım. Aslında ASYM 6'yı denemek istiyordum ama 4 lastikte 3TL fark olacaktı, değmez deyip, bildiğimiz yoldan devam ettik.
Ben doğrusu 225 45 17 ebatını MiTo'ya çok yakıştırıyorum. Tersini düşünüp ince yanağı beğenen de çok ama bunlar davumbazı çok iyi doldurduğunu düşünüyorum.
![]()
asymetric 5 leri ben de öneri üzerine aldım, gerçekten işini yapıyor. Ve rakam hala alınabilir düzeyde.
Yaptığın iyileştirmelerin pistte geri dönüşünü almak sanırım en güzel ödül. Tekerin düz bassın, arabana kocaman maşallah.
Instagram : https://www.instagram.com/koroglu_ka...d1ZXBtM2czb2Ns
Blog : https://kaankoroglu.blogspot.com/
Youtube : https://www.youtube.com/@tamir_hane
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)